Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, englefjert skrev:

Jeg lo mer av denne: 

selvinnsikten er topp :fnise:

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Gjest hulillerunde
Skrevet
1 time siden, alli634 skrev:

Dette er vel strengt tatt ikke hennes snaps, men reklame på snapchat fra hair care

Som SE reklamerer for...etter at hun skryter spraytan som selges hos Coverbrands opp i skyene og påstår at det er det eneste produktet hun bruker 🙄

Skrevet
13 minutter siden, hulillerunde skrev:

Som SE reklamerer for...etter at hun skryter spraytan som selges hos Coverbrands opp i skyene og påstår at det er det eneste produktet hun bruker 🙄

Et par dager etter hun snappet at hun lå i solariumet...

• Liker 22
Skrevet

Stakkar. Det er ikke lett å være reklameblogger og sjonglere så mange versjoner av sannheten samtidig. 

Gjest Eidsbergingen
Skrevet

Apropos "care" i både reklame for HairCare og TanCare, og "care" for dyrevelferd, miljø, psykisk helse og nestekjærlighet - passer utmerket til Sophie når jeg tenker meg litt om 

= she dosen't care...at all 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
marie_82 skrev (På 21.2.2018 den 10.19):

Denne er litt morsom.. Etter at reporteren nevner "knirking" så begynner hun å knirke mye mer 😂

https://www.tv2.no/a/5391993/

:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet
7 hours ago, marie_82 said:

Denne er litt morsom.. Etter at reporteren nevner "knirking" så begynner hun å knirke mye mer 😂

https://www.tv2.no/a/5391993/

Fyttirakkern så irritert jeg blir på media som presterer å kalle henne 'en foregangskvinne for knirking i stemmen' (!). Foregangskvinner sikret kvinnene stemmerett i 1913, de hjalp til å lovfeste selvbestemt abort og de jobber i forskning, som lærere, som fagforeningsrepresentanter eller opererer som ressursmennesker for sine barn og for mennesker i sitt nærmiljø.

Denne kvinnen er ingen foregangskvinne for noe som helst, og å kalle henne det er både latterlig og fordummende. Skam dere, media. 

• Liker 46
Skrevet
On 2/19/2018 at 12:44 PM, Eidsbergingen said:

Hentet fra http://m.sophieelise.blogg.no/1513165514_jeg_har_operert.html

Google en eggstokk igjen og leser http://forum.babyverden.no/threads/noen-av-dere-gravid-med-en-eggstokk.641846/

Jeg leser det slik at hun fremstiller det som vanskeligere og hun er i posisjon andre ikke kjenner eller forstår( <- obs! Min tolkning). PCOS, egglederne operert vekk og livmor - det finnes verre tilstander ute og vandrer. En oppegående eggstokk legger ikke jeg i "vanskeligere" etter hva jeg har lest nå.

Tilføyelse: jeg reagerer da jeg mener det blir å gi feil informasjon og bekymring til andre som måtte gjennomgå det samme og tror de får mindre sannsynlighet til å bli gravid på den normale måten. At det må noe spesielt til for å bli gravid

Hvor ofte er den jenta under narkose :klo: ?! 

• Liker 11
Skrevet
31 minutter siden, lille_mai skrev:

Fyttirakkern så irritert jeg blir på media som presterer å kalle henne 'en foregangskvinne for knirking i stemmen' (!). Foregangskvinner sikret kvinnene stemmerett i 1913, de hjalp til å lovfeste selvbestemt abort og de jobber i forskning, som lærere, som fagforeningsrepresentanter eller opererer som ressursmennesker for sine barn og for mennesker i sitt nærmiljø.

Denne kvinnen er ingen foregangskvinne for noe som helst, og å kalle henne det er både latterlig og fordummende. Skam dere, media. 

Media elsker jo denne jenta, så er ikke overasket :rolleyes:

• Liker 3
Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
59 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Hvor ofte er den jenta under narkose :klo: ?! 

Hakke peil:vetikke:

Endret av Eidsbergingen
Skrevet
17 minutter siden, orfeus skrev:

Hurra! Håper det kommer flere slike saklige kommentarer i media, gjerne noen der de også omtaler reklamedelen.

Kommer sikkert et sutreinnlegg fra henne etter hun har lest innlegget hans

• Liker 4
Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
59 minutter siden, Christy89 skrev:

Kommer sikkert et sutreinnlegg fra henne etter hun har lest innlegget hans

Nei, for en gang skyld la helt vanlige mennesker få komme til ordet i media uten å bli knebla av sutreinnlegg.Ber inni meg at det leserbrevet er for lite for SE og hennes media (VG og Se&Hør) til å skape blest og overskrifter.

Endret av Eidsbergingen
Fjernet unødvendig setning
Skrevet (endret)
1 time siden, korallrev skrev:

Skrevet av en mann - noe nøkternt og «mildt» skrevet, men jeg håper det kommer mer som dette etter hvert.

leserinnlegg: https://www.an.no/debatt/arbeiderpartiet/kultur/blogger-sophie-elise-en-negativ-pavirker-av-de-unge/o/5-4-700972

Sitat: "Hun er selverklært hobby-psykolog og mener at alle må få seg en psykolog."

... Hun selv derimot, til tross for at hun liksom har vært tungt deprimert og hva har hun egentlig ikke vært... Hun selv er for smart for de fleste psykologer og har heller skrevet dagbok. 

Men det er helt klart gode og kloke betraktninger fra en mann som jobber med barn/ungdom i målgruppa. 

Endret av Oktnxbye
  • Liker 14
Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Hurra! Håper det kommer flere slike saklige kommentarer i media, gjerne noen der de også omtaler reklamedelen.

Ikke noe fan av SE. Men det var en tam kommentar, og poenget drukner i overfloden av negative adjektiver. Spot on, for all del, men ikke saklig nok. 

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, blåbærpai skrev:

Ikke noe fan av SE. Men det var en tam kommentar, og poenget drukner i overfloden av negative adjektiver. Spot on, for all del, men ikke saklig nok. 

Enig. Blir enkelt for Sophie å "ta" han om hun vil, dessverre. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...