Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og igjen føler jeg at jeg har lest innlegget hennes før. Blir hun inspirert litt her og der, klipper og limer diverse inspo sammen med et dagsaktuelt tema?

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)
2 timer siden, Pust skrev:

Skal man le eller gråte? 

Synes det innlegget hennes var godt skrevet, jeg 

Endret av Kjærlighetsbarn98
Gjest Gul_gul
Skrevet
9 hours ago, Kjærlighetsbarn98 said:

Synes det innlegget hennes var godt skrevet, jeg 

Ja, det skal hun ha. Det var denne type engasjement som bar henne fram i utgangspunktet. 

Skrevet

Går det nedover med bransjen? Syns det er fryktelig mye luriumpiller og affiliateslenker hos samtlige toppbloggere for tiden.

• Liker 11
Skrevet

Det forklarer jo også at SE sa møtet dessverre ikke kunne tas over skype. Hun følte vel at hun måtte forsvare at hun nok en gang skulle ut å fly (til tross for at hun skulle ha et år fritt for flygninger for miljøet).

• Liker 16
Gjest nicecar
Skrevet
3 minutter siden, Tarese skrev:

Det forklarer jo også at SE sa møtet dessverre ikke kunne tas over skype. Hun følte vel at hun måtte forsvare at hun nok en gang skulle ut å fly (til tross for at hun skulle ha et år fritt for flygninger for miljøet).

Også høres det litt ekstravagant ut at hun skal ha møte i USA. Skulle nesten tro at hun var kjent der 🤦🏻‍♀️

Hun fant vel bare en bedre kirurg der som har lovet henne en fresh ny 2019 nese, og da driter hun plutselig langt f i miljøet.

Skrevet

Hvorfor har dere her inne et så sterkt behov for å finne feil og rakke ned på Sophie Elise? Hvorfor må dere ha en mening om alt hun gjør? Dere er en gjeng bedrevitere som egentlig er helt uvitende. La nå hun få leve sitt liv uten å bli dømt og kommentert hele tiden! 

• Liker 6
Skrevet
45 minutter siden, Spøkelse skrev:

Tror du folk ikke klarer å gjøre seg opp en mening ved å sammenligne bilder på bloggen? Det er sjelden en kroppsdel endrer seg ut av det blå. 

Syns i tilfelle det er innmari synd hvis det er sant (noe jeg tror det er, basert på å sammenligne bilder hun selv har lagt ut). 

Hvorfor ha en mening om alt? Og hvorfor i det hele tatt bry seg så mye om det at man har et så sterkt behov for å dele den med andre? 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, hotfudge said:

Hvorfor ha en mening om alt? Og hvorfor i det hele tatt bry seg så mye om det at man har et så sterkt behov for å dele den med andre? 

Hovedfaktoren i underholdningsverdien hennes er jo å spille bingo med hva den neste plastiske operasjonen skal være. 

Finn fram bingobrettet og tusj folkens, for her går det unna. 

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, hotfudge skrev:

Ditt eget behov er jo sterkt nok til å komme hit,å mene noe om andres meninger,så hvorfor ikke.

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Hahahaha, fantastisk! Hva skal man si?

jeg bor i utlandet så får ikke med meg hva som skjer på Jodel Oslo, men DETTE er hvorfor jeg er på KG. Får se hvor lenge det står..

«Popper popcorn» 

Er jo bare å laste ned fake location app,vips - så får man se hva man vil på Jodel.

• Liker 3
Gjest nicecar
Skrevet
8 minutter siden, hotfudge skrev:

Fordi vi bryr oss, move on. Du er klar over at du er på rampelys-forumet?

Skrevet
2 minutter siden, J.. said:

Er jo bare å laste ned fake location app,vips - så får man se hva man vil på Jodel.

Har aldri tenkt på det, faktisk. Kanskje ;) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, ReinaSiete skrev:

Har aldri tenkt på det, faktisk. Kanskje ;) 

👌🏻

• Liker 3
Gjest loveli
Skrevet

Ikke sikkert hun opererte i NY. Skal man ikke gå med bandage og tape en stund etter operasjonen? Da kan hun ha operert i Tyrkia og gå med plaster nå?

Nesen så veldig annerledes ut for et par uker siden, før dette bildet ble tatt?

Gjest Gul_gul
Skrevet (endret)

Er det innenfor KGs regler å forsøke å tolke hva kryptiske blogginnlegg (25.05.2019 23:17) betyr?  

For da høres det for meg ut som om hun prøver å antyde det var en såkalt medisinsk begrunnelse for at hun nå renner rundt med bandasje på nesen... 

Hun nevner i tillegg at hun ikke kan "eie noe som ikke er sannheten", men at hun heller ikke har "...jævla meldeplikt på ting som er sinnsykt personlig."  Sitat fra innlegget "5000 KR FOR EN BRUSBOKS" 25.05.2019 23:17.

Endret av Gul_gul
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Stakkars jente som føler at hun må fikse på alt. Har ikke så mye mer å si egentlig. Utrolig synd😢

Skrevet
1 time siden, hotfudge skrev:

Bare husk at du vet ingenting da. Kun det du tror ser og hører fra denne tråden.

Nei, jeg vet ingenting og hun har nok bare slått nesen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...