Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, jaeols said:

Bør alkohol bli forbudt? Gjør så mye skade!!

Tvert imot burde skjenkebellingen oppheves. Hvem som helst burde få lov til selge alkohol til hvem som helst, når som helst, hvor som helst, uten å måtte søke om noen tillatelse. Aldersgrense er vell det eneste jeg kan gå med på at er OK.

Det burde ikke være noen restriksjoner på utelivets åpningstider. Alle barer som vil ha døgnåpent burde få lov til det.

 

I Norge har vi så mange lover og regler at jeg føler meg som et lite spedbarn som blir passet på og dullet med av staten. Jeg er totalt umyndiggjort.

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tvert imot burde skjenkebellingen oppheves. Hvem som helst burde få lov til selge alkohol til hvem som helst, når som helst, hvor som helst, uten å måtte søke om noen tillatelse. Aldersgrense er vell det eneste jeg kan gå med på at er OK.

Det burde ikke være noen restriksjoner på utelivets åpningstider. Alle barer som vil ha døgnåpent burde få lov til det.

 

I Norge har vi så mange lover og regler at jeg føler meg som et lite spedbarn som blir passet på og dullet med av staten. Jeg er totalt umyndiggjort.

Anonymkode: 1418a...e1b

Nei det bør forbys, jeg har opplevd alkoholens mange skyggesider. Og vokste opp i et helvete med fyll og vold. Ingen trenger alkohol. Heller ikke du! 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er svært skadelig og ødelegger livet til mange barn. Da er valget  lett. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, jaeols said:

Hvorfor gjør Oslo dette? Tilpasser de seg muslimer? 

Tydeligvis. Alt for å tekke stemmer. 

Anonymkode: ae440...a64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 time siden):

Bør alkohol bli forbudt? Gjør så mye skade!!

Ja.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har ingen kultur for å basere lovene våre på potensielt skadeomfang. Ting som er mindre farlig enn alkohol er forbudt, og ting som er mer farlig er lovlig. Derfor ser jeg ikke på hvor skadelig noe er som et godt argument som staten vil kjøpe.

Min mening er at alt for mye ting allerede er forbudt, og at lovverket må løses opp. Det er allerede alt for strengt, og det å ville stramme inn mer er komplett galskap og overformynderi.

Anonymkode: 1418a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Norge har ingen kultur for å basere lovene våre på potensielt skadeomfang. Ting som er mindre farlig enn alkohol er forbudt, og ting som er mer farlig er lovlig. Derfor ser jeg ikke på hvor skadelig noe er som et godt argument som staten vil kjøpe.

Min mening er at alt for mye ting allerede er forbudt, og at lovverket må løses opp. Det er allerede alt for strengt, og det å ville stramme inn mer er komplett galskap og overformynderi.

Anonymkode: 1418a...e1b

Feil. Alt må bli mye strengere, vi må beskytte folk mor sprit og røyk for ikke å snakke om narkotika, der må det bli mye strengere. Øk straffene kraftig!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å være med på svart/hvitt-tolkningen av Palestina-konflikten 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å trene og hater rusmidler. Helsa kommer først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, nedsettende innhold og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (11 timer siden):

Alkohol er svært skadelig og ødelegger livet til mange barn. Da er valget  lett. 

Er det flere barn i land med en mer liberal alkoholkultur som lider tenker du? I forhold til Norge som er omtrent enestående i verden i sin strenge forbudslinje? 

Anonymkode: 60024...7b9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det flere barn i land med en mer liberal alkoholkultur som lider tenker du? I forhold til Norge som er omtrent enestående i verden i sin strenge forbudslinje? 

Anonymkode: 60024...7b9

Og det bør bli mye strengere, bør bli forbudt! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, jaeols said:

Og det bør bli mye strengere, bør bli forbudt! 

Hvorfor denne trangen til å tvinge andre med makt til å være og mene det samme som deg?

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å forby bort problemet du mener eksisterer.

Anonymkode: 1418a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle liv er ikke like mye verdt.

Anonymkode: 7f8bd...664

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dem som sier de er imot skeive er sjalu fordi dem selv ikke våger å komme ut. 

Anonymkode: d81f3...ded

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle liv er ikke like mye verdt.

Anonymkode: 7f8bd...664

Enig, og Putin er en av dem

Anonymkode: d81f3...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten religion og penger hadde det vært fred på jord

Anonymkode: d81f3...ded

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes samene som har grått i flere år over noen vindmøller i et helt annet fylke(ikke engang nabofylket) enn de selv bor i burde fått utdelt boka "Det er ikke mer synd på deg enn andre". Skjønner at samene som faktisk hadde reinsdyrbeite der mislikte vindmøllene, men alle andre samer kan ta seg en bolle.   Det var kun en håndfull samer som hadde beite der og de samene har fått erstatning på hundrevis av millioner kroner. De smiler nok fra øre til øre over å ha vunnet Jackpot. Så dem er det ikke synd på. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uten religion og penger hadde det vært fred på jord

Anonymkode: d81f3...ded

Da hadde vi sloss om hvilket fotballag som var best.

Anonymkode: c03ed...5fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...