Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Inkognito92 skrev:

Helt feil, de "dokumentarene" du har sett, er et journalist team som er ute etter en agenda mot vestlige menn, kvinnene sier da det film crewet vil de skal høre. Det er nettopp derfor denne dokumentaren jeg henviser til er viktig, og sikkert derfor den vant en sundance pris. Her diskuterer nemelig thaiene seg i mellom. Ikke gjennom et feministisk filter av en journalist med agenda!

Men klumpen, hvordan kan vi vite at den dokumentaren du viser til er riktig da? Argumentet med at de diskuterer seg imellom holder ikke mål, du ser vel den? 
og jeg har en utfordring til deg, kom med andre argumenter enn feministisk propaganda..

Anonymkode: 05712...aff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Inkognito92 skrev:

Se dokumentarer, vær så snill. Hør fra kvinnene selv! Denne loven som rammer norske menn i Thailand, var ment for å beskytte kvinnene, men disse vil ha norske menn, siden de er de beste kundene. Dette rammer dem negativt!!!

Hva i all verden tror du hadde skjedd med kvinnene om de ikke sa dette?? Herregud, noen ganger skulle det vært grenser for naiv det er lovlig å være. Disse kvinnene selger sex FORDI DE MÅ, ikke fordi de ønsker. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men klumpen, hvordan kan vi vite at den dokumentaren du viser til er riktig da? Argumentet med at de diskuterer seg imellom holder ikke mål, du ser vel den? 
og jeg har en utfordring til deg, kom med andre argumenter enn feministisk propaganda..

Anonymkode: 05712...aff

Se for deg dette. Du lager et naturprogram om elefanter. Skal interaksjonen mellom elefanter og film teamet reflektere det virkelige livet som en elefant? Eller er det bedre å ta et tredje perspektiv å filme fra distanse og la det naturlige gå sin gang?

Det er nettopp derfor dette er en prisbelønnet dokumentar, her ser man direkte innblikk i hverdagen til ei Thai kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som jobbet som luksus prostituert i Norge for noen år siden, hun fortalte de satt på bakrommet og lo av hvor stygge og kvalmende norske menn var, hvor liten penis de hadde og hvor motbydelig og avskyelige de var på alle måter, horekundene..som faktisk måtte kjøpe seg sex!

Det er neppe anneledes i Thailand, de ser på norske menn som avskum, som de kan tjene penger på for å få det bedre selv og et bedre liv for familien!

Menn, er jo seff fornøyd med å få sex og tømme seg med hvem som helst, de har jo ikke tilstrekkelig med intelligens til å forstå at disse kvinnene regelrett avskyr dem og finner dem motbydelig, og at de overhodet ikke tenker på samme måten andre veien..

99% av alle kvinner vil ha sex med 1 partner, som de er glad i og har følelser for, ikke ha type 12 ulike inni seg ila en kveld, just saying..

Anonymkode: a2207...766

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vera skrev:

Hva i all verden tror du hadde skjedd med kvinnene om de ikke sa dette?? Herregud, noen ganger skulle det vært grenser for naiv det er lovlig å være. Disse kvinnene selger sex FORDI DE MÅ, ikke fordi de ønsker. 

De sier dette mellom seg! Ikke til film crewet, det er nettopp derfor denne dokumentaren er viktig, siden den dokumenterer virkeligheten. De forteller hvem som er de verste kundene, og vestlige menn blir selv ikke nevnt i den diskusjonen en gang!!

Sexkjøpsloven stopper ikke meg, men den stopper mange andre nordmenn, som kanskje har handikap og trenger hjelp ned ditt av offentlige ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ei som jobbet som luksus prostituert i Norge for noen år siden, hun fortalte de satt på bakrommet og lo av hvor stygge og kvalmende norske menn var, hvor liten penis de hadde og hvor motbydelig og avskyelige de var på alle måter, horekundene..som faktisk måtte kjøpe seg sex!

Det er neppe anneledes i Thailand, de ser på norske menn som avskum, som de kan tjene penger på for å få det bedre selv og et bedre liv for familien!

Menn, er jo seff fornøyd med å få sex og tømme seg med hvem som helst, de har jo ikke tilstrekkelig med intelligens til å forstå at disse kvinnene regelrett avskyr dem og finner dem motbydelig, og at de overhodet ikke tenker på samme måten andre veien..

99% av alle kvinner vil ha sex med 1 partner, som de er glad i og har følelser for, ikke ha type 12 ulike inni seg ila en kveld, just saying..

Anonymkode: a2207...766

Nå har jeg sett Thai peniser, og la meg si det slik, hele kommentaren din ble avslørt der, for å være falso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Inkognito92 skrev:

De sier dette mellom seg! Ikke til film crewet, det er nettopp derfor denne dokumentaren er viktig, siden den dokumenterer virkeligheten. De forteller hvem som er de verste kundene, og vestlige menn blir selv ikke nevnt i den diskusjonen en gang!!

Sexkjøpsloven stopper ikke meg, men den stopper mange andre nordmenn, som kanskje har handikap og trenger hjelp ned ditt av offentlige ansatte.

Men hvordan VET du at jentene ikke hadde fått beskjed om at filming pågikk? Det er klart de vil ha det til å fremstå som bra - det er jo levebrødet deres for pokker! For dem handler jobben om liv eller død for familien sin. De er tvunget inn i jobben som følge av fattigdommen de kommer fra. De har ikke annet valg! Ville du ha fremstilt en jobb som ga familien din mat i magen på en annen måte og potensielt mistet inntekten??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vera skrev:

Men hvordan VET du at jentene ikke hadde fått beskjed om at filming pågikk? Det er klart de vil ha det til å fremstå som bra - det er jo levebrødet deres for pokker! For dem handler jobben om liv eller død for familien sin. De er tvunget inn i jobben som følge av fattigdommen de kommer fra. De har ikke annet valg! Ville du ha fremstilt en jobb som ga familien din mat i magen på en annen måte og potensielt mistet inntekten??

Hallo? Se filmen, de BER til budda om kunder. De er alle selvstendige, måten de casual snakker med hverandre til. Alt er genuint, derfor den vant nettopp prisen for beste dokumentar, pga den reflekterer virkeligheten!

Igjen, Thailand har faktisk bedre kjøpkraft enn mange andre EU land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Hallo? Se filmen, de BER til budda om kunder. De er alle selvstendige, måten de casual snakker med hverandre til. Alt er genuint, derfor den vant nettopp prisen for beste dokumentar, pga den reflekterer virkeligheten!

Igjen, Thailand har faktisk bedre kjøpkraft enn mange andre EU land!

Er du seriøs..? Har du vært ute i landsbygdene i Thailand?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Inkognito92 skrev:

De sier dette mellom seg! Ikke til film crewet, det er nettopp derfor denne dokumentaren er viktig, siden den dokumenterer virkeligheten. De forteller hvem som er de verste kundene, og vestlige menn blir selv ikke nevnt i den diskusjonen en gang!!

Sexkjøpsloven stopper ikke meg, men den stopper mange andre nordmenn, som kanskje har handikap og trenger hjelp ned ditt av offentlige ansatte.

Så hvis det hadde kommet en dokumentar der thai kvinnene hadde snakket imellom seg om hvor jævlig livet var, hadde du skifta mening da? 

Anonymkode: 05712...aff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Inkognito92 skrev:

De sier dette mellom seg! Ikke til film crewet, det er nettopp derfor denne dokumentaren er viktig, siden den dokumenterer virkeligheten. De forteller hvem som er de verste kundene, og vestlige menn blir selv ikke nevnt i den diskusjonen en gang!!

Sexkjøpsloven stopper ikke meg, men den stopper mange andre nordmenn, som kanskje har handikap og trenger hjelp ned ditt av offentlige ansatte.

Så de blir snikfilmet, de vet ikke at filmcrewet er der? 

At mange horekunder fra andre land er verre, betyr da ikke at thaidamer elsker å ha sex med vestlige horekunder. 

Uavhengig av sexkjøpslov, det er da virkelig ikke offentlig ansattes ansvar å bistå funksjonshemmede med sexkjøp! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thyra skrev:

Så de blir snikfilmet, de vet ikke at filmcrewet er der? 

At mange horekunder fra andre land er verre, betyr da ikke at thaidamer elsker å ha sex med vestlige horekunder. 

Uavhengig av sexkjøpslov, det er da virkelig ikke offentlig ansattes ansvar å bistå funksjonshemmede med sexkjøp! 

Nei det er ikke offentliges ansattes ansvar å sørge for at de som har det verst i samfunnet skal ha muligheten til å ha et sex liv:

https://www.dagbladet.no/magasinet/nar-vickie-og-nicolai-skal-ha-sex-ma-de-ha-hjelp-av-to-assistenter/60478721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Inkognito92 skrev:

Hvem sier jeg er stygg? Mange flotte unge gutter koser seg i Thailand og, tro meg.

Dette beviser bare hvor dårlig informert du er. Du er ute av diskusjonen, utdanne deg før du uttaler deg.

Kjenner en kjekk fyr som dro til Thailand med to kamerater, de to var stygge og de lå med noen når de var der, for jentene der tar tydeligvis hvem som helst. Han kjekke holdt seg for god for det :) 

Anonymkode: 8dee1...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Inkognito92 skrev:

 

 

Sexkjøpsloven stopper ikke meg, men den stopper mange andre nordmenn, som kanskje har handikap og trenger hjelp ned ditt av offentlige ansatte.

Sex er ikke en menneskerett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en kjekk fyr som dro til Thailand med to kamerater, de to var stygge og de lå med noen når de var der, for jentene der tar tydeligvis hvem som helst. Han kjekke holdt seg for god for det :) 

Anonymkode: 8dee1...555

Min eks kom hjem med kone så vet ikke jeg. Pågående thaitøser som elsket han fra dag 1. Han gikk 5 på og besøker henne igjen nå i disse dager. Neste år skal hun visstnok flytte inn til han i Norge. Mine barn får direkte innflyttet stemor min eks har møtt 3 ganger 😏 Jeg har ingen gode tanker om thailand for å si det slik. 

Anonymkode: 78004...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Nei det er ikke offentliges ansattes ansvar å sørge for at de som har det verst i samfunnet skal ha muligheten til å ha et sex liv:

https://www.dagbladet.no/magasinet/nar-vickie-og-nicolai-skal-ha-sex-ma-de-ha-hjelp-av-to-assistenter/60478721

På hvilken måte er dette relevant? Ja, funksjonshemmede skal selvsagt få hjelp til å kunne ha et sexliv, men ikke på bekostning av andre. Har de en partner men trenger assistanse for å kunne ha sex, eller har de behov for ulike sexhjelpemidker skal de selvsagt få dette. Men det er ikke det offentliges oppgave å bistå med sexkjøp. Verken praktisk eller økonomisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min eks kom hjem med kone så vet ikke jeg. Pågående thaitøser som elsket han fra dag 1. Han gikk 5 på og besøker henne igjen nå i disse dager. Neste år skal hun visstnok flytte inn til han i Norge. Mine barn får direkte innflyttet stemor min eks har møtt 3 ganger 😏 Jeg har ingen gode tanker om thailand for å si det slik. 

Anonymkode: 78004...e1b

Din eksmann er heldig, lover deg han vil bli godt tatt vare på, samtidig er thai mat det sunneste i verden, siden det er de matrettene med flest grønnsaker. Dette er bra for barna dine, da de slipper frossen pizza, og spiser heller sunn "som tum".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Thyra skrev:

På hvilken måte er dette relevant? Ja, funksjonshemmede skal selvsagt få hjelp til å kunne ha et sexliv, men ikke på bekostning av andre. Har de en partner men trenger assistanse for å kunne ha sex, eller har de behov for ulike sexhjelpemidker skal de selvsagt få dette. Men det er ikke det offentliges oppgave å bistå med sexkjøp. Verken praktisk eller økonomisk. 

De for hjelp øknomisk som den artikkelen henviser til. Skal handicap mennesker bare ha sex med andre handicapet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at denne tråden er laget for å fyre opp stemningen her inne. 
Uansett, jeg har i årevis jobbet med bistand til kvinner og menn som jobber som prostituerte, ofre for tvangsarbeid, moderne slaveri og trafficking på det vi kaller "gateplan". Dette har jeg jobbet med i Thailand, Nepal, India, Brasil og nå i Norge.
Dersom TS er interessert, og ikke bare troller, så kan personen få møte en mengde kvinner som tidligere jobbet som prostituerte i Thailand, og få høre historien deres direkte fra dem. Tro meg, ingen velger et liv i prostitusjon fordi de gleder seg til å betjene skandinaviske peniser. 

Anonymkode: 785a7...fb6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...