Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

Travelt med alle disse bekymringene våre altså! Jeg fikk jo en ganske logisk forklaring med at disse sammentrekningene som jeg tydeligvis har en hel del av "skjuler" bevegelsene. I tillegg til at hun har forflyttet seg ned. Men hun din har jo vært festet en stund. Du kan uansett ta en telefon da, de er jo på jobb likevel! Jeg fikk i hvert fall masse skrøyt i dag om at jeg gjorde rett i å ringe! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

O var 3100 og 49 :) men vi brukte 50 litt for lenge, nooooen syntes det var veeeldig trist å pakke vekk de klærne. *kremt*. 

Du er veldig fin :nigo: 

Hehe, er jo litt trist å pakke vekk de minste klærne:sjenert:

Tusen takk!:biggrin:

8 minutter siden, j86 skrev:

Prøv iskaldt vann, masse isbiter og så kaldt du bare klarer. Det har fungert for meg. Skummelt med lite liv, håper hun får fart på seg asap!

Står opp igjen nå og prøver på det! Lurer på om hun kanskje er immun mot sukker, for det er sjelden det blir ekstra rabalder av en sjokoladebit :tongue:

5 minutter siden, Weebs skrev:

Travelt med alle disse bekymringene våre altså! Jeg fikk jo en ganske logisk forklaring med at disse sammentrekningene som jeg tydeligvis har en hel del av "skjuler" bevegelsene. I tillegg til at hun har forflyttet seg ned. Men hun din har jo vært festet en stund. Du kan uansett ta en telefon da, de er jo på jobb likevel! Jeg fikk i hvert fall masse skrøyt i dag om at jeg gjorde rett i å ringe! :) 

Ja, er ikke greit! Jeg har hatt mye kynnere hele dagen idag, så det kan jo hende det har noe med saken å gjøre:Nikke: føler jeg har vært tusen ganger inne for sjekk så ligger langt inne å ringe igjen nå. Også midt på svarte natten i tillegg:sjenert: Jeg prøver meg på litt iskaldt vann. Har hørt at de ikke liker lyden av barbermaskin så man burde holde en barbermaskin mot skrittet om man ikke fikk respons på andre ting :ler: synd mannen har den med seg på jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pentu skrev:

Men helt seriøst. Ring opp. Heller en gang for mye 😊

Tror hun merket at jeg var inne på YouTube etter motorsaglyd for nå åler hun bena fram og tilbake inni der :hoho: så nå tror jeg at jeg får sove. Men er det like rolig imorgen ringer jeg altså!

10 minutter siden, Weebs skrev:

:hoho: Den har jeg aldri hørt! Men prøv ;) 

Mye rart man lærer i termingruppen på facebook :ler: jeg mistenker at hun her er både immun mot sukker og døv da. Hun har aldri reagert på støy hverken i form av maskiner på jobb eller kjøkkenmaskiner..eller så er eggene mine så herdet etter alt bråket jeg har vært utsatt for opp igjennom at mine babyer reagerer bare ikke på sånt:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sto opp idag og drakk et glass sterk saft på tom mage i håp om å få igang noe leven fra baby. Fikk et skikkelig dult etter fem minutt, men så har det vært rolig igjen. Nå har jeg spist litt, og venter på respons ;)Vet ikke om jeg er bekymret eller ikke, for jeg kjenner jo tross alt liv :P 

Ellers er det onsdag i hodet mitt idag. Hver gang jeg kommer på at det bare er tirsdag så blir jeg skuffet:tongue: veldig klar for å få mannen hjem i helgen altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å ringe føden. Fikk beskjed om å sette meg i sofaen og kle av magen, legge begge hender på og sitte sånn og telle spark i 20 minutt og ringe opp igjen. Da ble det plutselig bevegelse inni der. Føler jeg ikke har gjort annet hele dagen enn å kjenne etter liv. Lillesokken skjønte vel hva som var på gang og tenkte "Nope! Jeg skal ikke inn der og få de båndene rundt meg igjen":tongue:

Spurte i samme slengen om Storken er åpen i helgene eller om den fortsatt er stengt (helt idiotisk å stenge en hel avdeling i helgene:snurt:) og hun sa det var litt av og på, men det gikk an å få "Storkefødsel" på en av de andre fødeavdelingene også. Til og med vannfødsel gikk an å få til sa hun:biggrin: de får begynne å tappe i vannet når jeg ringer så jeg rekker å føde oppi der bare:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på føden, men hadde badekar alikavel. Jeg nektet å gå oppi da. Orker ikke tanken. Men brukte dusjen når riene haglet som verst. Vannet var så varmt at mannen ble litt småredd. Jeg skiftet farge:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Beccy87 skrev:

Fint med liv, det liker vi! :jepp:

 

Hva er storken? :klo:

Storken er som ABC klinikken har jeg hørt. Fødeavdeling med fokus på naturlig fødsel uten epidural og sånt. Får kun føde der om man er frisk og har hatt normalt svangerskap. Kan bli flyttet derfra til vanlig fødestue om man vil ha drugs likevel da :) 

26 minutter siden, Pentu skrev:

Jeg var på føden, men hadde badekar alikavel. Jeg nektet å gå oppi da. Orker ikke tanken. Men brukte dusjen når riene haglet som verst. Vannet var så varmt at mannen ble litt småredd. Jeg skiftet farge:fnise:

Ja de har visst badekar men man må opp når man må presse. Håper jeg får en storkejordmor så jeg får føde i vann ihvertfall :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh det er så teit at Fødeavdelingen på FEM "presenteres av Selbu Blå":snurt: har sååå lyst på! Bare noen uker igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunhands

Åh, heldig som kan føde på Storken! Jeg søkte på ABC, men fikk avslag :( 

Har for øvrig gitt opp kjerringråd etter å ha testet dadler, kanelte, supermoon, Rikshospitalets sexoppskrift, slappe helt av og ikke å slappe av.. :P Han ser ut til å ta tiden han trenger... Men du som har født en før slipper kanskje å vente så lenge! Plutselig er du før Weebs og meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Weebs skrev:

Jaa! Det skal jeg spise mengder av! :biggrin:

Jaa! Og salami og fenalår, også skal jeg drukne i vin:sikle::fnise: (når baby er stor nok og har barnevakt altså:tongue:)

38 minutter siden, Sunhands skrev:

Åh, heldig som kan føde på Storken! Jeg søkte på ABC, men fikk avslag :( 

Har for øvrig gitt opp kjerringråd etter å ha testet dadler, kanelte, supermoon, Rikshospitalets sexoppskrift, slappe helt av og ikke å slappe av.. :P Han ser ut til å ta tiden han trenger... Men du som har født en før slipper kanskje å vente så lenge! Plutselig er du før Weebs og meg! :)

Æsj, hvorfor fikk du avslag? Vi har ikke noe sånn at vi kan booke plass noe sted, og det synes jeg er litt kjipt faktisk. Skulle ønske jeg var garantert å få føde på Storken. Men det kan jo hende det er fullt, eller stengt eller at jeg ikke når fram i tide:fnise:

Er fortsatt fullt mulig at han melder sin ankomst før termin da:nigo: dadler? Den var ny for meg..bare spise dadler liksom? Her funket ihvertfall sex sist, så mannen får rast fra seg før det blir noen uker med tørke:fnise: håper det funker denne gangen og. Men tror ikke det blir Rikshospitalets sexoppskrift hver gang, for det tror jeg ikke er sånn ekstremt behagelig:tongue: Typisk at jeg går over tiden, men håper ikke det! Har lovet @Weebs å ikke snike i køen, så dere får få fingen ut begge to og føde snart, for jeg har nedtelling til tålmodigheten er tom, og den klokken ringer søndag kveld:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+4 og idag tror jeg at jeg dør! Alt er slitsomt. Nå ligger jeg på sofaen og skriver på telefonen mens jeg puster som en flodhest. Herregud. Jeg har brettet klær idag, og tror det blir med det til dagens aktivitet:tongue: klassen til L har invitert elever og foresatte på spillkveld med kvelds på skolen. Koselig, men kjenner jeg gruer meg skikkelig :ler: vurderer å spørre min mor om hun kanskje vil gå istedenfor meg :sjenert: L skulle egentlig hatt fotballtrening idag, men sa han ville på spillkveld "for det kommer nok mange jenter der":fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Playah :lur: :ler:

Skjønner godt at du gruer deg til spillekveld! Herre, akkurat nå gruer jeg meg til å i det hele tatt ta en dusj :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Weebs skrev:

Playah :lur: :ler:

Skjønner godt at du gruer deg til spillekveld! Herre, akkurat nå gruer jeg meg til å i det hele tatt ta en dusj :fnise: 

Jeg overlevde. Det verste med å gå ut døren er å ta på bh og andre klær enn joggebukse :fnise:  ble mye snakk om fødsel med disse andre mødrene, og hun ene har 7 gutter:sjokk: det verste er at hun ser smashing ut. Sånn enormt sykt bra liksom. Urettferdig. Håper jeg ser sånn ut som tobarnsmor:tongue:

Imorgen har min mor tilbudt seg å kjøre L til skolen og hente ham og hun har invitert oss på middag. Heaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 gutter?! Sju?! :haar: Åh herrejesus, jeg hadde dævva. Jeg ser for meg at to er mer enn nok liksom. Barn generelt altså, ikke bare gutter. Er det lov å spekulere i om de har tenkt sånn "åkej, bare eeen til da,  kommer jenta"? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, sitronkake skrev:

7 gutter?! Sju?! :haar: Åh herrejesus, jeg hadde dævva. Jeg ser for meg at to er mer enn nok liksom. Barn generelt altså, ikke bare gutter. Er det lov å spekulere i om de har tenkt sånn "åkej, bare eeen til da,  kommer jenta"? :fnise: 

Haha ja det var det jeg og tenkte:fnise: Jeg etter 7 stk så har de vel tenkt at de får gi seg mens leken er god:ler:

---

37+5! Det er plutselig mye. Nå går det opp for meg at fødsel er faktisk rett rundt hjørnet:bond: kroppen min er ikke klar da. Trøtt og fæl, kunne sovet hele døgnet hvis jeg bare fant en komfortabel stilling - noe som er klin umulig. Igår kveld lå jeg våken og løste verdensproblemer. Alltid like gøy når man begynner med sånt rundt midnatt:tongue: dvs jeg løste ingen, men jeg prøvde:fnise:

Idag skal jeg pakke inn kalendergavene til L. Hadde bestilt en del på ebay som endelig kom igår etter en måneds venting:daane: aldri ventet så lenge på en pakke fra ebay noensinne. 
Og imorgen skal jeg ut på shopping og handle inn resten av kalenderen til mannen:nigo: han sa til meg for noen uker siden at han ikke ville ha kalender i år fordi "det er bare utlegg" men jeg begynte å handle småting i august da vi var på Kreta jeg, så:sjenert: dessuten er det kun ting han trenger eller blir glad for, så jeg ser ikke problemet:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...