Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. april 2019 #12221 Skrevet 23. april 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Lexii Skrevet 23. april 2019 #12222 Skrevet 23. april 2019 38 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Synes det lange innlegget som liksom var såå personlig og bra.. var ufattelig dårlig skrevet. Lyser lang vei at hun prøver å være litt forfatter-isj og skrive på en poetisk måte eller noe. Ble bare rotete, kronglete å lese og veldig uforståelig. Forstår ikke 70% av innlegget og jeg har lest det tre ganger. Den om å være outsider. https://sophieelise.blogg.no/velkommen-inn-til-utsiden.html Skriver hun virkelig at hun er outsider? Jeg kjenner jeg blir skikkelig sint, for den kvinnen der misbruker både diagnoser og sterke ord så til de grader! Skulle vært bøter for å misbruke sånt. 29
Gjest nicecar Skrevet 23. april 2019 #12224 Skrevet 23. april 2019 30 minutter siden, Gul_gul skrev: Privat IG... er det nytt? Yup, hun sanker følgere. Men hva trenger man IG til når alt av bilder hun legger ut legges ut på Jodel 🤣
Gjest nicecar Skrevet 23. april 2019 #12225 Skrevet 23. april 2019 4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Synes det lange innlegget som liksom var såå personlig og bra.. var ufattelig dårlig skrevet. Lyser lang vei at hun prøver å være litt forfatter-isj og skrive på en poetisk måte eller noe. Ble bare rotete, kronglete å lese og veldig uforståelig. Forstår ikke 70% av innlegget og jeg har lest det tre ganger. Den om å være outsider. https://sophieelise.blogg.no/velkommen-inn-til-utsiden.html Til nå har hun lagt ut minst hundre innlegg av typen "Mitt mest personlige innlegg EVAH!". Er bare clickbait i mangelen av noe mer interessant å skrive om.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. april 2019 #12226 Skrevet 23. april 2019 (endret) Lexii skrev (På 23.4.2019 den 11.59): Skriver hun virkelig at hun er outsider? Jeg kjenner jeg blir skikkelig sint, for den kvinnen der misbruker både diagnoser og sterke ord så til de grader! Skulle vært bøter for å misbruke sånt. nicecar skrev (På 23.4.2019 den 15.26): Til nå har hun lagt ut minst hundre innlegg av typen "Mitt mest personlige innlegg EVAH!". Er bare clickbait i mangelen av noe mer interessant å skrive om. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anonym907654 Skrevet 24. april 2019 #12228 Skrevet 24. april 2019 Syns ikke noe om hva hun formidler til de yngre.. Det skulle vært bedre forbilder. Men bedre har hun heldigvis blitt. 2
Justlooking Skrevet 25. april 2019 #12229 Skrevet 25. april 2019 (endret) Hm, kom akkurat innom på slutten av et TV-program som testet haircare. Sophie Elise har reklamert mye for dette innimellom at hun skriver at hun sliter med at håret hennes ikke vokser. Firmaet bak produktet ville ikke møte TV crewet og SE ville ikke uttale seg etter det jeg forsto. Lurepiller hjelper som kjent sjeldent og det er dumt å ta til takke med alle slags rare godt betalte reklameoppdrag. Det gjør ikke troverdigheten bedre for å si det veldig mildt 😊 Men det å reklamere for søppelrydding er en vinn-vinn for alle. Tror det er viktig at bloggere reklamerer for noe som er bærekraftig fremfor alt mulig tull om de skal overleve i bransjen fremover. PS, det var i helsekontrollen på tv2, sjekket TV-guiden. Endret 25. april 2019 av Justlooking Tilføyelse 8
Gjest Gul_gul Skrevet 25. april 2019 #12230 Skrevet 25. april 2019 3 minutter siden, Justlooking said: Hm, kom akkurat innom på slutten av et TV-program som testet haircare. Sophie Elise har reklamert mye for dette innimellom at hun skriver at hun sliter med at håret hennes ikke vokser. Firmaet bak produktet ville ikke møte TV crewet og SE ville ikke uttale seg etter det jeg forsto. Lurepiller hjelper som kjent sjeldent og det er dumt å ta til takke med alle slags rare godt betalte reklameoppdrag. Det gjør ikke troverdigheten bedre for å si det veldig mildt 😊 Jeg har tidligere "etterforsket" litt på de her Haircare pillene - de er godkjent som kosttilskudd (et minimumskrav, ikke et kvalitetsstempel) så det er lov å reklamere for dem. Og jeg mener å huske det er lov å si de har "beviselig effekt" på håret fordi de inneholder ølgjær. (Vet ikke hva minimumsgrensen for "beviselig effekt" er, om det er 0.5% eller 2%, men det er i alle fall ikke 50%). Men uansett, det største problemet er at pillene selges (til ågerpris!*) på abonnement som er vanskelig å avslutte - en helt bevisst og kynisk strategi. (Noe som firmaet bak Haircare pillene neppe gjør klart for bloggere osv. som reklamerer for produktet). *Man kan kjøpe ølgjær-piller til ~1/50 av prisen i vanlige helsekostbutikker.
Edie Skrevet 25. april 2019 #12231 Skrevet 25. april 2019 Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.
Gjest nicecar Skrevet 26. april 2019 #12232 Skrevet 26. april 2019 Okey hva er greia med hånda foran trynet på alle bilder og videoer som blir lagt ut? Ser helt idiotisk ut.
smalls Skrevet 26. april 2019 #12233 Skrevet 26. april 2019 Nå har det gått for langt. Hvis hun ikke slutter snart, så kommer hun til å ødelegge ansiktet. Da er det no turning back. Jeg skjønner heller ikke at kirurger rører henne nå. Hadde de vært profesjonelle, så hadde de sagt nei. Jeg synes hun var søt og pen før, men hun er ikke til å kjenne igjen. Hun kommer ALDRI til å bli fornøyd. Hadde blitt kjempe trist om dette var min datter 😕 11
Gjest 2ney Skrevet 26. april 2019 #12234 Skrevet 26. april 2019 (endret) Kan noen legge ut IMGUR? 😊 Endret 27. april 2019 av 2ney
Birdo Skrevet 26. april 2019 #12235 Skrevet 26. april 2019 Først et innlegg om spraytan, også et innlegg rett etterpå om reklame for betakaroten som gjør deg sååå brun?🧐 29
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 26. april 2019 #12236 Skrevet 26. april 2019 Hvis hun har tatt en ny operasjon så er jo det helt utrolig med tanke på debatten som nettopp foregikk. Håper virkelig ikke det er det som har skjedd.
MoKath Skrevet 27. april 2019 #12237 Skrevet 27. april 2019 3 hours ago, Birdo said: Først et innlegg om spraytan, også et innlegg rett etterpå om reklame for betakaroten som gjør deg sååå brun?🧐 Hva er greia med at alle "piller" og kosttilskudd skal ha morsom form og smake godteri? 1
Isild Skrevet 27. april 2019 #12238 Skrevet 27. april 2019 Det var det eneste jeg la merke til i denne reklamen også. Neglene. Håper ikke hun har tatt flere operasjoner/behandlinger nå. Men jeg kjenner at jeg desverre ikke har troen lenger - på at hun kommer til å slutte. Det året da hun ble kåret til viktigste mediekvinne etc så hadde jeg stor tro på at hun ville løfte karrieren sin ut av rosablogg-bransjen og faktisk bli en stemme ut mot et større publikum, at hun skulle bruke posisjonen hun hadde fått til noe "viktig". Jeg syns ikke det har gått så bra. 16
Vanben Skrevet 27. april 2019 #12239 Skrevet 27. april 2019 (endret) Synes det ser ut som om hun har gjort noe med nesen, ref. siste snap... men hun har kanskje bare «presset» ned/inn nesen? Siden leppene er større også. Endret 27. april 2019 av Vanben skrivefeil 3
Pust Skrevet 27. april 2019 #12240 Skrevet 27. april 2019 (endret) Hun trikser litt på bildene. Hun har et rundt babyansikt i virkeligheten. Det kan se ut til at hun har munnen åpen og leppene sammen, samtidig som nesen presses ned (som @Vanben skriver). Endret 27. april 2019 av Pust 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå