Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg støtter regnbue-folka (LGBTQ+) Alle har rett til å være seg selv og elske den man vil osv osv, men det hadde vært mer enn nok å feire det på en dag (som 17. Mai)

Anonymkode: 7e294...465

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (1 time siden):

At Israel kunne bare forsvinne 

At Palestina  bare kunne forsvinne. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto skrev (På 10.11.2019 den 2.06):

Har du en mening, en tanke eller et perspektiv som du tror dagens samfunn ville sett på som kontroversielt eller politisk ukorrekt?
Om du har det, så del det her. Noen eksempler kan være: Du mener ekteskap kun er for mann og kvinne,
eller at religion burde fjernes fra skolen. Shit like that.

Prøv å holde dere saklig. Ingen trusler, ingen angrep eller fornærmelser.
Du behøver ikke å like den som skriver, men du må klare å kommunisere skikkelig.

Jeg lager denne tråden fordi det kan være godt å "ventilere" av og til.
Dessuten så synes jeg det er forfriskende å høre/lese de tingene som vi "ikke er ment" til å tenke.
Håper virkelig dere klarer å holde denne tråden gående uten krangling :)

Jeg synes det er vakkert og sexy med flotte silocone-bryster.
Jeg elsker rødt kjøtt.
Jeg elsker bensindrevne biler med V8-motorer.
Jeg liker feminine kvinner som viser sin femininitet - og som er stolte av det - samtidig som de er intelligente og smarte og går i en god diskusjon om geopolitikk og samfunnssikkerhet.
Jeg synes det er dust å rive statuer over tidligere tiders helter. 
Jeg synes det er dust å la seg krenke av fortiden.
Jeg smiler når jeg ser gamle Donald-serier. 
Jeg sier neger, og elsker "På Ål stasjon": 

 

Endret av Gentleman59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adopsjon er glorifisert menneskehandel

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, brukerdebatt og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg støtter regnbue-folka (LGBTQ+) Alle har rett til å være seg selv og elske den man vil osv osv, men det hadde vært mer enn nok å feire det på en dag (som 17. Mai)

Anonymkode: 7e294...465

Ja, alle har rett til å være seg selv, men en mann kan ikke bli en kvinne eller motsatt. Det er fysisk umulig. Man er det kjønnet man er født som, uavhengig av følelser, væremåte, interesser og hvem man liker.

Å feire homofile og lesbiske, er en fin markering, men alt for mye annet har blitt blandet inn de siste årene.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med Downs syndrome bør ikke ha stemmerett. Da kan man kan like så godt gi alle 8-åringer stemmerett. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjipe menn har ikke en narsissistisk personlighetsforstyrrelse. 

Kjønnsidentitet, det har gått for langt med they/them osv... At du identifiserer deg som en mann, når du biologisk er kvinne, gjør deg ikke til en mann.. 

 

Anonymkode: 09b68...262

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus Notarius skrev (På 2.4.2024 den 20.03):

Det tror jeg også, i alle fall blant de som finner ut at de er det som tenåringer/unge voksne. En del av en finne seg sjæl-prosess.

Da tror jeg også mange innfødte nordmenn ville mista stemmeretten :P 

Definitivt! Alle over 18 får stemme, uansett hvor fulle/ rusa de er. De med down og andre sykdommer også! Men jeg er i mot å la 16- åringene stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (20 minutter siden):

Folk med Downs syndrome bør ikke ha stemmerett. Da kan man kan like så godt gi alle 8-åringer stemmerett. 

Noen er som 15- åringer i hodet. Mange uten doewns er også uintelligente! Sikkert 40% har iq under 90

Anonymkode: e35b1...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Noen er som 15- åringer i hodet. Mange uten doewns er også uintelligente! Sikkert 40% har iq under 90

Anonymkode: e35b1...99e

Ufattelig mange tenåringer med iq under 70. Dumme som brød. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivil ulydighet. Jeg hater sivil ulydighet, fordi det gjør det vanskeligere for andre å nå frem med sine meninger hvis ikke de kan gjøre det samme. Som venstreradikal miljøaktivist er det sosialt selvmord å stå frem med dette.

Anonymkode: 47cf3...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønnsbekreftende. Jeg synes vi er helt ukritiske til det, som om ingen gidder å bry seg om de potensielt ødeleggende effektene av det. Og, det er nitrist at kronisk syke, alvorlig syke og funksjonshemmede kanskje ikke skal få behandling, men vi skal skrike av full hals hvis noen vil stramme inn for kjønnsbekreftende eller i det hele tatt ikke utvide tilbudet. Det føles utrolig upopulært å mene.

Anonymkode: 47cf3...919

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pride. Er selv homofil, og mange av sakene til tilhørende organisasjoner er kjempeviktige. At man skal kunne være den man vil og at man skal få tilstrekkelig informasjon og helsehjelp. Men, jeg synes det er blitt vanskeligere å være homofil uten at jeg anses som et vandrende kjønnsorgan, og det gjør miljøet veldig lite for å endre på. Seksuell frihet er viktig, men trenger vi å støtte et skeivt kulturprosjekt som teknisk sett kun er onani på en scene, og må vi pusse opp et hvert pissoar der noen hadde sex da det var ulovlig? Og, må man synes det er god prioritering? Skal jeg synes mer synd på et homofilt par som må reise i åtte timer for å få hjelp til å få barn enn f.eks en funksjonshemmet som blir utsatt for så grov vold at han havner i koma? Mange i seksuelle og kjønnsminoriteter oppfører seg som om de er verdens navle.

Anonymkode: 47cf3...919

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (8 timer siden):

Ufattelig mange tenåringer med iq under 70. Dumme som brød. 

Tja, mer egoistiske og hormonelle. Tipper de ligger mellom 80 og 120, men de er gode på p lure foreldre og tror de kan bli statsminister på bare 10 års skolegang😛😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 19.58):

Ingen som behandler pasienter sånn burde jobbe innen helse. 

Anonymkode: 764b9...a08

Jeg er ikke enig med den som skrev den opprinnelige meningen, men, som barn av en intensivsykepleier, kan jeg av og til tenke de burde, at hva annet kan få dem til å innse hvilken viktig jobb de gjør og hva de fortjener. 
 

Man kan starte med de som ikke MÅ ha hjelpen for å overleve, ta ned programmet, så folk faktisk innser at de ikke bare kan skrike seg til behandling.

Anonymkode: 47cf3...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle politikere som er imot åpen statistikk der hvem som helst kan spørre om hva som helst samfunnsrelatert statistikk uten at det blir avvist/sensurert/pyntet på slik som de har i Danmark burde ikke få lov å ha noen slags makt i landet vårt.

In fact, vi burde begynne med utvandring, sende politikere som bevisst saboterer Norge til Afrika eller Midt-Østen :)

GKgU06oWkAAqxkr.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (12 timer siden):

Definitivt! Alle over 18 får stemme, uansett hvor fulle/ rusa de er. De med down og andre sykdommer også! Men jeg er i mot å la 16- åringene stemme.

Jeg synes at 16-åringer bør få stemme ved kommunevalg, men ikke stortingsvalg.

Anonymkode: ec6a5...75b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns palestinaskjerf er Harry 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...