Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest hulillerunde
Skrevet

"Angst føles bedre når man ser fab ut!" ref innlegget "En reise på innsiden og utsiden" 31.05. Jeg blir helt matt av henne! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
15 minutter siden, hulillerunde skrev:

"Angst føles bedre når man ser fab ut!" ref innlegget "En reise på innsiden og utsiden" 31.05. Jeg blir helt matt av henne! 

For ikke å glemme -

".... I tillegg føler jeg meg pen. Jeg likte det ikke først, faktisk var jeg skikkelig misfornøyd me nå som det har gått et par dager har også aksepten kommet."

"..Da kommer jeg nok til å være så trøtt at jeg er på randen av eksistensiell angst, slik jeg alltid blir om søvnen svikter."

OG at hun sier hun må tilbake om 4 og 8 mnd til kirurgen for å sjekke hvordan alt gror.

2 lange flyreiser til,som faktisk er helt unødvendige!

*Kunne droppet operasjonen,i verste fall operert seg i Norge,men hey,Norgesferie ble vel for kjedelig alikevel..

Så mye dumt,i ett enslig innlegg..

Endret av J..
  • Liker 26
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 timer siden, hulillerunde skrev:

Er det mulig? 😳

Skrevet
10 timer siden, hulillerunde skrev:

Må bare le. Hvis angsten føles så mye bedre da så kan det ikke være særlig alvorlig angst hun har. 

• Liker 35
Gjest hulillerunde
Skrevet
1 time siden, _Pixiedust_ skrev:

Må bare le. Hvis angsten føles så mye bedre da så kan det ikke være særlig alvorlig angst hun har. 

Tror hun har angst for å ikke se "fab" ut til en hver tid...

Skrevet
13 timer siden, hulillerunde skrev:

Slike utsagn er et jævla hån mot alle (inkludert meg selv) som sliter med sterk angst! 

• Liker 34
Skrevet
29 minutter siden, Nettejea skrev:

Slike utsagn er et jævla hån mot alle (inkludert meg selv) som sliter med sterk angst! 

Når hun ikke klarer å ta på seg skoene for å gå på butikken pga denne angsten så skal jeg føle med henne. Men måten hun omtaler "angsten" sin på er så latterlig for noen som er diagnostisert av eksperter over lengre tid og som faktisk har ekte, livshemmende angst. Hun må bare holde kjeft.

Heller skrive mer om hvordan hun ble "frisk" av bipolar diagnosen sin. Det er interessant det, for hun må jo være den eneste i verden som har klart det? 

• Liker 32
Skrevet

Det er sånne idiotiske utsagn som hun stadig kommer med, som er årsaken til at psykiske lidelser blir bagatellisert og latterliggjort. Og måten hun fremstiller det, er grunnen til at mange tror psykiske lidelser ikke er alvor, og at det bare er å ta seg sammen. Kjenner jeg blir både provosert, irritert og sint. 

• Liker 27
Skrevet
33 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Det er sånne idiotiske utsagn som hun stadig kommer med, som er årsaken til at psykiske lidelser blir bagatellisert og latterliggjort. Og måten hun fremstiller det, er grunnen til at mange tror psykiske lidelser ikke er alvor, og at det bare er å ta seg sammen. Kjenner jeg blir både provosert, irritert og sint. 

Hvis angsten min hadde blitt bedre bare fordi jeg selv syns jeg så "fab" ut så hadde jo angsten vært den enkleste saken i verden å håndtere. Herregud. 

• Liker 27
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Det er allment velkjent at man kan føle seg litt bedre om man er pent kledd, stelt og nydusjet. Det skaper velvære og behagelige følelser. 

Men ja, angst eller andre psykiske plager forsvinner ikke av den grunn... 

Skrevet

Noen bør gi den jenta munnkurv og skrivenekt! Gud, så mye dumt hun klarer å lire fra seg. Jeg får helt fnatt 🤦‍♀️

• Liker 20
Skrevet

Et hån mot oss som sliter med angst som virkelig ødelegger livet mitt!! Hun kan ikke ha mye angst vis det hjelper å føle seg fab.... piss

• Liker 24
Gjest Plannergirl
Skrevet
8 minutter siden, Måne1234 skrev:

Et hån mot oss som sliter med angst som virkelig ødelegger livet mitt!! Hun kan ikke ha mye angst vis det hjelper å føle seg fab.... piss

Hun gjør også narr av de med epilepsi. «Får nesten epilepsianfall av det her» og lignende kommentarer har kommet frem flere ganger på TV. Ufattelig provoserende. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Plannergirl skrev:

Hun gjør også narr av de med epilepsi. «Får nesten epilepsianfall av det her» og lignende kommentarer har kommet frem flere ganger på TV. Ufattelig provoserende. 

Istedet for sliten, blir hun utbrent. Når hun er usikker har hun enten angst eller depresjon. Når hun bruker litt tid på å tenke på noe annet enn komplekser og sminke får hun eksistensiell angst. Og den papirfobien som er så grusom? Hun har jo selv dokumentert at hun leser pocketbøker, igjen og igjen. Uff, er så lei av sykeliggjøring av helt normale problemer og rene løgner om andre ting bare for å ha denne "edgen" hun skriver angsten gir henne. Det er så low og så patetisk. Lenge leve det evige offeret.... 🙄

Endret av DianaV
  • Liker 29
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
13 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Et tips til NRK, i siden Helene Sjekker inn har snart gått igjennom alle institusjoner, så burde hun kanskje ta med seg influencere og spesielt SE til diverse institusjoner slik at de får sett hvordan det virkelige livet fungerer. SE trenger virkelig en reality-sjekk når det kommer til psykiske lidelser. Hun burde virkelig ta seg en tur innom psykiatrisk og møte folk som virkelig sliter med disse diagnosene hun påstår hun liksom har. 
Blir så provosert av den dama når det kommer til psykiske lidelser. Vi som sliter har det vanskelig nok fra før, hun hjelper for pokker meg ikke på stigmatiseringen ovenfor psykisk syke i samfunnet!! Jeg er alt for ytringsfriheten, men hun burde virkelig ikke få lov til å bruke slike diagnoser på bloggen og i serien sin. 

Jeg har en stygg følelse av at SE ikke hadde klart å forstå uansett. Tror hun bare ville brukt hele opplegget til å promotere sine egne «psykdommer» mer enn hun gjør fra før av. Jeg kan si meg enig i at SE sliter med noe, men det er oppmerksomhetssyke. 

• Liker 20
Skrevet
26 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Et tips til NRK, i siden Helene Sjekker inn har snart gått igjennom alle institusjoner, så burde hun kanskje ta med seg influencere og spesielt SE til diverse institusjoner slik at de får sett hvordan det virkelige livet fungerer. SE trenger virkelig en reality-sjekk når det kommer til psykiske lidelser. Hun burde virkelig ta seg en tur innom psykiatrisk og møte folk som virkelig sliter med disse diagnosene hun påstår hun liksom har. 
Blir så provosert av den dama når det kommer til psykiske lidelser. Vi som sliter har det vanskelig nok fra før, hun hjelper for pokker meg ikke på stigmatiseringen ovenfor psykisk syke i samfunnet!! Jeg er alt for ytringsfriheten, men hun burde virkelig ikke få lov til å bruke slike diagnoser på bloggen og i serien sin. 

Eller så kan man bare slutte å gi henne noe mer TV-tid og oppmerksomhet og hun kan gjøre som andre oppegående folk å prøve å forstå og ha empati for folk som sliter med ting vi ikke har noen idé om...

• Liker 14
Skrevet

Er ikke kjæresten hennes psykologistudent? Lever han i sin egen lille boble uten å få med seg alt hun klarer å lire ut av seg på SoMe? 

• Liker 24
Skrevet
45 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun har jo tross alt vært innlagt på psyk,FOR HVA HAR HUN IKKE GJORT/SETT/OPPLEVD/KJENT PÅ/TENKT PÅ.

.......Sånn bortsett fra det virkelige liv da.

• Liker 15
Skrevet
19 minutter siden, Mädchen skrev:

Er ikke kjæresten hennes psykologistudent? Lever han i sin egen lille boble uten å få med seg alt hun klarer å lire ut av seg på SoMe? 

Dere gir denne fyren for mye cred..

SE har skrevet at han ikke spiser gluten,fordi det er usunt (det er jo en klein kjendisgreie å ikke spise gluten,ikke mtp de som har cøliaki,såklart..)

Så jeg tenker de utfyller hverandre helt perfekt jeg.

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...