Gå til innhold

Trude vant over Norge i Strasbourg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.2.2020 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Men har du lest dommen, hvor de siterer fra da Trude nylig hadde født? Det er jo hårreisende observasjoner! Dama hadde overhodet ingen omsorgsevner. Det er godt dokumentert.

Anonymkode: 8249c...f83

Hvordan vet du det? Var du der? De fleste er usikre i møte med sitt nyfødte barn. Og de fleste har vansker i starten. Hun fikk gode skussmål fra sykehuset. Et dokument det ikke ble tatt hensyn 

Det var ingen grunn å ta fra henne babyen. Og da forholdene lå til rette for det, da hun giftet seg burde ungen bli tilbakeført. Noe loven krever men som bv ikke bruker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

On 1/27/2020 at 4:19 PM, jabx said:

Enda en sak der de ikke har noen problemer med selve omsorgsovertakelsen. Takk for bekreftelsen.

Dette er formelt fremdeles ikke på beslutningen om å ta vare, da formelle virkemidler ikke er utmattet.
Omtrent å ikke oppheve omsorg som dokumentert er utført på sviktende grunnlag, av den eneste grunnen til barns forhold til fosterfamilien, med dokumenterte manglende hjelpetiltak. Se http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-201648

Ettersom EMD er i nyhetene så ofte, kunne jeg tenke meg at selv overtakelsessaker vil nå Strasbourg - med mindre det er en stor snuoperasjon i praktiseringen av norske domstoler, mener jeg med mindre de begynner å annullere avgjørelser på mislykket grunnlag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...