Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Sansol skrev:

Sort-hvitt snutt av seg selv mens hun tar fingeren til leppa og stirrer dypt inn i kamera.....hva er poenget?? Prøver å forstå hva i alle dager dette gir noen? 😖

Alt fra siden såklart,må jo vise den nye nesa,som ble operert pga pustevansker..

Samt leppene som varierer jevnt i str..

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Gjest nicecar
Skrevet
40 minutter siden, Sansol skrev:

Sort-hvitt snutt av seg selv mens hun tar fingeren til leppa og stirrer dypt inn i kamera.....hva er poenget?? Prøver å forstå hva i alle dager dette gir noen? 😖

Hun er forelska i seg sjæl, eller en rettelse; i den personen hun har operert seg til å bli og føler derfor en plikt for å dele det med alle følgerne.

Skrevet

Fått nesten underbitt av «hakefillers?»

82AA297D-A7E2-4A7C-A633-F69FBF85BE58.png

• Liker 22
Skrevet

Ble ikke hun frisk fra bipolar lidelse? Rart ingen har stilt henne til veggs da. Jeg mener, det er jo helt mirakuløst hun plutselig ble frisk og hun burde skrive en bok om det. Mange vil nok vite hvordan hun klarte det. For ja, det er et mirakel!

• Liker 21
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, Mädchen said:

Men altså, hva er greien her? Var det først nå hun fant ut at det er andre flyselskap som flyr fra NY til OSL? Hun kunne jo vært hjemme for lengst. 

Jeg tipper (ut fra hva hun skriver) at de har oppgitt å vente på løsning fra Norwegian og har kjøpt nye billetter med Icelandair. Norwegian samarbeider ikke med andre flyselskaper på samme måte som f.eks. SAS/Star Alliance. Det betyr at hvis Norwegian-flyet fra New York er avlyst eller flere dager forsinket, får de sitte og vente til Norwegian klarer å sende et nytt fly. De har ikke krav på å bli ombooket til andre flyselskaper, som med f.eks. SAS. 

Skrevet (endret)

(Svar til sansol) fordi hun ser opp til viktige og legendariske mennesker som kylie jenner og de står gjerne og stirrer sånn i kameraet.

ser ut som en idiot uansett hvor kjent du er.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 17
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
46 minutter siden, smalls skrev:

Ble ikke hun frisk fra bipolar lidelse? Rart ingen har stilt henne til veggs da. Jeg mener, det er jo helt mirakuløst hun plutselig ble frisk og hun burde skrive en bok om det. Mange vil nok vite hvordan hun klarte det. For ja, det er et mirakel!

Kanskje hun hadde symptomene men at de hadde en annen årsak enn bipolar lidelse (som er kronisk), og at hun dermed ble kvitt tilstanden. Hun kan også ha vært feildiagnostisert.

Skrevet
18 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Kanskje hun hadde symptomene men at de hadde en annen årsak enn bipolar lidelse (som er kronisk), og at hun dermed ble kvitt tilstanden. Hun kan også ha vært feildiagnostisert.

Om hun ble feildiagnosert, så hadde hun vel sagt det? Mener å huske hun sa hun ble frisk fra bipolar lidelse, som jeg ikke trodde man kunne? Hun har jo ørten diagnoser så. Papirfobien er den dummeste. Ikke særlig troverdig den jenta der

• Liker 17
Gjest Gul_gul
Skrevet

Nå har hun blitt fornærmet over at ingen oppfattet 'angst føles bedre når man ser fab ut' som en spøk. For når 99% av leserne oppfatter noe hun skriver på "feil" måte, er det selvklart deres skyld... ikke hennes. 🙄

Gjest hulillerunde
Skrevet
20 minutter siden, smalls skrev:

Om hun ble feildiagnosert, så hadde hun vel sagt det? Mener å huske hun sa hun ble frisk fra bipolar lidelse, som jeg ikke trodde man kunne? Hun har jo ørten diagnoser så. Papirfobien er den dummeste. Ikke særlig troverdig den jenta der

Ja hun har sagt det i dette innlegget fra 07.06.15, som hun kalte "hilsen tildligere bipolar".

Skrevet
5 minutter siden, hulillerunde skrev:

Ja hun har sagt det i dette innlegget fra 07.06.15, som hun kalte "hilsen tildligere bipolar".

Hun vet ikke hva biopolar er.

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Hun vet ikke hva biopolar er.

Hun vet stort aldri hva hun prater om,sånn egentlig..

• Liker 18
Skrevet
4 timer siden, Sansol skrev:

Det nærer narsissisten. 

• Liker 16
Skrevet

"Så trøtt at jeg nesten har psykose" på instastory nå. Herrefred. 

• Liker 23
Gjest nicecar
Skrevet
2 timer siden, Gul_gul skrev:

Nå har hun blitt fornærmet over at ingen oppfattet 'angst føles bedre når man ser fab ut' som en spøk. For når 99% av leserne oppfatter noe hun skriver på "feil" måte, er det selvklart deres skyld... ikke hennes. 🙄

Ja, hun gjør jo ikke noe annet enn å spøke om dagen - på samme måte som hun "spøkte" om de hårløse delene på hodet hennes.

Gjest Øyeblikk
Skrevet

Den siste snappen hvor hun stirrer inn i kamera og omtrent flørter med seg selv... Hva ER dette?! Bare slutt. Værsåsnill.

Skrevet
2 minutter siden, Øyeblikk skrev:

Den siste snappen hvor hun stirrer inn i kamera og omtrent flørter med seg selv... Hva ER dette?! Bare slutt. Værsåsnill.

Hvorfor har du henne på snap?

• Liker 4
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)
1 time siden, Daudaferd skrev:

"Så trøtt at jeg nesten har psykose" på instastory nå. Herrefred. 

Er det mulig... Så nettopp det samme. 😫 Må diagnoser bli nevnt i enhver anledning, selv der de ikke passer inn?

Endret av Kjærlighetsbarn98
Skrevet
7 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvorfor har du henne på snap?

Hun har åpen story,hvem som helst kan se den.

• Liker 2
Gjest Gul_gul
Skrevet
6 minutter siden, nicecar said:

Ja, hun gjør jo ikke noe annet enn å spøke om dagen - på samme måte som hun "spøkte" om de hårløse delene på hodet hennes.

Ja, den 'ironiske' hodebunnstatoveringen. (Hun vet heller ikke hva 'ironisk' betyr).   

Men jeg har henne mistenkt for av og til å spille dum som strategi, især når hun har blitt kritisert og/eller fått negativ (medie)omtale. Så skriver hun noe tåpelig babbel på bloggen som avsporing. Jeg tror hele det innlegget med angst-kommentaren var tenkt som tåpelig babbel. Forrige gang var etter hodebunnstatoveringen; da hun skrev noe om å be til Gud uten å være religiøs (OH MY GOD HEHE (blogg)skjermdump). Men denne gangen har hun tydeligvis feilbedømt hvordan det ville bli oppfattet. (Samme måte som hun totalt bommet med hodebunnstatoveringen). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...