Gå til innhold

Å bryte ned fordommer mot sexkjøp i Thailand (2)


Inkognito92

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i hotellbransjen i Oslo, der jeg har ansatt flere jenter fra Thailand som tidligere har vært prostituerte. Det du sier er farget av din arroganse og dårlige selvinnsikt. Ingen av disse jentene elsker halvfeite og svette nordmenn. De selger seg for pengene, og de fleste av disse jentene forsørger ofte også familien slik, sine foreldre og besteforeldre, yngre søsken, egne barn som må bo hos hennes foreldre ect. Alle jentene jeg har hatt ansatt hos meg som har fortalt meg om prostitusjon har også hatt problemer i ettertid. Jeg orker ikke engang å skrive mer om dette for jeg vet at ingen kan få deg til å tro noe annet enn det du selv sier. 

Anonymkode: 02450...d2c

Forklar gjerne hvorfor thai kvinner som forlater sine norske ektemenn når de har fått statsborgerskap, finner seg norske menn og ikke importerer thai menn?? Det er pga norske menn er å foretrekke, siden vi ikke kommer fra en volds kultur mot partneren vår.

Norske menn redder thai kvinner, norske kvinner vil stanse dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Inkognito92 said:

Det er bevist fra kvinnene selv her i Norge, at prostituerte fra øst Europa, har det dårligere nå med denne loven. Siden bakmenn nå opererer inne markedet og kvinner ikke tør å si i fra. Dette har til og med VG og dagbladet skrevet om. 

Så det er gjort empirisk forskning på disse kvinnen, eller er det bare at du har snakket med noen, VG og Dagbladet har snakket med noe? Og hvis det kun er subjektive betraktninger uten objektiv empirisk forskning, hvordan kan du fastslå at det er slik når du ikke har et valid grunnlag å konkludere på?

Anonymkode: 5c844...034

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare: Nei til prostitusjon.

Og: Du burde se etter mening i livet andre steder enn på en bar i Thailand.

Anonymkode: 7f2a8...a9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner må ikke underholdes med backpacking og svada, det holder at vi leser sånne diskusjoner som det her, så er vi underholdt i massevis. Masse argumenter fra en liten tass som viser til EN dokumentar fra youtube, og ut fra den forsvarer at han helst vil kjøpe hore i Thailand og mener han har all rett til det.

Thailandske kvinner er gode skuespillere, som later som om de elsker å selge kroppen sin, og later som om de syns mennene med penger er veldig sexy. Thailand er kjent som "smilets land", nettopp fordi de er flinke til å klistre på seg et smil, uansett hva de føler.

Anonymkode: 15b8b...700

Kjempefint om du blir "underholdt" her, men hva med å holde seg unna politikken da? Hvorfor driver den norske regjeringen og angriper kjærligheten mellom norske menn og thai kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er gjort empirisk forskning på disse kvinnen, eller er det bare at du har snakket med noen, VG og Dagbladet har snakket med noe? Og hvis det kun er subjektive betraktninger uten objektiv empirisk forskning, hvordan kan du fastslå at det er slik når du ikke har et valid grunnlag å konkludere på?

Anonymkode: 5c844...034

empierisk forskning er kode ord for politisk bestilt svada fra vår stolte feminist regjeringen. Jeg hører heller på kvinnene selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Kjempefint om du blir "underholdt" her, men hva med å holde seg unna politikken da? Hvorfor driver den norske regjeringen og angriper kjærligheten mellom norske menn og thai kvinner.

Det må du da spørre regjeringen om, og ikke den jevne debattant her på et forum som om de er dem som har laget denne loven.

Forøvrig er vel regjeringen lei av å "fø på" utenlandske statsborgere som IKKE BOR I NORGE.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hatsumomo skrev:

Det må du da spørre regjeringen om, og ikke den jevne debattant her på et forum som om de er dem som har laget denne loven.

Forøvrig er vel regjeringen lei av å "fø på" utenlandske statsborgere som IKKE BOR I NORGE.

De angriper PENSJONISTER, som har jobber og bygget dette landet. De må da faen meg få bo i utlandet, der det er billigere og pensjonen strekker lenger. Regjeringen kutter jo helt vilt i pensjonen til eldre mennesker. Jeg er langt fra noen pensjonist, men har faktisk så empati!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Inkognito92 said:

empierisk forskning er kode ord for politisk bestilt svada fra vår stolte feminist regjeringen. Jeg hører heller på kvinnene selv!

Vet du hva empiri er? Vet du hva bias er? Vet du at de du snakker med ikke er en hel sosial gruppe, men kun noen få individer? Vet du i det hele tatt at for å kunne vurdere hva som er korrekt eller ikke så må du ta hensyn til alle faktorere som kan påvirke individed du snakker med? Hvis du har samme holdning som her når du snakker med Thai damene så er du en ekstremt stor bias som gjør at vedkommende du snakker med blir påvirket av dine holdninger. Dette igjen gjør at du ikke kan konkludere med noe rundt vedkommendes mening, eneste muligheten du har til å konkludere på dette er hvis et stort nok antall kvinner besvarer de sammme spørsmålene uten noen påvirkning fra sin intervjuer innenfor kvalitativ forskning eller ledende spørsmål innenfor kvantitativ forskning.  

Anonymkode: 5c844...034

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Inkognito92 skrev:

De angriper PENSJONISTER, som har jobber og bygget dette landet. De må da faen meg få bo i utlandet, der det er billigere og pensjonen strekker lenger. Regjeringen kutter jo helt vilt i pensjonen til eldre mennesker. Jeg er langt fra noen pensjonist, men har faktisk så empati!

Akkurat det er det eneste jeg er enig med deg i denne tråden. 

Anonymkode: 7271d...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du hva empiri er? Vet du hva bias er? Vet du at de du snakker med ikke er en hel sosial gruppe, men kun noen få individer? Vet du i det hele tatt at for å kunne vurdere hva som er korrekt eller ikke så må du ta hensyn til alle faktorere som kan påvirke individed du snakker med? Hvis du har samme holdning som her når du snakker med Thai damene så er du en ekstremt stor bias som gjør at vedkommende du snakker med blir påvirket av dine holdninger. Dette igjen gjør at du ikke kan konkludere med noe rundt vedkommendes mening, eneste muligheten du har til å konkludere på dette er hvis et stort nok antall kvinner besvarer de sammme spørsmålene uten noen påvirkning fra sin intervjuer innenfor kvalitativ forskning eller ledende spørsmål innenfor kvantitativ forskning.  

Anonymkode: 5c844...034

Jeg henviste til dokumentar, som tar for seg daglig samtale mellom thaiene. Det er de vi bør høre på, siden loven strekker seg til Thailand. Jeg ser ikke for meg at Norge skal bli "woke", når det kommer til dette. Men vi kan i det minste fjerne den delen av loven, det ikke skal bli skam å reise til thailand og la norske myndigheter ha noe med hva vi gjør der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese denne tråden tappet meg for energi. God natt.

Anonymkode: 338b9...b60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Inkognito92 said:

empierisk forskning er kode ord for politisk bestilt svada fra vår stolte feminist regjeringen. Jeg hører heller på kvinnene selv!

Meld deg opp her før du skriver mere tull til skade for deg selv:

https://www.uio.no/studier/emner/uv/uv/UV9002/

Anonymkode: 339eb...5c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MarianneE skrev:

TS, tror du på dette selv?

Du har vel mer erfaring enn meg om dette, tenker jeg???

Jeg tror på hva Thai kvinnene selv sier. Du tror vel heller på Ane Stø fra Ottar, hun vet sikkert helt bedre i ditt hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Inkognito92 skrev:

Forklar gjerne hvorfor thai kvinner som forlater sine norske ektemenn når de har fått statsborgerskap, finner seg norske menn og ikke importerer thai menn?? Det er pga norske menn er å foretrekke, siden vi ikke kommer fra en volds kultur mot partneren vår.

Norske menn redder thai kvinner, norske kvinner vil stanse dette. 

Det handler fortsatt om status og penger. 

Anonymkode: 02450...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Inkognito92 skrev:

empierisk forskning er kode ord for politisk bestilt svada fra vår stolte feminist regjeringen. Jeg hører heller på kvinnene selv!

Du hører på de kvinnene som sier det som passer med din oppfatning, mener du... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thyra skrev:

Du hører på de kvinnene som sier det som passer med din oppfatning, mener du... 

Jeg hører på de kvinnene det gjelder, du hører vel på Ane stø fra Ottar? Sikkert veldig relevant det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Inkognito92 skrev:

Jeg hører på de kvinnene det gjelder, du hører vel på Ane stø fra Ottar? Sikkert veldig relevant det!!

Jeg har sett dokumentarer hvor barjenter i Thailand har sagt at det er et hardt liv og at de drømmer om noe bedre. At de gjør det de må for å forsørge barn eller gamle foreldre. 

Man trenger ikke Ottar for å forstå at det å stille kroppen til disposisjon for fremnedes lyster for å ha penger til livets opphold ikke er noe godt liv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Thyra skrev:

Jeg har sett dokumentarer hvor barjenter i Thailand har sagt at det er et hardt liv og at de drømmer om noe bedre. At de gjør det de må for å forsørge barn eller gamle foreldre. 

Man trenger ikke Ottar for å forstå at det å stille kroppen til disposisjon for fremnedes lyster for å ha penger til livets opphold ikke er noe godt liv. 

Helt feil, de "dokumentarene" du har sett, er et journalist team som er ute etter en agenda mot vestlige menn, kvinnene sier da det film crewet vil de skal høre. Det er nettopp derfor denne dokumentaren jeg henviser til er viktig, og sikkert derfor den vant en sundance pris. Her diskuterer nemelig thaiene seg i mellom. Ikke gjennom et feministisk filter av en journalist med agenda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...