Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, hulillerunde skrev:

Det er slik jeg og oppfatter det. Hun gir også feilinformasjon når det gjelder de øvrige produktene, som ikke kan kjøpes hos Coverbrands. Tydeligvis ikke så viktig å være ærlig så lenge man tjener penger

Jepp! Husk å melde inn til FT når du finner slikt som dette. De tar gjerne i mot tips! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Newroz skrev:

Kan vel legge til at dette innlegget her har så mikroskrift at man må bruke forstørrelsesglass. Også alt annet enn tydelig. 

Det der er hennes modus operandi. 

Enda godt hun er frisk nok til å bryte noen lover og tjene sine penger. 

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, xemiliex skrev:

Ja, det skal ikke stå på det si! :P

Gjest hulillerunde
Skrevet
4 minutter siden, xemiliex skrev:

Å hun lurer på hvorfor hun ikke blir tatt seriøst... 

Skrevet

Jeg syntes dagens episode hadde en bra scene hvor Joakim kommenterer Sophies avhengighet mtp utseende og operasjoner. Syns det var synd at hun ikke tok poenget hans. Eller jeg tror faktisk hun tar det, da hun ble tydelig opprørt, men ikke har lyst. Og det var frustrerende å se de andre vennene forsvare Sophie fremfor Joakim, fordi "sophie er sophie, vi må bare holde kjeft om det".. Hvis du tror en venn kommer til å dypt angre sine valg i fremtiden, så vil jeg ikke ha venner som holder kjeft og ikke sier noe. 

• Liker 22
Skrevet
15 minutter siden, Sahara_ skrev:

Jeg syntes dagens episode hadde en bra scene hvor Joakim kommenterer Sophies avhengighet mtp utseende og operasjoner. Syns det var synd at hun ikke tok poenget hans. Eller jeg tror faktisk hun tar det, da hun ble tydelig opprørt, men ikke har lyst. Og det var frustrerende å se de andre vennene forsvare Sophie fremfor Joakim, fordi "sophie er sophie, vi må bare holde kjeft om det".. Hvis du tror en venn kommer til å dypt angre sine valg i fremtiden, så vil jeg ikke ha venner som holder kjeft og ikke sier noe. 

Jeg vil heller ikke ha en venn som ikke tør å være ærlig og som bare jatter med. Det er irriterende 

• Liker 12
Skrevet
48 minutter siden, Sahara_ skrev:

Det er ikke venner, men blodigler som klamrer seg fast i håp om å bli kjent selv. 

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Korsihalsen skrev:

Det er ikke venner, men blodigler som klamrer seg fast i håp om å bli kjent selv. 

enig.. hvem er det som tilber sine venner på denne måten.. spesielt slik som Joachim.. ler på sykehuset og starter med komplementer i fleng i tydelig frykt for at hun skal bli sur/begynne å gråte...   de "vennene" der står på tå, og er livredde for å si noe feil..

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Korsihalsen skrev:

man gir og man tar.. Sophie Elise bare tar..

• Liker 17
Skrevet
26 minutter siden, galmamma skrev:

enig.. hvem er det som tilber sine venner på denne måten.. spesielt slik som Joachim.. ler på sykehuset og starter med komplementer i fleng i tydelig frykt for at hun skal bli sur/begynne å gråte...   de "vennene" der står på tå, og er livredde for å si noe feil..

Blir bare falsk synes jeg.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Haha, elsker den scenen der de snakker om botox. Den viser hvor utrolig lite selvinnsikt Sophie Elise har.

Når joakim sier at hun må passe seg for å ikke se ut som en katt i motvind blir hun tydelig veldig irritert, og spør om de ikke er gode nok venner til å vite at hun «ikke kommer til å ta botox til hun ser «sånn» ut» (som en katt i motvind)

Desverre så har hun jo allerede tatt så mye botox at hun har mista all mimikk.

Jeg synes Joakim sa mye fornuftig i denne scenen. Det er så veldig lett å se at Sophie sliter med å ta imot konstruktiv kritkk, og brøler og hyler tilbake som en liten treåring. Jeg synes faktisk at han ER en god venn. Men hun vil ikke ta imot de gode rådene han har. Og det er synd.

Jeg synes denne serien er fantastisk, da den viser hvor lite SE har å bidra til, mtp samfunnsdebatten, for hun har da virkelig ikke peiling. som når hun sier at hun skriver så mange KULE ting, at det er ok å skrive om plastisk operasjon. og at «jeg tror at 18åringer kan tenke selv og ta gode valg, så det er ikke min feil». Men hun har vel sagt at hun angrer på alle inngrepene hun tok ETTER hun vart atten? Det blir bare latterlig. 

Endret av Nettroll
  • Liker 40
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor noen under 30 i det hele tatt tar botox??   Ser virkelig IKKE poenget!   Jeg hadde ikke en linje i ansiktet før jeg var godt over 30.  Og de aller fleste 23 åringer har heller ikke det!   Why?

• Liker 22
Skrevet

Heia Joakim! Synd Sophie ikke tar det ordentlig til seg og lukker ørene, for det han tar opp er faktisk ganske viktig, da spesielt ovenfor hun selv. Greit at leserne kan tenke selv, men da kanskje fint at hun ikke planter tanker om hva som er feil med en kropp (f. eks hip dips). 

• Liker 14
Skrevet
57 minutter siden, Peonjenta skrev:

Kan noen fortelle meg hvorfor noen under 30 i det hele tatt tar botox??   Ser virkelig IKKE poenget!   Jeg hadde ikke en linje i ansiktet før jeg var godt over 30.  Og de aller fleste 23 åringer har heller ikke det!   Why?

Det er vel for å forebygge, men tullete at en på 20 skal begynne med Botox. Dyrt er det og. De fleste unge har ikke råd til det. Jeg har fått litt sinnarynke (jeg er 26) og det får så være. Sånn er det å bli eldre.

• Liker 17
Skrevet

Jeg syns også det var veldig bra av Joakim å si det han sa, i motsetning til å bare holde kjeft og please henne. Jeg er såpass ærlig mot mine venner, og de er det mot meg også - hvis noen av oss oppfører oss dårlig for eksempel, så sier vi ifra, fordi vi er såpass gode venner at vennskapet tåler det. Slik tror jeg veldig mange andre også har det, men det virker som SE i stor grad bare får høre det hun vil høre, foruten av Joakim i denne scenen. Det kan være hardt og brutalt der og da, men i det lange løp ser man ofte at det var de som sa ifra, som hadde rett. :) 

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes også det er fint og forfriskende at han tør å si ifra. «Det er ting i dette rommet som ikke er gjort med måte». Og jeg var ikke klar over at hip dips var en greie før hun nevnte det (dere som ikke vet hva det er: ikke søk det opp). Selvom jeg aldri ville finne på å gjøre noe drastisk med det, har det plutselig blitt noe jeg er bevisst på. Og jeg er voksen, og ser på meg selv som ganske oppegående. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Andrea89 skrev:

Jeg synes også det er fint og forfriskende at han tør å si ifra. «Det er ting i dette rommet som ikke er gjort med måte». Og jeg var ikke klar over at hip dips var en greie før hun nevnte det (dere som ikke vet hva det er: ikke søk det opp). Selvom jeg aldri ville finne på å gjøre noe drastisk med det, har det plutselig blitt noe jeg er bevisst på. Og jeg er voksen, og ser på meg selv som ganske oppegående. 

Jeg har det og kunne ikke brydd meg mindre. Helt sykt at folk faktisk vil fjerne det. De fyller vel på eget fett der. Jeg mener.......hallo? :blink: trodde det var helt normalt. Akkurat som at smilehull er helt normalt. Tror mange hadde hevet bryna om jeg fikk de fjernet.

Endret av Aurora**
  • Liker 6
Skrevet
5 timer siden, Aurora** skrev:

Jeg har det og kunne ikke brydd meg mindre. Helt sykt at folk faktisk vil fjerne det. De fyller vel på eget fett der. Jeg mener.......hallo? :blink: trodde det var helt normalt. Akkurat som at smilehull er helt normalt. Tror mange hadde hevet bryna om jeg fikk de fjernet.

Ja, det er nettopp det som er poenget. For meg var det så normalt at jeg ikke engang har tenkt over det. Men det er som noen skriver over her, hun planter tanker ved å omtale ting som hun gjør.
Som sagt ville jeg aldri gjort noe drastisk med det, men jeg har blitt bevisst på at jeg har noe som av mange anses som en "flaw". Hun er i alle fall en stor bidragsyter til skjønnhetstyranniet. 

Jeg faller ikke for engasjementet hennes rundt diverse samfunnsproblem heller. Jeg tror ikke hun er oppriktig, men at hun gjør det fordi det tar seg bra ut, og for å booste egen "integritet" utad. Det var så mye bullshit hun lirte av seg i siste episode, samt i kronikken på nrk.no. Selvfølgelig kan man være både smart, og bry seg om utseende, men hun viste jo hvor lite selvinnsikt hun har og hvor enkel hun er. 

• Liker 22
Gjest hulillerunde
Skrevet

jeg må "le" av det siste innlegget til SE hvor hun skriver at det er like før hun skriver en anonym post her inne for å få råd fra alle oss som ikke burde gi råd. Hun aner ikke om det sitter mennesker bak tastaturet som har kompetanse og erfaring i forhold til å gi råd.., men at hun selv skulle ha lov til å råde en venninne til å ta abort derimot...DET har hun kompetanse til. 

Skrevet
23 minutter siden, hulillerunde skrev:

jeg må "le" av det siste innlegget til SE hvor hun skriver at det er like før hun skriver en anonym post her inne for å få råd fra alle oss som ikke burde gi råd. Hun aner ikke om det sitter mennesker bak tastaturet som har kompetanse og erfaring i forhold til å gi råd.., men at hun selv skulle ha lov til å råde en venninne til å ta abort derimot...DET har hun kompetanse til. 

Haha, det må hun bare gjøre :) Lurer på hva overskriften hadde vært 🙊

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...