Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke leie ut til, eller organisere prostitusjonsvirksomhet. Det er straffbart. Det er ikke straffbart å selge sex, så lenge det er din egen kropp du selger. Dersom du kan bevise at du ikke driver prostitusjonsvirksomhet løper du ingen risiko. Eller riktigere: Dersom politi og påtalemyndighet ikke kan bevise ut over en hver rimelig tvil at det er drevet prostitusjonsvirksomhet fra bolig du eier eller disponerer, har du ingen ting gå frykte.

Dette har ingen verdens ting med trådens tema å gjøre.

Anonymkode: 339eb...5c8

Ikke det? Prostitusjon er prostitusjon uansett hvor i verden det bedrives. Politiet skal ha ganske vektige bevis før de kan trakassere folk i Norge. Prostitusjon er ikke det samme verden over. Ta f eks Nederland. Der er det lovregulert og legalt. Det er fullt lovlig å ha meninger om en sak, slik som sexkjøp f eks i Thailand som tråden handler om. Men å fordømme de som selger denne tjenesten fra bak en pc-skjerm i Norge, burde man holde seg for god til. Jeg har tatt meg tid å lese hele tråden og det ser ut som om det sitter mange bedrevitende mørkemenn bak skjermene..

Endret av Mannen i månen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Mannen i månen said:

Ikke det? Prostitusjon er prostitusjon uansett hvor i verden det bedrives. Politiet skal ha ganske vektige bevis før de kan trakassere folk i Norge. Prostitusjon er ikke det samme verden over. Ta f eks Nederland. Der er det lovregulert og legalt. Det er fullt lovlig å ha meninger om en sak, slik som sexkjøp f eks i Thailand som tråden handler om. Men å fordømme de som selger denne tjenesten fra bak en pc-skjerm i Norge, burde man holde seg for god til. Jeg har tatt meg tid å lese hele tråden og det ser ut som om det sitter mange bedrevitende mørkemenn bak skjermene..

Hvor får du det fra at jeg fordømmer prostituerte?

Anonymkode: 339eb...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, jabx said:

Om de er lykkelige og elsker jobben sin er da avhengig av hvem du spør. Sannsyligvis ville flere hatt det bedre som prostituerte hvis ikke slike som deg jobbet med å undergrave rettighetene deres, gjøre det mer utrygt, og jobbe for at samfunnet skal se ned på dem.

Hva behager?

Jeg har brukt ganske mye av livet mitt på å jobbe for at prostituerte skal ha det bedre. De er en ikke ubetydelig del av den gruppen jeg møter i min jobb, og jeg har den største respekt og sympati for dem. Hvordan i all verden du klarer å komme med slike vanvittige påstander ut fra hva jeg har skrevet her, kan bare du selv svare på.

Du får ikke noe godt innblikk i prostituertes tankesett, følelsesliv eller helse gjennom å være kunde. Derimot kan du få et ganske godt blikk når du får dem inn til behandling. Når du har hatt mange slike gjennom mange år, begynner du å se visse mønstre.

Anonymkode: 339eb...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du det fra at jeg fordømmer prostituerte?

Anonymkode: 339eb...5c8

Nå leser du som fanden leser bibelen. Kun de første to ordene er svar til din siste setning. Resten er omtale av mye annet som elles er postet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...