Kinder Skrevet 4. februar 2018 #7341 Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, Citronella skrev: Om du har lest omtaler av serien, så ville du ha visst at det som filmes er en jente som er på vei inn i en depresjon. Jeg kan love deg at selv jeg som har en svært høy og anerkjent akademisk utdannelse nok fremsto minst like "blåst" som du kaller det da jeg var på mitt sykeste. Ja, hun har fortalt at de filmet når hun er på vei inn i psykisk knekk og møtte veggen. Bla. her https://www.tv2.no/a/9587072/ Skal bli interessant å se hva hun legger i det. 4
Gjest pelikanen Skrevet 4. februar 2018 #7342 Skrevet 4. februar 2018 8 minutter siden, Citronella skrev: Nei, men det handler om samtykkekompetanse. Og jeg er sikker på at filmteamet ivaretar SE på best mulig måte. Hva hun sier om noen år er vel ikke så relevant? Håper iallefall at hun kjenner på en stolthet over å ha gitt psykisk syke og depresjon et ansikt. Vet ikke om dette er å gi psykisk syke et ansikt. Å leve sånn, i tilegg til alvorlige diagnoser ville gjøre hvem som helst syk. At du slenger inn noen setninger om kjøtt,miljø og palmeolje iblandet krenkelse, på vei på ferie i fly,taxi og produkter iblandet miljøgifter, byr ikke på troverdighet. Hva hun vil skrive i voksen alder? Tpiper det blir noe sånt som: som ung var jeg uvitende, lettere deprimert, jeg skapte et bilde av meg selv, som jeg måtte leve opp til. Hele greia var bare noe tull, og overfladiske greier. Jeg tar avstand i dag, fra å lurt folk. Jeg har sett hva hun har skrevet, jeg har hørt henne på tv. Hun har et språk som er enkelt. Bruker enkle ord. Så ser jeg diverse hUn har skrevet i aviser og blogg. Jeg har mistanke om noe er ikke er skrevet av henne selv. Det er brukt et språk og ord, som ikke hun bruker. Det er bare en mistanke 😉
smalls Skrevet 4. februar 2018 #7343 Skrevet 4. februar 2018 35 minutter siden, BeverTramp skrev: Riktig. Vi skal tross alt ikke glemme at feks Fabian Raw tar høyere utdanning. Sykt! 1
Oktnxbye Skrevet 4. februar 2018 #7344 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 43 minutter siden, Citronella skrev: Nei, men det handler om samtykkekompetanse. Og jeg er sikker på at filmteamet ivaretar SE på best mulig måte. Hva hun sier om noen år er vel ikke så relevant? Håper iallefall at hun kjenner på en stolthet over å ha gitt psykisk syke og depresjon et ansikt. Ikke all åpenhet er god åpenhet, og SE har vært åpen på en måte jeg ikke syns noe om. Hun har kanskje gitt det et ansikt, men ikke det ansiktet depresjon og andre psykiske lidelser faktisk krever og fortjener. Endret 4. februar 2018 av Oktnxbye 10
Flisespikker Skrevet 4. februar 2018 #7345 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, pelikanen skrev: Vet ikke om dette er å gi psykisk syke et ansikt. Å leve sånn, i tilegg til alvorlige diagnoser ville gjøre hvem som helst syk. At du slenger inn noen setninger om kjøtt,miljø og palmeolje iblandet krenkelse, på vei på ferie i fly,taxi og produkter iblandet miljøgifter, byr ikke på troverdighet. Hva hun vil skrive i voksen alder? Tpiper det blir noe sånt som: som ung var jeg uvitende, lettere deprimert, jeg skapte et bilde av meg selv, som jeg måtte leve opp til. Hele greia var bare noe tull, og overfladiske greier. Jeg tar avstand i dag, fra å lurt folk. Jeg har sett hva hun har skrevet, jeg har hørt henne på tv. Hun har et språk som er enkelt. Bruker enkle ord. Så ser jeg diverse hUn har skrevet i aviser og blogg. Jeg har mistanke om noe er ikke er skrevet av henne selv. Det er brukt et språk og ord, som ikke hun bruker. Det er bare en mistanke 😉 Hun har et ganske begrenset ordforråd når hun filmes eller er gjest i tv-program etc, og det er veldig tydelig at hennes kronikker har ghost-writer. 14
Gjest Eidsbergingen Skrevet 4. februar 2018 #7347 Skrevet 4. februar 2018 8 minutter siden, Tom Bäcker skrev: Hvor er hun om fem år? Sitter i Vixen-juryen
Jenki Skrevet 4. februar 2018 #7348 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Flisespikker skrev: Hun har et ganske begrenset ordforråd når hun filmes eller er gjest i tv-program etc, og det er veldig tydelig at hennes kronikker har ghost-writer. Nei, det er ikke veldig tydelig... Det er stor forskjell på å skrive noe, tenke litt, rette på det osv, -og det å skulle svare på noe/ mene noe helt på sparket. Det er lite seriøst å spekulere i ting helt uten grunnlag. 2
