Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke sitert noen her. Ble ikke liggings igjen igår kveld, men han strøk meg på ryggen da :fnise: var kjempeskuffet. Sovnet, og bråvåknet kl 6 av at jeg lå og klynket i smerter. Ble supergiret og klarte ikke å sove mer. Kom ca hvert 15 min. Sto opp og tenkte å ta en paracet og drikke en kopp kamillete for å roe ned kroppen og sove igjen. Var ikke så vondt. Tok på meg morgenkåpe og gikk på kjøkkenet og der kom en rosa dam under meg:nigo: så nå er vi på vei inn til kk, midt i rushen. Riene har tatt seg kraftig opp! Men det virker som det går roligere enn med L ihvertfall. Er foreløbig ikke bekymret for å føde i bilen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Får ikke sitert noen her. Ble ikke liggings igjen igår kveld, men han strøk meg på ryggen da :fnise: var kjempeskuffet. Sovnet, og bråvåknet kl 6 av at jeg lå og klynket i smerter. Ble supergiret og klarte ikke å sove mer. Kom ca hvert 15 min. Sto opp og tenkte å ta en paracet og drikke en kopp kamillete for å roe ned kroppen og sove igjen. Var ikke så vondt. Tok på meg morgenkåpe og gikk på kjøkkenet og der kom en rosa dam under meg:nigo: så nå er vi på vei inn til kk, midt i rushen. Riene har tatt seg kraftig opp! Men det virker som det går roligere enn med L ihvertfall. Er foreløbig ikke bekymret for å føde i bilen :fnise:

Så gøy! Masse lykke til! Gleder meg sånn til å se henne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O kom til verden kl 11:57:rodmer: hun så først ut som en gammel mann men nå er hun verdens fineste:rodmer: gikk heldigvis lenger tid enn med L selv om slutten ble vel heftig med 7-10 cm på under 5 minutt. Hun er en kjemperolig sove og puppebaby. Vi reiser hjem imorgen. Fødselshistorie kommer :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...