Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest hulillerunde
Skrevet

Hun som til stadighet reklamerer for Coverbrands og spraytan... Det er godt hun virkelig står for produktene hun selger... 

Bildene dukket opp på snapchat som reklame

IMG_6360.PNG

IMG_6361.PNG

Skrevet

Beklager for at jeg sier det... men er det ikke bare så himla typisk at SE var på bussen hvor knivstikkingen tok sted? Hun er alltid involvert i slike dramatiske hendelser.

• Liker 19
Skrevet
21 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Beklager for at jeg sier det... men er det ikke bare så himla typisk at SE var på bussen hvor knivstikkingen tok sted? Hun er alltid involvert i slike dramatiske hendelser.

Var det noen vitner som faktisk så at hun var der? Jeg kan også si at jeg var der ...

Gjest hulillerunde
Skrevet

Er det ikke også litt rart å bare forlate et åsted uten å gi noen forklaring til politiet først? 

Skrevet
2 timer siden, hulillerunde skrev:

Er det ikke også litt rart å bare forlate et åsted uten å gi noen forklaring til politiet først? 

Det er jeg ikke sikker på om er lov engang. 

• Liker 12
Skrevet
5 timer siden, The Kitten skrev:

Det er jeg ikke sikker på om er lov engang. 

Det er andre lover og regler for bloggerne, må vite..

• Liker 9
Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
15 timer siden, hulillerunde skrev:

Hun som til stadighet reklamerer for Coverbrands og spraytan... Det er godt hun virkelig står for produktene hun selger... 

IMG_6360.PNG

IMG_6361.PNG

Kan leke "finn ordet annonse" på sånne reklamer. Du har 3 sekunder på deg! ... 

Det oser ikke omtanke av SE når hun vinkler knivstikking på bussen over på seg og publiserer blogginnlegg om det. Akkurat det er usmakelig gjort :frkk:

Endret av Eidsbergingen
rettet på en setning
Skrevet

Skulle gjerne likt om noen av de som var på bussen kunne bekrefte at hun faktisk var der. Noe sier meg at hun ikke var der 🙄

• Liker 13
Gjest Dikteren
Skrevet

»En mann ble knivstukket på bussen, og jeg var der. Herregud :(. « Enda et forsøk på å sette seg selv i bås. Alt handler om henne hele tiden. Megmegmegmeg. 

I hvilket århundre skal folk slutte å mate henne med oppmerksomhet?

Skrevet
7 minutter siden, Skrueløs skrev:

»En mann ble knivstukket på bussen, og jeg var der. Herregud :(. « Enda et forsøk på å sette seg selv i bås. Alt handler om henne hele tiden. Megmegmegmeg. 

I hvilket århundre skal folk slutte å mate henne med oppmerksomhet?

Hun kunne vært bittelitt tilgitt dersom hun hadde sagt vi, ettersom hun var der med kjæresten. Sier hun.

Skrevet
15 timer siden, hulillerunde skrev:

(fjernet bilder) 

Dette er vel en gjenganger hos flere bloggere, og sier alt om at vi ikke kan stole på noe av hva de reklamerer for. Det er som all annen reklame: De får betalt og reklamerer. 

De reklamerer for at de får så fin hud av det og det produktet, men redigerer bildene, eller sier i neste innlegg at de får på et annet produkt/medisiner som gir de sååå fin hud osv. 

"Venninne tips" fra bloggerne er like troverdig som reklamen vi ser på tv. Hun sier ikke i denne reklamen at dette er et slik "venninne tips", men det er det bloggerne lever av. De skaper en relasjon til leserne sine, slik at deres tips (reklame) skal fremstå som ekte og som tips fra en hvilken som helst venninne. 

Dessverre funger det, og mange lar seg nok blende. Hvis ikke, hadde ikke bloggere vært så attraktive for annonsørene. 

Skrevet (endret)
16 timer siden, hulillerunde skrev:

IMG_6361.PNG

På dette bildet ligner hun faktisk litt på seg selv. Som en fjern slektning ...  https://imgur.com/nkjT34A

Endret av orfeus
Skrevet
9 minutter siden, Newroz skrev:

Dette er vel en gjenganger hos flere bloggere, og sier alt om at vi ikke kan stole på noe av hva de reklamerer for. Det er som all annen reklame: De får betalt og reklamerer. 

De reklamerer for at de får så fin hud av det og det produktet, men redigerer bildene, eller sier i neste innlegg at de får på et annet produkt/medisiner som gir de sååå fin hud osv. 

"Venninne tips" fra bloggerne er like troverdig som reklamen vi ser på tv. Hun sier ikke i denne reklamen at dette er et slik "venninne tips", men det er det bloggerne lever av. De skaper en relasjon til leserne sine, slik at deres tips (reklame) skal fremstå som ekte og som tips fra en hvilken som helst venninne. 

Dessverre funger det, og mange lar seg nok blende. Hvis ikke, hadde ikke bloggere vært så attraktive for annonsørene. 

Det er her vi har en jobb å gjøre - med å opplyse så mange som mulig. Jeg snakker om dette så snart det byr seg en anledning, kanskje maser jeg til og med for mye om det, men det er viktig at publikum vet at de blir forsøkt lurt.

Skrevet
6 minutter siden, orfeus skrev:

Det er her vi har en jobb å gjøre - med å opplyse så mange som mulig. Jeg snakker om dette så snart det byr seg en anledning, kanskje maser jeg til og med for mye om det, men det er viktig at publikum vet at de blir forsøkt lurt.

Jeg også. Tar jeg det opp med venninner får jeg som regel først til svar: "Men er det så farlig da?". Etter å ha forklart hva og hvorfor er det ingen som har sagt "men er det så farlig da?". 

Skrevet

Å der fikk hun enda mer spalteplass,akkurat som hun ville. Seher skriver om episoden. Hvorfor i alle dager sier hun ikke vi? Neida, hun skriver jeg! Hjelpes :roll:

• Liker 9
Skrevet

Morsomt det Blogg om toppbloggere tok opp med SEs Twitter. Snakk om å kaste stein i glasshus, for er det noen jeg tenker på i forhold til å strebe etter å være dyp og tenkende, så er det SE. Selvinnsikt er en fin bil.

Sitat

Når folk "ikke vil være som alle andre" og derfor kjøper seg hatt, drikker rødvin og tenker dype tanker. Well.

Fra https://twitter.com/SophyyElise/status/964226678884110336?s=20

• Liker 10
Skrevet
51 minutter siden, korallrev skrev:

Morsomt det Blogg om toppbloggere tok opp med SEs Twitter. Snakk om å kaste stein i glasshus, for er det noen jeg tenker på i forhold til å strebe etter å være dyp og tenkende, så er det SE. Selvinnsikt er en fin bil.

Fra https://twitter.com/SophyyElise/status/964226678884110336?s=20

Og der måtte jeg le litt 🙈😂🤣

Skrevet
4 timer siden, Eidsbergingen skrev:

Kan leke "finn ordet annonse" på sånne reklamer. Du har 3 sekunder på deg! ... 

Det oser ikke omtanke av SE når hun vinkler knivstikking på bussen over på seg og publiserer blogginnlegg om det. Akkurat det er usmakelig gjort :frkk:

Dette er vel strengt tatt ikke hennes snaps, men reklame på snapchat fra hair care

Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Og der måtte jeg le litt 🙈😂🤣

Jeg lo mer av denne: 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...