Gjest hulillerunde Skrevet 3. juni 2019 #12581 Skrevet 3. juni 2019 4 minutter siden, Detei skrev: Jo, hun leve godt i forhold til hva jeg skriver om...skriver ikke om hennes mentale, psykisk tilstand...den vet jeg ikke noe om...jeg viser til livsstilen de viser fram... En livsstil hun har solgt sjela si for...kan ikke på noen måte se eller forstå at det er å leve godt.
Elmarora Skrevet 3. juni 2019 #12582 Skrevet 3. juni 2019 Endelig verd å lese hennes blogg også https://dixierose.blogg.no/stopp-store-influencere-med-usunt-fokus-pa-kropp-og-utseende.htmlb Langt innlegg med fornuftige synspunkt. 3
Vanben Skrevet 3. juni 2019 #12583 Skrevet 3. juni 2019 (endret) I innlegget «Q&A - svarer på en haug av kritiske kommentarer» svarer hun jo bare på ett kritisk spørsmål? Eller oppfatter hun spørsmål om strikking, bøker, film og Uber i New York som kritiske? Er det et forsøk på å være morsom? Endret 3. juni 2019 av Vanben 13
Christina82 Skrevet 4. juni 2019 #12584 Skrevet 4. juni 2019 Ryddet for brukerdebatt, spekulasjon, opphavsrett og tilsvar til dette. Ninab82, mod
Gjest Gul_gul Skrevet 4. juni 2019 #12585 Skrevet 4. juni 2019 Føler det blir moderert litt hardhendt her, så vil bare minne om hva SE selv har sagt... VG+: Sophie Elise (21) kaller det en sykdom: Avhengig av operasjoner
Gjest Gul_gul Skrevet 4. juni 2019 #12586 Skrevet 4. juni 2019 9 hours ago, kahaki said: Syntes det beste er at mikrofonstativet hennes (VG) ikke utleverer nok en neseoperasjon og nok en lidelse. Ja, og VG har i det hele tatt hatt bemerkelsesverdig få artikler/historier/kose-intervju med SE siden tatoverings-gate. Jeg lurer på om det er SE som har valgt bort VG eller omvendt?
MaleficentAurora Skrevet 4. juni 2019 #12587 Skrevet 4. juni 2019 Det er si at hun blir "sykere" for hvert år og høyere status hun får i media. For i starten så snakket hun aldri om sykdommer eller diagnoser. Nå omhandler bloggen hennes nærmeste kun om utseende og helsen hennes. Så det er ikke rart at hun er blitt Norges farligste forbildet. Og det er bra at hun får kritikk storm mot seg fra de andre bloggere. Greit nok at hun tjerner godt på og utlvere seg slik. Men hun har enda ikke noe som helst forståelse for hva hun gjør med leserene sine. Og det er rett å slett trist. 20
Diamant Skrevet 4. juni 2019 #12588 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, Gul_gul skrev: Ja, og VG har i det hele tatt hatt bemerkelsesverdig få artikler/historier/kose-intervju med SE siden tatoverings-gate. Jeg lurer på om det er SE som har valgt bort VG eller omvendt? Denne ligger på forsiden til VG idag: https://e24.no/naeringsliv/regnskap/inntektsfall-for-sophie-elise/24634266 5
Pust Skrevet 4. juni 2019 #12589 Skrevet 4. juni 2019 (endret) Hvis man går kjapt gjennom de største bloggene vil man se at den reklamen som nå er i bloggene, er småprodukter fra annonsører som neppe har de romsligste budsjettene. Forhåpentligvis er denne snuskebransjen på vei ned og ut. Det er svært betenkelig at annonsører har (mis)brukt naive bloggere i årevis og derved vært med på å skape/ skade deres selvbilder. Utseendepresset er ekstremt og de konkurrerer seg i mellom, og noen blir svært syke av det og kollapser helt. Andre pikantiserer og romantiserer alvorlige temaer som for eksempel psykisk sykdom, kanskje fordi de lever i en verden der alt dreier seg om dem selv, og de som kunne tatt opp problematikken på en seriøs måte - nemlig mediene - de holder kjeft eller applauderer. Kanskje mediene er de som har utnyttet bloggerne mest, bare for å ha noe billig å fylle spaltene med. At SE fremdeles tjener såpass bra kan skyldes andre ting enn reklameinntekter via blogg og SoMe, - som TV-serie, bøker og andre ting vi ikke vet noe om. Endret 4. juni 2019 av Pust 10
Gjest Gul_gul Skrevet 4. juni 2019 #12590 Skrevet 4. juni 2019 7 minutter siden, Diamant said: Denne ligger på forsiden til VG idag: https://e24.no/naeringsliv/regnskap/inntektsfall-for-sophie-elise/24634266 Ja, jeg så den. Men det er en typ årlig 'nye regnskapstall'-artikkel. Jeg sjekket i VGs arkiver hvor hyppig de normalt skrev om SE, især hvor hun aktivt bidrar med kommentar, svar på spørsmål, osv., og det har (til sammenligning) nesten ingenting vært siden tatoverings-gate ballen ble lagt død med NRK-debatten. Jeg tror kanskje SE hadde forventet at noen fra VG (f.eks. Hegseth) tok henne i forsvar mot Gjelsvik, og da det ikke skjedde ble hun krenka (*host, host*) og har sluttet å pushe blogginnlegg o.l. til VG. I hvert fall for en stund.
vea Skrevet 4. juni 2019 #12591 Skrevet 4. juni 2019 Hun tar ikke akkurat privatfly selv, men hun flyr så mye og burde ha selvinnsikt før hun kritiserer andre å setter seg selv i søkelyset for en slik sak. Ref VG sin Snapchat 25
MaleficentAurora Skrevet 4. juni 2019 #12592 Skrevet 4. juni 2019 Hva er greie med henne ang og lukket insta i noen uker, å så åpne den tilgjengelig for alle liksom🤦♀️ 11
DianaV Skrevet 4. juni 2019 #12593 Skrevet 4. juni 2019 5 minutter siden, Uglesjel skrev: Hva er greie med henne ang og lukket insta i noen uker, å så åpne den tilgjengelig for alle liksom🤦♀️ Å få flere følgere, kan ikke se noen annen grunn.. 11
J.. Skrevet 4. juni 2019 #12594 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, DianaV skrev: Å få flere følgere, kan ikke se noen annen grunn.. Det er nettopp det hun har forklart som grunn også. 2
MaleficentAurora Skrevet 4. juni 2019 #12595 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Det er nettopp det hun har forklart som grunn også. Da er hun rimelig desperat og ikke fornøyd nok 9
Tran09 Skrevet 4. juni 2019 #12596 Skrevet 4. juni 2019 22 timer siden, nicecar skrev: Ja, hun gjør jo ikke noe annet enn å spøke om dagen - på samme måte som hun "spøkte" om de hårløse delene på hodet hennes. Hun er en liten spøkefugl om dagen hun 🤘 9
J.. Skrevet 4. juni 2019 #12597 Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, Uglesjel skrev: Da er hun rimelig desperat og ikke fornøyd nok Det er helt sikkert. 2
J.. Skrevet 4. juni 2019 #12598 Skrevet 4. juni 2019 (endret) InstaStory - "6mnd siden jeg tok ut silkonen!" Hva jeg tenker - "Du har med andre ord hatt 3 operasjoner på 6 mnd......." Pupp,nese,nese. Endret 4. juni 2019 av J.. 28
MaleficentAurora Skrevet 4. juni 2019 #12599 Skrevet 4. juni 2019 7 minutter siden, J.. skrev: InstaStory - "6mnd siden jeg tok ut silkonen!" Hva jeg tenker - "Du har med andre ord hatt 3 operasjoner på 6 mnd......." Pupp,nese,nese. Alså. Hun er i en kategori som ikke har fått et navn enda🤦♀️ Ikke en gang de største stjerne eller bloggere gir ut slik info. 10
Gjest nicecar Skrevet 4. juni 2019 #12600 Skrevet 4. juni 2019 Siden SE er så besatt av høye viker så bør hun kanskje slutte med de stramme hestehalene med løshår som er festet i det allerede ødelagte håret hun har. Jeg skjønner virkelig ikke hvilken logikk hun følger når hun i det ene øyeblikket tatoverer på hår for og så sette opp stramme hestehaler som lett kan skade håret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå