Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Newroz skrev:

Det visste jeg ikke... :( Det gir ingen mening: Hvorfor ikke bruke helt dyret når du først skal ta livet av det? 

Storfekjøtt i India?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, deedee_ skrev:

Mesteparten av skinn er faktisk ikke et biprodukt av kjøtt, men kommer fra en egen skinnindustri i india der kuene avles opp og dør kun for skinn. Så blir akkuratt som pelsindustrien, bare værre for det er større etterspørsel. Så ja, at hun liksom er oppdatt av dyr og dems rettigheter er bare bullshit. Det viser hun gang på gang.

I India er kuer hellige.  Så istedet for å bare drepe de raskt pines  og tortureres de sakte til døde.  De anser det som mer vedig.

Skrevet

hun vil uten tvil at vi skal spekulere. Forstår ikke helt hennes tankemåte når hun for noen dager siden, sier hvor ødelagt hun blir av å være offentlig.. og nå ber hun om enda mer oppmerksomhet. hva med å sette sin egen helse først?

• Liker 19
Skrevet
20 hours ago, Newroz said:

Det visste jeg ikke... :( Det gir ingen mening: Hvorfor ikke bruke helt dyret når du først skal ta livet av det? 

Høns fra eggeproduksjon i Norge brukes ikke som mat de heller, fordi de har noe mindre kjøtt enn de som avles til mat :( 

• Liker 3
Gjest Eidsbergingen
Skrevet

Utseendemessig (ansiktet) minner Sophie E meg om en yngre versjon av Fotballfrua. Er det jeg får assosiasjoner med. Mange andre type mennesker i Sophie Elise, men ikke selve henne. Det inntrykket får jeg ikke når leser eller ser bilder av henne.:klo:

For 2 år siden fulgte jeg henne og kunne få en følelse av å kjenne igjen. Til og med anerkjenne.

Men nå... Har jeg ikke peiling. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og omtale av kropp.

Papirfly, mod.

Gjest hulillerunde
Skrevet

"Tre ganger oppsøkte Sophie Elise (23) hjelp da hun bar på mørke tanker. Å ha kjæresten Kasper sier hun har vært til uvurderlig hjelp i en vanskelig tid. Nå drømmer bloggdronningen om barn, selv om hun gruer seg til den dagen hun må forsvare livsstilen sin." vg

Skrevet (endret)

Kanskje hun skjønner at hun har dratt den for langt den dagen ungen hennes spør hvorfor h*n ligner mer på besteforeldrene sine enn på sin egen mor..

Endret av Anonym2467
  • Liker 5
Skrevet

Det er bra at hun faktisk reflekterer hvordan det vil være å få barn, og samtidig ha store deler av privatlivet sitt liggende ute på internett for evig og alltid. 

Den dagen hun får barn vil hun kanskje endre på hva hun deler, og ikke minst kanskje hun, i motsetning til mange andre bloggere, vil skjerme barna sine. 

Skrevet

I dagens bonusepisode av Sophie Elise Verden: 

Joacim sitter og snakker med henne, mens Fetisha krøller parykken hennes. Joacim spør om hun noen gang kommer til å gjøre som bloggeren Voe, å slette bloggen, Instagram osv når hun blir eldre og får mann og barn. Da svarer Sophie ja til dette. Men hun vil ikke ødelegge vaginaen sin, eller kroppen sin for å få barn. Hun ser heller virkelig ikke problemet med å vise evt barn på SoMe og blogg i naturlige settinger med seg selv. 

Hun bør ikke få barn før hun er blitt voksen. 

• Liker 15
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Viking-girl skrev:

I dagens bonusepisode av Sophie Elise Verden: 

Joacim sitter og snakker med henne, mens Fetisha krøller parykken hennes. Joacim spør om hun noen gang kommer til å gjøre som bloggeren Voe, å slette bloggen, Instagram osv når hun blir eldre og får mann og barn. Da svarer Sophie ja til dette. Men hun vil ikke ødelegge vaginaen sin, eller kroppen sin for å få barn. Hun ser heller virkelig ikke problemet med å vise evt barn på SoMe og blogg i naturlige settinger med seg selv. 

Hun bør ikke få barn før hun er blitt voksen. 

Så for noen få uker/måneder siden ville ikke hun få barn mens nå vil hun..? SE i ett nøtteskall altså, skifter mening alt ettersom hva er "hot" i media. Nå har Kylie fått barn så da må vel hun også det da vettuuu

Endret av Anonym2467
  • Liker 16
Skrevet

men var det ikke slik at hun sannsynligvis ikke kan få barn? Synes jeg husker det var noe greier på bloggen om eggstokkene hennes...at hun måtter operere eller noe? Det er bare noen måneder siden, tror jeg. Husker hun skrev noe om at hun har det så vanskelig fordi hun må akseptere at hun kanskje ikke kan få barn..... noen som husker dette bedre enn meg? 

• Liker 3
Skrevet (endret)

"Det jeg nå har gjort er, kort fortalt: fjernet en del cyster (da noen av dem hadde vokst til å bli over dobbelt så store), skyll av bekken + sjekke om eggstokkene mine funker som de skal. Dette har jeg jo fått en indikator på tidligere, men jeg måtte operere for å finne ut 100%. Nå har jeg svaret og det er altså nei, den ene slipper ikke ut egg og jeg har derfor mye mindre sannsynlighet for å bli gravid enn andre. "  Fra Bloggen 13.12.17. Så hun er ikke gravid, altså ;)

Endret av lillesky
  • Liker 3
Skrevet (endret)
19 timer siden, Metzili skrev:

"Det jeg nå har gjort er, kort fortalt: fjernet en del cyster (da noen av dem hadde vokst til å bli over dobbelt så store), skyll av bekken + sjekke om eggstokkene mine funker som de skal. Dette har jeg jo fått en indikator på tidligere, men jeg måtte operere for å finne ut 100%. Nå har jeg svaret og det er altså nei, den ene slipper ikke ut egg og jeg har derfor mye mindre sannsynlighet for å bli gravid enn andre."  Fra Bloggen 13.12.17. Så hun er ikke gravid, altså ;)

Du kan bli gravid med kun en eggstokk. Ja, det kan blir vanskeligere, men så lenge du har en fungerende eggstokk kan du bli gravid :)

Endret av Newroz
Skrevet
3 minutter siden, Newroz said:

Du kan bli gravid med kun en eggstokk. Ja, det kan blir vanskeligere, men så lenge du har en fungerende eggstokk kan du bli gravid :)

Ja, det er sant :) Men jeg tenkte mer på det at det kun er ca. 9 uker siden operasjon, og at hun dermed ikke kan være gravid.  

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Metzili skrev:

Ja, det er sant :) Men jeg tenkte mer på det at det kun er ca. 9 uker siden operasjon, og at hun dermed ikke kan være gravid.  

Sånn sett ja! :) 

Skrevet
2 minutter siden, Newroz said:

Sånn sett ja! :) 

eller hun kan jo være gravid, men det er vel lite sannsynlig med gravidmage.. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...