Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Jeg syns det lukter furting over ikke å ha fått pris.

Jeg sitter med inntrykk av at hun sutrer og surmuler hele tiden. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Fridakahlo
Skrevet
8 minutter siden, LeilaS skrev:

Finnes det en kjendis som sutrer mer enn denne jenta her?!

«Kjendis»? Oh well...

Skrevet
23 minutter siden, Fridakahlo skrev:

«Kjendis»? Oh well...

Hun er jo en kjendis siden hun er mye i media og mange vet hvem hun er. Eller hva vil du si hun er? :P

• Liker 7
Skrevet (endret)
1 time siden, Peonjenta skrev:

Trakk hun seg ikke fra Vixen da?

Hun ville visstnok veldig gjerne vært på Vixen, men måtte velge å ha det bra selv, fordi nå har hun faktisk vondt på ekte pga. angst. Og i samme instapost sendte hun bittre "stikk" til både media og Falch.  Så for meg virker det som om at Sofie er veldig bitter på at media ikke sto opp for henne og støttet henne da hun følte seg så angrepet av kronikken til Falch. 

Endret av Kinder
Skrev feil navn på slutten.
  • Liker 22
Skrevet

Skjønner ikke helt greia jeg.  Falck sin kronikk var ikke engang myntet på henne, var det ikke fotballfrue den var ment til?   Hvorfor skal SE bli fornærmet for noe som ikke engang var myntet på henne?????        

• Liker 18
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Peonjenta skrev:

Skjønner ikke helt greia jeg.  Falck sin kronikk var ikke engang myntet på henne, var det ikke fotballfrue den var ment til?   Hvorfor skal SE bli fornærmet for noe som ikke engang var myntet på henne?????        

Hun er en mester i å få alt til å dreie seg om henne. Husker da Kristin lagde en video om at hun var lei kroppshysteriet osv og da var SE fort ute med sutrevideo. Kristin hadde ikke nevnt navn eller noe. Dette er så typisk henne 

Endret av Snuppah00
  • Liker 25
Gjest Fridakahlo
Skrevet
15 timer siden, Snuppah00 skrev:

Hun er jo en kjendis siden hun er mye i media og mange vet hvem hun er. Eller hva vil du si hun er? :P

Jeg er klar over definisjonen kjendis, men jeg personlig setter ikke bloggere eller såkalte "z kjendiser" på samme nivå.

Selv om de er personer "alle" vet om. For meg er Johnny Depp en kjendis :) Han er en berømt skuespiller og jeg hadde mest sannsynlig besvimt hvis jeg så han på gaten :D

En blogger typen Sophie Elise eller "kjendiser" som Kardashian familien er berømte på grunn av sex, nakenhet, plastiske operasjoner og løgner og i min verden er den type berømmelse ikke verdt noe. Av den grunn "tja, kjendis...".

Skrevet

Sånn, da har jeg sett ferdig det som ligger ute til nå.

Dette er jo ikke underholdning. Det er et forsøk på å lage underholdning av en ung og usikker jente full av issues, som har meltdown etter meltdown etter meltdown. IKKE greit. 

• Liker 11
Skrevet
11 minutter siden, Daisy_B skrev:

Sånn, da har jeg sett ferdig det som ligger ute til nå.

Dette er jo ikke underholdning. Det er et forsøk på å lage underholdning av en ung og usikker jente full av issues, som har meltdown etter meltdown etter meltdown. IKKE greit. 

Jeg har ikke sett mer enn deler av forrige ukes episode pluss diverse klipp, men sitter med følelsen av at dette enten er regissert av Sofie - for å skape drama, eller så har TV2 trampet grundig over en etisk grense og utleverer / bruker en person som ikke er frisk. 

Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg har ikke sett mer enn deler av forrige ukes episode pluss diverse klipp, men sitter med følelsen av at dette enten er regissert av Sofie - for å skape drama, eller så har TV2 trampet grundig over en etisk grense og utleverer / bruker en person som ikke er frisk. 

Sant. Eller så kan det faktisk være begge deler. Men uansett sliter hun åpenbart altfor mye til å vite sitt eget beste akkurat nå. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå lurer jeg for alvor på om hun benytter ghost writer. Siste innlegget mangler de klassiske Sofie-feilene og teksten er modellert på en helt annen måte enn hva den pleier å være. Hm.

Edit:

PS: Hvorfor sier hun i dette innlegget at hun hadde sagt fra til juryen i god tid at hun ikke skulle dra på Vixen? På instagram og snap har hun prøvd kjoler og sagt at hun skulle dra, for så å ikke dra. Hva slags spill er det? 

Endret av orfeus
Skrevet

Sitat fra siste innlegg,angående Vixen: "Jeg visste at jeg ikke kom til å vinne, ettersom jeg sa ifra til juryen i god tid at jeg ikke kom til å dra."

LOL.

• Liker 21
Skrevet

Tråden er rydddet for avsporing.

Papirfly, mod.

Skrevet (endret)
6 timer siden, Daudaferd skrev:

Sitat fra siste innlegg,angående Vixen: "Jeg visste at jeg ikke kom til å vinne, ettersom jeg sa ifra til juryen i god tid at jeg ikke kom til å dra."

LOL.

Så det at hun prøvde kjoler, og var hjemme på grunn av angst er altså bare lureri ovenfor leserne..... Jeg gir opp. Hun må seriøst forsøke å holde seg til en sannhet om gangen. Folk blir jo helt forvirra, og da må hun i hvert fall bli det! 

Endret av Newroz
Skrevet

Og hun lurer på hvorfor "ingen" tror på henne?

• Liker 14
Skrevet
10 timer siden, Oktnxbye skrev:

Og hun lurer på hvorfor "ingen" tror på henne?

Hun lyver jo hele tiden, så det er jo ikke rart :roll:

• Liker 8
Gjest hulillerunde
Skrevet

Er det bare meg eller er det ikke rart at hun i det siste innlegget sitt skriver "Sminken jeg kjøper selv" som overskrift for så å skrive "reklame: sponsede produkter coverbrands fra tidligere komersielle samarbeid"? 

Greit nok at hun også har produkter hun har kjøpt andre steder enn Coverbrands, men hele innlegget er, slik jeg ser det, ren reklame for Coverbrands. Dermed har hun jo ikke kjøpt sminken selv... 

Skrevet
8 minutter siden, hulillerunde skrev:

Er det bare meg eller er det ikke rart at hun i det siste innlegget sitt skriver "Sminken jeg kjøper selv" som overskrift for så å skrive "reklame: sponsede produkter coverbrands fra tidligere komersielle samarbeid"? 

Greit nok at hun også har produkter hun har kjøpt andre steder enn Coverbrands, men hele innlegget er, slik jeg ser det, ren reklame for Coverbrands. Dermed har hun jo ikke kjøpt sminken selv... 

Jeg oppfatter det slik som hun fortsatt reklamerer for Coverbrands, selv om hun skriver:  "Noen av produktene er sponset for en tid tilbake, men det er ikke til å unngå egentlig, og derfor må innlegget merkes".

Årsaken til at jeg oppfatter det slik er både fordi de eneste klikkbare lenkene hun har går til Coverbrands, og hun er bevisst på å nevne hvor mye du kan få i prosent på det aktuelle produktet. 

Jeg syns denne merkingen, sammenholdt med teksten, er alt annet enn tydelig. Er det reklame eller er det ikke det? Ut fra SE sine egne ord kan det virke som det ikke er det, men at hun kun er pålagt å merke det slik. Min oppfatning er at det er reklame. 

Gjest hulillerunde
Skrevet
4 minutter siden, Newroz skrev:

Jeg oppfatter det slik som hun fortsatt reklamerer for Coverbrands, selv om hun skriver:  "Noen av produktene er sponset for en tid tilbake, men det er ikke til å unngå egentlig, og derfor må innlegget merkes".

Årsaken til at jeg oppfatter det slik er både fordi de eneste klikkbare lenkene hun har går til Coverbrands, og hun er bevisst på å nevne hvor mye du kan få i prosent på det aktuelle produktet. 

Jeg syns denne merkingen, sammenholdt med teksten, er alt annet enn tydelig. Er det reklame eller er det ikke det? Ut fra SE sine egne ord kan det virke som det ikke er det, men at hun kun er pålagt å merke det slik. Min oppfatning er at det er reklame. 

Det er slik jeg og oppfatter det. Hun gir også feilinformasjon når det gjelder de øvrige produktene, som ikke kan kjøpes hos Coverbrands. Tydeligvis ikke så viktig å være ærlig så lenge man tjener penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...