Flisespikker Skrevet 4. februar 2018 #7361 Skrevet 4. februar 2018 SE forguder jo Kylie. Vi får se hva 2018 bringer... Hverken Kylie eller Sophies eventuelle baby kommer til å ligne sine mødre rent fysisk ihvertfall. 13
Christy89 Skrevet 4. februar 2018 #7362 Skrevet 4. februar 2018 18 minutter siden, Flisespikker skrev: SE forguder jo Kylie. Vi får se hva 2018 bringer... Hverken Kylie eller Sophies eventuelle baby kommer til å ligne sine mødre rent fysisk ihvertfall. Ligner kun på faren 2
Gjest pelikanen Skrevet 4. februar 2018 #7363 Skrevet 4. februar 2018 Hun har skrevet om sine svært alvorlige diagnoser. Noen av de, blir du ikke kvitt. Sier litt, når diagnosen foarvinger ved litt oppmerksomhet eller reise. Hadde jeg kommet til legen med så alvorlige diagnoser, og gravid så hadde legen henvist meg til barnevernet.
Gjest pelikanen Skrevet 5. februar 2018 #7364 Skrevet 5. februar 2018 Hun bjeffer i kveld. Hun dro ikke på vitsen.Ante at det ikke ble noen pris.? Ferien er over, så nå kom angstdiagnosen. Samtidig bjeffer hun for at media ikke stiller opp for bloggere. Kyniske jævler, som hun skriver. Pussig...leste et innlegg fra deg her om dagen.Så vidt jeg husker, så har du spalteplass ofte. Skulle jeg stilt i den røde kjolen du viser frem, ja da hadde også jeg fått angstanfall.
Mnjah Skrevet 5. februar 2018 #7365 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, pelikanen skrev: Hun bjeffer i kveld. Hun dro ikke på vitsen.Ante at det ikke ble noen pris.? Ferien er over, så nå kom angstdiagnosen. Samtidig bjeffer hun for at media ikke stiller opp for bloggere. Kyniske jævler, som hun skriver. Pussig...leste et innlegg fra deg her om dagen.Så vidt jeg husker, så har du spalteplass ofte. Skulle jeg stilt i den røde kjolen du viser frem, ja da hadde også jeg fått angstanfall. Siste del var i overkant unødvendig. 6
Mnjah Skrevet 5. februar 2018 #7366 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 7 timer siden, pelikanen skrev: Hun bjeffer i kveld. Hun dro ikke på vitsen.Ante at det ikke ble noen pris.? Ferien er over, så nå kom angstdiagnosen. Samtidig bjeffer hun for at media ikke stiller opp for bloggere. Kyniske jævler, som hun skriver. Pussig...leste et innlegg fra deg her om dagen.Så vidt jeg husker, så har du spalteplass ofte. Skulle jeg stilt i den røde kjolen du viser frem, ja da hadde også jeg fått angstanfall. Endret 5. februar 2018 av Mnjah Dobbelpost 1
Gjest orfeus Skrevet 5. februar 2018 #7367 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 9 timer siden, pelikanen skrev: Hun bjeffer i kveld. Hun dro ikke på vitsen.Ante at det ikke ble noen pris.? Ferien er over, så nå kom angstdiagnosen. Samtidig bjeffer hun for at media ikke stiller opp for bloggere. Kyniske jævler, som hun skriver. Pussig...leste et innlegg fra deg her om dagen.Så vidt jeg husker, så har du spalteplass ofte. Skulle jeg stilt i den røde kjolen du viser frem, ja da hadde også jeg fått angstanfall. Kjole? Det er tøystykker som må limes på for ikke å vise alt som er. Eller, vitsen er kanskje å ha klær som får folk til å lure på om det er tapet godt nok fast. Nå har, heldigvis for Sofie, AB tatt over vixenpuppeluftingen, så da gjør det ikke noe om Sofie tar en hjemmekveld med kjæresten. Endret 5. februar 2018 av orfeus
Gjest Anna Nas Skrevet 5. februar 2018 #7368 Skrevet 5. februar 2018 Å skrive fuck you og beskylde mediene for ikke å støtte bloggere, (www.side2.no) får Sophie Elise til å fremstå både umoden og bortskjemt. Medienes oppgave er ikke å støtte noen som helst. Er det egentlig medhold i at Ulrikke Falch ikke har rett hun savner, eller hva slags støtte er det egentlig hun mener at hun og andre influencere fortjener? Er behovet for støtte kanskje fordi Sophie Elise til de grader føler seg truffet av kritikken til Falch? At den velformulerte ytringen kommer fra en ung, intelligent influencer, som er mer populær, mer respektert og har større suksess enn både Sophie Elise og andre influencere, gjør den sikkert litt ekstra ubehagelig. Når SE presterer å skrive at Ulrikke Falch-"styret" er "uvesentlig for absolutt hele befolkningen", sier det sitt. (Side2.no) Sophie Elise vet jo egentlig godt hvilket ansvar hun har og hvor lett det er å bli negativt påvirket av hennes og andre influenceres kropps- og utseendekonsept. https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/ywBvR/Er-jeg-for-tykk-til-a-lese-blogg--Sophie-Elise-Isachsen
korallrev Skrevet 5. februar 2018 #7369 Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor skal mediene stå opp for bloggerne dersom hele «styret» er «uvesentlig for hele befolkningen»? Henger ikke på greip. 6
Gjest hulillerunde Skrevet 5. februar 2018 #7370 Skrevet 5. februar 2018 3 timer siden, korallrev skrev: Hvorfor skal mediene stå opp for bloggerne dersom hele «styret» er «uvesentlig for hele befolkningen»? Henger ikke på greip. Det er vel strengt tatt ikke medienes oppgave å stå opp for bloggerne heller. Bloggerne har selv valgt å være bloggere, og burde dermed klare å stå opp for seg selv. Mediene tjener jo penger på alt annet også...eks de tjener penger på Giske-saken også, burde de da stå opp for Giske da? Nå er det satt på spissen, men allikevel.
Christy89 Skrevet 5. februar 2018 #7371 Skrevet 5. februar 2018 12 minutter siden, hulillerunde skrev: Det er vel strengt tatt ikke medienes oppgave å stå opp for bloggerne heller. Bloggerne har selv valgt å være bloggere, og burde dermed klare å stå opp for seg selv. Mediene tjener jo penger på alt annet også...eks de tjener penger på Giske-saken også, burde de da stå opp for Giske da? Nå er det satt på spissen, men allikevel. Enig. Hvorfor mener hun at media må stå opp for henne og nærmest beskytte henne? Hun er en voksen jente som må klare å stå opp for seg selv og ikke sutre over at media bør gjøre det. Gash, hun irriterer meg så. Skjønner ikke at jeg gidder 🙄 17
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2018 #7372 Skrevet 5. februar 2018 8 minutter siden, Christy89 skrev: Enig. Hvorfor mener hun at media må stå opp for henne og nærmest beskytte henne? Hun er en voksen jente som må klare å stå opp for seg selv og ikke sutre over at media bør gjøre det. Gash, hun irriterer meg så. Skjønner ikke at jeg gidder 🙄 Media gjør en ûberslett jobb og burde vært 100 ganger mer kritiske til henne! Da hadde hun forhåpentligvis skjerpet seg! Herregud, de forguder henne jo. 27
Gjest Bloggleseren Skrevet 5. februar 2018 #7373 Skrevet 5. februar 2018 15 minutter siden, hulillerunde said: Det er vel strengt tatt ikke medienes oppgave å stå opp for bloggerne heller. Bloggerne har selv valgt å være bloggere, og burde dermed klare å stå opp for seg selv. Mediene tjener jo penger på alt annet også...eks de tjener penger på Giske-saken også, burde de da stå opp for Giske da? Nå er det satt på spissen, men allikevel. Og så er det ikke bloggerne som har fått kritikk denne gangen, heller - det er Vixen. Det er Vixen med HPNH i spissen som forsøker å gjøre dette til en "stakkars bloggerne"-greie for å skifte fokus over på noen andre, for det er Vixen tjent med. Det er ren stråmannsargumentasjon. I denne saken er det et markedsføringsfirma (Chili) som får kritikk for skjult markedsføring. At et content-marketing-byrå bestemmer seg for å dele uten en bloggpris gjennom et søsterselskap uten å annonsere bindingen, er omtrent så nært skjult markedsføring som man kan komme. Og hvem andre skulle komme på noe sånt enn et content-marketing-byrå. Prisutdelingen i seg selv er jo textbook innholdsmarkedsføring; bare se på hvor mye gratis medieomtale de og bloggerne deres får, og hvor mye eksponering sponsorene deres får i hovedstrømsmedia.
