Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Inkognito92 skrev:

Ja det skal mye til for å provosere feminister her i landet.

Vent på den "trolletråden" når regjeringen avskaffer sex kjøpsloven, da troller regjeringen også deg!

Sannsynligvis blir sex kjøpsloven avskaffet i år, eller senest neste år. Da skal du se hvor dum denne tråden er og hvor dum jeg er.

Da sitter dere alene med å skamme menn, uten noen rettsapparat.

 

Jeg er kjempedum, er ikke en person som har tatt meg i diskusjonen her, utenom kalt meg horekunde. Jeg bruker samme agrumenter som ingen kan snakke seg fra, angående et tema, for et troll jeg er!

Youtube er en delings plattform av videoer, videoen jeg linket til er sundance vinner som beste dokumentar i 2014, og tar for seg hvordan thai kvinner som jobber i industrien opplever det, men det er vel ingen pålitelig kilde?

Men kjære deg, det er ikke sexkjøpsloven som gjør at folk ser skjevt på deg, det er det faktum at du betaler kvinner for sex. Det vil ikke endre seg bare fordi du ikke lenger bryter loven. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Inkognito92 said:

Nå har jeg gitt opp å få støtte her, siden norske kvinner beviselig er ekstremt trangsynte, men i det minste kan vi slutte å snakke stygt om hva andre gjør i Thailand? Bedre å holde det inni seg selv, at det er akseptert i daglig tale å snakke ned på menn som finner kjærligheten i utlandet, burde blitt slått like hardt ned på som rasisme, fordi det er nettopp det det er. At du kan si at jeg burde bli kastrert og få "likes" tyder på at vi må gjøre noe omfattende med synet til samfunnet, vedrørende thai-norsk kjærlighet.

Det er viktig å huske på, at mange av de som jobber som prostituerte tar også på seg jobben for å møte vestlige menn. Det er nettopp derfor de reiser til typisk turist steder, ellers kunne de istedenfor prostituert seg til lokale! 

Det har ikke noe med trangsyn å gjøre, men at du er et kynisk svin som prøver å rettferdiggjøre grov seksuell utnyttelse av mennesker i svært sårbare situasjoner.

Dette har ikke noe med norske kvinner å gjøre. Jeg er mann. Og jeg møter mange prostituerte i jobben min. Jeg har aldri møtt "den lykkelige hora." Jeg tror ikke noe på at hun finnes. Alle som en har hatt vanskelige og bedritne liv, vært utsatt for en masse vold og overgrep, og sliter med manglende selvrespekt, skam og depressive tanker. Og alle som én lyver om det til utenverdenen. En prostituert som forteller kundene hvordan hun har det, miser levebrødet sitt. De er avhengige av at sånne som deg tror at de nyter å ligge med deg.

Sexkjøpsloven er en helt annen diskusjon. Den kan du fint la ligge. Bunnlinjen her, er at du utnytter vanskeligstilte jenter i vanskelige situasjoner. Du er med på å opprettholde en industri som er traumedrivende for aktørene. Det hjelper ikke at du selv mener du er grei.

Og dette med smitte har du ikke peiling på. Sånne som deg er et smittevernmessig mareritt, og utgjør en reell risiko for folkehelsen, både i Thailand og i Norge eller hvor du måtte oppholde deg.

Jeg har langt større respekt for horekunder som åpent innrømmer at de kjøper sex for egen nytelse, og ikke bryr seg så mye om jentene. Det er også ekkelt, men ikke like ekkelt som det selvbedraget og det pisset du serverer om at du hjelper noen. Det er deg du søker å tilfredsstille. Alt annet er selvbedrag og løgn. Hold opp med det.

Anonymkode: 339eb...5c8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Inkognito92 skrev:

Ja, det er jeg som er bedriten. Vi har en kvinne, som vil tjene penger, hun har lyst til å tjene penger ved å utføre personlige tjenester. En mann vil gjerne være hennes kunde. Så kommer det en bedriten feminist som skriker skam og innfører egne sære lover, for å hindre dette. Nå ser det utifra avisene at den sex kjøpsloven forsvinner, takk og lov for det. Så da blir det bare å fjerne skammen, som feminister og religiøse personer har bedritne samfunnet med over årene.

De aller fleste av disse ville gjort noe annet hvis de hadde hatt et valg. Men de fleste av dem har ikke noe valg. Det finnes ikke andre jobber de kan forsørge hele familien med.

Skjerp deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Inkognito92 skrev:

Sannsynligvis blir sex kjøpsloven avskaffet i år, eller senest neste år.

Hvorfor tror du det?

Sitat

Youtube er en delings plattform av videoer, videoen jeg linket til er sundance vinner som beste dokumentar i 2014, og tar for seg hvordan thai kvinner som jobber i industrien opplever det, men det er vel ingen pålitelig kilde?

Dokumentaren viser et kort klipp av noen få personer som ikke nødvendigvis er representative for de tusenvis av prostituerte der borte. Videre vet vi ikke i hvilken grad disse kvinnene faktisk har noe alternativ til å jobbe som prostituerte, og i hvilken grad de eventuelt er ødelagt på innsiden på grunn av jobben sin. Eller om de var ødelagt allerede før de begynte å jobbe der. Se mitt tidligere innlegg om det utstrakte seksuelle misbruket av kvinner og barn nord i landet.

Har du snakket med prostituerte om europeiske menn som for eksempel tvinger penis inn i baken uten å spørre med påfølgende smerter i lang tid etterpå, og/eller som slår dem og stikker av uten å betale? Har du snakket med dem om de kjenner noen som er drept av kunder?

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende rett og slett, at det går an å være så uopplyst. Ikke rart det finnes mye vondt i verden. Fryktelig trist. 

Anonymkode: 34b05...f93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Inkognito92 skrev:

Norske menn er faktisk bedre enn Thai menn, altså alternativene til thai kvinner. Her er en scene fram en BBC dokumentar:

https://www.youtube.com/watch?v=yP0O8TPAdhA

Thai kvinner leter aktivt etter vestlige menn, og når vestlige single menn drar ned ditt, selv de som ikke kjøper sex, blir det baksnakking. Når det kommer til kjøp av sex forventer jeg selvsagt ikke at det er noen skal se opp på dette, men vi kan i det minste slutte å blande seg inn i andres liv og baksnakke folk som kjøper, til venner og kolleger. Eller er det altfor vanskelig?

Nå blander du helt forskjellige ting. Denne videoen handler om kvinner som ønsker seg en vestlig ektemann for å komme seg ut av fattigdom - for å få et bedre liv.

Det som diskuteres i denne tråden er prostitusjon.

Når det er sagt, er det forsket på thai-kvinner som har giftet seg med vestlige menn, og dessverre er det slik at de ofte blir mishandlet og misbrukt. Jeg leste for eksempel en artikkel om en thai-kvinne som ble brukt som sexslave, og som ble leid ut til kameratene til mannen hun giftet seg med, og de kunne gjøre hva de ville med henne.

Du må slutte å blande inn irrelevante ting som argument, og du må også slutte å rosemale det du prøver å trekke inn i diskusjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Inkognito92 skrev:

Det er pga. sånne som deg jeg har gått MGTOW for norske og vestlige kvinner. Jeg kommer sikkert til å bli sammen med ei fra Thailand i fremtiden, og nei, det er ikke bare mitt rykte jeg er opptatt av, men heller hvordan HUN også blir sett på. Sannsynligvis blir hun bombadert av fordommer fra feminister, og blir nedsatt til ordet "import brud". Jeg tror det er best vi skiller vei her Hatsumomo, dra troll kortet og eller kaller meg stakkarslig, men jeg vil gjerne at du leser denne artikkel her først, fra ei thai dame her i Norge som har møtt mange norske kvinner som deg: https://www.nrk.no/kultur/_postordrebrud_-og-_mannsgris_-1.903485

Så du ønsker å gifte deg med en prostituert fra Thailand?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wilma89 skrev:

Gir du de denne muligheten, har absolutt alle jentene jeg har jobbet med valgt denne veien. Og du må ikke glemme at når du snakker med disse jentene, svarer de det de tror du vil høre når du stiller spørsmål.

Vel, nå er det ikke sikkert du heller har snakket med et representativt utvalg. Jeg vil anta at de prostituerte du hjalp er de som faktisk har ønsket hjelp og tatt det imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2019 den 22.06, Inkognito92 skrev:

Nå var jeg sist i Patong, ikke langt fra Bangla road. Jeg anbefaler at du tar deg en tur innom Christin massage og spør etter nummer 34 bak fishtanken, om hun fortsatt er der. Hun snakket bra engelsk og var 31 år. Hun hadde en sønn i Isaan som foreldrene passet på, mens hun tjente masse penger. Hun kunne like gjerne solgt frukt, men valgte å tjene grovt, smart jente.

Om du virkelig hørte slike kommentarer, er det forkastelig, helt enig i. Husk at de fleste menn respekterer Thai kvinner.

Jeg elsker thai kvinner mye høyere enn norske. Har intet annet enn respekt til dem. Dessverre kan jeg ikke si det samme om Thai menn. Du vet vel hvordan dem er, siden du er der så mye. Så hva synes DU er best alternativt for en thai kvinne.

Norsk kjæreste eller Thai kjæreste? Svar generelt og statistikk. 

Uansett om det er thai kvinne eller thai mann så er det både flotte og mindre flotte varianter som her i Norge. Mange unge thaimenn er åpne, respektfull og liberale, de er nysgjerrige, ønsker å lære om Norge, ser på kvinnen som likestilt i større grad enn gjerne de eldre. Og ja, noen av de er noen idioter som bryr skal lure deg trill rundt, banker kvinnfolk, er griske osv. Men som med hele det thailandske folk og menneskeheten generelt. Det gjelder absolutt ikke alle!!!! 

Et godt eksempel er en familie vi kjenner, hvor mannen jobbet og kone hjemme. Kone spør mannen om det kunne vært en idé om hun prøvde å starte en liten lokal butikk. Mannen hiver seg rundt bygger ordner og hjelper henne i gang. Nå er han ansatt hos henne, she's the boss. Hun driver butikken, han hjelper til men i all hovedsak tar han seg av hus og barn. Og han elsker det! Han hadde fått et nytt liv, og syntes det var himmelriket å få være mer hjemme med barna, jobbe i butikken vegg i vegg med kona og ikke minst delta i en helt annen grad i hverdagen enn når han jobbet 08-18. Naboene ristet på hodet i begynnelsen av han, men han bryr seg fint lite. 

De diskuterer ikke mye med utlendinger de ikke kjenner. Men om du blir kjent med noen personlig så opplever du mennesker på et helt annen plan en steriotypen som man ofte hører om! Det er masse flotte thaimenn og thaikvinner i fantastiske Thailand.q

Anonymkode: b9341...374

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Vel, nå er det ikke sikkert du heller har snakket med et representativt utvalg. Jeg vil anta at de prostituerte du hjalp er de som faktisk har ønsket hjelp og tatt det imot.

Vi kommer aldri til å bli enige, så vi må nok bare være enige om at vi er uenig. Men tror du virkelig at de jentene du møter ville valgt den livsstilen og deg hvis de hadde like mange valgmuligheter i livet som deg? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2019 den 12.04, Inkognito92 skrev:

Thailand har de vakreste kvinnene i verden og de elsker norske menn.

Ok. Men hvor i dette utsagnet skal jeg synes det er greit av vestlige menn å ha seg med tenåringer fra et av verdens fattigste land? Sett fra deres ståsted tror jeg ikke dette virker spesielt annerledes enn for tenåringsjente under Vietnam-krigen.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Drømme jobb for kvinnene»?!

Vet du hvor sår du blir i fi*** etter en god lang hard økt?! 
Nei, vet du hva. Lette penger er det nok, men at det er en drømmejobb tror jeg ingenting på.

Dessuten, hvis de er «verdens vakreste» kvinner, hvorfor ligger de da med svette gamle skandinavere!?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Madde123 skrev:

«Drømme jobb for kvinnene»?!

Vet du hvor sår du blir i fi*** etter en god lang hard økt?! 
Nei, vet du hva. Lette penger er det nok, men at det er en drømmejobb tror jeg ingenting på.

Dessuten, hvis de er «verdens vakreste» kvinner, hvorfor ligger de da med svette gamle skandinavere!?

Noe sier meg at det er vrangforestillinger ute å går her. 

Anonymkode: 569ab...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Inkognito92 skrev:

Det er pga. sånne som deg jeg har gått MGTOW for norske og vestlige kvinner

Jepp, DER kom det! Jeg ventet faktisk på det, såklart du måtte være en av Incel typene! Det var så gjenkjenbart! Men going their own way - jepp, rett til de prostituterte går de for det er det eneste slags "forholdet" de vil involvere seg i for å slippe å bli "utnyttet"!

Rart du i grunn mener du er MGTOW, for slike menn har jo bestemt seg for å IKKE å være i et følelsesmessig forhold hvor dama kan potensielt "utnytte" og behandle mannen "dårlig", men kun ha damer for sexen. Så det samstemmer jo ikke helt da at du mener du skal ende opp i et forhold med en thaikvinne, med mindre du skal ordne deg særeie og holde dama på armelangs avstand følelesmessig sett. 

Og forøvrig, jeg har ingenting imot thaidamer eller andre som er prostituerte fordi de har en livssituasjon som ingen normale mennesker unner dem - de prostituerer seg for å overleve. Jeg ser ikke ned på slike damer, jeg har derimot empati med dem og forstår så altfor godt at de vil gjøre hva som helst for å komme seg vekk fra fattigdom, om det så betyr å gifte seg pga penger og flytte til et land langt vekk fra familie og venner. Jeg behandler slike kvinner med respekt og det er mer enn jeg kan si om deg. Det er slike som DEG som påstår at du hjelper fattige thaikvinner ved å ha sex med dem, istedenfor å hjelpe dem uten å ha sex med dem, som jeg STIGMATISERER og bedømmer på ingen som helst god måte.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir 300kr i måneden til SOS Barnebyer. Er med på å bidra til at en jente får en god oppvekst og får gått på skole, så hun forhåpentligvis kan vokse opp til å klare seg selv uten å måtte selge kroppen sin. Kanskje hun kan velge seg en kjæreste ut fra kjærlighet og hvem hun er kompatibel med og ingenting annet. Det er ikke sånn at der ikke finnes muligheter til å bidra til jenter og kvinners fremtid utenom sexkjøp i Thailand. 

Jeg vil forresten tippe at jeg er mindre fordomsfull mot menn med kone fra Thailand enn det du er mot norske kvinner. Jeg skjærer ikke alle under en kam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Inkognito92 skrev:

Ja det skal mye til for å provosere feminister her i landet.

Vent på den "trolletråden" når regjeringen avskaffer sex kjøpsloven, da troller regjeringen også deg!

Sannsynligvis blir sex kjøpsloven avskaffet i år, eller senest neste år. Da skal du se hvor dum denne tråden er og hvor dum jeg er.

Da sitter dere alene med å skamme menn, uten noen rettsapparat.

 

Jeg er kjempedum, er ikke en person som har tatt meg i diskusjonen her, utenom kalt meg horekunde. Jeg bruker samme agrumenter som ingen kan snakke seg fra, angående et tema, for et troll jeg er!

Youtube er en delings plattform av videoer, videoen jeg linket til er sundance vinner som beste dokumentar i 2014, og tar for seg hvordan thai kvinner som jobber i industrien opplever det, men det er vel ingen pålitelig kilde?

Se der, du holder trolletråden igang! Det viser ståpå-vilje det! 

Anonymkode: 24406...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Incel-troll lager noen av de beste popcorn-trådene her inne.:popcorn:

 

Anonymkode: 785a7...fb6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 18.10, Wilma89 skrev:

Vi kommer aldri til å bli enige, så vi må nok bare være enige om at vi er uenig. Men tror du virkelig at de jentene du møter ville valgt den livsstilen og deg hvis de hadde like mange valgmuligheter i livet som deg? 

Nå tror jeg du blander hvem du svarer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blander du kjærlighet og prostitusjon i ett og samme innlegg

Anonymkode: 864cd...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 6.10.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Incel-troll lager noen av de beste popcorn-trådene her inne.:popcorn:

 

Anonymkode: 785a7...fb6

Legg merke til at tråden stoppet opp med en gang man gjenkjente lusa på gangen. Da skjønte han at han hadde tapt diskusjonen og det ble stille.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...