Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

Å bry seg om thaidamene betyr for TS å kjøpe sex fra dem og argumentere for at de ikke skal føle skam for å måtte selge kroppen sin. Bare det er jo rasende festlig, med tanke på at det finnes utallige andre måter å hjelpe dem på som ikke involverer sexkjøp. Men det er vel neppe like interessant for TS. Og thaidamer som ikke han kan ha sex med, verken kjøpt eller gratis, faller vel også gjerne utenfor hjelpsomheten hans.

Ingen tvil om at TS gjerne vil skape debatt, og at han egentlig ikke bryr seg døyten om thaidamene så lenge han får sutret seg til å kunne kjøpe sex fra dem i fred, uten andres plagsomme meninger.

Anonymkode: 23955...2f1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har truffet flere menn som TS i løpet av livet. 

Felles for dem er at de føler at de gjør de unge thai-jentene en tjeneste ved å putte pikken sin inni dem. 

Fordi de vil jo så gjerne hjelpe fattige jenter fra landsbygda.... Og vise jentene hvor "snille" de kan være. Og det gjør de ved å putte pikken sin i dem. 

Jeg har gitt opp å diskutere med denne typen menn. 

Tro meg på at det ikke nytter å omvende TS. Han representerer en type menn som jeg håper dør ut etterhvert. (Presisering: Jeg mener ikke at TS skal dø før det er hans tur, men jeg håper at denne type menns syn på prostituerte dør ut) 

Endret av Dolce
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et stjerneeksempel på rasjonalisering av egen atferd. 

Anonymkode: 7271d...c75

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bry seg om thaidamene betyr for TS å kjøpe sex fra dem og argumentere for at de ikke skal føle skam for å måtte selge kroppen sin. Bare det er jo rasende festlig, med tanke på at det finnes utallige andre måter å hjelpe dem på som ikke involverer sexkjøp. Men det er vel neppe like interessant for TS. Og thaidamer som ikke han kan ha sex med, verken kjøpt eller gratis, faller vel også gjerne utenfor hjelpsomheten hans.

Ingen tvil om at TS gjerne vil skape debatt, og at han egentlig ikke bryr seg døyten om thaidamene så lenge han får sutret seg til å kunne kjøpe sex fra dem i fred, uten andres plagsomme meninger.

Anonymkode: 23955...2f1

 

3 minutter siden, Dolce skrev:

Jeg har truffet flere menn som TS i løpet av livet. 

Felles for dem er at de føler at de gjør de unge thai-jentene en tjeneste ved å putte pikken sin inni dem. 

Fordi de vil jo så gjerne hjelpe fattige jenter fra landsbygda.... Og vise jentene hvor "snille" de kan være. Og det gjør de ved å putte pikken sin i dem. 

Jeg har gitt opp å diskutere med denne typen menn. 

Tro meg på at det ikke nytter å omvende TS. Han representerer en type menn som jeg håper dør ut etterhvert. (Presisering: Jeg mener ikke at TS skal dø før det er hans tur, men jeg håper at denne type menns syn på prostituerte dør ut) 

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et stjerneeksempel på rasjonalisering av egen atferd. 

Anonymkode: 7271d...c75

👏🏽👏🏽👏🏽

Anonymkode: 569ab...3e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dolce skrev:

Jeg har truffet flere menn som TS i løpet av livet. 

Felles for dem er at de føler at de gjør de unge thai-jentene en tjeneste ved å putte pikken sin inni dem. 

Fordi de vil jo så gjerne hjelpe fattige jenter fra landsbygda.... Og vise jentene hvor "snille" de kan være. Og det gjør de ved å putte pikken sin i dem. 

Jeg har gitt opp å diskutere med denne typen menn. 

Tro meg på at det ikke nytter å omvende TS. Han representerer en type menn som jeg håper dør ut etterhvert. (Presisering: Jeg mener ikke at TS skal dø før det er hans tur, men jeg håper at denne type menns syn på prostituerte dør ut) 

Det er vel kanskje en form for mindreverdighetskompleks. At de fortvilt ønsker å finne sin verdi, og den finner de ved å "redde" prostituerte fra ekle og slemme kunder, ved å være drømmekunden deres. Det er selvsagt bedre enn å være en voldelig og slem kunde, men det er fascinerende at de ikke ser annen måte å hjelpe dem på enn å betale dem for å få stikke penisen i dem, og heller ikke ser at de hjelper seg selv mye mer enn de prostituerte.

Anonymkode: 23955...2f1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen sinne reflektert over hvorfor ingen norske kvinner vil ha deg, hvorfor du må til Thailand for å kjøpe deg ei som ser deg som en billett ut derfra? 

Anonymkode: 65d94...dac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil man "hjelpe" de prostituerte: Betal dem full pris. Og bruk tiden til å snakke og finne ut hvordan de egentlig har det. 

Det finnes ørtentusen linker rundt om kring på nettet om dette. Og en masse bøker. Og filmer. 

Man trenger ikke å pule en prostituert for å "hjelpe" henne. Tro meg på at hun foretrekker at du ikke puler henne. 

 

Anonymkode: 13852...e20

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2019 at 1:19 PM, AnonymBruker said:

Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal tenke.

Jeg tenker mitt om dere.

 

dere kan pelle dere ut. Det er ikke noe annet enn ekkel fetisjering. har lest på nettet hva dere skriver og jeg er ikke imponert.. alt handler bare om hvor ''motbydelige vestlige kvinner her og ikke submissive som thaier''

Hvis prostituerte er så viktig hvorfor reiser dere ikke da til Amsterdam, Baltikum osv? De har jo mye andre lover enn her.

Og det er nærmere??? hvorfor finner dere ikke konene der? Baltikum har faktisk mer kvinner enn menn, nesten dobbelt så mye. MEn hører sjeldent at dere finner koner der.

Anonymkode: e974c...295

Jeg er fra Baltikum, det du skriver her er bare tull!Skjønner ikke behovet enkelte har å skrive kunnskapløs vås om ander land

Anonymkode: 78d55...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez. Jeg har bodd i Thailand, og kjenner flere barjenter. Ts har virkelig ingen peiling. Sorry.

TS mangler grunnleggende forståelse for at barjentene har samme ønsker, håp og drømmer som «vanlige» jenter. Det et knapt noen ønsker å måtte ha sex med hvemsomhelst, selv om man får fett betalt. Trodde det var åpenbart.

Anonymkode: cc117...331

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil man "hjelpe" de prostituerte: Betal dem full pris. Og bruk tiden til å snakke og finne ut hvordan de egentlig har det. 

Det finnes ørtentusen linker rundt om kring på nettet om dette. Og en masse bøker. Og filmer. 

Man trenger ikke å pule en prostituert for å "hjelpe" henne. Tro meg på at hun foretrekker at du ikke puler henne. 

 

Anonymkode: 13852...e20

Jeg har hatt mange prostituerte inne til behandling. Og tro meg - kunder som vil være greie og snakke om hvordan jentene har det, er de absolutt verste. 

Kan du tenke deg hvordan det er å skulle åpne opp for alle vonde følelser og sårbarhet mens du er på jobb, og sitte igjen med alt tankekjør og traumer mens "kunden" forsvinner ut, og du skal være vennlig, blid og velstelt for neste kunde? 

Å snakke om hvordan man har det er viktig. Det kan man gjøre i fritiden overfor venner og bekjent, og gjerne behandlere (hvis man er så heldig).

Hadde du likt det hvis dine jobbklienter ville gå inn i alle dine vanskelige følelser og opplevelser mens du var på jobb?

Anonymkode: 339eb...5c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt mange prostituerte inne til behandling. Og tro meg - kunder som vil være greie og snakke om hvordan jentene har det, er de absolutt verste. 

Kan du tenke deg hvordan det er å skulle åpne opp for alle vonde følelser og sårbarhet mens du er på jobb, og sitte igjen med alt tankekjør og traumer mens "kunden" forsvinner ut, og du skal være vennlig, blid og velstelt for neste kunde? 

Å snakke om hvordan man har det er viktig. Det kan man gjøre i fritiden overfor venner og bekjent, og gjerne behandlere (hvis man er så heldig).

Hadde du likt det hvis dine jobbklienter ville gå inn i alle dine vanskelige følelser og opplevelser mens du var på jobb?

Anonymkode: 339eb...5c8

Jeg snakker ikke om å "brette ut hele sjelen". Jeg snakker om kanskje diskutere økonomi. Og kanskje unngå å få tredd enda en vestlig, "forståelsesfull" pikk inn i vagina. 

Anonymkode: 13852...e20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presiserer: Fordi mange av TS sin type, gjerne vil "hjelpe" de fattige thaijentene. 

Hva tror du hjelper mest? Å gi en pen sum som jenta kan sende til familien og diskutere økonomi og fremtidsmuligheter? Eller at jenta må ta i mot enda en vestlig pikk for pengene? 

Anonymkode: 13852...e20

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inkognito92 skrev:

Helt feil, HIV rammer nesten i all hovedsak homofile. Det er nesten umulig å få HIV gjennom vaginalt samleie, ellers burde jeg fått HIV for lenge siden. Sannsynligvis mange av de som oppgir de er "heteroseksuelle" egentlig har gjort homoseksuelle ting i utlandet, men vil ikke innrømme det, da det er skam pålagt.

 

Edit* Kvinner risikerer å få Hiv gjennom vaginalt samleie, mens for menn er det nesten umulig.

Bare gå å tro det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.10.2019 den 12.04, Inkognito92 skrev:

 

Bevis C) Thai-Norske ekteskap varer også lenger enn andre ekteskap. Norske kvinner og menn er en dårlig match, nå som verden blir mindre. I et desperat respons har høyresiden her i Norge angrepet pensjon godene for norske menn med thai kvinner: regjeringen.no/no/aktuelt/strammer-inn-trygdeksport-av-barne--og-ektefelletillegg/id2661433/

Norske menn har Thailand, dere kvinner for reise til Gambia. Det foregår sexkjøp i Gambia og, sexloven rammer dere!!! Fjern den!! La Thai kvinner få automatisk visa til Norge.

Hmmmmm, det er nesten så thai/norske ekteskap varer lengre fordi.....thaidamer ikke tør å forlate den der schtøgge gamle gubben de har latt seg dra med til ei norsk gammel sæter, fordi de er avhengige av å sende penger til foreldre, besteforeldre, barn, søsken osv. 

Norske ekteskap varte også mye lengre før, når kvinnen i forholdet ikke kunne forlate uten å bli ihjelstigmatisert/utkastet av samfunn, ikke hadde noe nettverk eller noe å falle tilbake på, ingen utdanning, ingen jobb osv. 

Hva tror du skjer når thaidama som sitter i ei bittelita bygd, knapt snakker engelsk, ikke har utdanning/relevant utdanning eller jobbtillatelse osv ikke vil være sammen med gubben lengre? Tror du ikke bare de kniper tenna sammen og tenker på familien?

TS, hvis du er så glad i Thailand så kan vel du være sexarbeider der en stund, du som mener det ikke er noe stigma og at sexarbeid er så sunt og fint og flott en jobb som du tjener grovt på. Du kan jo sexarbeide for noen bleikfeite gamle nordmenn et par måneder og se om du fortsatt syns det er så bra. Hvis ikke du har lyst, hvorfor tror du disse kvinnene har lyst? De MÅ for å tjene penger til seg og familien.

Anonymkode: 75f38...a8f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Presiserer: Fordi mange av TS sin type, gjerne vil "hjelpe" de fattige thaijentene. 

Hva tror du hjelper mest? Å gi en pen sum som jenta kan sende til familien og diskutere økonomi og fremtidsmuligheter? Eller at jenta må ta i mot enda en vestlig pikk for pengene? 

Anonymkode: 13852...e20

I realiteten hjelper det lite at individer hjelper andre individer med penger. Det som må gjøres er å endre hele samfunnet, bygge sosiale sikkerhetsnett og 

Folk tyr til prostitusjon fordi de ikke har noen reelle alternativer. Det er kanskje ikke så morsomt å tenke på, men hvis ingen benytter seg av tjenestene deres så vil de ikke ha noen måte å overleve på.

Nå vil prostitusjon aldri forsvinne helt, men hvis man vil gjøre så færre blir tvunget ut i prostitusjon så må hele samfunnet endres. I dag er det slik at de prostituerte faktisk er avhengige av kunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hatsumomo skrev:

Du skjønner at en snill og generøs kunde er attraktivt for en kvinne som selge sex? De vil foretrekke en generøs og snill kunde ovenfor en slem og lite-generøs kunde. Det er det betyr. Det betyr ikke at de syntes du er fantastisk, du er bare å foretrekke som kunde ovenfor en eklere kunde. Det sier seg selv gjør det ikke? Basic salgsbusiness det,foretrekke å "selge" til kunder som behandler selgeren ordentlig. Og da må man smile, lyve og oppføre seg på en måte som tilsier at kunden kommer tilbake til selgeren. Så hvis kunden ønsker å høre om den "lykkelige horen" så får kunden høre om nettopp det. 

Du fremstår som vel naiv  i forhold til dette. Og som flere andre her har påpeket, om du er så opptatt av å være snille med de prostituerte så kan du vel da gi dem penger UTEN å ha sex. Men det er ikke det du EGENTLIG er opptatt av. Du er opptatt av å tilfredstille deg selv og kun det. Du virker også svært opptatt av å ha en slags godkjennelse fra det norske samfunn for dine aktivitieter i Thailland og ikke kan jeg skjønne hvorfor det er så viktig for deg, med mindre du dypt innerst inne skjønner at dette faktisk ikke er helt OK.

 

Mest idiotiske jeg har lest på lenge. Skal man gi penger til mennesker som ikke vil gjøre noe for dem? Jobbe.

Hvis du skulle gitt vekk 2,000 kroner, ville du gitt dem til en NAVer som ikke yter noen ting, eller til en entreprenør, som faktisk er villig til å jobbe for dem??

 

Jeg legger selvsagt ikke skjul på, at jeg har fornøyelse av sex. Det eneste jeg ber om fra det norske samfunnet, er at jeg kan reise alene ned til Thailand, uten folk baksnakker meg. At jeg kan ha en diskusjon med kunder på arbeidsplassen jeg jobber for, uten at kolleger dolker meg i ryggen og springer til lederen min og lager mye ut av ingen ting. Denne loven straffer Thai kvinner, Denne skammen straffer Thai kvinner. Det norske samfunnet må våkne opp fra vår religiøse fortid. I Asia blir det sett på som mandig å kjøpe sex. Sannheten er at Norske klienter er faktisk de beste, og vi har et så kalt feministisk styre her i landet, som går ut på å straffe og shame menn som hjelper kvinner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette fikk meg til å le. Høyt.
Ja stakkars de thai-damene som ikke har tilgang på norske menn! Sånn en prima vare norske horekjøpere er altså! :ler:
Man trenger ikke ha et eneste feministisk bein i kroppen for å se hvor latterlig dette er!

 

 

 

Anonymkode: 23955...2f1

Ja det er helt latterlig, bare spør de jentene i Pattaya som må prute med 5 skitne indere for gruppe sex, pga det ikke nok norske menn som reiser til Pattaya lenger. Fortell dem at norske menn er de verste!! Jeg er helt klart latterlig.

Det vil ikke bli færre prosituerte, det vi kan gjøre for dem, er å gi dem nok gode klienter slik de kan velge vekk de verste.

Regjeringen struper nå igjen flere goder, som norske menn nyter godt av i Thailand. I Tyskland kan handikap personer få sex på resept, der blir de oppfordret til å nyte livet. Norske handicap personer her hjemme, får bare kose seg med frossen pizza og skal vi danse her på lørdagen. Istedenfor å gi dem et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det bare er å gi opp, la denne karen leve i fornektelse over den bedritne oppførselen sin. Horekunder er værste sorten. 

Anonymkode: 569ab...3e3

Ja, det er jeg som er bedriten. Vi har en kvinne, som vil tjene penger, hun har lyst til å tjene penger ved å utføre personlige tjenester. En mann vil gjerne være hennes kunde. Så kommer det en bedriten feminist som skriker skam og innfører egne sære lover, for å hindre dette. Nå ser det utifra avisene at den sex kjøpsloven forsvinner, takk og lov for det. Så da blir det bare å fjerne skammen, som feminister og religiøse personer har bedritne samfunnet med over årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Bare gå å tro det du.

Ja, jeg kan tro det, alle leger kan tro det og, egentlig alle som forsker på Hiv tror dette. Alle som følger med statistikk tror dette. Utenom deg lille venn. At Thailand er et risiko land er pga det er mye ladyboys der, som mange heterofile er nysgjerrige på. Det er derfor menn blir smittet i Thailand. Mange heterofile bruker ladyboys, ikke jeg så jeg er safe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er en av de beste trolletrådene jeg har lest på lenge. Den inneholder det meste av hva en trolletråd skal inneholde.

- provosere

- ts/trollet skal virke litt dum og naiv. Det fenger mer

- samtidig skal ts/trollet være påståelig og bruke de samme "argumentene" gang på gang, da holder tråden seg igang også.

- slå store grupper (som et kontinent eller et kjønn) over en kam - fungerer hver gang.

- og selvfølgelig, komme med YT "kilder" og andre like pålitelige "kilder"

 

Jeg gir deg en femmer! 

Anonymkode: 24406...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...