Rebbsi Skrevet 15. februar 2018 #7521 Skrevet 15. februar 2018 Hvorfor skal alle tro at SE vil ha barn kun fordi Kylie har fått barn? Er det ikke ganske naturlig at når du møter et annet menneske som du elsker og ser en fremtid med så er barn aktuelt om mor og far ønsker det? Nei, hun ville kanskje ikke ha barn før hun møtte Kasper, og nå har hun endret mening, ser ikke noe galt i det! 7
Gjest Newroz Skrevet 16. februar 2018 #7522 Skrevet 16. februar 2018 21 minutter siden, Rebbsi skrev: Hvorfor skal alle tro at SE vil ha barn kun fordi Kylie har fått barn? Er det ikke ganske naturlig at når du møter et annet menneske som du elsker og ser en fremtid med så er barn aktuelt om mor og far ønsker det? Nei, hun ville kanskje ikke ha barn før hun møtte Kasper, og nå har hun endret mening, ser ikke noe galt i det! Absolutt ikke noe galt i det. Flere som på ett tidspunkt sier de ikke ønsker barn går bort i fra dette senere, og noen går også andre veien Årsaken til at det kom på banen er et innlegg, som hun nå har slettet, hvor det var veldig mye som kunne tolkes som "hint" til at hun var gravid, samt at hun selv har sagt at hun er veldig fan av Kylie som nettopp har fått barn. Disse to sammen gjør nok at mange lesere kanskje tror hun er gravid, eller nå er i ferd med å stifte familie - som det absolutt ikke er noe feil med.
Gjest hulillerunde Skrevet 16. februar 2018 #7523 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 19 timer siden, Metzili skrev: "Det jeg nå har gjort er, kort fortalt: fjernet en del cyster (da noen av dem hadde vokst til å bli over dobbelt så store), skyll av bekken + sjekke om eggstokkene mine funker som de skal. Dette har jeg jo fått en indikator på tidligere, men jeg måtte operere for å finne ut 100%. Nå har jeg svaret og det er altså nei, den ene slipper ikke ut egg og jeg har derfor mye mindre sannsynlighet for å bli gravid enn andre. " Fra Bloggen 13.12.17. Så hun er ikke gravid, altså Nå skal jeg ikke være påstålelig å si at SLIK er det, men jeg har lest et eller annet sted at dersom den ene eggstokken ikke fungerer så tar den andre over funksjonen til denne. Jeg tenker da, og kan absolutt ta feil, at hun har ca samme sjans til å bli gravid som "alle" andre. Endret 16. februar 2018 av lillesky
lillesky Skrevet 16. februar 2018 #7524 Skrevet 16. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod)
Gjest pelikanen Skrevet 16. februar 2018 #7525 Skrevet 16. februar 2018 Resett hadde en artikkel om boken hennes i går
agnesbjercke Skrevet 16. februar 2018 #7526 Skrevet 16. februar 2018 På 3.12.2017 den 18.36, LeilaS skrev: Her bekreftet hun nesten en rumpeoperasjon da. Sier hun putter plastikk inn i kroppen og viser bilde av rumpa. Hun har jo bekreftet det i serien sin:)
Gjest wahaj Skrevet 16. februar 2018 #7527 Skrevet 16. februar 2018 8 timer siden, hulillerunde skrev: Nå skal jeg ikke være påstålelig å si at SLIK er det, men jeg har lest et eller annet sted at dersom den ene eggstokken ikke fungerer så tar den andre over funksjonen til denne. Jeg tenker da, og kan absolutt ta feil, at hun har ca samme sjans til å bli gravid som "alle" andre. Stemmer det. Søsteren min måtte fjerne den ene eggstokken i ungdomstiden og fikk beskjed om at det ikke ville påvirke fruktbarheten. Og hu har fått flere barn.
Gjest Bloggleseren Skrevet 16. februar 2018 #7528 Skrevet 16. februar 2018 7 hours ago, pelikanen said: Resett hadde en artikkel om boken hennes i går Takk for tips. Måtte lese den: https://resett.no/2018/02/15/bokanmeldelse-sophie-elise-isachsen-forbilde/ Milde Moses, for en deprimerende lesning. Boka høres minst like ille ut som jeg hadde trodd. Det virker som det er ganske nattsvart oppi det hodet; glad det ikke er mitt. Og det er også usigelig trist at ei jente som er så opptatt av å være pen, og som var så vakker i utgangspunktet, har klart å operere seg selv mindre pen. Hun kommer liksom lenger og lenger unna målet. Det er ikke tvil om at det noe galt psykisk og at hun hadde hatt godt av behandling. Samtidig er det absurd det hun sier om at hun ikke går til psykolog fordi hun er mye smartere enn alle psykologer hun har møtt. Intelligensmessig er hun jo helt på det jevne. Selvinnsikten er det virkelig noe galt med. Hun klarer ikke å se verken det ytre eller det indre klart.
Metzili Skrevet 16. februar 2018 #7529 Skrevet 16. februar 2018 12 hours ago, hulillerunde said: Nå skal jeg ikke være påstålelig å si at SLIK er det, men jeg har lest et eller annet sted at dersom den ene eggstokken ikke fungerer så tar den andre over funksjonen til denne. Jeg tenker da, og kan absolutt ta feil, at hun har ca samme sjans til å bli gravid som "alle" andre. Ja, jeg vet det. Har venner so har blitt gravide uten problem med en eggstokk. Det jeg siktet til var at det er gaatt kort tid siden operasjon og naa (hvis hun var gravid hadde hun ikke hatt mage enda). 1
lillesky Skrevet 16. februar 2018 #7530 Skrevet 16. februar 2018 Tråden er ryddet for tekst med opphavsrett. /lillesky (mod)
elisaday Skrevet 16. februar 2018 #7531 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, Bloggleseren skrev: Takk for tips. Måtte lese den: https://resett.no/2018/02/15/bokanmeldelse-sophie-elise-isachsen-forbilde/ Milde Moses, for en deprimerende lesning. Boka høres minst like ille ut som jeg hadde trodd. Det virker som det er ganske nattsvart oppi det hodet; glad det ikke er mitt. Og det er også usigelig trist at ei jente som er så opptatt av å være pen, og som var så vakker i utgangspunktet, har klart å operere seg selv mindre pen. Hun kommer liksom lenger og lenger unna målet. Det er ikke tvil om at det noe galt psykisk og at hun hadde hatt godt av behandling. Samtidig er det absurd det hun sier om at hun ikke går til psykolog fordi hun er mye smartere enn alle psykologer hun har møtt. Intelligensmessig er hun jo helt på det jevne. Selvinnsikten er det virkelig noe galt med. Hun klarer ikke å se verken det ytre eller det indre klart. "Og så tenker jeg at den dagen jeg tør å ta livet av meg selv, så skal jeg også ha kun ett eneste ønske, og det er rosa champagne i min begravelse." Utdrag fra boken. Jeg blir faktisk litt målløs, rett og slett. 14
Gjest Eidsbergingen Skrevet 16. februar 2018 #7532 Skrevet 16. februar 2018 17 minutter siden, elisaday skrev: "Og så tenker jeg at den dagen jeg tør å ta livet av meg selv, så skal jeg også ha kun ett eneste ønske, og det er rosa champagne i min begravelse." Hva i granskauen? Kan tolkes som galgenhumor eller er ho oppriktig dyp og ærlig?
Gjest orfeus Skrevet 16. februar 2018 #7533 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 27 minutter siden, elisaday skrev: "Og så tenker jeg at den dagen jeg tør å ta livet av meg selv, så skal jeg også ha kun ett eneste ønske, og det er rosa champagne i min begravelse." Utdrag fra boken. Jeg blir faktisk litt målløs, rett og slett. Slike utsagn forteller at hun er svært ung mentalt. Mye av det hun skriver om, når hun ikke skriver om sminke, er tanker de fleste har i puberteten/tidlig ungdom, men som hun, i voksen alder, ser ut til å tro er spesielt for henne, og at de er unike. Hvis hun hadde brydd seg om å lytte til andre mennesker, for eksempel venner og familie, ville hun kanskje utviklet seg og forstått mer av den verden hun lever i og ikke blitt værende i pubertetens ego-boble. PS Dagens reklameinnlegg for treningstøy er virkelig sleip! Hun klarer faktisk å få det til å høres ut som om man blir sprekere av de klærne man har på seg. Flink influenser. Det blir nok mye masing på nytt treningstøy rundt om i diverse tenåringshjem nå. Endret 16. februar 2018 av orfeus Lagt til et PS
Gjest Eidsbergingen Skrevet 16. februar 2018 #7534 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Etter å ha lest tråder om toppbloggerne - forstår jeg at det er penger og klikk som rår. Det jeg ikke forstår - er menneskene som blir eksponert for all reklame og personlige detaljer, tror de har et gjensidig "forhold" til bloggeren. Tror leserne at de får noe av Sophie Elise? Og nå jeg er oppriktig nysgjerrig: Hva er det Sophie Elise gir tilbake til alle leserne og seerne sine? Endret 16. februar 2018 av Eidsbergingen
Elevbruker Skrevet 16. februar 2018 #7535 Skrevet 16. februar 2018 51 minutter siden, orfeus skrev: Slike utsagn forteller at hun er svært ung mentalt. Mye av det hun skriver om, når hun ikke skriver om sminke, er tanker de fleste har i puberteten/tidlig ungdom, men som hun, i voksen alder, ser ut til å tro er spesielt for henne, og at de er unike. Hvis hun hadde brydd seg om å lytte til andre mennesker, for eksempel venner og familie, ville hun kanskje utviklet seg og forstått mer av den verden hun lever i og ikke blitt værende i pubertetens ego-boble. PS Dagens reklameinnlegg for treningstøy er virkelig sleip! Hun klarer faktisk å få det til å høres ut som om man blir sprekere av de klærne man har på seg. Flink influenser. Det blir nok mye masing på nytt treningstøy rundt om i diverse tenåringshjem nå. Hun var mye mer forsinket i pubertet en alle andre en henne siden hun er så liten osv. Defor hun ikke ble fornøyd først siden hun var forsinket før alle andre i følge henne selv da. Tror hun var hos legen også og legen hadde sakt til hun var forsinket foralt til andre. Kan ikke huske når dette var men hun skrev innlegg om dette for noen år si 2014 ish?
korallrev Skrevet 16. februar 2018 #7536 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 24 minutter siden, Elevbruker skrev: Hun var mye mer forsinket i pubertet en alle andre en henne siden hun er så liten osv. Defor hun ikke ble fornøyd først siden hun var forsinket før alle andre i følge henne selv da. Tror hun var hos legen også og legen hadde sakt til hun var forsinket foralt til andre. Kan ikke huske når dette var men hun skrev innlegg om dette for noen år si 2014 ish? Heh! Jeg var nok mer forsinket enn henne i puberteten; jeg kunne ikke blitt gravid engang da jeg var 14, fordi jeg ikke hadde fått mensen da. Jeg er et par cm høyere enn henne og var en del tynnere da jeg var i tenårene. Det du skriver henger ikke på greip, med mindre hun fortsatt henger fast i puberteten, da, noe det ofte virker som ut fra utsagnene hun kommer med. Endret 16. februar 2018 av korallrev 7
Gjest hulillerunde Skrevet 16. februar 2018 #7537 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, elisaday skrev: "Og så tenker jeg at den dagen jeg tør å ta livet av meg selv, så skal jeg også ha kun ett eneste ønske, og det er rosa champagne i min begravelse." Utdrag fra boken. Jeg blir faktisk litt målløs, rett og slett. Dette ER så skremmende!! Det er skremmende at hun rosemaler selvmord! Hun gir seg en lang faen i at statistikken for unge som tar selvmord har skutt i været. Hvorfor er det INGEN som griper inn?! Jeg kjenner jeg blir sint!!
Gjest Bloggleseren Skrevet 16. februar 2018 #7538 Skrevet 16. februar 2018 Og hva med dette her da, fra dyrevennen: Quote "Hun vil selge hunden sin for å få flere penger til å drive bloggen. Det ender med at farfaren kjøper kamerautstyret til henne." Det er vel den stakkars Vigdis det er snakk om her, da, miniatyrhunden som hun hadde i tenårene, den som hun flyttet fra og som vi aldri hørte noe mer om. Og etter det har hun dumpet to katter og en Charlie på foreldrene sine... Dette utsagnet sier jo alt om hvor glad hun er i kjæledyrene sine. Jeg hadde seriøst aldri solgt et kjæledyr for å få råd til nytt kamera. Dyr er jo familie.
Gjest orfeus Skrevet 16. februar 2018 #7539 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 1 time siden, Elevbruker skrev: Hun var mye mer forsinket i pubertet en alle andre en henne siden hun er så liten osv. Defor hun ikke ble fornøyd først siden hun var forsinket før alle andre i følge henne selv da. Tror hun var hos legen også og legen hadde sakt til hun var forsinket foralt til andre. Kan ikke huske når dette var men hun skrev innlegg om dette for noen år si 2014 ish? Jeg skjønner nesten ikke hva du mener, men jeg tror du har misforstått innlegget mitt. Det handler ikke om hvorvidt hun kom tidlig eller sent i puberteten, men at hun tenker nå, som voksen, slik andre gjorde i puberteten. Jeg tviler forresten på at hun var sent ute, fordi hun har skrevet om at hun var seksuelt aktiv som svært ung, og hadde en abort da hun var så vidt 15 år. http://sophieelise.blogg.no/1335126960_personlig.html Her forteller hun at hun fikk mensen som 13-åring. Helt normalt, ikke sent. http://sophieelise.blogg.no/1417452114_den_aller_frste_gange.html Det er forresten rart å se bildene i det innlegget. Slik ser hun altså egentlig ut. PS Hun skriver mer om det her http://sophieelise.blogg.no/1451428848_29122015.html Endret 16. februar 2018 av orfeus Lagt til et PS og en lenke
Gjest Bloggleseren Skrevet 16. februar 2018 #7540 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, orfeus said: Det er forresten rart å se bildene i det innlegget. Slik ser hun altså egentlig ut. Ja, fra naturens side var hun så utrolig søt. Jeg husker at jeg tenkte "wow" første gang jeg så henne, rundt 2011 eller noe slikt. Akkurat det synes jeg er veldig trist, at hun ikke så hva hun hadde, litt som MJ. Jeg skjønner jo at det bildet hun har av sitt eget ytre er unaturlig og utenfor hennes kontroll, og jeg skulle ønske hun fikk hjelp med akkurat det. Men for å få hjelp må hun slutte å tro at hun er så mye smartere enn alle psykologer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå