Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

Nå feirer den kontroversielle sexkjøpsloven 10år, vi som eneste land i verden, som straffer våre egne innbyggere for sexkjøp som foregår i utlandet, inkl. Thailand.

Jeg lagde en tråd for rundt 6 måneder siden her, for å bryte ned feilinformasjon norske kvinner og menn har blitt fôret med av statseide kanaler og statsstøttede aviser angående sex handelen i Thailand. Som del av den organiserte feministiske propagandaen var KG raske med å fjerne tråden.

Jeg vil nå fremlegge beviser på at det norske folk har blitt totalt villedet, om hva som EGENTLIG foregår i Thailand, og man kan spørre seg selv, er denne loven som er unik for Norge, EGENTLIG er moralsk forkastelig!

Jeg personlig har aldri blitt rammet av sexkjøpsloven, har til og med aldri hørt om noen som har blitt rammet av denne, men den skaper en uggen følelse.

 

Thailand har de vakreste kvinnene i verden og de elsker norske menn.

 

Jeg fremlegger bevis A) Sundance vinner, beste dokumentar «Whores glory»

Den tar for seg 3 ulike scenarioer hvor kvinner selger sex i verden. Helt naturlig er Thailand paradis for kvinnene. Rett før de går inn i fishtanken sin, stopper de opp og BER om mange kunder. Mellom seg snakker de bare varmt om jobben, men er bekymret for at konkurransen blir for tøff og at de blir for gamle. I Thailand er det ingen skam å selge sex, dette er en drømmejobb for kvinnene, raske penger og ingen skam. Denne skamfølelsen er vestlig laget her i Norge og burde blitt slått HARDT ned på.

Anbefaler alle å ta på engelsk tekster og se hvor bra disse kvinnene har det, i forhold til sine søstre i verre land, hvor det er dårlig tilgang på norske menn.

Link til video: youtube.com/watch?v=rR8s72aouNE&t=2767s

Bevis B) I flere artikler har aviser skrevet om at selv rike og godt utdannende thai kvinner leter etter vestlige menn nå. bangkokpost.com/learning/advanced/657196/young-middle-class-thai-women-marrying-foreigners-why

 

Bevis C) Thai-Norske ekteskap varer også lenger enn andre ekteskap. Norske kvinner og menn er en dårlig match, nå som verden blir mindre. I et desperat respons har høyresiden her i Norge angrepet pensjon godene for norske menn med thai kvinner: regjeringen.no/no/aktuelt/strammer-inn-trygdeksport-av-barne--og-ektefelletillegg/id2661433/

Norske menn har Thailand, dere kvinner for reise til Gambia. Det foregår sexkjøp i Gambia og, sexloven rammer dere!!! Fjern den!! La Thai kvinner få automatisk visa til Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS:

Dette er det dummeste jeg noen sinne har lest. Det er som når tidligere tiders koloniherrer fortalte hvordan slavene deres elsket dem og arbeidet de gav dem, og beskrev hvor takknemlige afrikanerne var for at vesten kom og reddet dem fra seg selv.

Anonymkode: 339eb...5c8

Se dokumentarer, vær så snill. Hør fra kvinnene selv! Denne loven som rammer norske menn i Thailand, var ment for å beskytte kvinnene, men disse vil ha norske menn, siden de er de beste kundene. Dette rammer dem negativt!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the hell.....Trodde ikke det faktisk gikk an å være lettlurt og fjasete. "kvinnene sier ditt og datt". Ehh okei...Som om om verdens vakreste kvinner vil ha dvaske, stygge norske menn. 

Anonymkode: 68855...21f

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

What the hell.....Trodde ikke det faktisk gikk an å være lettlurt og fjasete. "kvinnene sier ditt og datt". Ehh okei...Som om om verdens vakreste kvinner vil ha dvaske, stygge norske menn. 

Anonymkode: 68855...21f

Hvem sier jeg er stygg? Mange flotte unge gutter koser seg i Thailand og, tro meg.

Dette beviser bare hvor dårlig informert du er. Du er ute av diskusjonen, utdanne deg før du uttaler deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i NORGE som går hånd i hånd med en asiatisk kvinne - thailandsk eller ikke - som er jevngammel og omtrent like attraktiv som ham, blir absolutt ikke sett ned på.

En horekunde derimot blir sett ned på. Men de leier seg sjelden jevngamle og jevnattraktive damer med formål å holde hender på gata og ingenting annet, altså. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er relevansen mellom sexkjøp, og thai-norske ekteskap og thai-kvinners preferanse for norske menn? Jeg er helt med på at man kan finne kjærlighet på tvers av landegrenser og jeg er heller ikke tilhenger av sexkjøpsloven. Det skal likevel mer til en én enkelt dokumenter til for å overbevise meg om at Thai-kvinner flest drømmer om en karriere i sexindustrien og ligge med feite, illeluktende middelaldrende menn med forskrudd kvinnesyn hver dag.

 Det finnes 1000 dokumentarer som viser det motsatte, men den du støtter deg til er selvfølgelig den eneste sannheten...

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor betaler du for sex om du er så ung, attraktiv og veltrent? 

For å glede horene? Du er en gave kanskje? Noe som lyser opp hverdagen deres? 

Anonymkode: 82ab9...822

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jdz skrev:

Hvor er relevansen mellom sexkjøp, og thai-norske ekteskap og thai-kvinners preferanse for norske menn? Jeg er helt med på at man kan finne kjærlighet på tvers av landegrenser og jeg er heller ikke tilhenger av sexkjøpsloven. Det skal likevel mer til en én enkelt dokumenter til for å overbevise meg om at Thai-kvinner flest drømmer om en karriere i sexindustrien og ligge med feite, illeluktende middelaldrende menn med forskrudd kvinnesyn hver dag.

 Det finnes 1000 dokumentarer som viser det motsatte, men den du støtter deg til er selvfølgelig den eneste sannheten...

Den jeg støtter meg til er faktisk sundance vinner for beste dokumentar, laget av en ordentlig journalist-

Den viser også hvor fælt kvinner i denne industrien fra andre land, som ikke har tilgang til norske menn har det.

Den gir et nøytralt blikk på industrien og livene deres, som er helt normale.

Tråden ble litt rotete, da jeg har mye på hjertet vedrørende Thailand saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor betaler du for sex om du er så ung, attraktiv og veltrent? 

For å glede horene? Du er en gave kanskje? Noe som lyser opp hverdagen deres? 

Anonymkode: 82ab9...822

Jeg velger å tro mange av dem blir positivt overasket når jeg går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, miss summers skrev:

Hvor naiv er det mulig å bli?? 🤦🏼‍♀️

Er ikke din feil at du har blitt fødd med politisk propaganda siden barneskolen. Men nå hører du fra kvinnene selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er engodt voksen kvinne som har hatt utrolig mange thailandske venninner og har gått på gruppeterapi for traumatiserte. Kvinner som har blitt misbrukt av sånne typer som deg, med samme holdninger. Det er ikke sjeldent å høre at de faktisk driver et stort skuespill ved å "like" det de driver med. Men på innsiden, så er skammen og det ødelagte følelseslivet så stor at du aner ikke det. Du sier at andre burde få seg utdannelse. Men jeg ser på deg og tenker at du leter etter en rettferdiggjørelse for den bedritne holdningen til menneskeliv som du har. Noe som kan fortelle deg at det du tenker om kvinner er greit så lenge de smiler og ler. Psykologi tror jeg du ikke forstår overhode. Jeg har møtt kvinner som disse du snakker om, på nært hold. De er fantastiske mennesker, men gud så ødelagte mange er. Medisiner og terapi er hverdagen for dem. Jeg kjenner en thailandsk kvinne som ofte forteller meg en del om norske menn. Tro meg, norske menn er langt fra populære blant Thailanske kvinnene. Men pengene derimot....

Anonymkode: 68855...21f

En ting skal du være sikker på lille pike. Jeg har hatt et mer intimt forhold til thai kvinner enn du noen gang vil.

Jeg vet nøyaktig hva dem føler. Du selektiv velger ut, de som har vært uheldige.

Spør deg selv, hvorfor bedriver norske kvinner fra god oppvekst også dette? Folk har forskjellig syn på dette, jo mindre religion og skamfølelse, som den idiotiske loven, jo mer er det utbredt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja så klart. Thailanske kvinner (og småjenter) er en egen rase og elsker jobben sin som prostituert. De fleste Thaijenter (og gutter?) drømmer om å bli hore når de blir voksne.Snakk om selvbedrag og dårlig argument for å misbruke andre mennesker. Horekunder hører hjemme i fengsel.

Anonymkode: a6b90...2d8

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal tenke.

Jeg tenker mitt om dere.

 

dere kan pelle dere ut. Det er ikke noe annet enn ekkel fetisjering. har lest på nettet hva dere skriver og jeg er ikke imponert.. alt handler bare om hvor ''motbydelige vestlige kvinner her og ikke submissive som thaier''

Hvis prostituerte er så viktig hvorfor reiser dere ikke da til Amsterdam, Baltikum osv? De har jo mye andre lover enn her.

Og det er nærmere??? hvorfor finner dere ikke konene der? Baltikum har faktisk mer kvinner enn menn, nesten dobbelt så mye. MEn hører sjeldent at dere finner koner der.

Anonymkode: e974c...295

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal tenke.

Jeg tenker mitt om dere.

 

dere kan pelle dere ut. Det er ikke noe annet enn ekkel fetisjering. har lest på nettet hva dere skriver og jeg er ikke imponert.. alt handler bare om hvor ''motbydelige vestlige kvinner her og ikke submissive som thaier''

Hvis prostituerte er så viktig hvorfor reiser dere ikke da til Amsterdam, Baltikum osv? De har jo mye andre lover enn her.

Og det er nærmere??? hvorfor finner dere ikke konene der? Baltikum har faktisk mer kvinner enn menn, nesten dobbelt så mye. MEn hører sjeldent at dere finner koner der.

Anonymkode: e974c...295

Og slik unngår du den mest logiske forklaringen. Det er nettopp Thai kvinner som er bra, og hva menn vil ha.

Les gjennom ditt eget innlegg, prøv logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Inkognito92 skrev:

Og slik unngår du den mest logiske forklaringen. Det er nettopp Thai kvinner som er bra, og hva menn vil ha.

Les gjennom ditt eget innlegg, prøv logikk.

Da får dere flytte til Thailand og ikke komme tilbake. Det er en grunn til at dere har så dårlige stereotyper. Folk har lest om alt det sjuke som foregår der nede med vestlige menn og thaikvinner

Anonymkode: e974c...295

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...