miniomelett Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #121 Del Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, MonicaM skrev: Savner penner med pels, oppblåsbare kule tenårings-sofastoler og annet ungdomsinteriør med sterke farger. De trendye runde Mango klokkene, skoledagbøker, gelepenner, bladene Vi og gutta, Starlet og Girls. TV-programmet «Nå eller aldri» som gikk på TV, det samme med «små stjerner» der Jahn Teigen var programleder. De syv søstre og Rederiet. Søppeldynga godteri, grønne frosker blant smågodtet, og Chio brus. Jeg savner også parfymert brevpapir som vi samlet på, basketkort og barnegambling også kjent som Pog 😝 Miss sixty bukser og Killah! Butikken JC og Diesel. Kanalene TV 1000, TCC, og Canal+. Så mange minner ❤️ Å fyttikatta så nostalgitripp jeg fikk nå!! 😄 PENNER MED PELS!!! Åh det var så mye sånn tacky drit på den tiden, savner det! Hadde en pennal med sånn leopardpels på, og sånn fjærdusker på penner og gelepenner!! ååååhhh. Ok gelepenner finnes jo i dag også men mye er enten ekstremt ubrukelig skrot eller så koster det skjorta. Parfymert brevpapir... den parfymen var så himmelsk! Vet jeg så den Chio brus reklamen på Youtube for lenge siden (Eller var det Shio?) men finner den ikke igjen. Men det er SÅ mye nostalgi-reklamer på YT foresten! KG vil ikke la meg inkludere linken av en eller annen grunn, men brukeren "Teiprester" på YT har masse norsk 90tall reklame! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #122 Del Skrevet 30. juni 2020 Ta Sjansen fra Holmenkollen. Anonymkode: c5c17...03c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #123 Del Skrevet 1. juli 2020 Savner litt livet uten sosiale medier, når vi dro på besøk til hverandre uanmeldt og bare ringte på.. musikken, brevvenninner, Anonymkode: c5141...124 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 1. juli 2020 #124 Del Skrevet 1. juli 2020 On 2/25/2020 at 4:56 PM, AnonymBruker said: Savner at reality tv hadde deltagere som var vanlige mennesker og ikke kjendiser. Man tilba ikke kjendiser slik man gjør i dag. Anonymkode: 623f5...d94 Helt enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 1. juli 2020 #125 Del Skrevet 1. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Savner litt livet uten sosiale medier, når vi dro på besøk til hverandre uanmeldt og bare ringte på.. musikken, brevvenninner, Anonymkode: c5141...124 👏🏻👏🏻👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En dråpe i havet Skrevet 1. juli 2020 #126 Del Skrevet 1. juli 2020 At jeg var ung, uten bekymringer og masse å se frem til . Nå har jeg bare pensjonisttilværelsen å se frem til, er bare rundt +- 40 år igjen nå så er jeg der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #127 Del Skrevet 1. juli 2020 Savner førjulstiden og julen. Husker alle barna var ute i gaten og akte og gikk på ski. Vi abonnerte på Donald og høydepunktet var julekalenderen vi fikk i bladet. Jeg og søsteren min åpnet luke annenhver dag. Og vi løp etter isbilen for å få julekalenderen deres. Det var ikke det stresset som julen har blitt nå, er jo drittlei og sliten 1 juledag, i fjor tok jeg vekk all julepynt når jeg kom hjem fra julebesøket på julaften. Men kan ha noe med at jeg var barn/ungdom da, og voksen nå 😅 Anonymkode: 4cb93...a04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. juli 2020 #128 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) 💗 Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #129 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg savner den store gleden ved å kjøpe en ny cd-plate. Legge seg ned og høre gjennom den gang på gang. Anonymkode: 038f0...7f8 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #130 Del Skrevet 1. juli 2020 9 hours ago, En dråpe i havet said: At jeg var ung, uten bekymringer og masse å se frem til . Jeg tror at det er dette folk referer i innleggene sine 😂 En eller annen tulling vil sikkert lage en tråd i 2040 om hvor kult 20-årene var og en eller annen dvask trettiåring vil gnåle om at det var da vi satt hjemme hele dagen og koste seg med familien (pappa og mamma var permitterte) og tiktok tok av og sånne hvite Iphone var noe "alle" barn hadde. Og en annen vil svare - "husker dere Netflix!? Hvor ble det av dem!?" Anonymkode: 4b8f8...b1a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #131 Del Skrevet 3. juli 2020 Tamagotchi!! Men det var fryktelig trist da den døde. Anonymkode: e3f2c...2f6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #132 Del Skrevet 3. juli 2020 At antallet innvandrere var mye lavere enn i dag. Anonymkode: a984a...7d1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #133 Del Skrevet 3. juli 2020 Vannbarene i Oslo😁 Anonymkode: 281a7...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #134 Del Skrevet 3. juli 2020 - at alt ikke skulle være pynt. Man må være så redd for alt man har nå. Bilen, huset, utseendet, klærne og mobilen skal være såååå fine! - at det ikke var så mye tilgjengelig. Vi har for mange valg. - At vi var mer fornøyd med det som var i nærheten av oss. Virker som alt handler om å reise og «oppleve verden». Selvrealisering osv.. - At det ikke var sunnhetshysteri. - at vi holdt oss mer til våre kjente. Nå konkurrerer folk nesten om hvem som har gjort mest, reist mest og kjenner flest folk over hele verden. Anonymkode: 3bc51...3e0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #135 Del Skrevet 3. juli 2020 Jeg savner Soho-sjokoladen. Jeg savner livet før mobilen. Anonymkode: 49a64...fe1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #136 Del Skrevet 3. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vannbarene i Oslo😁 Anonymkode: 281a7...377 Vannbarer? Hva er det? Anonymkode: 28ed6...c55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 4. juli 2020 #137 Del Skrevet 4. juli 2020 Synes en del fra denne tråden også gjelder 80-tallet. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #138 Del Skrevet 4. juli 2020 Barne-TV. Da det faktisk var bra. Anonymkode: c0319...af0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #139 Del Skrevet 4. juli 2020 Kan ikke peke på noe spesielt, var ung voksen i den tida og selvfølgelig var det morsomt, men det ville det vært uansett 10-år. Synes hverken 80- eller 90- tallet er nevneverdig når det gjelder god musikk. Joda du har band og artister fra perioden som lagde bra ting, men sammenlignet med 70- tallet kan det ikke sammenlignes. Anonymkode: c7702...bbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 11. juli 2020 #140 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg er født i 1989 så var barn på 90 tallet Savner den mer avslappa holdningen til ting. Feks barn og mat. Halve klassen min hadde Nugatti på matpakka. Det var helt vanlig. Og alle var normalvektige. Noe hadde en liten plastflasker med saft. I barnehagen hadde vi en pakke med pinneis eller kake ved bursdag. Det var koselig. Barnehagen til 2 åringen min ringte meg en dag i det var spurte om lov til å gi han litt saft , fordi de små ville ikke drikke så mye i varmen . Jeg så såklart, få i han veske. Og sa hvorfor spørre . Jo de sa ikke alle foreldre synes saft er greit 😮 så de må spørre om lov. I barnehagen til broren min sin unge måtte de skriver samtykke til å feks ha sukker på havregrøten om de skal lage deg Sukker er ikke kreft. La barn være barn. Savner også at vi ikke var så krenka. Fordi noen i 2020 ble krenka, må må både joika boller gutten og diplom is jenta ryke fordi de er diskriminerende. Huff. Ja jeg blir krenka over alle som blir krenka :knegg: (lov med litt humor en lørdag kveld ) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå