Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

Norske menn med HIV har i 90% av tilfellene fått det på sexreiser til den 3 verden.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar at denne tråden er laget for å fyre opp stemningen her inne. 
Uansett, jeg har i årevis jobbet med bistand til kvinner og menn som jobber som prostituerte, ofre for tvangsarbeid, moderne slaveri og trafficking på det vi kaller "gateplan". Dette har jeg jobbet med i Thailand, Nepal, India, Brasil og nå i Norge.
Dersom TS er interessert, og ikke bare troller, så kan personen få møte en mengde kvinner som tidligere jobbet som prostituerte i Thailand, og få høre historien deres direkte fra dem. Tro meg, ingen velger et liv i prostitusjon fordi de gleder seg til å betjene skandinaviske peniser. 

Anonymkode: 785a7...fb6

Kvinner i India har det helt jævlig, helt enig, Brasil også. Dette er volds kulturer, Man kan se de skarpe kontraster i forhold til Thailand fra dokumentaren jeg refererte til. De gleder seg over pengene, og ingen skamfølelse av å tjene så raske penger.

Norske kvinne hadde gjort akkurat det samme, om det ikke innebar skam, som kommer fra abrahimske religioner og kulturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Inkognito92 skrev:

De for hjelp øknomisk som den artikkelen henviser til. Skal handicap mennesker bare ha sex med andre handicapet da?

Ikke økonomisk hjelp til å kjøpe sex, nei. 

Om de kun skal ha sex med andre handicappede? De skal ha sex med faste eller tilfeldige partnere som gjør det av lyst, ikke av plikt eller veldedighet. Og ja, mange funksjonshemmede har friske partnere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Norske menn med HIV har i 90% av tilfellene fått det på sexreiser til den 3 verden.

Sjansen for å få HIV gjennom vanlig hetrofil sex med ei hivsmittet kvinne er 1 til 10,000, la oss si at 1 av 10,000 kvinner har hiv.

Det blir da 10,000 x 10,000 = 1,000,000. Altså 1 til en million sjanse å få Hiv gjennom vanlig sex i Thailand.

Hiv rammer først og fremst homoseksuelle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Inkognito92 skrev:

Sjansen for å få HIV gjennom vanlig hetrofil sex med ei hivsmittet kvinne er 1 til 10,000, la oss si at 1 av 10,000 kvinner har hiv.

Det blir da 10,000 x 10,000 = 1,000,000. Altså 1 til en million sjanse å få Hiv gjennom vanlig sex i Thailand.

Hiv rammer først og fremst homoseksuelle menn.

Det stemmer ikke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Inkognito92 skrev:

Nå feirer den kontroversielle sexkjøpsloven 10år, vi som eneste land i verden, som straffer våre egne innbyggere for sexkjøp som foregår i utlandet, inkl. Thailand.

Jeg lagde en tråd for rundt 6 måneder siden her, for å bryte ned feilinformasjon norske kvinner og menn har blitt fôret med av statseide kanaler og statsstøttede aviser angående sex handelen i Thailand. Som del av den organiserte feministiske propagandaen var KG raske med å fjerne tråden.

Jeg vil nå fremlegge beviser på at det norske folk har blitt totalt villedet, om hva som EGENTLIG foregår i Thailand, og man kan spørre seg selv, er denne loven som er unik for Norge, EGENTLIG er moralsk forkastelig!

Jeg personlig har aldri blitt rammet av sexkjøpsloven, har til og med aldri hørt om noen som har blitt rammet av denne, men den skaper en uggen følelse.

 

Thailand har de vakreste kvinnene i verden og de elsker norske menn.

 

Jeg fremlegger bevis A) Sundance vinner, beste dokumentar «Whores glory»

Den tar for seg 3 ulike scenarioer hvor kvinner selger sex i verden. Helt naturlig er Thailand paradis for kvinnene. Rett før de går inn i fishtanken sin, stopper de opp og BER om mange kunder. Mellom seg snakker de bare varmt om jobben, men er bekymret for at konkurransen blir for tøff og at de blir for gamle. I Thailand er det ingen skam å selge sex, dette er en drømmejobb for kvinnene, raske penger og ingen skam. Denne skamfølelsen er vestlig laget her i Norge og burde blitt slått HARDT ned på.

Anbefaler alle å ta på engelsk tekster og se hvor bra disse kvinnene har det, i forhold til sine søstre i verre land, hvor det er dårlig tilgang på norske menn.

Link til video: youtube.com/watch?v=rR8s72aouNE&t=2767s

Bevis B) I flere artikler har aviser skrevet om at selv rike og godt utdannende thai kvinner leter etter vestlige menn nå. bangkokpost.com/learning/advanced/657196/young-middle-class-thai-women-marrying-foreigners-why

 

Bevis C) Thai-Norske ekteskap varer også lenger enn andre ekteskap. Norske kvinner og menn er en dårlig match, nå som verden blir mindre. I et desperat respons har høyresiden her i Norge angrepet pensjon godene for norske menn med thai kvinner: regjeringen.no/no/aktuelt/strammer-inn-trygdeksport-av-barne--og-ektefelletillegg/id2661433/

Norske menn har Thailand, dere kvinner for reise til Gambia. Det foregår sexkjøp i Gambia og, sexloven rammer dere!!! Fjern den!! La Thai kvinner få automatisk visa til Norge.

Fyttifader... Her er har du lagd deg en flott konspirasjon ass. 

Jeg har vært i Thailand MANGE ganger, 2 ganger i året faktisk... Det jeg ser og opplever i Pattaya og Patong som norsk kvinne, sammen med min mann og min familie er en holdning ovenfor de thailandske damene. "bruk og kast" Menn som reiser ned dit, og har "feriekjæreste" masse god sex, nice dame med boobs som nikker å neier i alle retninger for dere menn, ja, dere bruker litt spenn på de i de 3 ukene dere er der nede, men så drar dere hjem og hasta la vista baby. Og ja, tenk det... De LIKER DERE IKKE, det er forretninger, det er jobb!!!! De tjener mer på å være søppelkassa til kåte vesteuropeere (da særlig nordmenn, svensker, dansker, engelskmenn og tyskere) enn å jobbe på 7/11 eller bartender for den saks skyld. Vi har tilgang på ei leilighet i Phuket, ved en av de mest kjente strendene der, og den ligger i et kompleks med tror det er 10 leiligheter. Å fysj hva vi har vært vitne til. Worst case var når vi måtte tilkalle turistpolitiet på grunn av rusa godt voksne middelaldrende norske hillbillys som begynte å denge på sine tidlig i 20-årene jenter. Å hva sa de til politiet. "they just are trash. fuckholes"  jentene gråt sine modige tårer, forslått og jævlig. 

Jeg kjenner også en som jobber i turistpolitiet i Phuket, hadde han lest hva du har skrevet så hadde han bare ristet på hodet og sagt naive idiot. Hvis du vet hva som skjuler seg blant barene i patong, karon, kata osv. Hvis du visste om bakmennene, ettervirkningene, konsekvensene, stigmatiseringen sexindustrien lager. Da hadde ikke du skrevet dette innlegget. 

Ja, mange thaier og nordmenn finner hverandre både norsk mann, thai dame eller norsk kvinne og thai mann. Mange har lykkelige ekteskap og ekte kjærlighet. Men det er en side med sexindustrien som nordmenn er med å finansierer som er uhorvelig forkastelig, hvor kvinnene ikke eier egen kropp, de blir behandlet som søppel, de blir brukt, tømmestasjon. Så jævla enkelt å bare gå inn i en bar å hente seg ei berte, det er nok det som lokker mange menn nedover. Og jeg håper thailandske myndigheter får fingern ut og begynner å håndheve egne regler i forhold til sexindustrien. 

Anonymkode: b9341...374

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Hiv rammer først og fremst homoseksuelle menn.

Nope. Det rammer først og fremst heteroseksuelle, for de er ikke så obs på smittefaren som homofile. 

Anonymkode: 7271d...c75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Kvinner i India har det helt jævlig, helt enig, Brasil også. Dette er volds kulturer, Man kan se de skarpe kontraster i forhold til Thailand fra dokumentaren jeg refererte til. De gleder seg over pengene, og ingen skamfølelse av å tjene så raske penger.

Norske kvinne hadde gjort akkurat det samme, om det ikke innebar skam, som kommer fra abrahimske religioner og kulturer.

Ok...jeg skal videreføre beskjeden til jenta jeg og teamet fant uten nese og lepper i en gate i Patpong, da hun ikke klarte å betale klubbverten sin leie av et sete i klubben hans for andre måned på rad, fordi hun hadde smerter i underlivet etter en bakgårdsabort.

Anonymkode: 785a7...fb6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Thyra skrev:

Personlig mener jeg sexkjøpsloven aldri burde blitt innført. Men av helt andre grunner enn deg. Jeg mener sexkjøpsloven kun fører til å holde prostitusjonen mer skjult, ute av synsfeltet til folk flest. Og til å gjøre hverdagen til de prostituerte vanskeligere og farligere. Renovasjonspolitikk. 

Kunder som bøtelegges har jeg ingen medfølelse med. 

Jeg kan være enig med deg i det. Jeg jobber nå som rådgiver for et offentlig tiltak mot menneskehandel i Norge. Etter sexkjøpsloven kom, melder alle deres rapporter at det er blitt vanskeligere å tilby bistand til ofre for trafficking her i Norge, da de holdes bedre skjult og under strengere sikkerhetstiltak. Mange eksperter innenfor feltet jobber nå for en mulig legalisering av prostitusjon, mot at sexarbeiderne registrerer seg som et «enmannsforetak». Da vil de som er her under tvang bli mer synlig i nattelivet.

Anonymkode: 785a7...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt statistikken for HIV i Thailand, og hvor mange drar med seg HIV-smitte hjem etter Thailandstur? 

Anonymkode: 33cbe...52a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inkognito92 skrev:

Helt feil, de "dokumentarene" du har sett, er et journalist team som er ute etter en agenda mot vestlige menn, kvinnene sier da det film crewet vil de skal høre. Det er nettopp derfor denne dokumentaren jeg henviser til er viktig, og sikkert derfor den vant en sundance pris. Her diskuterer nemelig thaiene seg i mellom. Ikke gjennom et feministisk filter av en journalist med agenda!

"Each January, our Sundance Film Festival introduces a global audience to groundbreaking work and emerging talent in independent film". Fra Sundance sin egen side.

Altså..talentet bak filmen, ikke hva som nødvendigvis dokumenteres, men HVORDAN filmen er laget uavhengig av innholdet.

Forøvrig så har vel også dette crewet kanskje lagt opp til akkurat det samme du selv påpeker i siteringen, kvinnene forteller hva filmcrewet vil høre. Kanskje noen syntes det er drømmejobben (klart de som har 3-4 uvitende mannfolk som sender haugevis av penger hver mnd ikke trenger å ligge med haugevis av andre menn hver kveld, de trenger bare å oppføre seg kjæresteaktig med 3-4 mennene de har på strå de gangene de tar turen til Thailand), men det er laaaaangt fra den jevne thaidamen som syntes at å måtte fake sex og nytelse med mann nr 20 den natten syntes dette er drømmejobben.

Mange av damene har verken personligheten eller utseendet til å klare å ordne seg slike "forhold" hvor flere menn sender dem penger hver mnd. De må "jobbe" knallhardt hver kveld for å brødfø seg og sine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Glemt statistikken for HIV i Thailand, og hvor mange drar med seg HIV-smitte hjem etter Thailandstur? 

Anonymkode: 33cbe...52a

De fleste av de snaut 200 nordmenn som smittes årlig, mottar smitten i Thailand eller omkringliggende østasiatiske land. Heteroseksuell smitte er den sterkest voksende smittemekanismen. Veldig mye av dette er smitte fra østasiatisk sexindustri. 

I norge er det ca. 4000 HIV-smittede (noe mørketall må påregnes). Det er liten sjanse for å smittes i norge, med mindre man har sex med utenlandske sexarbeidere.

Anonymkode: 339eb...5c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fyttifader... Her er har du lagd deg en flott konspirasjon ass. 

Jeg har vært i Thailand MANGE ganger, 2 ganger i året faktisk... Det jeg ser og opplever i Pattaya og Patong som norsk kvinne, sammen med min mann og min familie er en holdning ovenfor de thailandske damene. "bruk og kast" Menn som reiser ned dit, og har "feriekjæreste" masse god sex, nice dame med boobs som nikker å neier i alle retninger for dere menn, ja, dere bruker litt spenn på de i de 3 ukene dere er der nede, men så drar dere hjem og hasta la vista baby. Og ja, tenk det... De LIKER DERE IKKE, det er forretninger, det er jobb!!!! De tjener mer på å være søppelkassa til kåte vesteuropeere (da særlig nordmenn, svensker, dansker, engelskmenn og tyskere) enn å jobbe på 7/11 eller bartender for den saks skyld. Vi har tilgang på ei leilighet i Phuket, ved en av de mest kjente strendene der, og den ligger i et kompleks med tror det er 10 leiligheter. Å fysj hva vi har vært vitne til. Worst case var når vi måtte tilkalle turistpolitiet på grunn av rusa godt voksne middelaldrende norske hillbillys som begynte å denge på sine tidlig i 20-årene jenter. Å hva sa de til politiet. "they just are trash. fuckholes"  jentene gråt sine modige tårer, forslått og jævlig. 

Jeg kjenner også en som jobber i turistpolitiet i Phuket, hadde han lest hva du har skrevet så hadde han bare ristet på hodet og sagt naive idiot. Hvis du vet hva som skjuler seg blant barene i patong, karon, kata osv. Hvis du visste om bakmennene, ettervirkningene, konsekvensene, stigmatiseringen sexindustrien lager. Da hadde ikke du skrevet dette innlegget. 

Ja, mange thaier og nordmenn finner hverandre både norsk mann, thai dame eller norsk kvinne og thai mann. Mange har lykkelige ekteskap og ekte kjærlighet. Men det er en side med sexindustrien som nordmenn er med å finansierer som er uhorvelig forkastelig, hvor kvinnene ikke eier egen kropp, de blir behandlet som søppel, de blir brukt, tømmestasjon. Så jævla enkelt å bare gå inn i en bar å hente seg ei berte, det er nok det som lokker mange menn nedover. Og jeg håper thailandske myndigheter får fingern ut og begynner å håndheve egne regler i forhold til sexindustrien. 

Anonymkode: b9341...374

Nå var jeg sist i Patong, ikke langt fra Bangla road. Jeg anbefaler at du tar deg en tur innom Christin massage og spør etter nummer 34 bak fishtanken, om hun fortsatt er der. Hun snakket bra engelsk og var 31 år. Hun hadde en sønn i Isaan som foreldrene passet på, mens hun tjente masse penger. Hun kunne like gjerne solgt frukt, men valgte å tjene grovt, smart jente.

Om du virkelig hørte slike kommentarer, er det forkastelig, helt enig i. Husk at de fleste menn respekterer Thai kvinner.

Jeg elsker thai kvinner mye høyere enn norske. Har intet annet enn respekt til dem. Dessverre kan jeg ikke si det samme om Thai menn. Du vet vel hvordan dem er, siden du er der så mye. Så hva synes DU er best alternativt for en thai kvinne.

Norsk kjæreste eller Thai kjæreste? Svar generelt og statistikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Inkognito92 skrev:

Den tar for seg 3 ulike scenarioer hvor kvinner selger sex i verden. Helt naturlig er Thailand paradis for kvinnene. Rett før de går inn i fishtanken sin, stopper de opp og BER om mange kunder. Mellom seg snakker de bare varmt om jobben, men er bekymret for at konkurransen blir for tøff og at de blir for gamle. I Thailand er det ingen skam å selge sex, dette er en drømmejobb for kvinnene, raske penger og ingen skam. Denne skamfølelsen er vestlig laget her i Norge og burde blitt slått HARDT ned på.

Anbefaler alle å ta på engelsk tekster og se hvor bra disse kvinnene har det, i forhold til sine søstre i verre land, hvor det er dårlig tilgang på norske menn.

Nå rosemaler du voldsomt. De fleste av disse kommer fra lutfattige landsbyer der de er pålagt oppgaven med å ta vare på hele familien sin. Hvis de kunne tjent nok penger på en annen måte så hadde de gjort det.

Selvsagt ber de om mange kunder. Det er slik de tjener penger. Det betyr ikke at de nyter det. Det betyr bare at de er avhengige av kunder for å overleve, og for at familien skal overleve.

At mange sexarbeidere har det bedre i Thailand enn andre steder betyr ikke at det er noe paradis for dem. Det er forøvrig mye trafficking i Thailand også.

Og jo, det er skam å selge sex i Thailand. Sexarbeidere ses ned på.

Endret av jabx
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være enig med deg i det. Jeg jobber nå som rådgiver for et offentlig tiltak mot menneskehandel i Norge. Etter sexkjøpsloven kom, melder alle deres rapporter at det er blitt vanskeligere å tilby bistand til ofre for trafficking her i Norge, da de holdes bedre skjult og under strengere sikkerhetstiltak. Mange eksperter innenfor feltet jobber nå for en mulig legalisering av prostitusjon, mot at sexarbeiderne registrerer seg som et «enmannsforetak». Da vil de som er her under tvang bli mer synlig i nattelivet.

Anonymkode: 785a7...fb6

Dette er smart. Bruk argumentet om at de eneste kundene nå (har ikke blitt færre) for sexselgere er de som er villig til å bryte loven. De bra kundene og positive for markedet, er det som blir filtrert vekk med denne loven.

Vel og merke er jeg en god mann, så er jo ikke bare de verste som bryter loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Nå rosemaler du voldsomt. De fleste av disse kommer fra lutfattige landsbyer der de er pålagt oppgaven med å ta vare på hele familien sin. Hvis de kunne tjent nok penger på en annen måte så hadde de gjort det.

Selvsagt ber de om mange kunder. Det er slik de tjener penger. Det betyr ikke at de nyter det. Det betyr bare at de er avhenig av kunder for å overleve, og for at familien skal overleve.

At mange sexarbeidere har det bedre i Thailand enn andre steder betyr ikke at det er noe paradis for dem.

Og jo, det er skam å selge sex i Thailand. Sexarbeidere ses ned på.

Thailand har mer enn dobbel GDP per innbygger enn f.eks. Ukraina. De har mange andre alternativer, men er enn grunn for at det er nettopp i buddhist land. Det er pga. det ikke er skam pålagt, som her i Norge. Smarte jenter tjener masse penger der nede.

Flere tjener myee mer enn deg. Hørt en historie, om ei som giftet seg med en brite, som drev og kjøpte eiendommer. Endte til slutt med hun var god for over 31 millioner kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du misser hele poenget med loven om sexkjøp. Den loven slår ikke fast at absolutt alle som prostituerer seg hater jobben sin, men en stor del av de som har en slik jobb har det fordi de blir tvunget til det på en eller annen måte. Det være seg av bakmenn, fattigdom, eller rett og slett mangelen på sikkerhetsnett hvis man mister jobben eller ikke får jobb. Vi kan ikke la være å ha en lov som beskytter mange kvinner kun fordi noen av de synes det er greit å prostiturere seg, og fordi du ønsker å kjøpe sex uten å bli kritisert for det valget.

Og det som er felles for alle lover mot prostitusjon, enten det forbyr kjøp, salg eller begge deler, er at det gjør ting enda verre for de prostituerte. Bakmenn kan man ta uten sexkjøpslov. Men i dag kan prostituerte som går sammen for å søke beskyttelse hos hverandre for eksempel dømmes for hallikvirksomhet i mange land. Tenk på det - hvis de gjør noe som bedrer sikkerheten deres, så kan de bli pågrepet, tiltalt og dømt. For å unngå dette må de operere alene, helt uten hjelp, og i enda større fare enn hvis de for eksempel kunne gått sammen med andre.

Forbud mot salg eller kjøp av sex er ren ondskap. Moralisme som ødelegger mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en ung mann, TS (vel, i hvertfall påstår du det). 

Vi som har levd en stund vet at den såkalte "lykkelige horen" ikke eksisterer.

Les deg litt opp, og ikke se deg blind på 1 - en - YouTubefilm om temaet. 

Tar gjerne en diskusjon med deg etter at du har lest deg litt opp om "lykkelige horer". 

Anonymkode: 13852...e20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her gjorde at jeg fikk ett historisk gufs til sørstatene og slavene... 

Det er menneskehandel som foregår ts. Og det er ikke greit. 

Anonymkode: 7640b...dd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en absurd situasjon, Ts er altså villig til å betale for sex for å hjelpe disse kvinnene. Istedenfor å forplikte seg til en dame han kan redde eller bidra til å støtte en landsby. Helt sjukt å rettferdiggjøre en slik psyk handling det er å utnytte fattige kvinner på den måten  og i tillegg tror at man hjelper de. 

Anonymkode: 569ab...3e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...