Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

38+0! Shit det er skikkelig mye faktisk. Om to dager er lillesokk hjertelig velkommen ut av magen:nigo: I natt har hun holdt meg våken igjen. Sovnet i 2-tiden til tross for at jeg var aktiv i hele går og fullstendig stuptrøtt. Filmet litt mens hun holdt på. Det ser jo helt sykt ut! Angrer på at jeg ikke har så mange magebilder fra tiden med L, og ikke en eneste video. 

Idag er det cup. Igjen. Vi må dra hjemmefra kl 9:dry: jeg er ikke klar. I tillegg tar de inngangspenger for voksne på cupen?! Hallo? Det er kun snakk om 50,- men det er prinsippet. Hadde jeg fått velge hadde jeg ikke tilbrakt lørdagen på cup, men jeg kan jo ikke slippe L løs i arenaen og bare satse på at det går bra. Jeg må jo være med. Dårlige greier.

Men! Vi skal på pinnekjøttmiddag hos mamma ikveld :nigo: riskrem til dessert og hele pakken. Kommer til å rulle hjem etterpå. Og imorgen kommer endelig mannen hjem!:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå jeg er så misunnelig på dere som bor i Bergensområdet. Var skikkelig klar for å flytte derifra når jeg gjorde det, men noen ganger får jeg akutt Bergen-savn.  Av en eller annen grunn er det noe med denne førjulstida som får meg til å lengte ekstra mye.  

 

ps : det er vår nærmeste IKEA. Apropos langt. :P

Endret av Porcelain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! 
Inngangspenger på cup? 
ER de så dårlig på å selge pølser og vafler at de må ty til sånne tiltak for å få inn penger?! 
Det syntes jeg hørtes helt sært ut. :sjokkert:

Elsker IKEA selv, får ikke ''lov'' av mannen til å reise dit alene, og i alle fall ikke bestille noe fra nettet. :sjenert:
Og Søstrene Grene har jeg ikke lov til å gå innom verken med eller uten følge lengre. 
Jeg blir ''helt gal og tar med meg hele butikken hjem hver gang''! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Beccy87 skrev:

What?! 
Inngangspenger på cup? 
ER de så dårlig på å selge pølser og vafler at de må ty til sånne tiltak for å få inn penger?! 
Det syntes jeg hørtes helt sært ut. :sjokkert:

Elsker IKEA selv, får ikke ''lov'' av mannen til å reise dit alene, og i alle fall ikke bestille noe fra nettet. :sjenert:
Og Søstrene Grene har jeg ikke lov til å gå innom verken med eller uten følge lengre. 
Jeg blir ''helt gal og tar med meg hele butikken hjem hver gang''! 
:hoho:

Haha, da er vi to :5: Elsker både IKEA og Søstrene Grene! Tror ikke mannen er så glad for at begge deler finnes innen 10 minutters kjøring herfra :ler: Det fine med Søstrene er at de selger så mange småting som er enkle å smugle med inn uten at mannen ser det, og så kan jeg sette ting der jeg vil ha de og bare "nei, den har vi hatt lenge" hvis det kommer noen spørsmål. Hvis! Deilig med en litt uoppmerksom mann :nigo: 

Pinnekjøtt @Strikkesokken:sikle: Synd jeg ikke skal til din kant av Vestlandet i dag, jeg hadde lett invitert meg selv på besøk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Porcelain skrev:

Ååå jeg er så misunnelig på dere som bor i Bergensområdet. Var skikkelig klar for å flytte derifra når jeg gjorde det, men noen ganger får jeg akutt Bergen-savn.  Av en eller annen grunn er det noe med denne førjulstida som får meg til å lengte ekstra mye.  

 

ps : det er vår nærmeste IKEA. Apropos langt. :P

Skjønner godt at du savner Bergen, det er jo verdens vakreste by:nigo:

Såpass, hvor holder du til nå da om jeg får spørre? :P heldigvis har IKEA nettbutikk nå da, men det er jo ikke det samme som å være der fysisk:tongue:

3 timer siden, Beccy87 skrev:

What?! 
Inngangspenger på cup? 
ER de så dårlig på å selge pølser og vafler at de må ty til sånne tiltak for å få inn penger?! 
Det syntes jeg hørtes helt sært ut. :sjokkert:

Elsker IKEA selv, får ikke ''lov'' av mannen til å reise dit alene, og i alle fall ikke bestille noe fra nettet. :sjenert:
Og Søstrene Grene har jeg ikke lov til å gå innom verken med eller uten følge lengre. 
Jeg blir ''helt gal og tar med meg hele butikken hjem hver gang''! :hoho:

Jepp. Jeg er helt oppgitt. Heldigvis var alle foreldrene enig med meg da jeg luftet min frustrasjon:fnise: det kan jo fort bli dyrt til slutt. Det er medlemskontigent til sportsklubben, så må man betale for selve treningen, og så er det jo sko og utstyr i tillegg. Også kommer cupene oppå det igjen og koster penger det og. Også er det fotballskole om sommeren som koster. Og har man ikke råd så er man jo utenfor, for alle er jo med på alt. Veldig glad det er noen år til lillesokken begynner med idrett:fnise:

Her skulle nok mannen helst sett at jeg dro alene på IKEA, for han sutrer så fælt når vi går der at det er pinlig:ler: også sier han alltid "Hva skal du med den der?!", nesten uansett hva det er. Så forklarer jeg hva det er eller hvor vi kan plassere det, så ser han på meg, så ser jeg på ham..så later jeg som om jeg skal sette det på plass igjen, også sier han "Greeeit, kjøp i vei":ler: 

Men Søstrene Grene, Kremmerhuset og sånne butikker pleier jeg å handle i når han er på jobb, også drar jeg en @sitronkake og sier at den har vi alltid hatt, hvis han skulle finne på å spørre. Noe som er sjelden. Han er glad i å tenne stearinlys og nevner alltid at vi har så enormt mange lysestaker. Rart at han ikke legger merke til at det blir fler og fler for hver gang han er borte nå på høsten:hoho:

3 timer siden, sitronkake skrev:

Haha, da er vi to :5: Elsker både IKEA og Søstrene Grene! Tror ikke mannen er så glad for at begge deler finnes innen 10 minutters kjøring herfra :ler: Det fine med Søstrene er at de selger så mange småting som er enkle å smugle med inn uten at mannen ser det, og så kan jeg sette ting der jeg vil ha de og bare "nei, den har vi hatt lenge" hvis det kommer noen spørsmål. Hvis! Deilig med en litt uoppmerksom mann :nigo: 

Pinnekjøtt @Strikkesokken:sikle: Synd jeg ikke skal til din kant av Vestlandet i dag, jeg hadde lett invitert meg selv på besøk ;) 

Skulle gjerne invitert deg på pinnekjøttmiddag:biggrin: gleder meg skikkelig!:sikle: er sulten allerede men kan ikke spise for jeg må spare plass til middagen:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cup ferdig! Deilig. Nå er det ikke igjen før i Januar og det er jo leenge til, for det er neste år:fnise: har hatt skikkelig mensmurringer i ryggen i hele dag, helt sikkert fordi jeg sto oppreist så lenge og jeg er tung og sliten:P nå har jeg tatt en lang, varm dusj (herregud så kaldt det er i de hallene:fryser:) og nå er vondtene vekke, bare kynnere igjen :P

L skal i bursdagsselskap nå, og da skal mor sove litt på sofaen! Så skal jeg pakke inn resten av mannens kalendergaver, bake flere muslirundstykker (hvor ble det av de?!:sjenert:) og finne fram julepynten. Skal bare finne den fram altså, pynter imorgen. Sa det til mannen igår og han syns det er aaaltfor tidlig. Men neste helg er det første søndag i advent, og jeg pynter alltid til første søndag i advent. Men siden jeg har planer om å føde denne uken så må jeg gjøre det litt tidligere i år ;) Jeg er skråsikker på at jeg har innstilt meg på å få baby ut neste uke så går jeg minst to uker på overtid. Kanskje 3. Kanskje hun ikke kommer før i Januar. Da gidder jeg ikke bli med på neste cup ihvertfall:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pynting ja :) Det skal skje senest 1 desember :opplyser: Ellers er det jo ikke vits for da er det jo så kort... 

Mmm pinnekjøtt :nigo: Det gledes men jeg er glad det ikke blir før julaften ;) og gjerne med lys sirup på :P 

Å ta betalt for å se på cup synes jeg faktisk var over grensen for tankeløst. .. Tenk på de som faktisk ikke har råd da!? Nei ærlig talt. 

Du! Ta å føde neste uka da :nigo::duskedame: Det hadde vært greit lizm ;) 

Off, jeg er kanskje gal men jeg er misunnelig på dere som skal føde nå :danser: andre ganger blir jeg kvalm av tanken på å ha noe som beveger seg inni meg, men oftest er det misunnelse... Må i bedre form først! :opplyser: Hører dere, eggstokker? Ikke det nei :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Pynting ja :) Det skal skje senest 1 desember :opplyser: Ellers er det jo ikke vits for da er det jo så kort... 

Mmm pinnekjøtt :nigo: Det gledes men jeg er glad det ikke blir før julaften ;) og gjerne med lys sirup på :P 

Å ta betalt for å se på cup synes jeg faktisk var over grensen for tankeløst. .. Tenk på de som faktisk ikke har råd da!? Nei ærlig talt. 

Du! Ta å føde neste uka da :nigo::duskedame: Det hadde vært greit lizm ;) 

Off, jeg er kanskje gal men jeg er misunnelig på dere som skal føde nå :danser: andre ganger blir jeg kvalm av tanken på å ha noe som beveger seg inni meg, men oftest er det misunnelse... Må i bedre form først! :opplyser: Hører dere, eggstokker? Ikke det nei :fnise: 

Enig! Jo tidligere pynten kommer opp jo bedre. Dessuten må man jo fram med adventsstaken til 1.søndag i advent, og da er det jo bare å sette fram alt det andre og:nigo:

Sirup på pinnekjøtt?! Aldri hørt om. Mye rart man lærer på kg :fnise:

Ja, veldig greit for meg å føde i uken og! :biggrin: nå kommer mannen hjem idag, så da begynner prosjektet:fnise: han er heldigvis like giret som meg så det blir bra ;) 
Jeg gruer meg faktisk ikke til fødselen. Jeg har jo vært igjennom det før og vet at det er jævlig, men man glemmer liksom hvor jævlig det faktisk er. Ihvertfall når det er 7,5 år siden sist. Men det er jo et godt tegn at du er klar for å føde igjen ganske snart, kjør på med søsken:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG KOMMER MANNEN HJEM! Om ca 12 timer :P herlighet det blir deilig! 3 uker hjemme, jeg er så klar. Kanskje jeg får sove om natten igjen, for nå bekymrer jeg meg ikke for at han ikke skal rekke fødsel ihvertfall:tongue: jeg er drittlei av å ikke få sove. Sovnet i 2 tiden i natt, var oppe på do tre ganger, og så våknet L kl 7 og da klarte jeg ikke å sove videre:dry: Hadde vært veldig kjekt om søvnløsheten ventet til baby var født, har en følelse av at jeg trenger litt ekstra energi til jobben jeg har foran meg. Heldigvis skal L et par timer til besteforeldrene idag (og sove der i natt:nigo:) så jeg får tatt igjen litt søvn på dagen. Kanskje.

Kjøleskapet vårt har begynt å lage en merkelig lyd..det bråker skikkelig. Håper ikke det finner på å ryke nå rett før jul, altså! Det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææh jeg drømmer alltid så fælt når jeg går og legger meg etter å først ha stått opp. Nå drømte jeg at mamma var på besøk og skulle passe baby for meg mens jeg hoppet i dusjen. Da jeg kom ut igjen satt hun og prøvde å amme henne:sjokkbla: også skjønte hun ingenting når jeg ble kjempesint for babyen var jo sulten :sprettoy: det var skikkelig ekkelt:ler: note to self: ikke gå i dusjen før baby er mett og ren. Og så drømte jeg at hun ikke hadde nese:haar: babyen altså, ikke mamma :P og hun var rett og slett stygg. Jeg turte ikke å si noe men jeg skjønte at alle tenkte det samme. Jeg tenkte tilbake på 3d ultralyd og kunne ikke fatte hvor nesen var blitt av, for vi så jo at hun hadde en da:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet 10 timer! Good lord. Godt å få mannen tilbake på plass ved siden av meg:rodmer: er overbevist om at det gjorde susen. I tillegg til litt aktivitet før leggetid igår:lur: prøvde rikshospitalets sexoppskrift men den puten under rompen var jo bare i veien. Skjønte ikke helt poenget med den:fnise: ikke fikk jeg vondt av noe slag heller. Kjedelig. Med L fikk jeg maserier hver kveld etter sex før det til slutt startet med et smell  (også etter sex) så hadde håpet på litt vondt :sjenert: kanskje jeg bare ikke er moden enda. Må få jordmor til å sjekke imorgen. Vil ikke ha maserier heller da, vil ha ekte rier:fnise: 

Akkurat 2 uker til termin idag! Siden planen min er å føde denne uken så håper jeg det er planen til lillesokk og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vonde sammentrekninger idag! Varte i ca 2 timer før det dabbet av. Det var så ille at jeg måtte puste meg igjennom dem men ikke ille nok til å være rier..tror jeg:fnise: ble liksom så sykt usikker. Måtte Google. Men de slapp helt taket mellom hver og de slapp liksom aldri taket med L, så.. la meg ned på sofaen etter middag og etter det har det vært relativt rolig. Så regner med det var vonde kynnere. De har vært harde hittil men ikke direkte vonde. Håper på mer action i natt etter at mannen trår til igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at vi var på topptur idag:fnise: bare en topp bak huset her, tar normalt en halvtimes tid opp. Brukte sikkert 50 minutt. Hadde blodsmak i munnen :ler: men fikk noen gode kynnere på vei ned igjen, så det var verdt det :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk forresten beskjed idag om at jordmor fortsatt var syk og at de ikke hadde vikar for henne:dry: jeg er sur. Jeg hadde store planer om å bli strippet imorgen :P men nå må jeg til fastlegen på onsdag isteden, og jeg ser ikke for meg at han gjør noe sånt :( æsj altså! Kunne ihvertfall tenke meg å få vite hvordan ståa er der nede:fnise: spesielt etter å ha hatt vondt idag. Håper de har hjulpet på noe ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye moro lesing siden sist! :danse:

Shit altså! Jeg er spent på alle som nærmer seg kraftig termin nå! Spennende saker med mistenkelig slim og hele pakken. Digger det :) Godt mannen er kommet hjem og dere har startet Prosjekt Fødsel ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Weebs skrev:

Her var det mye moro lesing siden sist! :danse:

Shit altså! Jeg er spent på alle som nærmer seg kraftig termin nå! Spennende saker med mistenkelig slim og hele pakken. Digger det :) Godt mannen er kommet hjem og dere har startet Prosjekt Fødsel ;) 

Ja, jeg ble akutt utålmodig da han kom inn døren:fnise: de vonde sammentrekningene kom forresten etter en runde i høyet, og jeg prøvde å lure ham med meg på en runde til senere på kvelden..det gikk ikke så bra for det var visstnok for kort tid siden første gang :ler: prøvde å ikke vise skuffelsen men han sa jeg så ut som om jeg hadde tapt femten millioner :hoho: jeg kjører hardt løp i dette prosjektet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Good morning! 38+3 og nå skulle jeg vært på vei til jordmor og få røsket opp i alle mulige hinner..har et lite håp om at de plutselig ringer og sier de har vikar likevel, sånn som de gjorde sist:tongue: våknet med mensvondt idag men tror jeg bare har sovet litt skjevt.

Har gått til anskaffelse av en sånn pilatesball som jeg sitter og humper på. Vet ikke helt hvorfor, men har sett de gjør det på film:fnise: den er ihvertfall veldig behagelig å sitte på da, valgte den over sofaen igår kveld. Det er slosskamp om den her hjemme nå faktisk. Litt bekymret for at den skal sprekke under meg bare :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du gjør ingenting halvveis i hvertfall:fnise:   Her ble det litt sammentrekninger og ekstremt mye liv i magen i går kveld. Jeg ble ekstra fornøyd når jeg leste at massasje kunne sette i gang fødselen. Så mannen måtte massere i går :laugh:

Du, den ballen tåler nok to av deg samtidig. Så tror ikke du skal være bekymret :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pentu skrev:

Haha. Du gjør ingenting halvveis i hvertfall:fnise:   Her ble det litt sammentrekninger og ekstremt mye liv i magen i går kveld. Jeg ble ekstra fornøyd når jeg leste at massasje kunne sette i gang fødselen. Så mannen måtte massere i går :laugh:

Du, den ballen tåler nok to av deg samtidig. Så tror ikke du skal være bekymret :P 

Her er det all in og blodig alvor ja:fnise: ooh, noe spesiell type massasje eller bare hva som helst? Da må mannen til pers der og ;)

Haha! Du har kanskje rett. Ser bare for meg at det må være vondt å gå på ræv med et smell mens jeg sitter og hopper:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Strikkesokken skrev:

Her er det all in og blodig alvor ja:fnise: ooh, noe spesiell type massasje eller bare hva som helst? Da må mannen til pers der og ;)

Haha! Du har kanskje rett. Ser bare for meg at det må være vondt å gå på ræv med et smell mens jeg sitter og hopper:ler:

Sånn jeg forsto det så er det hvilken som helst type. Handler om å få mor til å slappe totalt av. 

Hvis du driver å hopper noe voldsomt så er det vel heller sannsynlig at du faller av enn at ballen kapitulerer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...