Gjest no. 72 Skrevet 3. april 2019 #12121 Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, Gul_gul skrev: Hvor mye har hun egentlig fikset ved ansiktet? Jeg synes hun ser litt "operert" ut, altså at man kan se noe er gjort ved ansiktet uten nødvendigvis at kunne si hva. Bare jeg? NB, oppfordrer ikke til latterliggjøring. Spør bare om det ses? Av det jeg vet har hun tatt en neseoperasjon, kjeveoperasjon og forstørrer leppene. Om det er botox og fillers andre steder vet jeg ikke.
Mia1781 Skrevet 3. april 2019 #12122 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Peaky Blinders skrev: Av det jeg vet har hun tatt en neseoperasjon, kjeveoperasjon og forstørrer leppene. Om det er botox og fillers andre steder vet jeg ikke. Hun ser kunstig ut ja. Tenk å ta kjeveoperasjon! Og neseoperasjon! Det er brutalt da. 3
Pust Skrevet 3. april 2019 #12123 Skrevet 3. april 2019 (endret) 2 timer siden, Gul_gul skrev: Hvor mye har hun egentlig fikset ved ansiktet? Jeg synes hun ser litt "operert" ut, altså at man kan se noe er gjort ved ansiktet uten nødvendigvis at kunne si hva. Bare jeg? NB, oppfordrer ikke til latterliggjøring. Spør bare om det ses? SE 2012 https://sophieelise.blogg.no/1343575377_kvelden_i_gr.html Hun sier selv at hun fikset falsk ID for å kunne ta fillers før hun ble myndig, derfor tenkte jeg vi måtte gå såpass langt bakover i tid for å kunne se en SE uten inngrep. Endret 3. april 2019 av Pust Rettet ordfeil 5
Missy1 Skrevet 3. april 2019 #12124 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Gul_gul skrev: Hvor mye har hun egentlig fikset ved ansiktet? Jeg synes hun ser litt "operert" ut, altså at man kan se noe er gjort ved ansiktet uten nødvendigvis at kunne si hva. Bare jeg? NB, oppfordrer ikke til latterliggjøring. Spør bare om det ses? Hun har operert nesen et par ganger og operert kjeven. Ellers er det vel botox og fillers. Tenker det er botox-bruken som gjør hun ser så operert ut i ansiktet. Så debatten på NRK og hun hadde, iallfall da, null mimikk i ansiktet. Det er veldig fort gjort å bli blind på seg selv når man begynner å fikse på utseeendet 😕 9
Gjest Gul_gul Skrevet 3. april 2019 #12125 Skrevet 3. april 2019 Just now, Missy1 said: Hun har operert nesen et par ganger og operert kjeven. Ellers er det vel botox og fillers. Tenker det er botox-bruken som gjør hun ser så operert ut i ansiktet. Så debatten på NRK og hun hadde, iallfall da, null mimikk i ansiktet. Det er veldig fort gjort å bli blind på seg selv når man begynner å fikse på utseeendet 😕 Aha, ja det er kanskje dét som gjør det.
Djungelvrål Skrevet 3. april 2019 #12126 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Peaky Blinders skrev: Av det jeg vet har hun tatt en neseoperasjon, kjeveoperasjon og forstørrer leppene. Om det er botox og fillers andre steder vet jeg ikke. Hun bruker botox fast i panna og på sinnarynka, dessuten filler i lepper og muligens i kinnbein. I tillegg til to neseoperasjoner og hakeimplantat/kjeveoperasjon da. Også tatoverer hun leppene, bryna og hodebunnen. 6
Birdo Skrevet 3. april 2019 #12127 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Mia1781 skrev: Hun ser kunstig ut ja. Tenk å ta kjeveoperasjon! Og neseoperasjon! Det er brutalt da. Kjeveoperasjonen var pga kraftig overbitt og noe som var medisinsk behandling, så det blir for dumt å ta henne på det.. 1 time siden, Pust skrev: SE 2012 https://sophieelise.blogg.no/1343575377_kvelden_i_gr.html Hun sier selv at hun fikset falsk ID for å kunne ta fillers før hun ble myndig, derfor tenkte jeg vi måtte gå såpass langt bakover i tid for å kunne se en SE uten inngrep. Herlighet, så trist at hun ikke så hvor søt og fin hun var der.. 15
Djungelvrål Skrevet 3. april 2019 #12128 Skrevet 3. april 2019 46 minutter siden, Birdo skrev: Kjeveoperasjonen var pga kraftig overbitt og noe som var medisinsk behandling, så det blir for dumt å ta henne på det.. Herlighet, så trist at hun ikke så hvor søt og fin hun var der.. Det ser ikke ut som samme dama engang. 9
Djungelvrål Skrevet 3. april 2019 #12129 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: Hun bruker botox fast i panna og på sinnarynka, dessuten filler i lepper og muligens i kinnbein. I tillegg til to neseoperasjoner og hakeimplantat/kjeveoperasjon da. Også tatoverer hun leppene, bryna og hodebunnen. Glemte øyelokksoperasjonen. 8
Gjest hulillerunde Skrevet 3. april 2019 #12130 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: Hun bruker botox fast i panna og på sinnarynka, dessuten filler i lepper og muligens i kinnbein. I tillegg til to neseoperasjoner og hakeimplantat/kjeveoperasjon da. Også tatoverer hun leppene, bryna og hodebunnen. 10 minutter siden, SupaWoman skrev: Glemte øyelokksoperasjonen. Alt FØR fylte 25 år...
mm456 Skrevet 3. april 2019 #12131 Skrevet 3. april 2019 3 timer siden, Pust skrev: SE 2012 https://sophieelise.blogg.no/1343575377_kvelden_i_gr.html Hun sier selv at hun fikset falsk ID for å kunne ta fillers før hun ble myndig, derfor tenkte jeg vi måtte gå såpass langt bakover i tid for å kunne se en SE uten inngrep. Herregud, hadde helt glemt at hun så slik ut. Leste bloggen hennes på denne tiden, og jeg likte henne kjempegodt! Utrolig søt. 3
Gjest Gul_gul Skrevet 3. april 2019 #12132 Skrevet 3. april 2019 4 hours ago, SupaWoman said: Hun bruker botox fast i panna og på sinnarynka, dessuten filler i lepper og muligens i kinnbein. I tillegg til to neseoperasjoner og hakeimplantat/kjeveoperasjon da. Også tatoverer hun leppene, bryna og hodebunnen. + Glemte øyelokksoperasjonen. Ok, ved ettertanke tror jeg ikke bare det er botox'en som gjør at hun ser "operert" ud. (For meg, det er kanskje subjektivt hva man ser). Jeg tror især det er øyenlokk og 2x nese i kombinasjon med botox som gjør det. Hun ser ut litt som en typ amerikansk B-skuespiller som har tatt en dårlig ansiktsløftning (har blitt strammet for mye). Med andre ord, hun begynner å se litt "operert" ut (= noe er litt unaturlig i ansiktet hennes) fordi hun faktisk er operert inntil flere ganger.
Fjellmonkey Skrevet 3. april 2019 #12133 Skrevet 3. april 2019 Hun har også tattovert 2 føflekker i ansiktet 6
Ranunkelen Skrevet 4. april 2019 #12134 Skrevet 4. april 2019 Tatovert hodebunnen?? Hvorfor i all verden gjør man det? 4
Zenhouse Skrevet 4. april 2019 #12135 Skrevet 4. april 2019 21 minutter siden, Ranunkelen skrev: Tatovert hodebunnen?? Hvorfor i all verden gjør man det? SE tatoverte små prikker for å skjule «høye» viker bak ørene. Muligens ved tinningene også. 2
Gjest Gul_gul Skrevet 4. april 2019 #12136 Skrevet 4. april 2019 14 minutter siden, Ranunkelen said: Tatovert hodebunnen?? Hvorfor i all verden gjør man det? Tja, når man har fikset nese, øyenlokk, øyenbryn, lepper, hake, kjeve, rumpe, bryst... så begynner det vel å bli vanskelig å finne nye ting å fikse på?
J.. Skrevet 4. april 2019 #12137 Skrevet 4. april 2019 25 minutter siden, Gul_gul skrev: Tja, når man har fikset nese, øyenlokk, øyenbryn, lepper, hake, kjeve, rumpe, bryst... så begynner det vel å bli vanskelig å finne nye ting å fikse på? .....og underliv.. 10
Gjest Gul_gul Skrevet 4. april 2019 #12138 Skrevet 4. april 2019 ^ Ja. Men ville la tvilen komme henne til gode at det var av overveiende medisinske årsaker.
Gjest førstedamen Skrevet 4. april 2019 #12139 Skrevet 4. april 2019 49 minutter siden, Zenhouse skrev: SE tatoverte små prikker for å skjule «høye» viker bak ørene. Muligens ved tinningene også. Det var vel også pga hårtap pga langvarig bruk av løshår?
Missy1 Skrevet 4. april 2019 #12140 Skrevet 4. april 2019 32 minutter siden, førstedamen skrev: Det var vel også pga hårtap pga langvarig bruk av løshår? Burde vel ikke vært nødvendig? Hun har jo gått på de fantastiske hair-care pillene i flere år 🙄 35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå