Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

16 åringer bør ikke få stemme, de har ikke peiling. Er ikke "tørr bak øra"

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må ikke akseptere alt som er unormalt i samfunnet. Det må være grenser. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns palestinaskjerf er Harry 

Anonymkode: 774fe...653

Hamas-skjerf er også en måte å vise støtte til terror mot jøder. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke folk som trosser advarsler og blir paralyserte etterpå fortjener så mye hjelp. Stuper du der det ikke er lov, kjører du motorsykkel uten beskyttelse, driver med ekstremsport og sykler uten hjelm bør du faktisk forstå hvilke konsekvenser det kan medføre. Jeg plages av å se at mennesker som har selvpåførte skader får mer støtte enn mennesker som ikke kan noe for sine.

 

Anonymkode: 47cf3...919

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns palestinaskjerf er Harry 

Anonymkode: 774fe...653

Enig. Det har på en måte blitt et småkleint moteplagg.

Anonymkode: 47cf3...919

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at det er her mange kan ytre seg om det som strider med dagens aksepterte, «humane» holdninger. Det er ikke en upopulær mening, men hvorfor må jeg komme hit for å få støtte for mine meninger. Jeg er ikke fiendtlig, jeg ønsker alle vel, så hvorfor føler jeg meg så kriminell?

Anonymkode: 47cf3...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes radikale partier burde forbys. De er livsfarlige av samme grunn som radikalisering av f.eks høyreekstreme og islamister. Det er ekstremt lite som skal til før man blir utestengt og føler eneste vei inn igjen i varmen er terror. 

Anonymkode: 47cf3...919

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker likhetstyranniet i Norge. Mange, om ikke de fleste, nordmenn takler dårlig mennesker som velger å leve annerledes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye "Woke" her inne. Alle skal være solidarisk. Typisk for venstresida. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mdg bør legges ned eller forbys.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg synes ikke folk som trosser advarsler og blir paralyserte etterpå fortjener så mye hjelp. Stuper du der det ikke er lov, kjører du motorsykkel uten beskyttelse, driver med ekstremsport og sykler uten hjelm bør du faktisk forstå hvilke konsekvenser det kan medføre. Jeg plages av å se at mennesker som har selvpåførte skader får mer støtte enn mennesker som ikke kan noe for sine.

 

Anonymkode: 47cf3...919

Narkomane og alkoholiker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (6 timer siden):

16 åringer bør ikke få stemme, de har ikke peiling. Er ikke "tørr bak øra"

Mange på 60+ som heller ikke har peiling.

De stemmer basert på hva partiene stod for på 80- og 90-tallet (som er helt ulikt politikk enn idag).

Anonymkode: ec6a5...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (27 minutter siden):

Narkomane og alkoholiker

Jeg har faktisk mer sympati for dem enn de andre. Har selv havnet ute å kjøre pga medfødte tilstander. Jeg mener ikke jeg fortjener mer hjelp, men når det er en konsekvens av dårlig behandling pga medfødte tilstander mener jeg faktisk det burde kunne unngås. Skremmende å se vi driver folk til det.

Anonymkode: 47cf3...919

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har faktisk mer sympati for dem enn de andre. Har selv havnet ute å kjøre pga medfødte tilstander. Jeg mener ikke jeg fortjener mer hjelp, men når det er en konsekvens av dårlig behandling pga medfødte tilstander mener jeg faktisk det burde kunne unngås. Skremmende å se vi driver folk til det.

Anonymkode: 47cf3...919

Ja, de fleste som blir rusavhengige har en fortid med mobbing, overgrep og annen traumatisk barndom.

For mange blir rus en virkelighetsflukt. De trenger hjelp, ikke straff.

Anonymkode: ec6a5...75b

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange på 60+ som heller ikke har peiling.

De stemmer basert på hva partiene stod for på 80- og 90-tallet (som er helt ulikt politikk enn idag).

Anonymkode: ec6a5...75b

De gamle har mye mer peiling en de som vokser opp nå. De er ikke så veldig skarpe. Vet ikke hva hovedstaden  i Sverige heter. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 minutt siden):

De gamle har mye mer peiling en de som vokser opp nå. De er ikke så veldig skarpe. Vet ikke hva hovedstaden  i Sverige heter. 

Hvilke unge personer har du møtt som ikke kjenner til Stockholm?

Slutt å lyv. Du kan umulig tro på dette selv.

Anonymkode: ec6a5...75b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 15.41):

Det ansettes for mange med dårlige norskkunnskaper ved norske sykehjem, mens det blir hyllet som et fantastisk mangfold. Ja til mangfold, men de som arbeider med syke, gamle og demente må kunne både snakke og forstå norsk.

Ofte er jeg den eneste som snakker skikkelig norsk på min avdeling, og alle pårørende og pasienter henvender seg til meg. Skjer så mange misforståelser og farlige situasjoner pga. dårlige norskkunnskaper. Det er ikke godt nok. 

Anonymkode: 6731f...47b

Dette må ta slutt. Det koster Norge så utrolig mye mer enn bare penger, vi kan ikke ta inn flere nå. Vi bruker enorme summer på utdanning og integrering men det fungerer jo heller ikke noe særlig. 

Anonymkode: 764b9...a08

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 12.59):

Alle kjipe menn har ikke en narsissistisk personlighetsforstyrrelse. 

Kjønnsidentitet, det har gått for langt med they/them osv... At du identifiserer deg som en mann, når du biologisk er kvinne, gjør deg ikke til en mann.. 

 

Anonymkode: 09b68...262

Dette mener vel stort sett de fleste av oss😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvilke unge personer har du møtt som ikke kjenner til Stockholm?

Slutt å lyv. Du kan umulig tro på dette selv.

Anonymkode: ec6a5...75b

Er du så uopplyst. Dette er godt kjent. De har ikke peiling. Er du en ungdom selv, som ble sur nå? Begynn med å lese bøker og aviser. Følg med hva som skjer i landet vårt. Ikke bare sitt på TikTok! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (6 timer siden):

De gamle har mye mer peiling en de som vokser opp nå. De er ikke så veldig skarpe. Vet ikke hva hovedstaden  i Sverige heter. 

Men folk i for eksempel seksti-årene eller åtti-årene stemmer alt for ofte på de samme politiske partiene som de har stemt på i de siste førti eller femti årene. 

Å bare stemme på det samme partiet av gammel vvane er selvfølgelig fullstendig tullete. Men enkelte folk bare er sånn: De setter seg aldri inn i ting, og gjør som de alltid har gjort. Uansett om dette er særlig "smart" eller ikke. 

Anonymkode: 7e6c6...680

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...