Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, R730 skrev:

Har hun operert underlivet også? 😳

Ja.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Gul_gul
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Når frøkna skal være ærlig så er hun ikke alltid ærlig. Så jeg har nå sjekket litt kilder og hva hun har påstått tidligere. (...)

Great job! :blomst:

Skrevet

Det er NULL troverdighet igjen. Absolutt null. Kan aldri vite om hun lyver eller snakker sant.

• Liker 26
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Jeg leste innlegget og de første avsnittene tenkte jeg at dette var bra. Bra fordi hun viser hvor galt det kan gå. Da hadde det vært et bra innlegg i debatten. 

Men så skriver hun: 

«Om du først skal operere, spar opp masse penger og gjør det hos noen som har peiling»

https://sophieelise.blogg.no/sannheten.html

Og da er vi tilbake til starten. Hun fremmer plastiske operasjoner. 

Kan hun ikke bare tenke seg om en ekstra gang før hun publiserer og vise at hun har forstått kritikken og ta den på alvor. Dette er å bruke makten sin til å påvirke negativt. 

Endret av CecilieX
La til lenke
Gjest nicecar
Skrevet
26 minutter siden, smalls skrev:

Det er NULL troverdighet igjen. Absolutt null. Kan aldri vite om hun lyver eller snakker sant.

..og hun lurer på hvorfor hun opplever å få en hel haug med drittkommentarer nå om dagen 🤦‍♀️

Skrevet
21 minutter siden, nicecar skrev:

..og hun lurer på hvorfor hun opplever å få en hel haug med drittkommentarer nå om dagen 🤦‍♀️

Det er kanskje kjipt, men hun kan ikke forvente så mye mer når hun lyver og lurer folk.

• Liker 15
Skrevet
12 timer siden, smalls skrev:

Herregud, enda fn ny neseoperasjon?? Den nesa kommer til å dette av til slutt. Helt hårreisende at en kirurg går med på å røre den nesa. Hadde han vært profesjonell, så hadde han sagt nei. Nok en løgn fra den jenta 

Kanskje hun har vært hos «gutta» i programmet Boutched... De hjelper med å rette opp andre sine kirurgiske feil, ofte når andre leger nekter å ta i pasienten(e) mer. 

• Liker 3
Gjest nicecar
Skrevet
2 minutter siden, Viking-girl skrev:

Kanskje hun har vært hos «gutta» i programmet Boutched... De hjelper med å rette opp andre sine kirurgiske feil, ofte når andre leger nekter å ta i pasienten(e) mer. 

De holder vel ikke til i NY slik jeg har skjønt..?

Gjest Optimo
Skrevet

Kan noen sende henne en bildeserie av Michael Jackson? 

La den stakkars nesa være i fred!

Skrevet
Akkurat nå, Guile skrev:

Kan noen sende henne en bildeserie av Michael Jackson? 

La den stakkars nesa være i fred!

Mener at hun sier i en episode av Sophie Elises verden at hun liker at nesen ser Michael Jackson-aktig ut...

• Liker 5
Skrevet

Uansett, hvem kan tro på noe som helst av det hun sier. Hennes ord er uten verdi. Sånn blir det nødvendigvis når man valgte å slå seg opp som mester i dobbeltkommunikasjon og etterkonstruksjon.

• Liker 21
Skrevet
43 minutter siden, nicecar skrev:

De holder vel ikke til i NY slik jeg har skjønt..?

Nei LA

• Liker 1
Gjest hulillerunde
Skrevet

Hva gjør hun når hun er 40 og hun har ødelagt utseendet sitt totalt?! Hun er på VELDIG god vei allerede

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Andrea89 skrev (På 26.5.2019 den 20.47):

Jada, jeg ville bare frem til at det er operasjon 2 og 3 som hun påstår er gjort av samme kirurg, ikke 1 og 2. Jeg tror også det er bullshit at hun har hatt helsemessige problemer etter operasjonene. Det er bare en higen etter det "perfekte".

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
55 minutter siden, Viking-girl said:

Apropos, boutched legene understreker gang på gang at komplikasjons faren øker for hvert inngrep av samme sted. 40% på inngrep nr 2 eller noe sånt. At hun tør :sjokkert:

Endret av *Stjerne*støv*
Tør ble til tørr 😅
  • Liker 22
Gjest bienvilleparish
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Ja.

Hva har hun gjort med det da? 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Gul_gul skrev (På 26.5.2019 den 20.47):

Ja, det henger ikke på greip uten en 4. operasjon (som i kronologisk rekkefølge må være den 3. operasjon). Og hun skriver (i det hulillerunde siterte) at hun plutselig satt med en nese som gjorde konstant vondt, og hun har vært sint på seg selv den siste måneden.

I tillegg er det fullstendig åpenbart at neseryggen hennes (på bilder på bloggen) endret seg fra å ha hoppbakkefasong til å være rett som en linjal for omtrent en måned siden. 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Hun opererte i Tyrkia i påsken i år. Det synes jeg også at kommer greit frem i innlegget? Skjønner ikke at dere må pirke på alt.

• Liker 7
Skrevet

Sånn går det når man er ung, usikker, for mye penger og har mye fritid. Hun kan jo ta med seg jobben overalt 

• Liker 10
Gjest Gul_gul
Skrevet
Just now, Nasse Nøff ❤ said:

Akkurat. og den tredje mystiske operasjonen må jo da være i år. Og som sagt, kirurgen i NY hadde ikke operert på henne 1 mnd etter en mislykket operasjon. Og ihvertfall ikke på en nese som har blitt operert 3 ganger tidligere. (...)

Om man kan operere igjen etter bare en måned tror jeg kommer an på så mye. Bl.a. hvor omfattende de(t) tidligere inngrepene har vært. Og det kan vel skje at noe er så åpenbart feil at det må gjøres om umiddelbart? Men jeg vet det ikke. Men mest sannsynlig - etter min mening - var operasjon nr. 3 i Tyrkia for ca. en måned siden.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...