Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest hulillerunde
Skrevet
4 minutter siden, Detei skrev:

Jo, hun leve godt i forhold til hva jeg skriver om...skriver ikke om hennes mentale, psykisk tilstand...den vet jeg ikke noe om...jeg viser til livsstilen de viser fram...

En livsstil hun har solgt sjela si for...kan ikke på noen måte se eller forstå at det er å leve godt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I innlegget «Q&A - svarer på en haug av kritiske kommentarer» svarer hun jo bare på ett kritisk spørsmål? Eller oppfatter hun spørsmål om strikking, bøker, film og Uber i New York som kritiske? Er det et forsøk på å være morsom?

Endret av Vanben
  • Liker 13
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, spekulasjon, opphavsrett og tilsvar til dette. 

Ninab82, mod

Gjest Gul_gul
Skrevet
9 hours ago, kahaki said:

Syntes det beste er at mikrofonstativet hennes (VG) ikke utleverer nok en neseoperasjon og nok en lidelse.

Ja, og VG har i det hele tatt hatt bemerkelsesverdig få artikler/historier/kose-intervju med SE siden tatoverings-gate. Jeg lurer på om det er SE som har valgt bort VG eller omvendt? 

Skrevet

Det er si  at hun blir "sykere" for hvert år og høyere status hun får i media. For i starten så snakket hun aldri om sykdommer eller diagnoser. Nå omhandler bloggen hennes nærmeste kun om utseende og helsen hennes. Så det er ikke rart at hun er blitt Norges farligste forbildet. Og det er bra at hun får kritikk storm mot seg fra de andre bloggere. Greit nok at hun tjerner godt på og utlvere seg slik. Men hun har enda ikke noe som helst forståelse for hva hun gjør med leserene sine. Og det er rett å slett trist.

• Liker 20
Skrevet (endret)

Hvis man går kjapt gjennom de største bloggene vil man se at den reklamen som nå er i bloggene, er småprodukter fra annonsører som neppe har de romsligste budsjettene. Forhåpentligvis er denne snuskebransjen på vei ned og ut. Det er svært betenkelig at annonsører har (mis)brukt naive bloggere i årevis og derved vært med på å skape/ skade deres selvbilder. Utseendepresset er ekstremt og de konkurrerer seg i mellom, og noen blir svært syke av det og kollapser helt. Andre pikantiserer og romantiserer alvorlige temaer som for eksempel psykisk sykdom, kanskje fordi de lever i en verden der alt dreier seg om dem selv, og de som kunne tatt opp problematikken på en seriøs måte - nemlig mediene - de holder kjeft eller applauderer. Kanskje mediene er de som har utnyttet bloggerne mest, bare for å ha noe billig å fylle spaltene med.

At SE fremdeles tjener såpass bra kan skyldes andre ting enn reklameinntekter via blogg og SoMe, - som TV-serie, bøker og andre ting vi ikke vet noe om. 

Endret av Pust
  • Liker 10
Gjest Gul_gul
Skrevet
7 minutter siden, Diamant said:

Ja, jeg så den. Men det er en typ årlig 'nye regnskapstall'-artikkel. Jeg sjekket i VGs arkiver hvor hyppig de normalt skrev om SE, især hvor hun aktivt bidrar med kommentar, svar på spørsmål, osv., og det har (til sammenligning) nesten ingenting vært siden tatoverings-gate ballen ble lagt død med NRK-debatten. Jeg tror kanskje SE hadde forventet at noen fra VG (f.eks. Hegseth) tok henne i forsvar mot Gjelsvik, og da det ikke skjedde ble hun krenka (*host, host*) og har sluttet å pushe blogginnlegg o.l. til VG. I hvert fall for en stund. 

Skrevet

Hun tar ikke akkurat privatfly selv, men hun flyr så mye og burde ha selvinnsikt før hun kritiserer andre å setter seg selv i søkelyset for en slik sak. 

Ref VG sin Snapchat 

49027968-7472-41CC-B540-9E1DE55F439B.png

• Liker 25
Skrevet

Hva er greie med henne ang og lukket insta i noen uker, å så åpne den tilgjengelig for alle liksom🤦‍♀️

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hva er greie med henne ang og lukket insta i noen uker, å så åpne den tilgjengelig for alle liksom🤦‍♀️

Å få flere følgere, kan ikke se noen annen grunn.. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, DianaV skrev:

Å få flere følgere, kan ikke se noen annen grunn.. 

Det er nettopp det hun har forklart som grunn også.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Det er nettopp det hun har forklart som grunn også.

Da er hun rimelig desperat og ikke fornøyd nok

• Liker 9
Skrevet
22 timer siden, nicecar skrev:

Ja, hun gjør jo ikke noe annet enn å spøke om dagen - på samme måte som hun "spøkte" om de hårløse delene på hodet hennes.

Hun er en liten spøkefugl om dagen hun :ironi:🤘

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Da er hun rimelig desperat og ikke fornøyd nok

Det er helt sikkert.

• Liker 2
Skrevet (endret)

InstaStory - "6mnd siden jeg tok ut silkonen!"

Hva jeg tenker - "Du har med andre ord hatt 3 operasjoner på 6 mnd......."

Pupp,nese,nese.

Endret av J..
  • Liker 28
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

InstaStory - "6mnd siden jeg tok ut silkonen!"

Hva jeg tenker - "Du har med andre ord hatt 3 operasjoner på 6 mnd......."

Pupp,nese,nese.

Alså. Hun er i en kategori som ikke har fått et navn enda🤦‍♀️ Ikke en gang de største stjerne eller bloggere gir ut slik info.

• Liker 10
Gjest nicecar
Skrevet

Siden SE er så besatt av høye viker så bør hun kanskje slutte med de stramme hestehalene med løshår som er festet i det allerede ødelagte håret hun har.

Jeg skjønner virkelig ikke hvilken logikk hun følger når hun i det ene øyeblikket tatoverer på hår for og så sette opp stramme hestehaler som lett kan skade håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...