Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

På 5.12.2016 den 14.15, Chandra skrev:

Hva er det med svigermødre/mødre og varme unger? Har sagt til svigermor så mange ganger at hun ikke må kjenne på hendene men i nakken for å se om babyen er passe varm. Hendene er jo ofte litt kaldere uten at det betyr at de fryser. Noen ganger har hun jo vært helt svett etter at svigermor har holdt henne pakket inn i teppe. Blæ! 

Måtte også snakke til moren min her om dagen. Hun var sjokkert over at jeg ikke kledde på ungen utetøy før jeg satt henne i bilstolposen som er i dun. :fnise: Da fikk hun høre det. Spurte om hun pleide å ta på seg jakke under dunjakka. De skjønner vist ikke alltid at for varm er verre enn for kald. 

Tror man får kjøpt noe som heter melkeoppsamlere man kan sette på puppen for å samle opp det som spruter ut. Har aldri prøvd det selv. Har mer enn nok melk men ikke så mye. :tongue: Da kan du jo fryse ned! :)

Ja, syns synd på O når hun blir svett etter at pappaen har holdt henne innpakket i pledd. Han er skråsikker på at hun er forkjølet hele tiden fordi jeg "er så fæl med å kle av henne" :P 
Heldigvis er ikke moren min sånn i det hele tatt av en eller annen grunn. Hun ler av svigermor når jeg forteller om henne. Den med dunjakke skal jeg ta til svigermor om hun maser om at vi må kle på O når vi har henne i bilstolposen :jepp:

På 5.12.2016 den 16.36, sitronkake skrev:

Yay, nå gleder jeg meg allerede til påkledningsmaset fra mamma og svigermor :daane: De var helt ramme da Mini ble født og okket og aiet seg over "den stakkars babyen" som sikkert frøs halvt i hjel der han lå i bare bodyen. Det var jo tidenes hetebølge den sommeren Mini ble født, så "den stakkars babyen" fikk jo varmeutslett selv etter en dag i bare bleia.

Det der med dunposer synker ikke inn her heller, mulig posene ikke var så varme "før i tida"? :vetikke: Jeg fikk iallefall en haug med kommentarer fra mamma og svigermor i fjor da jeg ikke kledde på Mini mer enn ett lag med tynn ull før jeg puttet ham i dunposen, de insisterte jo nærmest på at han trengte termodress for å overleve i to minus.. Godt du er en sånn som åpner opp vognposen inne på kjøpesenteret forresten, jeg får helt fnatt av de som ikke gjør det :P Ull, utetøy OG vognpose, det ser jo så varmt ut!

Jeg brukte melkeoppsamlere da jeg ammet Mini, de funket fint. Bare husk å ikke reise deg opp og lene deg fremover med en full sånn en på puppen, da blir det vått overalt :ler: Her roet det seg forresten med melkespruting i alle retninger etter noen uker, heldigvis. Husker jeg nesten ikke turte å amme offentlig i starten siden jeg alltid endte med å dynke ned meg, Mini og ørten gulpekluter med melk. Det er ikke  gøy når du føler at du trenger regntøy for å amme :fnise: 

Her vil svigermor at vi skal ha isopor i vognen..er ikke nok med madrass, lammeskinn, laken, dunpose og evt ullpledd rundt bena nei! Her må man til med isopor:rolleyes: for vi bor jo på nordpolen :P så kan virke som om posene ikke var så gode før i tiden ja.. O er jo helt perfekt varm når vi tar henne opp av vognen etter en trilletur. Jeg nekter plent å ha isopor i vognen altså!
Jeg og får noia av de som har vognposen igjen over babyen inne. Stakkars barn. Igår var vi på kjøpesenteret igjen og da gikk mannen med på å kun ha pleddet over henne, så kan hende vi beveger oss i riktig retning:fnise:

Melkeoppsamlere er notert! Det er helt sykt, jeg må nå legge håndkle under den andre puppen, men det renner jo fortsatt ut av den lille munnen til O så jeg er likevel klissvåt på magen etter en ammesesjon:fnise:

På 5.12.2016 den 18.02, Pentu skrev:

Tror det er noe med den generasjonen der. De kler alltid på, mens jeg kler av. Lille var og er veldig varm. Fikk så masse reaksjoner på at jeg stort sett hadde henne i bleie de første mnd hennes. Men det var jo så utrolig varmt og hun klagde til jeg kledde av henne. 

Fordelen er at mannen ikke hadde noe erfaring med barn så han stolte fullt og holdent på st jeg visste hva som var best for Lille. 

Jeg heier fremdeles på bleier på puppene :P

Skulle ønske min mann tenkte at han ikke hadde erfaring heller og lot meg styre på siden jeg har gjort dette før, og han gjør det på det aller meste. Men den temperaturen er et stort irritasjonsmoment altså:tongue:

Bleier! Jeg har glemt det! Herregud den ammetåken. Jeg må prøve det. Spørs om jeg får plass til det i amme-bh'en da:tongue:

På 6.12.2016 den 6.38, Beccy87 skrev:

Henger meg på den der med mødre! 

Mamma: men han er jo kald på fingrene

Beccy: ja og det er 20 grader ute i dag, han trenger ikke et lag til!  :bond:

 

Helt enig ang kjøpesenter og offentlig transport også for den saks skyld, der ser du foreldrene ture rundt med jakka fint slengt over vogna, skjerfet er av og svetteperler i panna. Også ligger ungen innpakket i 3 lag og vognpose og skriker. :murvegg:

Min mor er heldigvis ikke sånn som sagt, men svigermor..good lord. Utrolig at barn overlevde for 20-30 år siden så mye som det tydeligvis var vanlig å pakke på dem.

Ja huff..hva tenker folk med?!:balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammetåke..det er helt jævlig! Jeg har tenkt på så mye jeg skulle skrive her, men husker ikke en dritt. Seriøst. Ikke har jeg tid til å skrive her heller, dager og netter går i ett. 

Ikveld er mannen hos en kamerat og ser fotball, så jeg skal tenne lys og ligge på sofaen med baby på magen og se Greys Anatomy og Farmen:rodmer: så fort L er i seng:tongue: kunne lagt sånn hele dagen hver dag. Det er så herlig! Spent på hvordan det går når mannen ikke er her til å lage mat og hente ting til meg..ammekurven er fylt opp med nødvendigheter ihvertfall. Håper det ikke er noe jeg har glemt :P har lagt oppi fjernkontroller, vannflaske, ammeinnlegg, smokker, antibac, bepanthen (mye bedre enn purelan i mine øyne!) og puppehåndkle:fnise:

Imorgen skal vi bort på Kiwi og hente pakken vi vant. Vi har allerede spurt etter den to ganger:ler: eller dvs vi har spurt hver vår gang uten at den andre visste om det så det er ikke så ille. Men de må jo tro vi er desperat etter bleier og gratis sjokolade:fnise: Er visst stor stas, måtte avtale dag og tidspunkt for å hente den. 
Min mor har allerede spurt om hun ikke kan få gå på trilletur med O, og er veldig på at jeg og mannen skal trene en formiddag snart så hun kan få være barnevakt :P det er ikke at jeg ikke stoler på henne, men jeg er ikke komfortabel med at hun skal gå på trilletur langt vekk fra meg (ok, 10 minutt) allerede. Jeg kjørte L til fotballtrening idag mens mannen var hjemme med O og jeg kjente nesten navlestrengen bli strukket til randen:fnise: jeg er ikke klar for å klippe den helt enda altså:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2016 den 19.45, Pentu skrev:

Hvis du har en ledig arm når du ammer så kan du holde en finger på brystvorten for å holde melken på plass :P

Vet ikke om det hjelper på denne superstrålen her:fnise: det står rett ut:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SOVER ALDRI! Zombiemode. Herregud. De sier man skal sove når baby sover, men det går jo ikke an. Da må jeg vaske klær og spise middag klokken 4 på natten. Nå er mannen på trening og L har besøk (og han tygger tyggis så høyt at jeg er redd for hørselen til O :ler:) så jeg kan ikke akkurat legge meg ned og snorke nå heller :P i natt var hun våken fra 3-7. Hun gråter ikke, hun bare åler seg. I tillegg har hun begynt å slippe puppen etter et par tak hele tiden, også ligger hun og hakker på den etterpå og blir kjempesint. Så tar hun tak igjen og slipper.. Prøver å få henne til å rape, gi smokken, skifte bleie, men ingenting hjelper. Arrrgh! Når det skjer på dagtid etter litt søvn er det greit men når det skjer klokken 6 på morgenen etter 1,5 time søvn til sammen så sitter jeg og griner mine modige tårer.

Igår var vi på julekonsert og julebord etterpå. Var sånn familiegreier. Gikk inn på ammerommet for mating, og hadde en armè av småbarn etter meg:fnise: amming er superinteressant. Fikk mange kommentarer på at jeg så såå bra ut, og så ikke ut som om jeg hadde født for 2 uker siden. Jeg tenkte bare :overrasket:. Og ikke fordi jeg ble overrasket, men fordi jeg omtrent trenger fyrstikker for å holde øynene oppe :P jeg og mannen var klar til å kaste inn håndkleet en halvtime etter maten var servert. Mine foreldre gikk rundt som stolte haner begge to og viste fram O til alle som ville se, og de som ikke ville.

Vi hentet også pakken vi vant på Kiwi igår. Og shit! Jeg er superimponert. Oppi der var en pakke Libero touch, 2 store sjokoladeplater, 2 pakker bind, barberskum, smoothie og flere pakker med barnemat, grøt, muslibarer..listen er lang! Beste pakken jeg har vært borti:biggrin:

Nå sitter jeg og bestiller julegaver på nett:nigo: L og kameraten skriver brev til julenissen, så jeg får ferske tips om hva jeg skal legge i handlekurven ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare er posene bedre enn før, men vognene er nok en del mer isolerte. Vi har lammeskinnspos, der er det så varmt at hun kun har body, strømpebukse, lue og eventuelt ekstra sokker og et par votter. Mamma maste mye om å pakke inn i teppe den første tiden 😉 Jeg er livredd overoppheting etter at jeg fikk høre en gang at bebier som blir for varme bare dør uten en lyd, mens er de for kalde sier de i fra 👍

Min er fire måneder nå og på torsdag var jeg rekordlenge borte fra henne (var hjemme med pappaen) = 2,5 time 😉 Nøt ikke det frisørbesøket 😂😂 Ingen andre har passet henne, ei heller trillet. Min/vår bebi = mitt tempo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, maja87 skrev:

Ikke bare er posene bedre enn før, men vognene er nok en del mer isolerte. Vi har lammeskinnspos, der er det så varmt at hun kun har body, strømpebukse, lue og eventuelt ekstra sokker og et par votter. Mamma maste mye om å pakke inn i teppe den første tiden 😉 Jeg er livredd overoppheting etter at jeg fikk høre en gang at bebier som blir for varme bare dør uten en lyd, mens er de for kalde sier de i fra 👍

Min er fire måneder nå og på torsdag var jeg rekordlenge borte fra henne (var hjemme med pappaen) = 2,5 time 😉 Nøt ikke det frisørbesøket 😂😂 Ingen andre har passet henne, ei heller trillet. Min/vår bebi = mitt tempo!

Ja jeg er og livredd overoppheting! Heller for kald enn for varm altså..

Godt jeg ikke er alene! Jeg vurderer å ta sol i løpet av uken, føler meg helt jævlig uten søvn og ser ut som jeg har vært død i flere år så da får min mor bli med og passe på O i vognen på senteret en halvtime, det synes hun sikkert er stas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag reiste mannen på jobb igjen :grine: jeg grein, han grein..herregud det var jævlig rett og slett. Kun sett ham gråte to ganger før, og det var i morfaren som begravelse og da vi fant ut at jeg var gravid og vi ikke visste hva vi skulle gjøre :P  To nye uker. Selv om det ikke blir to uker i strekk, han kommer forhåpentligvis hjem en dag til helgen, også får han fri (på standby) fra ettermiddagen den 23 :) men to uker.. Han går glipp av mye når han er borte 2 uker av gangen :( han er virkelig verdens beste pappa :hjerte:

L hadde O på fanget idag mens jeg sto på kjøkkenet og laget mat. Plutselig kommer det fra stuen "Mamma! Hun feis så undikken min dirret!" :hoho:

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løy. Så mannen gråte da O kom til verden og:rodmer: men det teller vel ikke siden det var gledestårer :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet 45 minutt til sammen. Oh joy! Skulle ha besøk på formiddagen men måtte kaste inn håndkleet og si det ikke passet likevel :P fikk tatt igjen litt søvn på formiddagen. O skriker ikke, men hun kaver så fælt ved puppen, jeg antar fordi hun egentlig er mett men vil ha kos. Smokken funker sånn halvveis innimellom. I natt satt jeg og bannet og steikte mens jeg gråt mine modige tårer. Helt utslitt! Måtte til slutt legge henne fra meg litt på sengen for å gi meg selv en time-out. 

Mamma disker opp middag idag da, så vi slipper å tenke på det:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2016 den 19.02, Strikkesokken skrev:

Idag reiste mannen på jobb igjen :grine: jeg grein, han grein..herregud det var jævlig rett og slett. Kun sett ham gråte to ganger før, og det var i morfaren som begravelse og da vi fant ut at jeg var gravid og vi ikke visste hva vi skulle gjøre :P  To nye uker. Selv om det ikke blir to uker i strekk, han kommer forhåpentligvis hjem en dag til helgen, også får han fri (på standby) fra ettermiddagen den 23 :) men to uker.. Han går glipp av mye når han er borte 2 uker av gangen :( han er virkelig verdens beste pappa :hjerte:

L hadde O på fanget idag mens jeg sto på kjøkkenet og laget mat. Plutselig kommer det fra stuen "Mamma! Hun feis så undikken min dirret!" :hoho:

Jeg henger litt etter jeg, men :hoho: til L. Leste det i går, og gikk og sang på "krabbe-krabbe-krabbeklo i undikken" resten av kvelden. Og nå kom sangen tilbake. Takk for den!

Skjønner godt at dere grein i går. Creds til deg som skal holde fortet hjemme alene med to barn! Gruer meg allerede til mannen min skal ut og reise etter fødsel, og han pleier bare å være borte i et par-tre dager av gangen..
Så deilig at moren din laget middagen i dag, høres ut som du har hatt en slitsom natt :klemmer: Krysser fingrene for at denne natten blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokken 0530 og vi har vært våkne i fire timer. Hun ser ikke ut til å ha planer om å sove med det første. Men jeg føler meg merkelig uthvilt..fikk jo tross alt sove litt mer enn en time før hun våknet. Hæsjtæg skjønnhetssøvn. Har lest på nett at man ikke kan snu rytmen til baby før de er 3 mnd gamle men jeg har planer om å motbevise teorien. Dette går ikke i 2,5 mnd til. Jeg klikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sitronkake skrev:

Jeg henger litt etter jeg, men :hoho: til L. Leste det i går, og gikk og sang på "krabbe-krabbe-krabbeklo i undikken" resten av kvelden. Og nå kom sangen tilbake. Takk for den!

Skjønner godt at dere grein i går. Creds til deg som skal holde fortet hjemme alene med to barn! Gruer meg allerede til mannen min skal ut og reise etter fødsel, og han pleier bare å være borte i et par-tre dager av gangen..
Så deilig at moren din laget middagen i dag, høres ut som du har hatt en slitsom natt :klemmer: Krysser fingrene for at denne natten blir bedre!

Hahaha værsågod :hoho:

Huff ja er glad L er stor. Tror jeg hadde dauet hvis han var 2-3 år og jeg sov 45 minutt hver natt og skulle dulle med ham i tillegg. Godt det fins barnehage og skole :fnise: denne natten er ikke stort bedre, men jeg har sovet et kvarter lenger så langt :biggrin: det kommer seg. Haha. Føler meg ikke fullt så på randen til å bli innlagt på psykiatrisk ihvertfall :fnise: rart hva kroppen kan bli vant med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har mamma bursdag så vi skal ut og spise i ettermiddag :biggrin: eller, ikke ut men på restaurant på senteret her. Godt nok det altså! Får tatt de siste julegavene og. L skal få velge ut noe på lekebutikken som skal være fra ham til O. For det blir jul med oss og ikke faren i år :) Kjenner jeg gleder meg til å komme meg litt ut, kjedet meg så enormt igår selv om jeg ikke hadde orket å gjøre noe som helst. 

O sovnet med smokken istedenfor pupp igår! Det var fantastisk. Jeg trodde vi hadde fremgang, men i natt har hun nektet å ta smokken igjen :PHerregud jeg er glad hun ikke har kolikk *bank i bordet*. Jeg hadde ikke vært menneske! Syns det er hardt når hun bare er våken og kaver ved puppen, er uendelig glad vi slipper hyling og hun ikke har vondt  noe sted! 

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud det hørtes slitsomt ut. :( Håper virkelig at det blir bedre snart! Man blir jo helt gal uten søvn. Håper du kan få noen til å avlaste deg litt slik at du får sove litt på dagen. Ammer du liggende? Hvis jeg er trøtt på dagen ammer jeg liggende i sofaen og tar meg en lur sammen med mini. Det fungerte i alle fall før. Nå er hun for våken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Strikkesokken skrev:

Idag har mamma bursdag så vi skal ut og spise i ettermiddag :biggrin: eller, ikke ut men på restaurant på senteret her. Godt nok det altså! Får tatt de siste julegavene og. L skal få velge ut noe på lekebutikken som skal være fra ham til O. For det blir jul med oss og ikke faren i år :) Kjenner jeg gleder meg til å komme meg litt ut, kjedet meg så enormt igår selv om jeg ikke hadde orket å gjøre noe som helst. 

O sovnet med smokken istedenfor pupp igår! Det var fantastisk. Jeg trodde vi hadde fremgang, men i natt har hun nektet å ta smokken igjen :PHerregud jeg er glad hun ikke har kolikk *bank i bordet*. Jeg hadde ikke vært menneske! Syns det er hardt når hun bare er våken og kaver ved puppen, er uendelig glad vi slipper hyling og hun ikke har vondt  noe sted! 

Så godt for L at han blir med dere! Tenker det viktigste er å se barnet oppi denne situasjonen. Jeg blir så glad når jeg ser foreldre som virkelig har grunn til å hate den andre parten (sier på ingen ingen måte at det er dere, men gjett om de fins), men som faktisk klarer å smile og utad virke glad og fornøyd når de er sammen med barnet sitt. Barnet er alltid viktigst! 

Så godt med en tur på senteret. Håper du er flink til å spørre om hjelp fra de rundt deg nå som mannen er vekke. Bare det å sitte i stuen med O mens du får deg en time på puten vil gjøre underverker. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh jeg beundrer dere med reise-menn, dere er kjempe tøffe! :opplyser:
Hadde fortrengt hvordan den første tiden med bitteliten baby er, greit å få en påminnelse her, gleder meg ikke til alle de lange nettene nei. 
Får du sovet noe på dagtid? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2016 den 10.54, Chandra skrev:

Å herregud det hørtes slitsomt ut. :( Håper virkelig at det blir bedre snart! Man blir jo helt gal uten søvn. Håper du kan få noen til å avlaste deg litt slik at du får sove litt på dagen. Ammer du liggende? Hvis jeg er trøtt på dagen ammer jeg liggende i sofaen og tar meg en lur sammen med mini. Det fungerte i alle fall før. Nå er hun for våken. :P

Vi har hatt et par netter der hun sovnet rett etter pupp nå, men i natt var det påan igjen med 4 timer lys våken. Jeg har ikke helt fått til å amme liggende. Også er jeg redd for å rulle over henne hvis jeg gjør det fordi jeg havner rett i koma hver gang jeg sovner nå:fnise: har du noen gode tips til hvordan jeg skal få det til? Føler at puppen bare faller ned på siden, og om jeg skal ta den øverste puppen må jeg jo ligge oppå henne:ler:

På 13.12.2016 den 11.27, Pentu skrev:

Så godt for L at han blir med dere! Tenker det viktigste er å se barnet oppi denne situasjonen. Jeg blir så glad når jeg ser foreldre som virkelig har grunn til å hate den andre parten (sier på ingen ingen måte at det er dere, men gjett om de fins), men som faktisk klarer å smile og utad virke glad og fornøyd når de er sammen med barnet sitt. Barnet er alltid viktigst! 

Så godt med en tur på senteret. Håper du er flink til å spørre om hjelp fra de rundt deg nå som mannen er vekke. Bare det å sitte i stuen med O mens du får deg en time på puten vil gjøre underverker. :hug:

Ja, veldig godt at han blir med oss! Faren var ikke helt happy for det, men jeg driter langt i det. Det er L som er viktig i denne saken:opplyser:

Syns det er vanskelig å spørre om hjelp..mine foreldre har L veldig mye etter skoletid, så føler liksom at de hjelper meg nok. Mamma sier at hun kan komme når som helst hvis det er noe, men jeg har ikke helt samvittighet til det. Kanskje når jeg blir enda mer utslitt enn det jeg er nå :P 

På 13.12.2016 den 14.42, Beccy87 skrev:

Åh jeg beundrer dere med reise-menn, dere er kjempe tøffe! :opplyser:
Hadde fortrengt hvordan den første tiden med bitteliten baby er, greit å få en påminnelse her, gleder meg ikke til alle de lange nettene nei. 
Får du sovet noe på dagtid? :klem:

Nei..nå har hun som sagt hatt noen bra netter, men i natt var det igang igjen. Jeg var helt fra meg til slutt. Er slitsomt å ta alt alene altså! Husker ikke at det var så ille med L, da var jeg alene da og :P 
Jeg får sovet noen dager. Andre dager går jeg rundt som en zombie. Til og med min mor kommenterte at jeg ikke så helt bra ut her om dagen:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet nå er jeg dårlig på å oppdatere her inne! Tenker på det hver dag at jeg burde skrive ned ditt og datt. Da jeg logget inn idag for å gratulere @Pentu så var det jo tusen nye smileys i smileyboksen?! Ting skjer i mitt fravær på kg altså. Shit.

O er 3 uker og 2 dager gammel. På 3 ukers dagen stakk jeg innom helsestasjonen for å sjekke at hun går bra opp i vekt. Tenkte kanskje hun lå på 3700 eller noe nå, om hun lå på seg sånn ca 200 gram i uken. Fødselsvekt: 3135 gram. Tre uker gammel: 4040 gram :hakeslepp: kremfløte i puppene! Hun har gått opp 905 gram på tre uker. Jeg er dritstolt. Jeg får til ammingen:nori:

Mannen kom hjem torsdag-fredag. Herregud det var fint. Ikke det at han hjalp til på natten for han skulle på jobb igjen, men bare det at han kom hjem:hjerte: gråt selvfølgelig da han dro fredag morgen igjen.
Og jaggu ble det ikke litt liggings og:lur: Med kondom altså. Som vi har hatt liggende og egentlig skulle brukt for 10 måneder siden før spiralen skulle inn:hoho: Hadde aldri trodd det skulle skje etter bare 3 uker! Og at jeg var klar over at kondom måtte brukes og gikk med på det likevel. Kondom er skikkelig turn off altså! Men kjennes greit ut å være over den "kneiken" og faktisk gjøre det igjen :P  Jeg syntes det var litt vanskelig å fokusere for jeg var redd for at det kjentes ut som om han kastet en sossis inn i en garasje:hoho: men han sverget høyt og hellig at alt kjentes likt ut som før. Så jeg får bare stole på ham..:sjenert:

Nå skal jeg lage hjemmelaget pizza og se greys og spise smågodt med O på brystet resten av kvelden:rodmer:

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at nettene i alle fall har blitt litt bedre. :)

Jeg har ingen gode liggetips for jeg hadde motsatt problem. Måtte trene masse på sittende amming da jeg slet med det mens liggende var lett. Men det er sikkert fordi at jeg har så små pupper at de står mer rett ut når jeg ligger liksom og da er den nederste i perfekt høyde for mini som også ligger på siden. :fnise: Jeg var forresten ikke komfortabel med å sovne ved siden av mini før hun ble større. Nå er hun liksom så stor at jeg ikke er redd for å rulle over henne lenger. Med de fløtepuppene dine blir hun nok raskt stor og god. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...