Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da får dere flytte til Thailand og ikke komme tilbake. Det er en grunn til at dere har så dårlige stereotyper. Folk har lest om alt det sjuke som foregår der nede med vestlige menn og thaikvinner

Anonymkode: e974c...295

Så hvorfor skal regjeringen da aktivt fjerne pensjons goder, som kommer menn i Thailand til gode? Hva er det den feministiske regjeringen driver med? Det er 40 år til jeg blir pensjonist, men det politikere holder på med nå, er et angrep på norske menn som finner kjærligheten i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Så hvorfor skal regjeringen da aktivt fjerne pensjons goder, som kommer menn i Thailand til gode? Hva er det den feministiske regjeringen driver med? Det er 40 år til jeg blir pensjonist, men det politikere holder på med nå, er et angrep på norske menn som finner kjærligheten i Thailand.

Flott!

Anonymkode: a6b90...2d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er engodt voksen kvinne som har hatt utrolig mange thailandske venninner og har gått på gruppeterapi for traumatiserte. Kvinner som har blitt misbrukt av sånne typer som deg, med samme holdninger. Det er ikke sjeldent å høre at de faktisk driver et stort skuespill ved å "like" det de driver med. Men på innsiden, så er skammen og det ødelagte følelseslivet så stor at du aner ikke det. Du sier at andre burde få seg utdannelse. Men jeg ser på deg og tenker at du leter etter en rettferdiggjørelse for den bedritne holdningen til menneskeliv som du har. Noe som kan fortelle deg at det du tenker om kvinner er greit så lenge de smiler og ler. Psykologi tror jeg du ikke forstår overhode. Jeg har møtt kvinner som disse du snakker om, på nært hold. De er fantastiske mennesker, men gud så ødelagte mange er. Medisiner og terapi er hverdagen for dem. Jeg kjenner en thailandsk kvinne som ofte forteller meg en del om norske menn. Tro meg, norske menn er langt fra populære blant Thailanske kvinnene. Men pengene derimot....

Anonymkode: 68855...21f

Vel, dette er derfor jeg mister respekten for mange av de. Tipper ikke at det er så ille der nede at de absolutt må hit til kalde norge, får de virkelig SÅ mye bedre levestandard av å bo i et land som har 5 måneders mørketid og bo på en gård med en gammel gubbe som er 30 år eldre? Hjelp meg å forstå. For jeg klarer det ikke.

Hvis denne trende forstetter tror jeg at jeg forlater landet rett og slett. Synes det er kvalmt at det er så vanlig og det har ikke noe med fremmedfrykt å gjøre men at man ser hvilke verdier folk har .

Anonymkode: e974c...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misser hele poenget med loven om sexkjøp. Den loven slår ikke fast at absolutt alle som prostituerer seg hater jobben sin, men en stor del av de som har en slik jobb har det fordi de blir tvunget til det på en eller annen måte. Det være seg av bakmenn, fattigdom, eller rett og slett mangelen på sikkerhetsnett hvis man mister jobben eller ikke får jobb. Vi kan ikke la være å ha en lov som beskytter mange kvinner kun fordi noen av de synes det er greit å prostiturere seg, og fordi du ønsker å kjøpe sex uten å bli kritisert for det valget.

Det er heller ingen som nekter deg å dra til Thailand og finne kjærligheten der, men uansett hvor mye du mener at du har rett og alle andre har feil så vil du bli møtt med kritikk hvis du møtte din store kjærlighet når hun jobbet som prostituert. Du kan mislike det, dine prostituerte Thai venninner kan mislike det, men takk og lov så er vi såpass mange mennesker som klarer å se at de fleste kvinner som prostituerer seg ikke hadde gjort det hvis det hadde ett annet valg, og den uenigheten må du bare leve med. Det er nå engang også slik at de fleste mennesker setter på seg et smil og later som at de synes det er greit når en situasjon tvinger dem til å gjøre handlinger de ikke ønsker, men som de blir tvunget til pga mangelen på andre muligheter og det burde du klare å reflektere litt rundt også.

Anonymkode: 5c844...034

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, dette er derfor jeg mister respekten for mange av de. Tipper ikke at det er så ille der nede at de absolutt må hit til kalde norge, får de virkelig SÅ mye bedre levestandard av å bo i et land som har 5 måneders mørketid og bo på en gård med en gammel gubbe som er 30 år eldre? Hjelp meg å forstå. For jeg klarer det ikke.

Hvis denne trende forstetter tror jeg at jeg forlater landet rett og slett. Synes det er kvalmt at det er så vanlig og det har ikke noe med fremmedfrykt å gjøre men at man ser hvilke verdier folk har .

Anonymkode: e974c...295

Vestlige ektemann er status i Asia, alle vet dette. Thailand har faktisk en utrolig god økonomi, faktisk bedre en spania.

Vanlig lønn i Bangkok er rundt 35,000-50,000 baht, som utgjør rundt 10,000-15,000 kroner, i et land med billig levestandard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du misser hele poenget med loven om sexkjøp. Den loven slår ikke fast at absolutt alle som prostituerer seg hater jobben sin, men en stor del av de som har en slik jobb har det fordi de blir tvunget til det på en eller annen måte. Det være seg av bakmenn, fattigdom, eller rett og slett mangelen på sikkerhetsnett hvis man mister jobben eller ikke får jobb. Vi kan ikke la være å ha en lov som beskytter mange kvinner kun fordi noen av de synes det er greit å prostiturere seg, og fordi du ønsker å kjøpe sex uten å bli kritisert for det valget.

Det er heller ingen som nekter deg å dra til Thailand og finne kjærligheten der, men uansett hvor mye du mener at du har rett og alle andre har feil så vil du bli møtt med kritikk hvis du møtte din store kjærlighet når hun jobbet som prostituert. Du kan mislike det, dine prostituerte Thai venninner kan mislike det, men takk og lov så er vi såpass mange mennesker som klarer å se at de fleste kvinner som prostituerer seg ikke hadde gjort det hvis det hadde ett annet valg, og den uenigheten må du bare leve med. Det er nå engang også slik at de fleste mennesker setter på seg et smil og later som at de synes det er greit når en situasjon tvinger dem til å gjøre handlinger de ikke ønsker, men som de blir tvunget til pga mangelen på andre muligheter og det burde du klare å reflektere litt rundt også.

Anonymkode: 5c844...034

Det er bevist fra kvinnene selv her i Norge, at prostituerte fra øst Europa, har det dårligere nå med denne loven. Siden bakmenn nå opererer inne markedet og kvinner ikke tør å si i fra. Dette har til og med VG og dagbladet skrevet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Inkognito92 skrev:

Vestlige ektemann er status i Asia, alle vet dette. Thailand har faktisk en utrolig god økonomi, faktisk bedre en spania.

Vanlig lønn i Bangkok er rundt 35,000-50,000 baht, som utgjør rundt 10,000-15,000 kroner, i et land med billig levestandard.

''STatus'' Ja, det er vel derfor så mange narsissister drar ned til. .

Ja, det var jo det jeg skrev... De har ikke så dårlige økonomi at de må ta asyl i norge omtrent.

Og det er mye billigere så du får nok mer for pengene... Jeg bare skjønner ikke hvorfor så mange skal importeres hit fordi en 18 år gammel jente ''fant kjærligheten'' på en bar med en 60 år gammel mann.

Hent kone fra et europeisk land og du får nok ikke disse ''fordommene'' som du nevner.

Anonymkode: e974c...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inkognito92 skrev:

Nå feirer den kontroversielle sexkjøpsloven 10år, vi som eneste land i verden, som straffer våre egne innbyggere for sexkjøp som foregår i utlandet, inkl. Thailand.

Jeg lagde en tråd for rundt 6 måneder siden her, for å bryte ned feilinformasjon norske kvinner og menn har blitt fôret med av statseide kanaler og statsstøttede aviser angående sex handelen i Thailand. Som del av den organiserte feministiske propagandaen var KG raske med å fjerne tråden.

Jeg vil nå fremlegge beviser på at det norske folk har blitt totalt villedet, om hva som EGENTLIG foregår i Thailand, og man kan spørre seg selv, er denne loven som er unik for Norge, EGENTLIG er moralsk forkastelig!

Jeg personlig har aldri blitt rammet av sexkjøpsloven, har til og med aldri hørt om noen som har blitt rammet av denne, men den skaper en uggen følelse.

 

Thailand har de vakreste kvinnene i verden og de elsker norske menn.

 

Jeg fremlegger bevis A) Sundance vinner, beste dokumentar «Whores glory»

Den tar for seg 3 ulike scenarioer hvor kvinner selger sex i verden. Helt naturlig er Thailand paradis for kvinnene. Rett før de går inn i fishtanken sin, stopper de opp og BER om mange kunder. Mellom seg snakker de bare varmt om jobben, men er bekymret for at konkurransen blir for tøff og at de blir for gamle. I Thailand er det ingen skam å selge sex, dette er en drømmejobb for kvinnene, raske penger og ingen skam. Denne skamfølelsen er vestlig laget her i Norge og burde blitt slått HARDT ned på.

Anbefaler alle å ta på engelsk tekster og se hvor bra disse kvinnene har det, i forhold til sine søstre i verre land, hvor det er dårlig tilgang på norske menn.

Link til video: youtube.com/watch?v=rR8s72aouNE&t=2767s

Bevis B) I flere artikler har aviser skrevet om at selv rike og godt utdannende thai kvinner leter etter vestlige menn nå. bangkokpost.com/learning/advanced/657196/young-middle-class-thai-women-marrying-foreigners-why

 

Bevis C) Thai-Norske ekteskap varer også lenger enn andre ekteskap. Norske kvinner og menn er en dårlig match, nå som verden blir mindre. I et desperat respons har høyresiden her i Norge angrepet pensjon godene for norske menn med thai kvinner: regjeringen.no/no/aktuelt/strammer-inn-trygdeksport-av-barne--og-ektefelletillegg/id2661433/

Norske menn har Thailand, dere kvinner for reise til Gambia. Det foregår sexkjøp i Gambia og, sexloven rammer dere!!! Fjern den!! La Thai kvinner få automatisk visa til Norge.

Snakk om å ha skylapper på! Jeg er i og for seg for å legalisere prostitusjon, all forskning sier det er tryggere for både kjøper og selger, samt at det slår bena under de kriminelle miljøene, men når det er sagt, så er det noe helt annet du her snakker om, det er ikke kjøp av sex som sådan, men det at "grisete" menn drar ned til at fattig land og henter ut en kvinne og når hun har kommet til Norge (eller hvilket som helst vestlig land hun kommer til) så er hun i praksis en sexslave, så dette handler mye mer om den skakke maktdynamikken mellom partene, som igjen gjør at disse kvinnene ofte må finne seg i mye de ellers ikke hadde gjort av egen fri vilje.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

''STatus'' Ja, det er vel derfor så mange narsissister drar ned til. .

Ja, det var jo det jeg skrev... De har ikke så dårlige økonomi at de må ta asyl i norge omtrent.

Og det er mye billigere så du får nok mer for pengene... Jeg bare skjønner ikke hvorfor så mange skal importeres hit fordi en 18 år gammel jente ''fant kjærligheten'' på en bar med en 60 år gammel mann.

Hent kone fra et europeisk land og du får nok ikke disse ''fordommene'' som du nevner.

Anonymkode: e974c...295

Jeg vil ikke ha en europeisk kone? Jeg har vært sammen med det før, og foretrekker thai kvinner sin kultur.

Mye behageligere, norske kvinner må man hele tiden underholde med backpacking og svada. 

Thai kvinner kan man slappe av med + de er veldig vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på det den gang en ung, rik, vakker mann blir forelsket i en stygg, fattig og gammel kvinne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Inkognito92 skrev:

Jeg vil ikke ha en europeisk kone? Jeg har vært sammen med det før, og foretrekker thai kvinner sin kultur.

Mye behageligere, norske kvinner må man hele tiden underholde med backpacking og svada. 

Thai kvinner kan man slappe av med + de er veldig vakre.

Du generaliserer et helt kontinent og sier at alle europeiske kvinner er ''må underholdes'' lol.

Du bare fetisjerer thai folk, det er ikke det samme som å respektere noen.

Men hvorfor ikke flytte dit da? Du er fra Norge så du har jo råd til det går jeg utifra?

Anonymkode: e974c...295

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inkognito92 skrev:

Thailand er det ingen skam å selge sex, dette er en drømmejobb for kvinnene, raske penger og ingen skam. Denne skamfølelsen er vestlig laget her i Norge og burde blitt slått HARDT ned på.

Øøøøøøøøh. De sier det ikke høyt til familien men sender masse penger hjem til dem som de tjener på sexsalg. Familien aksepterer det stilltiende, fordi det er bedre enn fattigdom. Når man tjener like mye på én natt med en ekkel vestlig gris som på én måned på fabrikk, går de for det mest lønnsomme økonomisk sett. 

Så skamløs my ass. 

Anonymkode: 7271d...c75

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, K.B. skrev:

Snakk om å ha skylapper på! Jeg er i og for seg for å legalisere prostitusjon, all forskning sier det er tryggere for både kjøper og selger, samt at det slår bena under de kriminelle miljøene, men når det er sagt, så er det noe helt annet du her snakker om, det er ikke kjøp av sex som sådan, men det at "grisete" menn drar ned til at fattig land og henter ut en kvinne og når hun har kommet til Norge (eller hvilket som helst vestlig land hun kommer til) så er hun i praksis en sexslave, så dette handler mye mer om den skakke maktdynamikken mellom partene, som igjen gjør at disse kvinnene ofte må finne seg i mye de ellers ikke hadde gjort av egen fri vilje.

 

Du er allerede ute av diskusjonen her. "Grisete menn", "sexslave"

Hva med menn med status finner seg ei asiatisk kvinne, som ser på vestlig mann som status i hennes kultur?

Jeg er heller ingen gris, slutt å dra alle under samme kam, du burde vite bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Inkognito92 said:

Jeg vil ikke ha en europeisk kone? Jeg har vært sammen med det før, og foretrekker thai kvinner sin kultur.

Mye behageligere, norske kvinner må man hele tiden underholde med backpacking og svada. 

Thai kvinner kan man slappe av med + de er veldig vakre.

:klo:

Anonymkode: f79a3...f34

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å slutte med og ha fordommer mot folk som kjøper sex om det er i Norge eller Thailand.

Det er patetiske og tragisk og kjøpe sex. Mer kommer jeg ikke til å si om denne saken.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du generaliserer et helt kontinent og sier at alle europeiske kvinner er ''må underholdes'' lol.

Du bare fetisjerer thai folk, det er ikke det samme som å respektere noen.

Men hvorfor ikke flytte dit da? Du er fra Norge så du har jo råd til det går jeg utifra?

Anonymkode: e974c...295

Drømmen min er å flytte ditt og leve sabai sabai liv, som thaiene kaller det.

Jeg er akkurat ferdig med utdannelsen min, men jeg jobber med andre prosjekter, håper å bli rask rik, kjøpe eiendom i Europa og tjene på leie inntekter der. Mens jeg lever i Thailand. 

Man kan spørre seg hvorfor den norske regjeringen da aktivt går inn å angripe norske menn, som finner lykken i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber i hotellbransjen i Oslo, der jeg har ansatt flere jenter fra Thailand som tidligere har vært prostituerte. Det du sier er farget av din arroganse og dårlige selvinnsikt. Ingen av disse jentene elsker halvfeite og svette nordmenn. De selger seg for pengene, og de fleste av disse jentene forsørger ofte også familien slik, sine foreldre og besteforeldre, yngre søsken, egne barn som må bo hos hennes foreldre ect. Alle jentene jeg har hatt ansatt hos meg som har fortalt meg om prostitusjon har også hatt problemer i ettertid. Jeg orker ikke engang å skrive mer om dette for jeg vet at ingen kan få deg til å tro noe annet enn det du selv sier. 

Anonymkode: 02450...d2c

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner må ikke underholdes med backpacking og svada, det holder at vi leser sånne diskusjoner som det her, så er vi underholdt i massevis. Masse argumenter fra en liten tass som viser til EN dokumentar fra youtube, og ut fra den forsvarer at han helst vil kjøpe hore i Thailand og mener han har all rett til det.

Thailandske kvinner er gode skuespillere, som later som om de elsker å selge kroppen sin, og later som om de syns mennene med penger er veldig sexy. Thailand er kjent som "smilets land", nettopp fordi de er flinke til å klistre på seg et smil, uansett hva de føler.

Anonymkode: 15b8b...700

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Inkognito92 skrev:

Du er allerede ute av diskusjonen her. "Grisete menn", "sexslave"

Hva med menn med status finner seg ei asiatisk kvinne, som ser på vestlig mann som status i hennes kultur?

Jeg er heller ingen gris, slutt å dra alle under samme kam, du burde vite bedre.

Ja det er alltid ubehagelig med sannheten...
Om du har "status" eller ikke sier ikke noe om ditt kvinnesyn eller om du er en oppegående fyr moralsk sett.
Hele argumentasjonen din er en tynn suppe, du snakker om unntaket fra regelen. Jeg har aldri benektet at det kan eksistere ekte kjærlighet mellom en Thailandsk kvinne og en Norsk mann, der maktbalansen og økonomi ikke er en faktor men det er saktens ikke normen

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner må ikke underholdes med backpacking og svada, det holder at vi leser sånne diskusjoner som det her, så er vi underholdt i massevis. Masse argumenter fra en liten tass som viser til EN dokumentar fra youtube, og ut fra den forsvarer at han helst vil kjøpe hore i Thailand og mener han har all rett til det.

Thailandske kvinner er gode skuespillere, som later som om de elsker å selge kroppen sin, og later som om de syns mennene med penger er veldig sexy. Thailand er kjent som "smilets land", nettopp fordi de er flinke til å klistre på seg et smil, uansett hva de føler.

Anonymkode: 15b8b...700

"en" PRISVINNENDE DOKUMENTAR, SOM TAR FOR SEG DISKUSJONER MELLOM THAIER SELV.

Dokumentaren dreier seg om hvordan thaier selv snakker om dette, seg i mellom. Dette er daglig livet til dem som jobber i industrien, ikke et intervju med Anne Stø fra Ottar. Dette burde blitt lagt mye mer vekt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...