Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest no. 72
Skrevet
2 minutter siden, Gul_gul skrev:

Hvor mye har hun egentlig fikset ved ansiktet? Jeg synes hun ser litt "operert" ut, altså at man kan se noe er gjort ved ansiktet uten nødvendigvis at kunne si hva. Bare jeg? 

NB, oppfordrer ikke til latterliggjøring. Spør bare om det ses?

Av det jeg vet har hun tatt en neseoperasjon, kjeveoperasjon og forstørrer leppene. Om det er botox og fillers andre steder vet jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Peaky Blinders skrev:

Av det jeg vet har hun tatt en neseoperasjon, kjeveoperasjon og forstørrer leppene. Om det er botox og fillers andre steder vet jeg ikke.

Hun ser kunstig ut ja. Tenk å ta kjeveoperasjon! Og neseoperasjon! Det er brutalt da. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, Gul_gul skrev:

Hvor mye har hun egentlig fikset ved ansiktet? Jeg synes hun ser litt "operert" ut, altså at man kan se noe er gjort ved ansiktet uten nødvendigvis at kunne si hva. Bare jeg? 

SE 2012 https://sophieelise.blogg.no/1343575377_kvelden_i_gr.html 

Hun sier selv at hun fikset falsk ID for å kunne ta fillers før hun ble myndig, derfor tenkte jeg vi måtte gå såpass langt bakover i tid for å kunne se en SE uten inngrep.

Endret av Pust
Rettet ordfeil
  • Liker 5
Skrevet
1 time siden, Gul_gul skrev:

Hun har operert nesen et par ganger og operert kjeven. Ellers er det vel botox og fillers. Tenker det er botox-bruken som gjør hun ser så operert ut i ansiktet. Så debatten på NRK og hun hadde, iallfall da, null mimikk i ansiktet. 

Det er veldig fort gjort å bli blind på seg selv når man begynner å fikse på utseeendet 😕 

• Liker 9
Gjest Gul_gul
Skrevet
Just now, Missy1 said:

Hun har operert nesen et par ganger og operert kjeven. Ellers er det vel botox og fillers. Tenker det er botox-bruken som gjør hun ser så operert ut i ansiktet. Så debatten på NRK og hun hadde, iallfall da, null mimikk i ansiktet. 

Det er veldig fort gjort å bli blind på seg selv når man begynner å fikse på utseeendet 😕 

Aha, ja det er kanskje dét som gjør det. 

Skrevet
1 time siden, Peaky Blinders skrev:

Hun bruker botox fast i panna og på sinnarynka, dessuten filler i lepper og muligens i kinnbein.  I tillegg til to neseoperasjoner og hakeimplantat/kjeveoperasjon da.  Også tatoverer hun leppene, bryna og hodebunnen.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Mia1781 skrev:

Hun ser kunstig ut ja. Tenk å ta kjeveoperasjon! Og neseoperasjon! Det er brutalt da. 

Kjeveoperasjonen var pga kraftig overbitt og noe som var medisinsk behandling, så det blir for dumt å ta henne på det.. 

1 time siden, Pust skrev:

Hun sier selv at hun fikset falsk ID for å kunne ta fillers før hun ble myndig, derfor tenkte jeg vi måtte gå såpass langt bakover i tid for å kunne se en SE uten inngrep.

Herlighet, så trist at hun ikke så hvor søt og fin hun var der.. 

• Liker 15
Skrevet
46 minutter siden, Birdo skrev:

Kjeveoperasjonen var pga kraftig overbitt og noe som var medisinsk behandling, så det blir for dumt å ta henne på det.. 

Herlighet, så trist at hun ikke så hvor søt og fin hun var der.. 

Det ser ikke ut som samme dama engang.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Hun bruker botox fast i panna og på sinnarynka, dessuten filler i lepper og muligens i kinnbein.  I tillegg til to neseoperasjoner og hakeimplantat/kjeveoperasjon da.  Også tatoverer hun leppene, bryna og hodebunnen.

Glemte øyelokksoperasjonen.

• Liker 8
Gjest hulillerunde
Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

10 minutter siden, SupaWoman skrev:

Alt FØR fylte 25 år... 

Skrevet
3 timer siden, Pust skrev:

Herregud, hadde helt glemt at hun så slik ut. Leste bloggen hennes på denne tiden, og jeg likte henne kjempegodt! Utrolig søt. 

• Liker 3
Gjest Gul_gul
Skrevet
4 hours ago, SupaWoman said:

+

Ok, ved ettertanke tror jeg ikke bare det er botox'en som gjør at hun ser "operert" ud. (For meg, det er kanskje subjektivt hva man ser). Jeg tror især det er øyenlokk og 2x nese i kombinasjon med botox som gjør det. Hun ser ut litt som en typ amerikansk B-skuespiller som har tatt en dårlig ansiktsløftning (har blitt strammet for mye). Med andre ord, hun begynner å se litt "operert" ut (= noe er litt unaturlig i ansiktet hennes) fordi hun faktisk er operert inntil flere ganger. 

Skrevet

Hun har også tattovert 2 føflekker i ansiktet 

• Liker 6
Skrevet

Tatovert hodebunnen?? Hvorfor i all verden gjør man det?

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, Ranunkelen skrev:

SE tatoverte små prikker for å skjule «høye» viker bak ørene. Muligens ved tinningene også. 

• Liker 2
Gjest Gul_gul
Skrevet
14 minutter siden, Ranunkelen said:

Tja, når man har fikset nese, øyenlokk, øyenbryn, lepper, hake, kjeve, rumpe, bryst... så begynner det vel å bli vanskelig å finne nye ting å fikse på? 

Skrevet
25 minutter siden, Gul_gul skrev:

Tja, når man har fikset nese, øyenlokk, øyenbryn, lepper, hake, kjeve, rumpe, bryst... så begynner det vel å bli vanskelig å finne nye ting å fikse på? 

.....og underliv..

• Liker 10
Gjest Gul_gul
Skrevet

^ Ja. Men ville la tvilen komme henne til gode at det var av overveiende medisinske årsaker. 

Gjest førstedamen
Skrevet
49 minutter siden, Zenhouse skrev:

SE tatoverte små prikker for å skjule «høye» viker bak ørene. Muligens ved tinningene også. 

Det var vel også pga hårtap pga langvarig bruk av løshår?

Skrevet
32 minutter siden, førstedamen skrev:

Det var vel også pga hårtap pga langvarig bruk av løshår?

Burde vel ikke vært nødvendig? Hun har jo gått på de fantastiske hair-care pillene i flere år 🙄

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...