Gjest hulillerunde Skrevet 5. februar 2018 #7374 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, Bloggleseren skrev: Og så er det ikke bloggerne som har fått kritikk denne gangen, heller - det er Vixen. Det er Vixen med HPNH i spissen som forsøker å gjøre dette til en "stakkars bloggerne"-greie for å skifte fokus over på noen andre, for det er Vixen tjent med. Det er ren stråmannsargumentasjon. I denne saken er det et markedsføringsfirma (Chili) som får kritikk for skjult markedsføring. At et content-marketing-byrå bestemmer seg for å dele uten en bloggpris gjennom et søsterselskap uten å annonsere bindingen, er omtrent så nært skjult markedsføring som man kan komme. Og hvem andre skulle komme på noe sånt enn et content-marketing-byrå. Prisutdelingen i seg selv er jo textbook innholdsmarkedsføring; bare se på hvor mye gratis medieomtale de og bloggerne deres får, og hvor mye eksponering sponsorene deres får i hovedstrømsmedia. Dersom man ser alt dette + SEs "fuck you" til media og "vixen I love you" på insta i sammenheng, så er det veldig bekymringsverdig at vi er så få som gir uttrykk for frustrasjon og skepsis i forhold til bloggere og hvor lyssky hele greia faktisk er. Det blir liksom en hyllest til å være korrupt
Gjest pelikanen Skrevet 5. februar 2018 #7375 Skrevet 5. februar 2018 Når bloggere ikke ser wixen og de bak, men skriver at prisen er til de som har vært flinke, da gir jeg opp. De er jo brukt
Kinder Skrevet 5. februar 2018 #7376 Skrevet 5. februar 2018 6 minutter siden, Peonjenta skrev: Media gjør en ûberslett jobb og burde vært 100 ganger mer kritiske til henne! Da hadde hun forhåpentligvis skjerpet seg! Herregud, de forguder henne jo. Ja, skjønner virkelig ikke hva media har gjort som hun skal være så fornærmet over nå. Er det fordi de ikke har skrevet en støtteartikkel til henne etter at de siste dagers Vixen-styr? Hun fremstår bare umoden og bortskjemt når hun holder på sånn. Men det tydeliggjør bare at hun er ekstremt selvsentrert,og kun evner å se seg selv. Og at hun er veldig glad i å spille offerrollen. Også er hun skikkelig glad i å skrive "fuck you" til ting hun er negativ til. Det ser lite oppegående ut, så om hun prøver å fremstå seriøs og høres viktig ut så feiler hun totalt når hun bruker sånne uttrykk. 16
Gjest orfeus Skrevet 5. februar 2018 #7377 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Kinder skrev: Ja, skjønner virkelig ikke hva media har gjort som hun skal være så fornærmet over nå. Er det fordi de ikke har skrevet en støtteartikkel til henne etter at de siste dagers Vixen-styr? Hun fremstår bare umoden og bortskjemt når hun holder på sånn. Men det tydeliggjør bare at hun er ekstremt selvsentrert,og kun evner å se seg selv. Og at hun er veldig glad i å spille offerrollen. Også er hun skikkelig glad i å skrive "fuck you" til ting hun er negativ til. Det ser lite oppegående ut, så om hun prøver å fremstå seriøs og høres viktig ut så feiler hun totalt når hun bruker sånne uttrykk. Jeg syns det lukter furting over ikke å ha fått pris.
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2018 #7378 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Kinder skrev: Ja, skjønner virkelig ikke hva media har gjort som hun skal være så fornærmet over nå. Er det fordi de ikke har skrevet en støtteartikkel til henne etter at de siste dagers Vixen-styr? Hun fremstår bare umoden og bortskjemt når hun holder på sånn. Men det tydeliggjør bare at hun er ekstremt selvsentrert,og kun evner å se seg selv. Og at hun er veldig glad i å spille offerrollen. Også er hun skikkelig glad i å skrive "fuck you" til ting hun er negativ til. Det ser lite oppegående ut, så om hun prøver å fremstå seriøs og høres viktig ut så feiler hun totalt når hun bruker sånne uttrykk. Trakk hun seg ikke fra Vixen da?
Christy89 Skrevet 5. februar 2018 #7379 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, orfeus skrev: Jeg syns det lukter furting over ikke å ha fått pris. Enig 🙊🙊 og at media ikke skrevet noe om henne etter Vixen. Eller har de det? 7
LeilaS Skrevet 5. februar 2018 #7380 Skrevet 5. februar 2018 Finnes det en kjendis som sutrer mer enn denne jenta her?! 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå