Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Vi har mange innvandrere rundt oss, noen er ok. Mens andre gir faen i alt. Bryr seg ikke om regler i borettslaget. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 22.36):

Ja, det kan jeg med hånden på hjertet si. Jeg har et mønsterbarn og et som ikke har gjort annet enn å teste grenser og som alltid havner i trøbbel. Samme foreldre, samme kosthold, 0 medisiner, 0 alkohol. Aldri prøvd narkotika. 

Anonymkode: a1c9f...1f0

Det har mine foreldre også! Søsken kan ha helt like gener og oppdragelse, men totalt ulik personlighet

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (8 timer siden):

Vi har mange innvandrere rundt oss, noen er ok. Mens andre gir faen i alt. Bryr seg ikke om regler i borettslaget. 

Sånn er jo nordmenn også! Noen er lovlydige. Noen er rebeller eller kriminelle. Mennesker er mennesker. « Rase» bør bare brukes om hunder og/ eller andre dyr

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At om man velger å få flere unger med en tiltaksløs mann så får man takke seg selv.. du fikk den første å skulle lært.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg skulle helt ærlig ønske kvinner fortatt kunne gå hjemme og bli forsørget av mannen. Jeg hadde stortrivdes!

Hilsen kvinnelig mellomleder som hater jobben sin.

Anonymkode: 47f65...eea

Enig, jeg ville trivdes som husmor på 50- tallet. Den generasjonen var heldige fordi moren deres alltid var hjemme når de kom fra skolen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tittelen sier. Hvilke upopulære meninger har du, som kanskje ikke er stuerent å si til hvem som helst?

Anonymkode: cbbf0...afa

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke-binære mennsker kan ikke være lesbiske.

Det er kun kvinner som kan være lesbiske, uavhengig om de er cis- eller trans.

Anonymkode: 785c5...766

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk som ikke klarer å uttale kj-lyden er mindre begavet. Typ shole, shylling, shæchte… grøss

Anonymkode: 45239...bcb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn og yngre kvinner gir mening i mitt hode, siden biologien vår støtter det. En 35 år gammel mann med en 20 år gammel kvinne? Helt naturlig, og jeg ser ikke problemet. Mannen er ikke automatisk ekkel og pervers, og kvinnen er ikke automatisk et offer.

(Og nei, jeg er ikke en "ekkel gammel mann" selv. Jeg er en kvinne på 32 år.)

Anonymkode: 08ccf...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol burde bli forbudt.

Anonymkode: f1fc6...5cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv dødshjelp burde bli lovlig.

Endret av Etk
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv alkoholhjelp burde bli forlovlig.

Anonymkode: 1c995...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle narkotiske stoffer burde legaliseres og selges på apoteket.

Anonymkode: c8f60...c43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange er trans fordi det er "in".

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmerett burde kun bli gitt til de med både norsk statsborgerskap og de som kan bestå en "eksamen" som viser at de forstår og har satt seg inn i hvordan politikken i landet fungerer.

Anonymkode: d46c6...dff

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv dødshjelp burde bli lovlig. Bør være nok at personen har hatt ett konstant ønske om å dø i mer enn 2 år sammenhengende om de ikke er alvorlig fysisk syke. 

Narkotika burde man kunne få kjøpe på enten polet eller apoteket. 

Husbanken må åpnes igjen, slik at alle kan få lån via staten og være sikret en stabil trygg bolig, uavhengig av inntekt og rike foreldre.

Man burde ikke få lov til å få barn om man har alvorlige sykdommer som kan påvirke barnet. 

Menn er menn og kvinner er kvinner. Man kan ikke skifte kjønn, og iallefall burde ikke trans"kvinner" få delta i kvinneklasser. (Problemet er ikke-eksisterende for trans"menn"). 

EU/EØS er noe forbanna dritt! 

Sikkert mange flere, men de jeg kom på å kunne spytte ut i farta :)




 

 

Anonymkode: 11608...c33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Narkotika burde man kunne få kjøpe på enten polet eller apoteket. 

 

Jeg synes apoteket, det burde være lov å kjøpe narkotika, men fra en butikk hvor personalet har kunnskap innen slike ting sånn at det er mulig for kunden få hva slags info de vil ha om produktet. Ikke sånn typ skremselspropaganda, men fakta basert på forskning og slikt.

Anonymkode: d46c6...dff

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (På 29.3.2024 den 21.23):

Enig, jeg ville trivdes som husmor på 50- tallet. Den generasjonen var heldige fordi moren deres alltid var hjemme når de kom fra skolen

Den generasjonen barn, kanskje, men ikke den generasjonen mødre, som ikke fikk velge hva de ville gjøre med livet sitt. 

Jeg har ingenting i mot at kvinner vil være hjemmeværende (så lenge de ikke krever at staten skal sponse dem), men jeg tror mange av dem som sier de vil være hjemmeværende i dag ikke skjønner hvordan det faktisk var for 70 år siden. På grunn av samskatten var det nesten ikke vits i at kvinner gikk ut i jobb selv om de ville, så alle gifte kvinner "måtte" være hjemmeværende. Og siden man ikke hadde alle husholdningsmaskinene som i dag, var det mye mer jobb. Mange hadde hverken vaskemaskin eller kjøleskap, og det var vanlig å sy/strikke klær til hele familien, dyrke grønnsaker osv. I dag er det jo et latmannsliv å være hjemmeværende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tror mange er trans fordi det er "in".

Anonymkode: 9722a...fba

Det tror jeg også, i alle fall blant de som finner ut at de er det som tenåringer/unge voksne. En del av en finne seg sjæl-prosess.

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Stemmerett burde kun bli gitt til de med både norsk statsborgerskap og de som kan bestå en "eksamen" som viser at de forstår og har satt seg inn i hvordan politikken i landet fungerer.

Anonymkode: d46c6...dff

Da tror jeg også mange innfødte nordmenn ville mista stemmeretten :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus Notarius skrev (14 minutter siden):

Da tror jeg også mange innfødte nordmenn ville mista stemmeretten :P 

Det tror jeg også. Men med tanke på hvor mye tull man hører fra folk angående politikk så er det en god ting.

Anonymkode: d46c6...dff

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...