Flisespikker Skrevet 4. februar 2018 #7349 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Jenki skrev: Nei, det er ikke veldig tydelig... Det er stor forskjell på å skrive noe, tenke litt, rette på det osv, -og det å skulle svare på noe/ mene noe helt på sparket. Det er lite seriøst å spekulere i ting helt uten grunnlag. Sophie Elise har aldri vært særlig velartikulert. Ingen som knapt fullfører VGS er det. Det er ikke spekulasjon, men faktisk betraktning... Hvorfor så offensiv? Endret 4. februar 2018 av Flisespikker 11
Gjest aell Skrevet 4. februar 2018 #7350 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Hvis det er en ghost writer på hennes kronikker burde denne personen ha skjønt at han/hun får betalt for å skrive grammatisk korrekt, samt å ikke starte setninger med: og. Endret 4. februar 2018 av aell
Gjest Senil Skrevet 4. februar 2018 #7351 Skrevet 4. februar 2018 18 minutter siden, Flisespikker skrev: Sophie Elise har aldri vært særlig velartikulert. Ingen som knapt fullfører VGS er det. Det er ikke spekulasjon, men faktisk betraktning... Hvorfor så offensiv? Begynte å jobbe som 15, tok vgs som godt voksen. Har enda vært medlem av mensa som ung og når man leser 5-7 bøker i uka har veldig mange ord å bruke. Så jo, må si jeg føler meg litt krenket når noen påstår at man ikke kan snakke grunnet manko på ord fordi man ikke har gått vgs.
Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #7352 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, Senil skrev: Begynte å jobbe som 15, tok vgs som godt voksen. Har enda vært medlem av mensa som ung og når man leser 5-7 bøker i uka har veldig mange ord å bruke. Så jo, må si jeg føler meg litt krenket når noen påstår at man ikke kan snakke grunnet manko på ord fordi man ikke har gått vgs. Men denne bloggeren er ikke som deg. Å ta seg nær av noe som ikke gjelder deg selv henger ikke på greip.. 28
Gjest Senil Skrevet 4. februar 2018 #7353 Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, Bakepulver skrev: Men denne bloggeren er ikke som deg. Å ta seg nær av noe som ikke gjelder deg selv henger ikke på greip.. Når noen skriver nesten.. Så handler det da ikke kun om en, men om de fleste som ikke har fulført vgs.
Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #7354 Skrevet 4. februar 2018 19 minutter siden, Senil skrev: Når noen skriver nesten.. Så handler det da ikke kun om en, men om de fleste som ikke har fulført vgs. Dette vil ikke du like å høre, men noen mennesker som ikke har fullførte VGs er «preget» av at de ikke har utdannelse. 19
Mnjah Skrevet 4. februar 2018 #7355 Skrevet 4. februar 2018 Bare jeg som tenker at det skal enormt lite til for å vippe SE av pinnen, om hun mener seg "fratatt retten til å mene" bare fordi noen skriver en kronikk på NRK der de nevner "opererte bloggere"? Har hun ikke en blogg som når ut til 30 000 i uka, der hun kan mene hva faen hun vil? Burde kanskje ta fra SE "tittelen" som Norges mektigste kvinne i media da i så fall, om hun føler seg kneblet av så lite. 25
Gjest hulillerunde Skrevet 4. februar 2018 #7356 Skrevet 4. februar 2018 https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/Rxr9XW/Ulrikke-Falch-har-svaret-pa-hvorfor-ungdom-er-sa-lett-pavirkelige--Anneli-Helen-Ulriksen
LadyBlaBla Skrevet 4. februar 2018 #7357 Skrevet 4. februar 2018 Ok, så Kylie har fått babyen sin. Jeg spår at det kommer en SE-baby i løpet av 2018. 10
LeilaS Skrevet 4. februar 2018 #7358 Skrevet 4. februar 2018 19 minutter siden, LadyBlaBla skrev: Ok, så Kylie har fått babyen sin. Jeg spår at det kommer en SE-baby i løpet av 2018. Huff 😔 6
Gjest Eidsbergingen Skrevet 4. februar 2018 #7359 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Jeg håper ikke SE vurderer eller tenker tanken, fordi barna (våre) skal ikke bli eksponert for eller av oppmerksomhet på sosiale medier. Ikke løfte opp mammas "dagbok" frem og vinne "hjerter" fra hele Norge. Jeg håper virkelig ikke. Norske lover henger langt etter internett. Foreldres sunn fornuft og kritiske vurderingsevne er avgjørende for et barns fremtidige digitale liv Endret 4. februar 2018 av Eidsbergingen
Gjest Eidsbergingen Skrevet 4. februar 2018 #7360 Skrevet 4. februar 2018 Kan tenke selv som et elder menneske. Hvor gøy er det å bli eksponert som 90 åring på gammelhjem og datter deler Snap at "nå skal mamma få skiftet bleie #kvalitetstid #håperrøyadørsnart" ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå