Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Mest idiotiske jeg har lest på lenge. Skal man gi penger til mennesker som ikke vil gjøre noe for dem? Jobbe.

Hvis du skulle gitt vekk 2,000 kroner, ville du gitt dem til en NAVer som ikke yter noen ting, eller til en entreprenør, som faktisk er villig til å jobbe for dem??

 

Jeg legger selvsagt ikke skjul på, at jeg har fornøyelse av sex. Det eneste jeg ber om fra det norske samfunnet, er at jeg kan reise alene ned til Thailand, uten folk baksnakker meg. At jeg kan ha en diskusjon med kunder på arbeidsplassen jeg jobber for, uten at kolleger dolker meg i ryggen og springer til lederen min og lager mye ut av ingen ting. Denne loven straffer Thai kvinner, Denne skammen straffer Thai kvinner. Det norske samfunnet må våkne opp fra vår religiøse fortid. I Asia blir det sett på som mandig å kjøpe sex. Sannheten er at Norske klienter er faktisk de beste, og vi har et så kalt feministisk styre her i landet, som går ut på å straffe og shame menn som hjelper kvinner.

 

Det du ber om/drømmer om kommer du aldri til å oppleve. Er du en gris som drar til Thailand for å kjøpe sex av prostituerte, så er det en selvfølge at folk ser ned på deg og prater om deg. 

Anonymkode: 9c904...b2f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg er en av de beste trolletrådene jeg har lest på lenge. Den inneholder det meste av hva en trolletråd skal inneholde.

- provosere

- ts/trollet skal virke litt dum og naiv. Det fenger mer

- samtidig skal ts/trollet være påståelig og bruke de samme "argumentene" gang på gang, da holder tråden seg igang også.

- slå store grupper (som et kontinent eller et kjønn) over en kam - fungerer hver gang.

- og selvfølgelig, komme med YT "kilder" og andre like pålitelige "kilder"

 

Jeg gir deg en femmer! 

Anonymkode: 24406...f90

Ja det skal mye til for å provosere feminister her i landet.

Vent på den "trolletråden" når regjeringen avskaffer sex kjøpsloven, da troller regjeringen også deg!

Sannsynligvis blir sex kjøpsloven avskaffet i år, eller senest neste år. Da skal du se hvor dum denne tråden er og hvor dum jeg er.

Da sitter dere alene med å skamme menn, uten noen rettsapparat.

 

Jeg er kjempedum, er ikke en person som har tatt meg i diskusjonen her, utenom kalt meg horekunde. Jeg bruker samme agrumenter som ingen kan snakke seg fra, angående et tema, for et troll jeg er!

Youtube er en delings plattform av videoer, videoen jeg linket til er sundance vinner som beste dokumentar i 2014, og tar for seg hvordan thai kvinner som jobber i industrien opplever det, men det er vel ingen pålitelig kilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Ja det skal mye til for å provosere feminister her i landet.

Vent på den "trolletråden" når regjeringen avskaffer sex kjøpsloven, da troller regjeringen også deg!

Sannsynligvis blir sex kjøpsloven avskaffet i år, eller senest neste år. Da skal du se hvor dum denne tråden er og hvor dum jeg er.

Da sitter dere alene med å skamme menn, uten noen rettsapparat.

 

Jeg er kjempedum, er ikke en person som har tatt meg i diskusjonen her, utenom kalt meg horekunde. Jeg bruker samme agrumenter som ingen kan snakke seg fra, angående et tema, for et troll jeg er!

Youtube er en delings plattform av videoer, videoen jeg linket til er sundance vinner som beste dokumentar i 2014, og tar for seg hvordan thai kvinner som jobber i industrien opplever det, men det er vel ingen pålitelig kilde?

Hjelper ikke om kjøpsloven blir endret, du er fortsatt en gris som utnytter sårbare jenter i et land med fattigdom. I et samfunn hvor også etikk og et godt innebygget moralsk kompass også betyr noe så er du definitivt en taper når det kommer til det. Og i tillegg så fremstår du slik de fleste griser som kjøper damer fra Asia er, en Harry rasist. 

Anonymkode: 569ab...3e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2019 at 11:47 PM, AnonymBruker said:

For en absurd situasjon, Ts er altså villig til å betale for sex for å hjelpe disse kvinnene. Istedenfor å forplikte seg til en dame han kan redde eller bidra til å støtte en landsby. Helt sjukt å rettferdiggjøre en slik psyk handling det er å utnytte fattige kvinner på den måten  og i tillegg tror at man hjelper de. 

Anonymkode: 569ab...3e3

Skjønner egentlig ikke hvorfor Ts ikke selger sex og rumpe hullet sitt selv, siden det er så jævlig lukrativt å selge kroppen sin som han hevder?!

Så Ts, er du klar for å selge rumpa di nå, jeg stiller som halliken din, penger til deg, penger til meg?! Du kommer til å ha det SÅ bra og føle deg fantastisk heldig, lettjente penger dette vet du, jeg lover, og du vet jo det selv..

Anonymkode: a2207...766

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognito 92, er du klar for å selge rumpa di nå, så lukrativt det vet du!?

Jeg skaffer deg kunder gratis, se på det som en velvillig gjerning fra meg..😉

 

Anonymkode: a2207...766

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer virkelig ikke overens med virkeligheten. Jeg har jobbet for å hjelpe prostituerte i Bangkok. Majoriteten er i en desperat situasjon. Mange er fra Nord-Thailand der det jevnlig kommer menn og plukker ut de «peneste» jentene. De blir lovet gull og grønne skoger, men i realiteten blir de shippet rett til Pattaya, Patpong eller lignende. Jentene bor ofte i slum-områdene som Klong-toei slummen. Mange har flere ganger blitt gravide, og født barn i skjul. Feks den norske misjonskirke driver Home of praise. Der kommer jenter ned i 12 års alder for å bo og føde barnet sitt i skjul, for så å gi det bort til adopsjon. De har ingen mulighet til å beholde barnet selv. Det eneste «håpet» de har for fremtiden er å møte en gammel gris som kan få dem bort fra en elendighet, til det som sannsynligvis er en annen elendighet. 

Det finnes sikkert thailandske prostituerte som liker jobben sin. I tillegg finnes det nok mange thailandske jenter som finner kjærligheten med en fra vesten, men jeg snakket med flere jenter helt ned i 14 års alderen, som forteller grusomme historier om opplevelsene sine innen prostitusjon. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Inkognito92 skrev:

Det eneste jeg ber om fra det norske samfunnet, er at jeg kan reise alene ned til Thailand, uten folk baksnakker meg. At jeg kan ha en diskusjon med kunder på arbeidsplassen jeg jobber for, uten at kolleger dolker meg i ryggen og springer til lederen min og lager mye ut av ingen ting. Denne loven straffer Thai kvinner,

Det er det du vil ha ja.

Du vil kunne reise ned til Thailand for å betale for sex med fattige kvinner som ikke har noe annet valg uten å bli bedømt. Med andre ord - du er kun opptatt av deg selv og ditt rykte, så du kan egentlig bare pakke ned denne enorme liksom "harmen" du later til å ha ovenfor at thaikvinner blir sett ned på pga yrket sitt.

Og spar oss for "skal man betale noen for å ikke gjøre noe som helst" mølet. Ja, visst pokker bør du hjelpe fattige mennesker hvis du har mulighet for det når du først reiser dit enn å heller ville at disse kvinnene skal bli nedverdiget og utnyttet av deg og dine sexønsker! At det går ann å ha ett så bedritent menneskesyn! Du bør virkelig ikke skrive mer i denne tråden for helt ærlig, så driter du deg så mye ut at man blir regelrett flau på dine vegne.

At du forøvrige valgte å ignorere det første jeg skrev om den "lykkelige horen" viser at du skjønner du kommer til kort i ditt syn der.

Forøvrig tror jeg også at du er et troll da du kun velger å si de samme argumentene over og over, uten å svare på de tingene vi faktisk tar deg på. Så jeg gidder ikke mate trollet mer. Takk for meg. Og er du ikke et troll så er du et stakkarslig menneske.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hatsumomo said:

Det er det du vil ha ja.

Du vil kunne reise ned til Thailand for å betale for sex med fattige kvinner som ikke har noe annet valg uten å bli bedømt. Med andre ord - du er kun opptatt av deg selv og ditt rykte, så du kan egentlig bare pakke ned denne enorme liksom "harmen" du later til å ha ovenfor at thaikvinner blir sett ned på pga yrket sitt.

Og spar oss for "skal man betale noen for å ikke gjøre noe som helst" mølet. Ja, visst pokker bør du hjelpe fattige mennesker hvis du har mulighet for det når du først reiser dit enn å heller ville at disse kvinnene skal bli nedverdiget og utnyttet av deg og dine sexønsker! At det går ann å ha ett så bedritent menneskesyn! Du bør virkelig ikke skrive mer i denne tråden for helt ærlig, så driter du deg så mye ut at man blir regelrett flau på dine vegne.

Ja ts er regelrett motbydelig! Skjønner han må dra til Thailand og kjøpe seg sex, for å få seg noe, hvem vil ha seg med en sånn mann, frivillig..

Som prøver å rettferdiggjøre sine bedritne handlinger og prøver å få støtte for dem her, på toppen av alt!🤮

Enkelte menn burde bare kastreres, enkelt og greit!

Anonymkode: a2207...766

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Ja det er helt latterlig, bare spør de jentene i Pattaya som må prute med 5 skitne indere for gruppe sex, pga det ikke nok norske menn som reiser til Pattaya lenger. Fortell dem at norske menn er de verste!! Jeg er helt klart latterlig.

Det vil ikke bli færre prosituerte, det vi kan gjøre for dem, er å gi dem nok gode klienter slik de kan velge vekk de verste.

Regjeringen struper nå igjen flere goder, som norske menn nyter godt av i Thailand. I Tyskland kan handikap personer få sex på resept, der blir de oppfordret til å nyte livet. Norske handicap personer her hjemme, får bare kose seg med frossen pizza og skal vi danse her på lørdagen. Istedenfor å gi dem et liv.

Det er argumentene dine som er latterlige og de blir ikke mer gyldige av at du gjentar dem.

Norske menn er nok ikke de verste (og det har jeg heller aldri påstått), men de er nok heller ikke noe prima vare som gjør horeyrket til en kosetur i parken. Menn som kjøper sex er sjeldent prima vare. Du kan sutre til du blir blå, men selv om sexkjøp skulle blitt lovlig igjen vil nok aldri det å selge eller kjøpe sex bli stuerent. Det er en jobb for spesielt interesserte (eller veldig desperate) og en vare som kun veldig spesielle mennesker kjøper. Det handler ikke om feminisme, da det å være hore aldri har vært et respektert yrke, selv ikke lenge før feminismens inntog. Det er jo faktisk nettopp feminisme som har reddet disse damene du viser til i filmen din; de er blant de heldige som jobber på trygge, kvinnedrevne bordell der de får beholde all tips. Noen av dem er kanskje deleiere i businessen og slipper å forholde seg til ekle kunder. Å rakke ned på feminisme og samtidig snakke varmt om å hjelpe horene til en tryggere hverdag er faktisk veldig selvmotsigende.

Den siste setninga di vitner om at du har alvorlig hukommelsestap. Du klagde jo nylig over praksisen med at handikappede får hjelp til å ha sex med hverandre, når ikke andre får lov å kjøpe sex. Men klart, å holde på en trollehistorie er jo like vanskelig som å holde liv i en stor løgn; før eller senere går det litt i ball.

41 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Ja, jeg kan tro det, alle leger kan tro det og, egentlig alle som forsker på Hiv tror dette. Alle som følger med statistikk tror dette. Utenom deg lille venn. At Thailand er et risiko land er pga det er mye ladyboys der, som mange heterofile er nysgjerrige på. Det er derfor menn blir smittet i Thailand. Mange heterofile bruker ladyboys, ikke jeg så jeg er safe.

Javel? Skal vi nå se...

https://hivnorge.no/om-hiv/hvordan-smitter-og-smitter-ikke-hiv/

https://forskning.no/aids-forebyggende-helse-virus/halvparten-av-de-som-smittes-av-hiv-er-hetero/359429

https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/flest-menn-smittet-av-hiv-pa-asia-reiser/3423318420.html

Anonymkode: 23955...2f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Inkognito92 skrev:

Ja, jeg kan tro det, alle leger kan tro det og, egentlig alle som forsker på Hiv tror dette. Alle som følger med statistikk tror dette. Utenom deg lille venn. At Thailand er et risiko land er pga det er mye ladyboys der, som mange heterofile er nysgjerrige på. Det er derfor menn blir smittet i Thailand. Mange heterofile bruker ladyboys, ikke jeg så jeg er safe.

Jeg skal la deg tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Inkognito92 skrev:

Mest idiotiske jeg har lest på lenge. Skal man gi penger til mennesker som ikke vil gjøre noe for dem? Jobbe.

Hvis du skulle gitt vekk 2,000 kroner, ville du gitt dem til en NAVer som ikke yter noen ting, eller til en entreprenør, som faktisk er villig til å jobbe for dem??

 

Jeg legger selvsagt ikke skjul på, at jeg har fornøyelse av sex. Det eneste jeg ber om fra det norske samfunnet, er at jeg kan reise alene ned til Thailand, uten folk baksnakker meg. At jeg kan ha en diskusjon med kunder på arbeidsplassen jeg jobber for, uten at kolleger dolker meg i ryggen og springer til lederen min og lager mye ut av ingen ting. Denne loven straffer Thai kvinner, Denne skammen straffer Thai kvinner. Det norske samfunnet må våkne opp fra vår religiøse fortid. I Asia blir det sett på som mandig å kjøpe sex. Sannheten er at Norske klienter er faktisk de beste, og vi har et så kalt feministisk styre her i landet, som går ut på å straffe og shame menn som hjelper kvinner.

 

Ja, om man har et oppriktig ønske om å hjelpe. 

Om jeg skulle gi noen 2000, så hg adde jeg foretrukket å gi det til den som trengte det mest. 

Hvis du er åpen om at du drar til Thailand og kjøoer sex, må du regne med noen negative reaksjoner. Uavhengig av sexkjøpsloven. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Inkognito92 skrev:

Mest idiotiske jeg har lest på lenge. Skal man gi penger til mennesker som ikke vil gjøre noe for dem? Jobbe.

Hvis du skulle gitt vekk 2,000 kroner, ville du gitt dem til en NAVer som ikke yter noen ting, eller til en entreprenør, som faktisk er villig til å jobbe for dem??

 

Jeg legger selvsagt ikke skjul på, at jeg har fornøyelse av sex. Det eneste jeg ber om fra det norske samfunnet, er at jeg kan reise alene ned til Thailand, uten folk baksnakker meg. At jeg kan ha en diskusjon med kunder på arbeidsplassen jeg jobber for, uten at kolleger dolker meg i ryggen og springer til lederen min og lager mye ut av ingen ting. Denne loven straffer Thai kvinner, Denne skammen straffer Thai kvinner. Det norske samfunnet må våkne opp fra vår religiøse fortid. I Asia blir det sett på som mandig å kjøpe sex. Sannheten er at Norske klienter er faktisk de beste, og vi har et så kalt feministisk styre her i landet, som går ut på å straffe og shame menn som hjelper kvinner.

 

Du skriver så urolig mye svada. 

Du har sex for å «redde» thai damer? Eller? 

Hva har skjedd med deg i oppveksten som har fått deg til å bli så fullstendig blåst? 

Vet du egentlig hvor gamle disse horekundene dine er? Eller er det greit for deg å ha sex med barn også? 

Mandig å kjøpe sex😂😂😂😂

Det som er mandig er å hjelpe folk uten å forvente noe tilbake. Trenger noen penger, du har penger... så burde du være mann nok til å gi de penger uten å måtte putte pikken din i de. 

Du er bare så uendelig ekkel! Skulle ønske jeg ikke hadde sett tråden din. 

 

Anonymkode: 82ab9...822

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er argumentene dine som er latterlige og de blir ikke mer gyldige av at du gjentar dem.

Norske menn er nok ikke de verste (og det har jeg heller aldri påstått), men de er nok heller ikke noe prima vare som gjør horeyrket til en kosetur i parken. Menn som kjøper sex er sjeldent prima vare. Du kan sutre til du blir blå, men selv om sexkjøp skulle blitt lovlig igjen vil nok aldri det å selge eller kjøpe sex bli stuerent. Det er en jobb for spesielt interesserte (eller veldig desperate) og en vare som kun veldig spesielle mennesker kjøper. Det handler ikke om feminisme, da det å være hore aldri har vært et respektert yrke, selv ikke lenge før feminismens inntog. Det er jo faktisk nettopp feminisme som har reddet disse damene du viser til i filmen din; de er blant de heldige som jobber på trygge, kvinnedrevne bordell der de får beholde all tips. Noen av dem er kanskje deleiere i businessen og slipper å forholde seg til ekle kunder. Å rakke ned på feminisme og samtidig snakke varmt om å hjelpe horene til en tryggere hverdag er faktisk veldig selvmotsigende.

Den siste setninga di vitner om at du har alvorlig hukommelsestap. Du klagde jo nylig over praksisen med at handikappede får hjelp til å ha sex med hverandre, når ikke andre får lov å kjøpe sex. Men klart, å holde på en trollehistorie er jo like vanskelig som å holde liv i en stor løgn; før eller senere går det litt i ball.

Javel? Skal vi nå se...

https://hivnorge.no/om-hiv/hvordan-smitter-og-smitter-ikke-hiv/

https://forskning.no/aids-forebyggende-helse-virus/halvparten-av-de-som-smittes-av-hiv-er-hetero/359429

https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/flest-menn-smittet-av-hiv-pa-asia-reiser/3423318420.html

Anonymkode: 23955...2f1

Norske menn er faktisk bedre enn Thai menn, altså alternativene til thai kvinner. Her er en scene fram en BBC dokumentar:

https://www.youtube.com/watch?v=yP0O8TPAdhA

Thai kvinner leter aktivt etter vestlige menn, og når vestlige single menn drar ned ditt, selv de som ikke kjøper sex, blir det baksnakking. Når det kommer til kjøp av sex forventer jeg selvsagt ikke at det er noen skal se opp på dette, men vi kan i det minste slutte å blande seg inn i andres liv og baksnakke folk som kjøper, til venner og kolleger. Eller er det altfor vanskelig?

Nå vet jeg ikke hva moderatoren slanket ned, men tråden min angående handicapet linket jeg til en artikkel fra dagbladet, hvor de fikk økonomisk støtte til hjelp av sex med hverandre. Dette var respons til ei som sa at staten ikke blandet seg økonomisk inn i sexlivet til funksjonshemmede, som jeg mente burde få også økonomisk støtte til kjøp av sex, når loven blir avskaffet. Men dra trollkortet, når du taper diskusjonen, eller sleng inn "horekunde" som nedsettende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Wilma89 skrev:

Dette stemmer virkelig ikke overens med virkeligheten. Jeg har jobbet for å hjelpe prostituerte i Bangkok. Majoriteten er i en desperat situasjon. Mange er fra Nord-Thailand der det jevnlig kommer menn og plukker ut de «peneste» jentene. De blir lovet gull og grønne skoger, men i realiteten blir de shippet rett til Pattaya, Patpong eller lignende. Jentene bor ofte i slum-områdene som Klong-toei slummen. Mange har flere ganger blitt gravide, og født barn i skjul. Feks den norske misjonskirke driver Home of praise. Der kommer jenter ned i 12 års alder for å bo og føde barnet sitt i skjul, for så å gi det bort til adopsjon. De har ingen mulighet til å beholde barnet selv. Det eneste «håpet» de har for fremtiden er å møte en gammel gris som kan få dem bort fra en elendighet, til det som sannsynligvis er en annen elendighet. 

Det finnes sikkert thailandske prostituerte som liker jobben sin. I tillegg finnes det nok mange thailandske jenter som finner kjærligheten med en fra vesten, men jeg snakket med flere jenter helt ned i 14 års alderen, som forteller grusomme historier om opplevelsene sine innen prostitusjon. 

Det var da forferdelig mange her som jobber med å behandle prostituerte da! Alle forteller selvsagt det motsatte av hva jeg hører fra damene selv! At det finnes forferdelige historier i Thailand er det ingen tvil om, samme som man finner i både Norge eller Romania. Av hva jeg ser på barene der nede eller fishtanker, er det få eller ingen som er under 17 der nede. De 14 åringene er nok spesiell vare, som jeg mener må bli slått hardt ned på. Du sier også selv at det eneste håpet de har der nede er å møte en fra Norge eller vesten, istedenfor tillegger du "gammel gris", brukte disse jentene det ordet der? Eller er det noe som du velger å legge ditt? De jentene som finner seg en norsk mann, er faktisk enn av de heldige, og det er nettopp det som er poenget med hele tråden min. Thai jenter ser på norske/ vestlige menn som en pris, men her hjemme møter de fordommer av feminister som DEG. Hvor de får begrepet, "gammel gris og thai brud". Jeg er sikker på de grusomme historiene de har fortalt deg, ikke inneholdt en eneste norsk mann, men heller asiatiske klienter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
På 3.10.2019 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Hvorfor betaler du for sex om du er så ung, attraktiv og veltrent? 

For å glede horene? Du er en gave kanskje? Noe som lyser opp hverdagen deres? 

Anonymkode: 82ab9...822

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hatsumomo skrev:

Det er det du vil ha ja.

Du vil kunne reise ned til Thailand for å betale for sex med fattige kvinner som ikke har noe annet valg uten å bli bedømt. Med andre ord - du er kun opptatt av deg selv og ditt rykte, så du kan egentlig bare pakke ned denne enorme liksom "harmen" du later til å ha ovenfor at thaikvinner blir sett ned på pga yrket sitt.

Og spar oss for "skal man betale noen for å ikke gjøre noe som helst" mølet. Ja, visst pokker bør du hjelpe fattige mennesker hvis du har mulighet for det når du først reiser dit enn å heller ville at disse kvinnene skal bli nedverdiget og utnyttet av deg og dine sexønsker! At det går ann å ha ett så bedritent menneskesyn! Du bør virkelig ikke skrive mer i denne tråden for helt ærlig, så driter du deg så mye ut at man blir regelrett flau på dine vegne.

At du forøvrige valgte å ignorere det første jeg skrev om den "lykkelige horen" viser at du skjønner du kommer til kort i ditt syn der.

Forøvrig tror jeg også at du er et troll da du kun velger å si de samme argumentene over og over, uten å svare på de tingene vi faktisk tar deg på. Så jeg gidder ikke mate trollet mer. Takk for meg. Og er du ikke et troll så er du et stakkarslig menneske.

Det er pga. sånne som deg jeg har gått MGTOW for norske og vestlige kvinner. Jeg kommer sikkert til å bli sammen med ei fra Thailand i fremtiden, og nei, det er ikke bare mitt rykte jeg er opptatt av, men heller hvordan HUN også blir sett på. Sannsynligvis blir hun bombadert av fordommer fra feminister, og blir nedsatt til ordet "import brud". Jeg tror det er best vi skiller vei her Hatsumomo, dra troll kortet og eller kaller meg stakkarslig, men jeg vil gjerne at du leser denne artikkel her først, fra ei thai dame her i Norge som har møtt mange norske kvinner som deg: https://www.nrk.no/kultur/_postordrebrud_-og-_mannsgris_-1.903485

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Det er pga. sånne som deg jeg har gått MGTOW for norske og vestlige kvinner. Jeg kommer sikkert til å bli sammen med ei fra Thailand i fremtiden, og nei, det er ikke bare mitt rykte jeg er opptatt av, men heller hvordan HUN også blir sett på. Sannsynligvis blir hun bombadert av fordommer fra feminister, og blir nedsatt til ordet "import brud". Jeg tror det er best vi skiller vei her Hatsumomo, dra troll kortet og eller kaller meg stakkarslig, men jeg vil gjerne at du leser denne artikkel her først, fra ei thai dame her i Norge som har møtt mange norske kvinner som deg: https://www.nrk.no/kultur/_postordrebrud_-og-_mannsgris_-1.903485

 

 

Når alle mener du er en gris og et dårlig menneske, så skal du plutselig servere oss en stråmann? Det er slike som deg (som kjøper sex) som gjør at folk ikke tror på «kjærlighet» mellom norske menn og  Thaikvinner. Dere horekunder gir disse jentene og dere selv et dårlig rykte. 

Anonymkode: 569ab...3e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja ts er regelrett motbydelig! Skjønner han må dra til Thailand og kjøpe seg sex, for å få seg noe, hvem vil ha seg med en sånn mann, frivillig..

Som prøver å rettferdiggjøre sine bedritne handlinger og prøver å få støtte for dem her, på toppen av alt!🤮

Enkelte menn burde bare kastreres, enkelt og greit!

Anonymkode: a2207...766

Nå har jeg gitt opp å få støtte her, siden norske kvinner beviselig er ekstremt trangsynte, men i det minste kan vi slutte å snakke stygt om hva andre gjør i Thailand? Bedre å holde det inni seg selv, at det er akseptert i daglig tale å snakke ned på menn som finner kjærligheten i utlandet, burde blitt slått like hardt ned på som rasisme, fordi det er nettopp det det er. At du kan si at jeg burde bli kastrert og få "likes" tyder på at vi må gjøre noe omfattende med synet til samfunnet, vedrørende thai-norsk kjærlighet.

Det er viktig å huske på, at mange av de som jobber som prostituerte tar også på seg jobben for å møte vestlige menn. Det er nettopp derfor de reiser til typisk turist steder, ellers kunne de istedenfor prostituert seg til lokale! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Det var da forferdelig mange her som jobber med å behandle prostituerte da! Alle forteller selvsagt det motsatte av hva jeg hører fra damene selv! At det finnes forferdelige historier i Thailand er det ingen tvil om, samme som man finner i både Norge eller Romania. Av hva jeg ser på barene der nede eller fishtanker, er det få eller ingen som er under 17 der nede. De 14 åringene er nok spesiell vare, som jeg mener må bli slått hardt ned på. Du sier også selv at det eneste håpet de har der nede er å møte en fra Norge eller vesten, istedenfor tillegger du "gammel gris", brukte disse jentene det ordet der? Eller er det noe som du velger å legge ditt? De jentene som finner seg en norsk mann, er faktisk enn av de heldige, og det er nettopp det som er poenget med hele tråden min. Thai jenter ser på norske/ vestlige menn som en pris, men her hjemme møter de fordommer av feminister som DEG. Hvor de får begrepet, "gammel gris og thai brud". Jeg er sikker på de grusomme historiene de har fortalt deg, ikke inneholdt en eneste norsk mann, men heller asiatiske klienter.

Nei der tar du feil! Disse historiene inkluderer både engelske og skandinaviske sex-turister. Og du aner ikke hvor mange som blir tvunget til å lyve om alderen sin for å kunne jobbe på disse stedene. Så du kan faktisk ikke med sikkerhet si at du aldri har møtt noen under 17 år. Og det at fattigdom og en ekstrem desperat situasjon fører til at du blir en «pris», sier noe om hvor jævlig de har det. Jeg har snakket med jenter som har rømt tilbake til Thailand etter det de trodde skulle bli et nytt liv i Sverige, ble et nytt liv tilnærmet et fengsel. Så igjen blir de livet gull og grønne skoger, men mange blir skuffet. Og ja når man snakker Thai og kan høre praten mellom jentene når det er ingen «priser» til stede, så snakkes det om gamle griser og skitne «farangs», som kun tenker på seg selv, og sin egne seksuelle nytelse. Jentene deler tips om hvordan de får dere «prisene» til å komme så fort som mulig for å bli ferdig så fort så mulig. De deler også tips om hvordan de kan «fake» at de nyter sexen. Disse jentene trenger ikke at du «redder» dem. De trenger hjelp til å komme seg ut av sex-industrien, inn på skole, som gir mulighet for en jobb og en mulighet til å få et godt liv i hjemlandet sitt. Uten hjelp ser ikke disse jentene på dette som en mulighet. Gir du de denne muligheten, har absolutt alle jentene jeg har jobbet med valgt denne veien. Og du må ikke glemme at når du snakker med disse jentene, svarer de det de tror du vil høre når du stiller spørsmål.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Nå har jeg gitt opp å få støtte her, siden norske kvinner beviselig er ekstremt trangsynte, men i det minste kan vi slutte å snakke stygt om hva andre gjør i Thailand? Bedre å holde det inni seg selv, at det er akseptert i daglig tale å snakke ned på menn som finner kjærligheten i utlandet, burde blitt slått like hardt ned på som rasisme, fordi det er nettopp det det er. At du kan si at jeg burde bli kastrert og få "likes" tyder på at vi må gjøre noe omfattende med synet til samfunnet, vedrørende thai-norsk kjærlighet.

Det er viktig å huske på, at mange av de som jobber som prostituerte tar også på seg jobben for å møte vestlige menn. Det er nettopp derfor de reiser til typisk turist steder, ellers kunne de istedenfor prostituert seg til lokale! 

Den var ny. En horekunde kommer på kvinneguiden og forventer støtte? Bare det at du trodde du skulle få støtte for de forvridde tankene dine, viser hvor langt ut på viddene du er. 

Jeg er helt enig med deg at fordommer mot menn som har utenlandsk kjæreste ikke er grei. Det er veldig vondt. Jeg har selv to kompiser som har kjæreste fra Thailand, ene var på ferie, møtte en thai dame som også var på ferie der han var. De får mye fordommer mot seg, «å ja, hentebrud» osv osv... og dette er forferdelig. 

Men du, din skitne fyr av laveste rang, du drar dit for å kjøpe sex, bruke små jenter som er i nød, prøver å rettferdiggjøre de syke handlingene dine... om du bare hadde vært mann nok til å innse at oppførselen din er motbydelig, men at dette er eneste sjanse for å få sex. 

Tror du ikke de gremmes over deg? Klart de gjør. Uansett hvor vakker, veltrent og «sympatisk» du er, så er du for de et svin. 

Hvem faen er du egentlig?

Dra ned dit å selg deg selv om dette er så lukurativt for deg. Så kan du gi alle pengene du tjener til kona du skal få deg der nede. 

 

Anonymkode: 82ab9...822

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...