Gjest Asti Skrevet 19. februar 2018 #7581 Skrevet 19. februar 2018 Vet ikke om denne - http://www.ht.no/nyheter/2016/01/16/Synes-du-er-kjempepen-og-vil-ta-restylane-i-leppene-snart-12034980.ece - er delt her tidligere? I tilfelle er det alltid nye lesere som kanskje ikke har lest den.
Gjest hulillerunde Skrevet 19. februar 2018 #7582 Skrevet 19. februar 2018 Hun som til stadighet reklamerer for Coverbrands og spraytan... Det er godt hun virkelig står for produktene hun selger... Bildene dukket opp på snapchat som reklame
halvehimmelen Skrevet 19. februar 2018 #7583 Skrevet 19. februar 2018 Beklager for at jeg sier det... men er det ikke bare så himla typisk at SE var på bussen hvor knivstikkingen tok sted? Hun er alltid involvert i slike dramatiske hendelser. 19
Gjest orfeus Skrevet 19. februar 2018 #7584 Skrevet 19. februar 2018 21 minutter siden, halvehimmelen skrev: Beklager for at jeg sier det... men er det ikke bare så himla typisk at SE var på bussen hvor knivstikkingen tok sted? Hun er alltid involvert i slike dramatiske hendelser. Var det noen vitner som faktisk så at hun var der? Jeg kan også si at jeg var der ...
Gjest hulillerunde Skrevet 19. februar 2018 #7585 Skrevet 19. februar 2018 Er det ikke også litt rart å bare forlate et åsted uten å gi noen forklaring til politiet først?
The Kitten Skrevet 20. februar 2018 #7586 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, hulillerunde skrev: Er det ikke også litt rart å bare forlate et åsted uten å gi noen forklaring til politiet først? Det er jeg ikke sikker på om er lov engang. 12
Tarese Skrevet 20. februar 2018 #7587 Skrevet 20. februar 2018 5 timer siden, The Kitten skrev: Det er jeg ikke sikker på om er lov engang. Det er andre lover og regler for bloggerne, må vite.. 9
Gjest Eidsbergingen Skrevet 20. februar 2018 #7588 Skrevet 20. februar 2018 (endret) 15 timer siden, hulillerunde skrev: Hun som til stadighet reklamerer for Coverbrands og spraytan... Det er godt hun virkelig står for produktene hun selger... Bildene dukket opp på snapchat som reklame Kan leke "finn ordet annonse" på sånne reklamer. Du har 3 sekunder på deg! ... Det oser ikke omtanke av SE når hun vinkler knivstikking på bussen over på seg og publiserer blogginnlegg om det. Akkurat det er usmakelig gjort Endret 20. februar 2018 av Eidsbergingen rettet på en setning
Christy89 Skrevet 20. februar 2018 #7589 Skrevet 20. februar 2018 Skulle gjerne likt om noen av de som var på bussen kunne bekrefte at hun faktisk var der. Noe sier meg at hun ikke var der 🙄 13
Gjest Dikteren Skrevet 20. februar 2018 #7590 Skrevet 20. februar 2018 »En mann ble knivstukket på bussen, og jeg var der. Herregud :(. « Enda et forsøk på å sette seg selv i bås. Alt handler om henne hele tiden. Megmegmegmeg. I hvilket århundre skal folk slutte å mate henne med oppmerksomhet?
Gjest orfeus Skrevet 20. februar 2018 #7591 Skrevet 20. februar 2018 7 minutter siden, Skrueløs skrev: »En mann ble knivstukket på bussen, og jeg var der. Herregud :(. « Enda et forsøk på å sette seg selv i bås. Alt handler om henne hele tiden. Megmegmegmeg. I hvilket århundre skal folk slutte å mate henne med oppmerksomhet? Hun kunne vært bittelitt tilgitt dersom hun hadde sagt vi, ettersom hun var der med kjæresten. Sier hun.
Gjest Newroz Skrevet 20. februar 2018 #7592 Skrevet 20. februar 2018 15 timer siden, hulillerunde skrev: Hun som til stadighet reklamerer for Coverbrands og spraytan... Det er godt hun virkelig står for produktene hun selger... Bildene dukket opp på snapchat som reklame (fjernet bilder) Dette er vel en gjenganger hos flere bloggere, og sier alt om at vi ikke kan stole på noe av hva de reklamerer for. Det er som all annen reklame: De får betalt og reklamerer. De reklamerer for at de får så fin hud av det og det produktet, men redigerer bildene, eller sier i neste innlegg at de får på et annet produkt/medisiner som gir de sååå fin hud osv. "Venninne tips" fra bloggerne er like troverdig som reklamen vi ser på tv. Hun sier ikke i denne reklamen at dette er et slik "venninne tips", men det er det bloggerne lever av. De skaper en relasjon til leserne sine, slik at deres tips (reklame) skal fremstå som ekte og som tips fra en hvilken som helst venninne. Dessverre funger det, og mange lar seg nok blende. Hvis ikke, hadde ikke bloggere vært så attraktive for annonsørene.
Gjest orfeus Skrevet 20. februar 2018 #7593 Skrevet 20. februar 2018 (endret) 16 timer siden, hulillerunde skrev: Hun som til stadighet reklamerer for Coverbrands og spraytan... Det er godt hun virkelig står for produktene hun selger... Bildene dukket opp på snapchat som reklame På dette bildet ligner hun faktisk litt på seg selv. Som en fjern slektning ... https://imgur.com/nkjT34A Endret 20. februar 2018 av orfeus
Gjest orfeus Skrevet 20. februar 2018 #7594 Skrevet 20. februar 2018 9 minutter siden, Newroz skrev: Dette er vel en gjenganger hos flere bloggere, og sier alt om at vi ikke kan stole på noe av hva de reklamerer for. Det er som all annen reklame: De får betalt og reklamerer. De reklamerer for at de får så fin hud av det og det produktet, men redigerer bildene, eller sier i neste innlegg at de får på et annet produkt/medisiner som gir de sååå fin hud osv. "Venninne tips" fra bloggerne er like troverdig som reklamen vi ser på tv. Hun sier ikke i denne reklamen at dette er et slik "venninne tips", men det er det bloggerne lever av. De skaper en relasjon til leserne sine, slik at deres tips (reklame) skal fremstå som ekte og som tips fra en hvilken som helst venninne. Dessverre funger det, og mange lar seg nok blende. Hvis ikke, hadde ikke bloggere vært så attraktive for annonsørene. Det er her vi har en jobb å gjøre - med å opplyse så mange som mulig. Jeg snakker om dette så snart det byr seg en anledning, kanskje maser jeg til og med for mye om det, men det er viktig at publikum vet at de blir forsøkt lurt.
Gjest Newroz Skrevet 20. februar 2018 #7595 Skrevet 20. februar 2018 6 minutter siden, orfeus skrev: Det er her vi har en jobb å gjøre - med å opplyse så mange som mulig. Jeg snakker om dette så snart det byr seg en anledning, kanskje maser jeg til og med for mye om det, men det er viktig at publikum vet at de blir forsøkt lurt. Jeg også. Tar jeg det opp med venninner får jeg som regel først til svar: "Men er det så farlig da?". Etter å ha forklart hva og hvorfor er det ingen som har sagt "men er det så farlig da?".
LeilaS Skrevet 20. februar 2018 #7596 Skrevet 20. februar 2018 Å der fikk hun enda mer spalteplass,akkurat som hun ville. Seher skriver om episoden. Hvorfor i alle dager sier hun ikke vi? Neida, hun skriver jeg! Hjelpes 9
korallrev Skrevet 20. februar 2018 #7597 Skrevet 20. februar 2018 Morsomt det Blogg om toppbloggere tok opp med SEs Twitter. Snakk om å kaste stein i glasshus, for er det noen jeg tenker på i forhold til å strebe etter å være dyp og tenkende, så er det SE. Selvinnsikt er en fin bil. Sitat Når folk "ikke vil være som alle andre" og derfor kjøper seg hatt, drikker rødvin og tenker dype tanker. Well. Fra https://twitter.com/SophyyElise/status/964226678884110336?s=20 10
Gjest orfeus Skrevet 20. februar 2018 #7598 Skrevet 20. februar 2018 51 minutter siden, korallrev skrev: Morsomt det Blogg om toppbloggere tok opp med SEs Twitter. Snakk om å kaste stein i glasshus, for er det noen jeg tenker på i forhold til å strebe etter å være dyp og tenkende, så er det SE. Selvinnsikt er en fin bil. Fra https://twitter.com/SophyyElise/status/964226678884110336?s=20 Og der måtte jeg le litt 🙈😂🤣
alli634 Skrevet 20. februar 2018 #7599 Skrevet 20. februar 2018 4 timer siden, Eidsbergingen skrev: Kan leke "finn ordet annonse" på sånne reklamer. Du har 3 sekunder på deg! ... Det oser ikke omtanke av SE når hun vinkler knivstikking på bussen over på seg og publiserer blogginnlegg om det. Akkurat det er usmakelig gjort Dette er vel strengt tatt ikke hennes snaps, men reklame på snapchat fra hair care
englefjert Skrevet 20. februar 2018 #7600 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, orfeus skrev: Og der måtte jeg le litt 🙈😂🤣 Jeg lo mer av denne: 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå