Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt sykt at jehovas vitner heller vil miste barnet sitt, enn at barnet får blodoverføring om det skulle skje noe. 

Anonymkode: 9344b...6d0

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Innvandrere som klager over Norge og snakker om hvor bra hjemlandet deres er hele tiden. Så reis tilbake da vel!

-Innvandrere som gjør kriminelle ting i Norge burde bli sendt rett tilbake der de kom fra. Det er takken for at vi reddet de?

-De som kaller seg for «furries»og tror de er rev/ulv osv. De trenger virkelig hjelp, helt sykt. 

-Det er barnemishandling å amme barn til de er 4 år.

-lesber/homoer burde ikke få lov å gifte seg i kirken. Jeg er ikke religiøs, men jeg synes det er veldig feil at det er lov når det står tydelig i Bibelen at homofili strider mot guds vilje. 
 

-Irriterer meg at serier/filmer/spill nå til dags alltid må inneholde en homo/trans, en svart person og en dame. I Harry potter spillet som nettopp kom ut er det en transperson, selv om spillet skal være på 1800 tallet. Fantes ikke trans folk da herregud asså. 
 

Det var deilig å få ut🤣 Kan ikke akkurat si dette på Facebook, da mister jeg jobben min, selv om alle har ytringsfrihet, virker ikke sånn. 

Anonymkode: 9344b...6d0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

-Innvandrere som klager over Norge og snakker om hvor bra hjemlandet deres er hele tiden. Så reis tilbake da vel!

-Innvandrere som gjør kriminelle ting i Norge burde bli sendt rett tilbake der de kom fra. Det er takken for at vi reddet de?

-De som kaller seg for «furries»og tror de er rev/ulv osv. De trenger virkelig hjelp, helt sykt. 

-Det er barnemishandling å amme barn til de er 4 år.

-lesber/homoer burde ikke få lov å gifte seg i kirken. Jeg er ikke religiøs, men jeg synes det er veldig feil at det er lov når det står tydelig i Bibelen at homofili strider mot guds vilje. 
 

-Irriterer meg at serier/filmer/spill nå til dags alltid må inneholde en homo/trans, en svart person og en dame. I Harry potter spillet som nettopp kom ut er det en transperson, selv om spillet skal være på 1800 tallet. Fantes ikke trans folk da herregud asså. 
 

Det var deilig å få ut🤣 Kan ikke akkurat si dette på Facebook, da mister jeg jobben min, selv om alle har ytringsfrihet, virker ikke sånn. 

Anonymkode: 9344b...6d0

Omg! Er du meg?

Anonymkode: 2fb18...a54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg mener at en russebuss med en tegning av et nakent par som later til å ha sex kan sammenlignes med en parade hvor et LGBT-par er iført lakk og lær og leier hverandre i hundebånd hva gjelder loven.

Dette ståstedet er tilsynelatende så kontroversielt at KG sletter alle tråder hvor det nevnes. Jeg er spent på hva som skjer med denne…

Anonymkode: 3b5c0...d7f

Jeg skjønner ikke hvorfor det blir sletta. Jeg er i mot både russebuss med sånne motiv og folk som absolutt må ta den helt ut i parader. 

Anonymkode: a1c9f...1f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at uføre bekjente spammer meg halve dagen med reels og snapper av husvasken og turer i naturen. Jeg sitter på jobb og har null overskudd til noe etter jobb. Tenker i mitt stille sinn at jeg er mer ufør enn noen av de. Men gud forby å stille spm til aktivitetsnivået til en med ME.

Anonymkode: a1c9f...1f0

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (På 19.3.2024 den 9.48):

Er alle like mye verd? 

Ja

Anonymkode: e35b1...99e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det blir sletta. Jeg er i mot både russebuss med sånne motiv og folk som absolutt må ta den helt ut i parader. 

Anonymkode: a1c9f...1f0

Det var forøvrig gode diskusjoner med noen interessante innlegg. Borte. Uten at man får noe grunn.

Anonymkode: 3b5c0...d7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å få mye hets nå, men dette våger jeg aldri å si høyt.

Men det er så utrolig mange barn med diagnoser. Jeg vet jo selvfølgelig noe kan skje i graviditeten eller ved fødsel som kan skade barnet.

Men dem som har fått barn som har atferdsproblemer kan dere med hånden på hjerte si at dere aldri har drukket alkohol, tatt medisiner eller andre rusmidler i svangerskapet (bare en Ibux kan skade fosteret)? Eller at dere som foreldre er vanskelige som foreldre?? Jeg har litt tro på at barn ikke er vanskelig, men som har det vanskelig 

Anonymkode: 48f63...438

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er lei av at uføre bekjente spammer meg halve dagen med reels og snapper av husvasken og turer i naturen. Jeg sitter på jobb og har null overskudd til noe etter jobb. Tenker i mitt stille sinn at jeg er mer ufør enn noen av de. Men gud forby å stille spm til aktivitetsnivået til en med ME.

Anonymkode: a1c9f...1f0

Hvorfor bare blir fu ikke ufør hvis du tenker de har det så bra? 

Anonymkode: 40ccc...8b4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg kommer nok til å få mye hets nå, men dette våger jeg aldri å si høyt.

Men det er så utrolig mange barn med diagnoser. Jeg vet jo selvfølgelig noe kan skje i graviditeten eller ved fødsel som kan skade barnet.

Men dem som har fått barn som har atferdsproblemer kan dere med hånden på hjerte si at dere aldri har drukket alkohol, tatt medisiner eller andre rusmidler i svangerskapet (bare en Ibux kan skade fosteret)? Eller at dere som foreldre er vanskelige som foreldre?? Jeg har litt tro på at barn ikke er vanskelig, men som har det vanskelig 

Anonymkode: 48f63...438

Ja, det kan jeg med hånden på hjertet si. Jeg har et mønsterbarn og et som ikke har gjort annet enn å teste grenser og som alltid havner i trøbbel. Samme foreldre, samme kosthold, 0 medisiner, 0 alkohol. Aldri prøvd narkotika. 

Anonymkode: a1c9f...1f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvorfor bare blir fu ikke ufør hvis du tenker de har det så bra? 

Anonymkode: 40ccc...8b4

Fordi flere uføre er liksom ikke det dette landet trenger. 

Anonymkode: a1c9f...1f0

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg kommer nok til å få mye hets nå, men dette våger jeg aldri å si høyt.

Men det er så utrolig mange barn med diagnoser. Jeg vet jo selvfølgelig noe kan skje i graviditeten eller ved fødsel som kan skade barnet.

Men dem som har fått barn som har atferdsproblemer kan dere med hånden på hjerte si at dere aldri har drukket alkohol, tatt medisiner eller andre rusmidler i svangerskapet (bare en Ibux kan skade fosteret)? Eller at dere som foreldre er vanskelige som foreldre?? Jeg har litt tro på at barn ikke er vanskelig, men som har det vanskelig 

Anonymkode: 48f63...438

Barnet vårt har utfordringer uten at mor inntok noe av det du beskriver.

Det kan tenkes at vi har «dårlige gener», eller at vi har vært dårlige foreldre. Eller at det er en tilfeldighet. Evt så beskriver noen diagnoser «normal» oppførsel som ikke passer i dagens samfunn.

Anonymkode: 3b5c0...d7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er lei av at uføre bekjente spammer meg halve dagen med reels og snapper av husvasken og turer i naturen. Jeg sitter på jobb og har null overskudd til noe etter jobb. Tenker i mitt stille sinn at jeg er mer ufør enn noen av de. Men gud forby å stille spm til aktivitetsnivået til en med ME.

Anonymkode: a1c9f...1f0

Det er en grunn til at jeg aldri deler aktiviteter i sosiale medier selv. Jeg er uføretrygdet av en grunn som ikke synes fysisk. Folk er veldig dømmende når de er uvitende. 

For all del, still spørsmål om aktivitetsnivået til vedkommende - TlL vedkommende (ikke OM vedkommende til fremmede på et diskusjonsforum) - så får du svaret fra den som faktisk har svarene på det du lurer på!

Anonymkode: bf7f2...e0c

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kommer nok til å få mye hets nå, men dette våger jeg aldri å si høyt.

Men det er så utrolig mange barn med diagnoser. Jeg vet jo selvfølgelig noe kan skje i graviditeten eller ved fødsel som kan skade barnet.

Men dem som har fått barn som har atferdsproblemer kan dere med hånden på hjerte si at dere aldri har drukket alkohol, tatt medisiner eller andre rusmidler i svangerskapet (bare en Ibux kan skade fosteret)? Eller at dere som foreldre er vanskelige som foreldre?? Jeg har litt tro på at barn ikke er vanskelig, men som har det vanskelig 

Anonymkode: 48f63...438

Jeg har ADHD, men moren min gjorde ingen av de tingene der når hun gikk gravid med meg. Jeg tror det er mer gener enn miljø. Pappa og broren min har også ADHD. Jeg tok heller ingenting i mitt svangerskap, mitt barn har også ADHD😅

Anonymkode: 9344b...6d0

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er lei av at uføre bekjente spammer meg halve dagen med reels og snapper av husvasken og turer i naturen. Jeg sitter på jobb og har null overskudd til noe etter jobb. Tenker i mitt stille sinn at jeg er mer ufør enn noen av de. Men gud forby å stille spm til aktivitetsnivået til en med ME.

Anonymkode: a1c9f...1f0

Vær glad du har jobb. Jeg er ufør og kjeder meg store deler av dagen. Har heller ikke mye penger å leve på. Du kommer deg i det minste ut av døra og møter andre. Det er en helsegevinst i seg selv. Du har også bedre pensjon enn de som er ufør.

Anonymkode: 852b3...253

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk industri er ikke så bra som vi skal ha det til. Mye lovbrudd og snusk. Bedrifter har lite penger og det er ikke helt etter boka mye her i landet. Bare fåtall bedrifter har så god råd at det er slik standard man ville forvente var normalt i et rikt land som Norge 😞

Anonymkode: 21206...2e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 13.55):

Jeg synes det er helt sykt at jehovas vitner heller vil miste barnet sitt, enn at barnet får blodoverføring om det skulle skje noe. 

Anonymkode: 9344b...6d0

Det har vel ikke skjedd i Norge.. Skjer det så vil det offentlige formelt ta over omsorgen midlertidig mens barnet får medisinsk hjelp. 

Anonymkode: 7bfb6...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 21.54):

Jeg kommer nok til å få mye hets nå, men dette våger jeg aldri å si høyt.

Men det er så utrolig mange barn med diagnoser. Jeg vet jo selvfølgelig noe kan skje i graviditeten eller ved fødsel som kan skade barnet.

Men dem som har fått barn som har atferdsproblemer kan dere med hånden på hjerte si at dere aldri har drukket alkohol, tatt medisiner eller andre rusmidler i svangerskapet (bare en Ibux kan skade fosteret)? Eller at dere som foreldre er vanskelige som foreldre?? Jeg har litt tro på at barn ikke er vanskelig, men som har det vanskelig 

Anonymkode: 48f63...438

Det er så mange av dem, det kan ikke være rusmidler.. 

Anonymkode: 7bfb6...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 20.40):

Jeg er lei av at uføre bekjente spammer meg halve dagen med reels og snapper av husvasken og turer i naturen. Jeg sitter på jobb og har null overskudd til noe etter jobb. Tenker i mitt stille sinn at jeg er mer ufør enn noen av de. Men gud forby å stille spm til aktivitetsnivået til en med ME.

Anonymkode: a1c9f...1f0

Så hvorfor har du så mange uføre bekjente da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Norsk industri er ikke så bra som vi skal ha det til. Mye lovbrudd og snusk. Bedrifter har lite penger og det er ikke helt etter boka mye her i landet. Bare fåtall bedrifter har så god råd at det er slik standard man ville forvente var normalt i et rikt land som Norge 😞

Anonymkode: 21206...2e3

Tenker det samme. Men mange tenker "norske bedrifter er best uansett hva". Selv er jeg gammel nok til å huske både da svenskene forsøkte å selge iskrem i Norge og da tyskerne forsøkte å selge matvarer. Ble fremstilt som om det var djevelen selv som kom til Norge for å lure nordmenn til å selge sjelen sin. Selv om nordmenn hele tiden hadde klaget over at det var for lite konkurranse i dagligvaresektoren og selv om Sverige er nabolandet vårt og det selvsagt ikke er noe skremmende med svensk iskrem. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...