Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg mener at man ikke skal gi overdose-hjelp, la de narkomane dø.

De velger selv sitt liv og de påfører smerte og store kostnader på familie og samfunn og ødelegger andres liv. Bedre at de dør. Hjerteløst, men mellom forkjølelse og pest er forkjølelse bedre.

Anonymkode: acab1...297

AMEN!!!!!!!

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for hatefullt innhold. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge burde forby hijab. I første omgang på skoler. 

Anonymkode: 764b9...a08

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Norge burde forby hijab. I første omgang på skoler. 

Anonymkode: 764b9...a08

Bør forbys over alt. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 minutt siden):

Bør forbys over alt. 

Absolutt.

Anonymkode: 764b9...a08

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hijab (og andre religiøse plagg) bør forbys generelt (vi har religionsfrihet), men jeg er enig i at det bør forbys i grunnskolen. I alle fall fram til konfirmasjonsalder (året man er 15), som regnes som religiøs myndighetsalder her i landet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 23.23):

Folk med autisme som  velger å få barn. Det har jeg aldri  forstått.  Jeg har selv autisme, og jobber dessuten selv i helsevesenet med autisme. Jeg ser hver  eneste dag hvor tungt det er  å leve med  tilstanden og kjenner det selv på kroppen.  Jeg vet bedre enn de fleste at det er et stort spekter, og at man kan være tett opp til nevorotypisk og jeg har møtt hundrevis av mennesker med autisme. Men det er veldig arvelig og er en stor  belastning å leve med.  Jeg kjenner knapt noen som ikke har angst, store eksekutive utfordringer,  depresjoner meg selv inkludert.  Hvorfor velger noen å la sitt eget ønske om barn gå foran barnas behov? Og å utsette de for en stor sannsynlighet for å arve en tilstand som ikke er noe å skamme seg over og som på mange måter kan være en enorm ressurs, men som likevel påvirker livet i stor grad.  

Anonymkode: 22db6...628

Man kan jo lure på hvorfor folk får barn i det hele tatt. Hvem får barn for barnas skyld, og ikke fordi de selv ønsker barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 20.00):

Jeg mener at man ikke skal gi overdose-hjelp, la de narkomane dø.

De velger selv sitt liv og de påfører smerte og store kostnader på familie og samfunn og ødelegger andres liv. Bedre at de dør. Hjerteløst, men mellom forkjølelse og pest er forkjølelse bedre.

Anonymkode: acab1...297

Ingen velger å bli avhengig. Noen blir avhengig av noe som er lettere å skjule og som ikke er like stigmatisert eller risikofylt, men problemet bunner i det samme. Ingen fortjener å dø fordi de har det vanskelig, de fortjener og trenger hjelp, helst før det gikk så langt. Dessverre er altfor mange opptatt av å dømme istedenfor å prøve å forstå.

Endret av Blod
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 20.00):

Jeg mener at man ikke skal gi overdose-hjelp, la de narkomane dø.

De velger selv sitt liv og de påfører smerte og store kostnader på familie og samfunn og ødelegger andres liv. Bedre at de dør. Hjerteløst, men mellom forkjølelse og pest er forkjølelse bedre.

Anonymkode: acab1...297

Hadde en nær slektning  som var narkoman. Absolutt ingen pest. Du viser bare at vi nordmenn er ren dritt i dag , som er min mening

Anonymkode: 1f409...363

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 13.08):

AMEN!!!!!!!

Anonymkode: 4f900...209

Hysj

Anonymkode: 1f409...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hadde en nær slektning  som var narkoman. Absolutt ingen pest. Du viser bare at vi nordmenn er ren dritt i dag , som er min mening

Anonymkode: 1f409...363

Vi har en narkoman i familien og det er et sant helvete å forholde seg til han. Det er tyveri og trusler. Nå er det ingen i slekten inklurdert oss, som vil ha noe med han å gjøre.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har en narkoman i familien og det er et sant helvete å forholde seg til han. Det er tyveri og trusler. Nå er det ingen i slekten inklurdert oss, som vil ha noe med han å gjøre.

Anonymkode: 4f900...209

Det tror jeg dessverre er veldig vanlig. Det som kjennetegner alvorlig avhengighet er jo at man er villig til å gjøre hva som helst for å få den rusen.  

Anonymkode: 1b20c...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 20.00):

Jeg mener at man ikke skal gi overdose-hjelp, la de narkomane dø.

De velger selv sitt liv og de påfører smerte og store kostnader på familie og samfunn og ødelegger andres liv. Bedre at de dør. Hjerteløst, men mellom forkjølelse og pest er forkjølelse bedre.

Anonymkode: acab1...297

Jeg mener dette er hat mot svake mennesker, ordene "velger selv" er ganske hult i møte med de utfordringene disse menneskene har i livet sitt

Alle liv et like mye verdt, og alle har rett på ikke bare livreddende hjelp, men hjelp til å få det mest verdige liv man kan. 

Endret av Topsi
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har en narkoman i familien og det er et sant helvete å forholde seg til han. Det er tyveri og trusler. Nå er det ingen i slekten inklurdert oss, som vil ha noe med han å gjøre.

Anonymkode: 4f900...209

Vel, jeg var glad i min slektning mer enn noe annet. Så hos meg er det stor sorg

Anonymkode: 1f409...363

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus Notarius skrev (På 8.3.2024 den 21.24):

Jeg synes ikke hijab (og andre religiøse plagg) bør forbys generelt (vi har religionsfrihet), men jeg er enig i at det bør forbys i grunnskolen. I alle fall fram til konfirmasjonsalder (året man er 15), som regnes som religiøs myndighetsalder her i landet.

Det er ikke greit å gå med hijab i ungdomsskolen. Vi lever i Norge nå, folk må vise hensyn. Som vi har måtte gjøre om vi var i Midtøsten. Folk må følge regler der de oppholder seg. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (4 timer siden):

Det er ikke greit å gå med hijab i ungdomsskolen. Vi lever i Norge nå, folk må vise hensyn. Som vi har måtte gjøre om vi var i Midtøsten. Folk må følge regler der de oppholder seg. 

For min del har det ikke så mye med "vi bor i Norge" å gjøre, men at det ikke er greit å prakke på barn religion og religiøse plagg som automatisk skiller dem fra andre barn. Det legger unødvendige og potensielt skadelige begrensninger på barna. I Norge er religiøs myndighetsalder 15 år, da kan man selv bestemme om man vil slutte seg til et trossamfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke dette her minner om fremsteg: 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/ab5xbE/ramadan-starter-i-kveld-lyser-opp-oslo-sentrum-for-foerste-gang

Hva blir det neste? 

Vestlige land og Norge sliter med muslimsk innvandring. Varer nok ikke lenge før de tar over mer, får vi det som Malmö og Stockholm i Oslo?: https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/na-ma-vi-snart-vage-a-si-hvem-de-kriminelle-er/o/5-95-1293438

 

Anonymkode: ae440...a64

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør Oslo dette? Tilpasser de seg muslimer? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (På 9.3.2024 den 16.20):

Ingen velger å bli avhengig. Noen blir avhengig av noe som er lettere å skjule og som ikke er like stigmatisert eller risikofylt, men problemet bunner i det samme. Ingen fortjener å dø fordi de har det vanskelig, de fortjener og trenger hjelp, helst før det gikk så langt. Dessverre er altfor mange opptatt av å dømme istedenfor å prøve å forstå.

Men de velger å ta ulovlige narkotiske stoffer som de vet at de kan bli avhengige av. 

Anonymkode: acab1...297

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...