Gå til innhold

Trude vant over Norge i Strasbourg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner det veldig skremmende at Trude Lobben og Marius Reikerås legger ut bilde av kontaktforbudet Lobben har fått mot sin sønn. De kan lese barnets adresse og det er virkelig ikke å tenke på barnets beste. De oppfordrer bla folk å ta kontakt med adoptivmor for å be henne levere tilbake barnet hun har stjålet. Skjønner de ikke hvor skremmende det kan være for barnet i saken. Med den informasjonen de blottlegger er han ikke beskyttet bak anonymitet.

Anonymkode: 51370...210

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner det veldig skremmende at Trude Lobben og Marius Reikerås legger ut bilde av kontaktforbudet Lobben har fått mot sin sønn. De kan lese barnets adresse og det er virkelig ikke å tenke på barnets beste. De oppfordrer bla folk å ta kontakt med adoptivmor for å be henne levere tilbake barnet hun har stjålet. Skjønner de ikke hvor skremmende det kan være for barnet i saken. Med den informasjonen de blottlegger er han ikke beskyttet bak anonymitet.

Ingen av "hjelperene" eller moren tenker på barnets beste her. Har følgt med lobben en del på facebook nå og må si meg helt enig i kritikken som er rettet mot henne. 

• Liker 9
Skrevet
På 20.9.2019 den 6.33, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 74e65...cb8

Dette tyder på at hun ikke er egnet til å ta vare på noen barn. Her bør barnevernet undersøke hvordan det går med de barna som i dag er uheldige nok til å være under hennes "omsorg".

Hun har terrorisert fosterforeldrene også, og fått besøksforbud fra politiet...

• Liker 16
Skrevet

De som er rundt Lobben har tydeligvis formidlet til henne at dommen innebærer at barnet vil flytte til henne. Eventuelt så har hun oppfattet det slik, og nettverket korrigerer henne ikke. Jamfør hennes uttalelser i media. Så nå er hun nok fly forbanna fordi barnet ikke umiddelbart har blitt flyttet til henne. Men istedet for å hjelpe henne med å håndtere sorgen, så fyrer Reikerås henne opp. 

• Liker 14
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor la de ut dette? Hvis det er slik hun holder på så er hun jo tilregnelig til å gjøre litt av hvert. Ikke at jeg tror hun bevisst ville gått inn for å skade noen, men det virker som hun ikke forstår hvor grensen går.

Advokaten hennes har tilsynelatende gjort en elendig jobb med å forklare henne hva dommen betyr i praksis.

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, The Kitten skrev:

Hvor la de ut dette? Hvis det er slik hun holder på så er hun jo tilregnelig til å gjøre litt av hvert. Ikke at jeg tror hun bevisst ville gått inn for å skade noen, men det virker som hun ikke forstår hvor grensen går.

Advokaten hennes har tilsynelatende gjort en elendig jobb med å forklare henne hva dommen betyr i praksis.

Det lå ute på Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet tidligere i dag. På Reikerås Facebook vegg og på Vibeke Veviks vegg. Bilde av kontaktorbudet. Nå er heldigvis adressen sladdetmordentlig men da det først ble lagt ut kunne du lese hvor gutten vor. Etternavnet kommer fremdeles frem. 

Jeg har rapportert til Facebook for jeg finner det så grenseoverskridende og kan ikke se at det gagner barnet i saken på noe som helst måte. Det går jo utover han om adoptivforeldrene skal utsettes for trakassering fra fremmede fanatikere. Trude Lobben viser ikke akkurat evne til å sette barnets behov foran egne behov og det gir henne neppe noen fordeler i å kanskje kunne etablert en viss kontakt med han. 

• Liker 17
Skrevet

Og Tonje Omhdals facebookvegg

• Liker 3
Skrevet

Anbefaler folk å sjekke ut arbeid for rettferdighet siden på facebook. Får en god opptatering på alt som er useriøst rundt bv gruppene,spesielt svindel fsrdal og reikrås

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, jauda skrev:

Anbefaler folk å sjekke ut arbeid for rettferdighet siden på facebook. Får en god opptatering på alt som er useriøst rundt bv gruppene,spesielt svindel fsrdal og reikrås

Er den siden "tilfeldigvis" lagd av noen som har blitt uvenn med bøtteballetten Farda, Reikerås og disiplinene??

Men det er bare å google de nevnte, så får en jo opp veldig mye grums....

Når det gjelder Trude, så må vel disse hyklerne som er støttespillere, fortelle henne at hun har da ikke vunnet barnet tilbake? Det var ikke det hun vant fram med. Ser jo ikke ut som hun evner til å se hva dommen innebar.

Jeg blir helt matt av den massesuggesjonen som er i en viss FB-gruppe.

Anonymkode: ee4db...c5f

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er den siden "tilfeldigvis" lagd av noen som har blitt uvenn med bøtteballetten Farda, Reikerås og disiplinene??

Men det er bare å google de nevnte, så får en jo opp veldig mye grums....

Når det gjelder Trude, så må vel disse hyklerne som er støttespillere, fortelle henne at hun har da ikke vunnet barnet tilbake? Det var ikke det hun vant fram med. Ser jo ikke ut som hun evner til å se hva dommen innebar.

Jeg blir helt matt av den massesuggesjonen som er i en viss FB-gruppe.

Anonymkode: ee4db...c5f

Nei ikke det, folk som eksponerer slike for å få bort useriøse aktører og svindlere👍

Jo men dei som prøver å si ifra blir som blokkert og hengt ut av fsrdal for å være nettroll,bv ansatte osv😳 han går utrolig langt for å ødelegge omdømmet til andre mennesker, later som han har blitt truet på livet av enkelte pga kritikk osv. Helt sinnsykt

Så jeg er veldig glad for at den aribeid for rettferdighet siden finnes. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lå ute på Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet tidligere i dag. På Reikerås Facebook vegg og på Vibeke Veviks vegg. Bilde av kontaktorbudet. Nå er heldigvis adressen sladdetmordentlig men da det først ble lagt ut kunne du lese hvor gutten vor. Etternavnet kommer fremdeles frem. 

Jeg har rapportert til Facebook for jeg finner det så grenseoverskridende og kan ikke se at det gagner barnet i saken på noe som helst måte. Det går jo utover han om adoptivforeldrene skal utsettes for trakassering fra fremmede fanatikere. Trude Lobben viser ikke akkurat evne til å sette barnets behov foran egne behov og det gir henne neppe noen fordeler i å kanskje kunne etablert en viss kontakt med han. 

Ikke bare det men mange folk har direkte oppfordret andre til å møte opp på skolen,hjemme adressen osv for å konfrontere barnet og adoptivforeldrene.😳 

Lobben har selv også skrevet at hun vurderer å kidnappe barnet. 

Jeg håper virkelig at barnet og adoptivforeldrene får all den hjelp som trengs nå😳

• Liker 7
Skrevet

Mor blir i dommen beskrevet som sårbar og at hun tar til seg sin mors meninger som sine engne (takes her opinions as her own). Det er tydelig at de som er rundt henne fyrer henne opp og gir henne uriktige fremstillinger av saken. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, n_97 skrev:

Mor blir i dommen beskrevet som sårbar og at hun tar til seg sin mors meninger som sine engne (takes her opinions as her own). Det er tydelig at de som er rundt henne fyrer henne opp og gir henne uriktige fremstillinger av saken. 

Men som mor til 2 andre også bør hun kunne tenke selv over hva slags konsekvenser hun skaper for 3 barnet opp i situasjonen og ikke minst hva hun utsetter barna hjemme for!👍

Fortsetter hun å vise en så dårlig dømmekraft og holdning står nok dei andre barna i fare for å bli tatt av barnevernet. Ingen barn skal leve oppi slik

• Liker 7
Skrevet
På 10.9.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Har ikke ord... sitt på din hvite hest du... 

Anonymkode: 57df7...e45

Dommen speiler det europeiske menneskesyn i konflikt med det norske.

