Gjest BethD Skrevet 14. mai 2019 #12321 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hvilken bok? Elsk meg
TheTeen Skrevet 14. mai 2019 #12322 Skrevet 14. mai 2019 Syntes det er fascinerende hvordan hun på podcasten sier at hun spiser "sååå sunt", mens på bloggen skriver hun at hun har spist mye dritmat og derfor føler seg dritt/har utbrudd, men heldigvis kommer redningen.. "Vitaminbjørner som smaker godteri, nam nam, skal aldri slutte på de her"! Oooog kyss meg i ræva 🙄 33
deedee_ Skrevet 14. mai 2019 #12323 Skrevet 14. mai 2019 Irriterer meg så mye over podcasten hennes. Hun klarte å lire av seg i dag at noen mennesker må lære seg at alt ikke trenger å handle om dem. HALLO? Hun er verdensmester på å få alt til å handle om henne. Er skummelt å vitne noen med så lite selvinnsikt. I tillegg snakker hun utrolig høyt om temaer hun har absolutt null peiling på. Synes fetisha burde ta mer plass, da hun virker mye mer reflektert enn Sophie, men hun bare jatter med hele tiden. Tør ikke si Sophie i mot. 41
AntiBullshit Skrevet 14. mai 2019 #12324 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, TheTeen skrev: Syntes det er fascinerende hvordan hun på podcasten sier at hun spiser "sååå sunt", mens på bloggen skriver hun at hun har spist mye dritmat og derfor føler seg dritt/har utbrudd, men heldigvis kommer redningen.. "Vitaminbjørner som smaker godteri, nam nam, skal aldri slutte på de her"! Oooog kyss meg i ræva 🙄 Jeg er skeptisk til hvor sunt hun er i stand til å spise når hun knapt klarer å åpne en boks med mais. Hun skryter med ujevne mellomrom av at hun «ikke kan lage mat». I følge henne selv er det alltid foreldrene som står for matlagingen når hun er hjemme i Harstad, og i Oslo er det Kasper som må trø til hvis det skal bli hjemmelaget middag. Hva Sofie legger i «sunn mat» er jeg også kritisk til, hun pleier å ha en noe avslappet holdning til sannheten. 21
Gjest nicecar Skrevet 14. mai 2019 #12325 Skrevet 14. mai 2019 9 timer siden, TheTeen skrev: Syntes det er fascinerende hvordan hun på podcasten sier at hun spiser "sååå sunt", mens på bloggen skriver hun at hun har spist mye dritmat og derfor føler seg dritt/har utbrudd, men heldigvis kommer redningen.. "Vitaminbjørner som smaker godteri, nam nam, skal aldri slutte på de her"! Oooog kyss meg i ræva 🙄 Hun har tydeligvis ekstremt dårlig hukommelse da
Gjest nicecar Skrevet 14. mai 2019 #12326 Skrevet 14. mai 2019 Det er ingen som vet hvilken ph-deltager hun har ligget med nei 🙄 Skjønner ikke at folk orker å høre på den podcasten..
DianaV Skrevet 14. mai 2019 #12327 Skrevet 14. mai 2019 10 minutter siden, nicecar skrev: Hun har tydeligvis ekstremt dårlig hukommelse da Ekstremt dårlig på det punktet ja! Kan det være en bivirkning av alle helseproduktene hun reklamerer for? 2
Gjest nicecar Skrevet 14. mai 2019 #12328 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: Ekstremt dårlig på det punktet ja! Kan det være en bivirkning av alle helseproduktene hun reklamerer for? Helt sikkert!
Birdo Skrevet 14. mai 2019 #12329 Skrevet 14. mai 2019 Storyen på Snapchat.. Altså, den nesen ser jo helt forferdelig ut? Hun har ødelagt den helt.. Og hun må jo ha gjort noe med den nå? 11
Gjest bienvilleparish Skrevet 14. mai 2019 #12330 Skrevet 14. mai 2019 4 timer siden, Birdo skrev: Storyen på Snapchat.. Altså, den nesen ser jo helt forferdelig ut? Hun har ødelagt den helt.. Og hun må jo ha gjort noe med den nå? Jeg merker også dette. Den ser veldig krokete ut nå og høyere neserygg. Trodde hun opererte den i utgangspunktet for å få lavere neserygg. Noen som vet hva hun har gjort nå?
Tullball Skrevet 15. mai 2019 #12332 Skrevet 15. mai 2019 3 hours ago, Gul_gul said: Skjermdump/bilde/imgur, please? https://imgur.com/a/m4gR54R 4
WhiteSwan Skrevet 15. mai 2019 #12333 Skrevet 15. mai 2019 Synes hun begynner å ligne mer og mer på fotballfrue. 2
Gjest nicecar Skrevet 15. mai 2019 #12334 Skrevet 15. mai 2019 5 timer siden, Tullball skrev: https://imgur.com/a/m4gR54R Hun gjør seg så til i den videosnutten.
DianaV Skrevet 15. mai 2019 #12335 Skrevet 15. mai 2019 6 timer siden, nicecar skrev: Hun gjør seg så til i den videosnutten. Hva får deg til å tenke at dette ikke er normalen for henne? 1
Gjest nicecar Skrevet 15. mai 2019 #12336 Skrevet 15. mai 2019 25 minutter siden, DianaV skrev: Hva får deg til å tenke at dette ikke er normalen for henne? Fordi dette ikke er normalen for henne.
Missy1 Skrevet 16. mai 2019 #12337 Skrevet 16. mai 2019 14 timer siden, nicecar skrev: Fordi dette ikke er normalen for henne. Altså, vil vel definere denne «posere mens jeg ser på meg selv og verden snurrer kun rundt meg og min person»- oppførselen som en normal for SE. Hun har sånne videoer på snap ca daglig. Og ihvertfall en gang i uka har hun snapper av at hun sitter og gjør seg til mens hun hører på, og digger seg selv i sin egen podkast. Kan ikke forstå at hun ikke selv ser hvor kvalmt og teit det ser ut med disse snappene. Dette er sånne ting unge jenter gjør foran speilet mens de er alene, og om noen skulle komme inn og ta de på fersken i «akten» så er det pinlig. At hun faktisk filmer seg selv mens hun gjør det OG legger det ut offentlig er bare... vet ikke engang hva jeg skal si... jenta er ikke god. 25
Gjest nicecar Skrevet 16. mai 2019 #12338 Skrevet 16. mai 2019 12 minutter siden, Missy1 skrev: Altså, vil vel definere denne «posere mens jeg ser på meg selv og verden snurrer kun rundt meg og min person»- oppførselen som en normal for SE. Hun har sånne videoer på snap ca daglig. Og ihvertfall en gang i uka har hun snapper av at hun sitter og gjør seg til mens hun hører på, og digger seg selv i sin egen podkast. Kan ikke forstå at hun ikke selv ser hvor kvalmt og teit det ser ut med disse snappene. Dette er sånne ting unge jenter gjør foran speilet mens de er alene, og om noen skulle komme inn og ta de på fersken i «akten» så er det pinlig. At hun faktisk filmer seg selv mens hun gjør det OG legger det ut offentlig er bare... vet ikke engang hva jeg skal si... jenta er ikke god. Haha, ja du sier kanskje noe der. Men da er ihvertfall dette en ny normal for frk. Jegvilsågjerneblitattalvorlig i RL. Jeg skjønner ikke hvor hun vil hen med snapper der hun filmer seg selv spise samtidig som hun ser løst i lufta, eller når hun filmer seg selv mens hun bytter på å himle med øynene eller åpne og lukke munnen om og om og om igjen. Det er som du skriver, gjerne noe tenåringer gjør, og ikke voksne mennesker som nærmer seg 25 år.
Gjest Ellii Skrevet 16. mai 2019 #12339 Skrevet 16. mai 2019 På 15.5.2019 den 13.43, WhiteSwan skrev: Synes hun begynner å ligne mer og mer på fotballfrue. Jeg synes hun ligner mer og mer på Ulrikke Lund
_Pixiedust_ Skrevet 16. mai 2019 #12340 Skrevet 16. mai 2019 9 minutter siden, Ellii skrev: Jeg synes hun ligner mer og mer på Ulrikke Lund Jeg synes de alle ligner mer og mer på hverandre. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå