Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Gul_gul
Skrevet (endret)
18 minutter siden, loveli said:

Nesen så veldig annerledes ut for et par uker siden, før dette bildet ble tatt?

(edit: det gamle) bannerbildet (topp på bloggen) som er et par år gammel, har neseryggen hoppbakkefasong. På de nyeste bilder på bloggen er neseryggen rett som en linjal. Hun poserer i profil på mange av de nyeste bilder, så hun ønsker vel at folk skal se det? 

Screen-Shot-2019-05-26-at-10-16-14.png

ETA: Hun har skiftet bannerbildet for nylig. 

Endret av Gul_gul
Videoannonse
Annonse
Gjest loveli
Skrevet
1 time siden, Gul_gul skrev:

(edit: det gamle) bannerbildet (topp på bloggen) som er et par år gammel, har neseryggen hoppbakkefasong. På de nyeste bilder på bloggen er neseryggen rett som en linjal. Hun poserer i profil på mange av de nyeste bilder, så hun ønsker vel at folk skal se det? 

Screen-Shot-2019-05-26-at-10-16-14.png

ETA: Hun har skiftet bannerbildet for nylig. 

I innlegget skrevet så langt tilbake som 04.05.19 "Back to the old days", ser man tydelig hevelse på neseryggen på venstre side når man zoomer inn. Kan det være at hun bare har tatt injeksjon? Har hørt det er mulig å injisere for å endre nesen.

Det er jo isåfall bedre enn å operere den enda en gang på få år, noe som må være på grensa til uforsvarlig av kirurgene? Nesa har en viktig funksjon også, er ikke bare til pynt, og jeg vet ikke hvor mye slimhinnene osv tåler av påkjenning?

Skrevet

Wow, når det gamle og nye bilde står side om side på denne måten ser man at det ikke bare er neseryggen det er endret på som jeg trodde før. Jeg har ikke vært innom bloggen hennes så vet ikke om hun har nevnt denne endringen, men det er jo helt uforsvarlig å ikke forklare 'påskemiraklet' og en ny nese. Regner med at hun ikke vil snakke om det pga alt bråket forrige gang hun endret på utseende, men det er noe annet å snakke om komplekser og vise hvor og hvordan man kan gjøre noe med dem og å anerkjenne at man nok en gang har falt for fristelsen å endre utseende. Å late som om utseende og nesen som den er nå er helt naturlig er like uforsvarlig for SEs unge følgere. 

• Liker 20
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Gul_gul skrev (På 26.5.2019 den 10.12):

Er det innenfor KGs regler å forsøke å tolke hva kryptiske blogginnlegg (25.05.2019 23:17) betyr?  

For da høres det for meg ut som om hun prøver å antyde det var en såkalt medisinsk begrunnelse for at hun nå renner rundt med bandasje på nesen... 

Hun nevner i tillegg at hun ikke kan "eie noe som ikke er sannheten", men at hun heller ikke har "...jævla meldeplikt på ting som er sinnsykt personlig."  Sitat fra innlegget "5000 KR FOR EN BRUSBOKS" 25.05.2019 23:17.

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
12 timer siden, Privatbruker skrev:

En på jodel som er i New York og så henne der idag 

Hei hvilken kanal på jodel?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg håper hun gir seg med denne operasjonen og sier seg fornøyd. Og at hun hadde en flink kirurg som har laget en nese som kler hennes ansikt slik at hun kan ha den nesen livet ut. Det er ikke en smal sak å gjenta operasjoner på en nese som har arrvev fra tidligere kosmetiske inngrep. 

Gjest Gul_gul
Skrevet (endret)
55 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Hun får det til å høres ut som at hun ikke har tatt valget selv (å operere seg). Noe som er helt feil. Jeg tolker det som at hun har operert seg en gang, også ble det ikke slik som forventet, kanskje gikk det galt også måtte hun operere igjen og igjen. At det liksom ikke er hennes feil at det ikke ble riktig og hun må operere flere ganger. (...)

Ja, jeg tolket det som hun prøvde å antyde at noe hadde gått galt, og derfor var en ny operasjon nødvendig. 

Det fikk meg til at tenke på denne videoen, fra ca. 2019-05-14, som hun la ut et par dager etter hennes telefon hadde hatt tyrkisk operatør og hun selv postet bilder fra Italia: Neseryggen ser skjev ut. Jeg skal ikke si mer enn at jeg i all fall ikke har bemerket det før, eller finner det igjen på bilder fra før den datoen. 

Screen-Shot-2019-05-26-at-13-31-39.png

Skjermdump fra denne videoen, ca. 2019-05-14. 

Endret av Gul_gul
Skrevet
4 timer siden, hotfudge skrev:

Hvorfor ha en mening om alt? Og hvorfor i det hele tatt bry seg så mye om det at man har et så sterkt behov for å dele den med andre? 

Jeg syns det er innafor å ha en mening om en av Norges største påvirkere, spesielt når publikummet hennes består av tusenvis av unge jenter som ikke klarer å se forbi markedsføringen og de "gode grunnene" for alt hun endrer på seg selv regelmessig. Jeg syns det egentlig er viktig å ha en mening om, ikke fordi jeg er så innmari interessert i blogg i seg selv eller hva hun eter til frokost. 

• Liker 31
Gjest no. 72
Skrevet

Det er egentlig helt greit at hun operer seg. Hennes kropp, hennes valg. Det jeg ikke syns er greit er at hun proklamerer at hun er ferdig med å operere seg, det er et tilbakelagt steg osv, osv, og så fortsette å operere seg. 

Leste en artikkel i VG i dag om ei som hadde operert nesa i Tyrkia. Hun hadde latt seg påvirke av bloggere, og valgt akkurat den klinikken fordi hun visste at boggere hadde operert seg der. Bloggere har påvirkningskraft, og det å fraskrive seg det ansvaret er ikke mulig. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
12 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Det er egentlig helt greit at hun operer seg. Hennes kropp, hennes valg. Det jeg ikke syns er greit er at hun proklamerer at hun er ferdig med å operere seg, det er et tilbakelagt steg osv, osv, og så fortsette å operere seg. 

Leste en artikkel i VG i dag om ei som hadde operert nesa i Tyrkia. Hun hadde latt seg påvirke av bloggere, og valgt akkurat den klinikken fordi hun visste at boggere hadde operert seg der. Bloggere har påvirkningskraft, og det å fraskrive seg det ansvaret er ikke mulig. 

Enig. Hun kan ikke si hun er ferdig med å operere seg om hun fortsetter å gjøre det igjen og igjen. 

Gjest no. 72
Skrevet

Sånn forresten: Om man velger å være åpen om operasjoner, og om man bør være det kommer an på alt annet hva man formidler på bloggen. Om det er en "bra åpenhet" kommer også helt an på hvordan det blir formidlet. 

Har man en treningsblogg, og viser frem hvor fin kropp som man får, men egentlig opererer seg og lar være å si dette, så blir det selvsagt feil. Da kan leserne tro at de kan få like fin kropp ved å følge treningsprogrammet, hvilket så klart ikke stemmer fordi kroppen er operert. 

Er kropp og trening et ikke-tema, tenker jeg det man godt kan la være å si noe om det - hvis man ønsker det. 

Skal du være åpen på operasjonene du har tatt er det viktig at operasjoner ikke fremstår som en løsning. Dette var kritikken som kom mot SE i debatten for en stund tilbake. Hun hadde komplekser og "løste de" ved å operere seg. Det er ikke en bra måte å formidle åpenhet på. 

SE sin løsning nå er tydeligvis å late som operasjoner er et tilbakelagt steg, og noe hun ikke gjør lenger, men nå tydeligvis gjør i skjul. Absolutt ikke OK. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.llikevel, dette er jo KG tross alt. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Og der har hun bekreftet det på bloggen. 
Som jeg sa, null sympati fra denne gården. Fordi hun valgte helt selv å operere en frisk kroppsdel. Bra hun er ærlig om dette da, for jeg håper det får hennes unge lesere til å ikke operere nesen sin! Man bør heller jobbe med seg selv og lære seg å like det man hater ved seg selv. 

Og min morsomheter med google tidligere i dag stemmer. Kirurgen hun nevner holder til i samme gate 🤣
Så det er ikke spekulasjoner men blir vell slettet allikevel, dette er jo KG tross alt. 

Ja, dette kom jo ikke som noen bombe. Jeg har skrevet det før, men jeg nekter å tro at så mange helseproblemer (altså neseproblemer x2, kjeve og underliv), som også om det opereres fører til et "finere" ytre TILFELDIGVIS rammer samme person. 

Endret av Andrea89
  • Liker 27
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Og der har hun bekreftet det på bloggen. 
Som jeg sa, null sympati fra denne gården. Fordi hun valgte helt selv å operere en frisk kroppsdel. Bra hun er ærlig om dette da, for jeg håper det får hennes unge lesere til å ikke operere nesen sin! Man bør heller jobbe med seg selv og lære seg å like det man hater ved seg selv. 

Og min morsomheter med google tidligere i dag stemmer. Kirurgen hun nevner holder til i samme gate 🤣
Så det er ikke spekulasjoner men blir vell slettet allikevel, dette er jo KG tross alt. 

Nosejob nummer 4 der altså.

Ikke rart resultatet blir så som så,akkurat.

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, J.. skrev:

Nosejob nummer 4 der altså.

Ikke rart resultatet blir så som så,akkurat.

Edit - Hun sier hun opererte for 4gang pga pusteproblemer,det var samme unnskyldning hun brukte første gangen,ref innlegget jeg har linket til tidligere i denne tråden.

• Liker 16
Skrevet

Jeg ville hatt mye mer respekt for henne dersom hun ikke gjemte seg bak helseplager (jada, hva vet vel jeg...) og bare var åpen om at "ja, jeg forfekter noen overfladiske idealer, sånn er jeg".

• Liker 24
Skrevet

Jeg synes det er helt ok at hun er åpen om operasjonen og helt ok at hun skylder på pusteproblemer uavhengig av om det er sant eller ikke. Jeg ville faktisk reagert mer på åpenheten dersom hun fremstilte neseoperasjonene som «more is better» med tanke på lesere som kan la seg påvirke. 

At hun går ut med dette er jo mer til skrekk og advarsel enn en reklame for plastisk kirurgi. 

• Liker 4
Gjest Gul_gul
Skrevet
30 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Og der har hun bekreftet det på bloggen. (...). Bra hun er ærlig om dette da (...). 

Kanskje jeg er kynisk, men jeg har min tvil om hvor 'ærlig' hun er. Hun løy om årsaken til turen til NY, og jeg tror eneste grunn til hun nå "innrømmer" operasjon 3 og 4 er at hun ble fersket med bandasje på nesen. Hun løy om Istanbul-rumpen adskillige ganger i løpet av flere år. :vetikke:

26 minutter siden, Andrea89 said:

Ja, dette kom jo ikke som noen bombe. Jeg har skrevet det før, men jeg nekter å tro at så mange helseproblemer (altså neseproblemer x2, kjeve og underliv), som også om det opereres fører til et "finere" ytre TILFELDIGVIS rammer samme person

Akkurat. Især når personen i tillegg har tatt enda flere "frivillige" skjønnhetsoperasjoner. 

Gjest bienvilleparish
Skrevet
1 time siden, Andrea89 skrev:

Ja, dette kom jo ikke som noen bombe. Jeg har skrevet det før, men jeg nekter å tro at så mange helseproblemer (altså neseproblemer x2, kjeve og underliv), som også om det opereres fører til et "finere" ytre TILFELDIGVIS rammer samme person. 

Har hun operert underlivet også? 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...