Standard europeisk logikk: barn tilhører sine foreldre (som en hund eller en stol tilhører noen - de er en eiendel). Det er derfor greit at foreldre tukter sine barn, og betydelig mindre viktig om barnet har det ok enn om foreldrene ønsker beholde eiendomsretten. Den samme logikken gjelder for øvrig for kvinner: kvinnen tilhører sin mann og han kan tukte (eller ha seg med henne) etter sitt behag, uten at hun behøver samtykke. Hans eiendomsrett er viktigere enn hennes livskvalitet.

I Norge tenker vi omvendt. Her er kvinners livskvalitet så viktig at staten anmelder voldelige ektemenn, og barns livskvalitet viktigere enn at foreldrene får ture frem med sitt. 

Det norske synet er, heldigvis, på fremmarsj i verden. Men det har ikke kommet til Strasbourg enda. 

Så det eneste dommen sier er dette: foreldre (utenfor Norge) eier og skal eie sine barn.

Foreldre har, i land dette praktiserer konsekvent, rett til å drepe sine barn uten videre konsekvens. Omtrent som å ta livet av en ugrei kylling.

Anonymkode: d2c13...0dd

• Liker 2
Skrevet

Sitter med haka nede på brystet omtrent. Er så drøyt den utlevering og vrangforestillingene folk i den gruppa har. Stakkars guttunge, og stakkars adoptivforeldre, håper virkelig de har mange gode folk de kan omgi seg med for å prøve å få litt avstand

Anonymkode: 19b70...a90

• Liker 13
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dommen speiler det europeiske menneskesyn i konflikt med det norske.

Standard europeisk logikk: barn tilhører sine foreldre (som en hund eller en stol tilhører noen - de er en eiendel). Det er derfor greit at foreldre tukter sine barn, og betydelig mindre viktig om barnet har det ok enn om foreldrene ønsker beholde eiendomsretten. Den samme logikken gjelder for øvrig for kvinner: kvinnen tilhører sin mann og han kan tukte (eller ha seg med henne) etter sitt behag, uten at hun behøver samtykke. Hans eiendomsrett er viktigere enn hennes livskvalitet.

I Norge tenker vi omvendt. Her er kvinners livskvalitet så viktig at staten anmelder voldelige ektemenn, og barns livskvalitet viktigere enn at foreldrene får ture frem med sitt. 

Det norske synet er, heldigvis, på fremmarsj i verden. Men det har ikke kommet til Strasbourg enda. 

Så det eneste dommen sier er dette: foreldre (utenfor Norge) eier og skal eie sine barn.

Foreldre har, i land dette praktiserer konsekvent, rett til å drepe sine barn uten videre konsekvens. Omtrent som å ta livet av en ugrei kylling.

Anonymkode: d2c13...0dd

Wow...for en arroganse og uvitenhet. "Standard europeisk logikk" vs norsk overlegenhet. Kan du konkret vise til hvilket land/landene det er snakk om, hvordan bv fungerer der, vet du forresten noe ang. hvor historisk sett barnas rettigheter oppstod og hvilke tanker lå bak? Kan du rett og slett bevise påstandene dine? Hilsen europeer

Anonymkode: 83f70...e00

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter med haka nede på brystet omtrent. Er så drøyt den utlevering og vrangforestillingene folk i den gruppa har. Stakkars guttunge, og stakkars adoptivforeldre, håper virkelig de har mange gode folk de kan omgi seg med for å prøve å få litt avstand

Anonymkode: 19b70...a90

Jeg er enig, dette er galskap uten like. Noen bør anmelde denne dama for trusler og netthat.

Anonymkode: 7f7e6...d2c

• Liker 8
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig, dette er galskap uten like. Noen bør anmelde denne dama for trusler og netthat.

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Noen børr heller fokusere på å anmelde "hjelperene" som da er rune fardal og marius reikrås. Navn,adresse osv var det dei som la ut først og dei vet utrolig godt hva slags påvirkningskraft dei har hos følgerene!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...