Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Legger inn i håp om å få bli med i neste runde. 

Kvinne 45 år.

Jeg er separert etter et langt ekteskap. fordelingen er tung og x-mannen trenerer saken. Kan du se om det vil bli en løsning snart eller om dette vil ta lang tid? Dette er rimelig tungt da det er mange påstander og beskyldninger som ikke er sanne.

Det er en mann rundt meg som er veldig interessert. Selv er jeg "brent" og vet ikke opp-ned på så mye nå. Jeg har mange tanker og følelser som går alle veier rundt dette. Kan du se noe om oss ?

Ser du noe generelt om veien videre ? Nå føles det som jeg står  en gjørme og stamper.

Anonymkode: 05430...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er en kvinne på 25 år, er student og går på mitt siste studieår. Har noen ting jeg lurer på.

Jeg har nylig fått mer kontakt (på snapchat) med en fyr som bor et godt stykke unna. Vi har aldri møttes, men var på god vei til å møtes for en stund siden. Dette ble det ikke noe av, men vi snapper daglig enda. Fikk litt følelsen av at han trakk seg når det kom til det å møtes. Får du opp om det kan bli noe mellom oss i fremtiden? Eller er dette mest "tørrprat" som ikke kommer til å gå noen vei?

Har også spørsmål om en mann som jeg var forelsket i for ett par år siden. Vi møttes en del i den tiden, det ble aldri noe seriøst, men vi har fortsatt kontakt. Hva ville han eller hva vil han egentlig med meg? Og hvorfor trekker han seg aldri helt unna meg?

Ellers lurer jeg på hva annet du ser når det kommer til kjærligheten: vil jeg finne den? Er det lenge til?

Hilsen meg.

Anonymkode: d1c92...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg husker det. Det går mot bedre tider for dere. Ikke så sikker på at november er den måneden det kommer "godt nytt" eller den endringen du håper på...Bittelitt vagt for meg å se det. . Desember ser bedre ut mtp dette du spør om. Er redd du blir noe skuffet neste uke, men det betyr ikke at sjansen er gått fra deg, om du skjønner. Det vil snu igjen.  Derfor sier jeg desember, evt over på nyåret. Ting vil endre seg, og du vet hva jeg mener med det. :) Lykke til med det hele. 

Takk for svar ❤️❤️ Skulle ønske jeg fikk positive svar denne uken eller neste uke 😕Men ser ut til å bli skuffet som du skrev. 

Anonymkode: 8045b...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 30 år, vært samboer med mann på 40 år i 7 år. Usikker på om forholdet kommer til å fungere videre grunnet diverse problemer. Burde jeg gå eller bli? 

Anonymkode: 267eb...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Dame 30 år. Kan du se noe om jeg finner en løsning på problemene mine i løpet av neste år? Og hva med kjærligheten? 😊

Anonymkode: e7115...2ba

Tusen takk for svar TS. Du svarte at han kommer til å fortelle meg om følelsene sine. Akkurat nå klarer jeg ikke å håpe på det en gang, han er jo alt for alt for flott for kjedelige meg. Men om det skulle skje er det jo bare gøy, jeg er klar for kjærligheten hehe. Men til det eventuelt skjer prøver jeg å ta vare på meg selv og ordne opp i økonomi, helse, pleie venninneforhold mm. Har du noen tips hva jeg burde ha fokus på for å få god/bedre livskvalitet? Ønsker deg en god helg.😊

Anonymkode: e7115...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 42 år. Den siste tiden har vært vanskelig på alle områder i livet. Har hatt et dramatisk samlivsbrudd, sykdom og utfordringer på jobb og økonomisk.

Ser du noe bedring, spesielt ang økonomi og utsikter til jobb? Er det noe jeg kan gjøre selv for å bedre situasjonen min? Den virker helt fastlåst nå. Har jeg dårlig karma på noen måte? 

Anonymkode: b760c...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2019 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg nå? Du våget å ta steget etter lang overveiing, mye smerte og fortvilelse. Kjenner du nå at du har valgt rett, at hjertet ditt er roligere? Gå i tro. Lykke til. 

Han tenker på deg nokså ofte, du dukker opp i tankene og det er mange ting som minner han om deg. Han kjenner på et snev av savn, men det er frykten i ham som holdt han tilbake den gangen, og som gjorde ham kald/varm. Det har såret deg mer enn han forstår. Jeg ser enda en ambivalens hos ham. Jeg tenker at du kan prøve å nærme deg ham igjen, om det er slik at du kjenner at du ikke klarer la det være. Vær bare litt obs på hva som er  motivet ditt, hva ønsker du, hva om du blir såret igjen, har han endret seg...? Du kan sende en litt forsiktig sms og prøve deg frem, så ser du responsen og tar det derfra. Spør meg igjen om du lurer. Lykke til. 

Kjære deg, så leit å høre :( Jeg har dessverre ikke evne til å finne ting som er borte :( Håper den dukker opp for deg asap. 

Det er av og til slik at jeg trenger litt flere "knagger" for å få opp noe, og jeg får litt for lite her, dessverre. Jeg må innrømme, selv om det ikke er det du ønsker å høre, at jeg er veldig usikker på om du er sammen med han du skal dele livet med. Barn kan jeg heller ikke gå inn på, dessverre. Jeg ser dere er gode sammen - nå - og at mye er bra, jeg får bare opp litt skurr for fremtidenn, uten at jeg ser hva det er. Er det noe mellom dere som ikke er løst opp i? Noen uenigheter som "henger litt i løse luften" ? Får inntrykk av det er noe mellom dere som må løses før dere kan tenke på å ta neste skritt. Løser dere opp i dette, kan det bli bra. Mer enn det kan jeg dessverre ikke si. 

Jobben - ja, det er en god tid for jobbskifte :) LYkke til. 

Denne katten er flerfarget? Store kulerunde øyne? Skvetten ? Den har ingen god erfaring med mennesker. Noen har plaget den, skremt den, vært slem mot den. Den er full av mistillit mot mennesker, og av en eller annen grunn særlig unge mennesker (ungdom eller litt store barn). Den skriker etter kjærlighet og kommer til å gradvis falle til ro. Det vil ta tid. Vær tålmodig. 

Det er allerede gått litt tid siden du skrev her, og jeg har ikke fått svart. Og den interne stillingen....den fikk du? I allefall er det det jeg tror, men det kan ha skjedd endringer i prosessen. For sjans det hadde du, spesielt grunnet "personlig egnethet", du er en person som blir godt likt. 

Husbyggingen vil gå fint, ikke uroe deg. Det kommer til å bli bra, men det kommer til å bli dyrere enn først antatt. 

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til med prøvingen på barn nr 2. Jeg kan ikke innpå dette med barn, men jeg vil be deg om å fjerne noe av stresset i livet ditt. Det kan være en hindring hos deg. Du har litt for mange baller i luften akkurat nå. Hva kan du kutte ut? 

Dette var kort fortalt men du har gitt meg noen stikkord og jeg tror jeg får et visst overblikk. Jeg opplever deg skuffet og såret, fortvilet over å ha blitt "oversett" der dere burde hatt hjelp. Og du har helt rett i det, her har systemet sviktet. Har du krefter til det, så lag en klagesak. Prøv om du klarer, å kjempe kampen litt til. Livet ditt er satt på vent, nå, men det blir ikke slik for alltid. Bekymringen for barna er nokså intens. De er sterkere enn du tror, de klarer dette og på sikt vil det bli en løsning som også kjennes god for deg. Jeg får opp en nokså intens konflikt situasjon, noe som er veldig vondt og vanskelig for deg, du føler deg knekt, men du skal reise deg igjen. Hold fast på all den kjærlighet du har til barna, gi dem så mye du kan, når du kan. 

Henger du med i dette jeg sier? ønsker deg alt godt. 

Og et klassisk svar skal du få: JA du vil finne kjærligheten ;) Og det er ikke fleip - men sannheten. Du forblir ikke alene, og du vil allerede i løpet av våren/sommeren neste år få snudd noen av de negative tankene du nå har om deg selv om fremtiden. Det vil skje en stor endring i livet ditt. Ha håp til fremtiden, den er lysere enn du tror. Kjærligheten kommer :)

Ja, men ikke helt enda. Jeg tror innen du fyller 36. Det kan føles fjernt, men plutselig er det noe som skjer nokså fort. Lykke til. 

Jeg antar, siden det er en stund siden du har skrevet dette, at du allerede har prøvd deg litt utpå her? Jeg kan ikke si annet enn at du må gå forsiktig frem og du vet veldig godt hvorfor. Vær obs på de du vet vil bli såret, for det er slik det er, ikke sant? Ikke rush noe, gi det tid. Du er litt utålmodig, litt fort....er det riktig? Det er håp, mye grunn til håp, men bare vær vis i dette. Henger du med? 

Fint at du spør igjen. Jeg får en følelse av at du nå allerede har møtt henne...? Mulig dere ikke har blitt kjent, men sett hverandre, utvekslet blikk..? Jeg er usikker, men det føles som hun er "nærmere" nå enn før...? Det er ikke noe du kan legge til rette, det som skjer - det skjer når det skal. Følger du meg? Jeg ser at du lengter, du er klar for å møte dette mennesket. Gi det litt tid, ha øynene åpne. Hun kommer. 

Ja noen gjør det. Og du kan velge å kalle det svada. Leser du gjennom tråden, ser du at mange gir tilbakemeldinger om at mye stemmer, har skjedd i etterkant at av jeg har sagt det, og mange opplever å få styrke, mot og håp gjennom dette. Ingen skal basere livet sitt på det som jeg (eller andre med sterke empatiske evner) sier eller ser, for vi kan ta feil og mennesker har sin egen frie vilje og kan endre retninger selv. Jeg respekterer din skepsis. 

Anonymkode: 4b496...35b

Ville bare si at jeg fikk jobben 🙂 fikk rede på det denne uken! Primært pga. Personlig egnethet, som du skriver. Jeg hadde defintivt ikke lengst ansiennitet :-). 

Enda ingen hell i babyprøvingen.. litt usikker på hvilke momenter jeg kan ta bort. Men enig i at det er for mye stress i livet mitt akkurat nå! Mulig jeg bare må tåle og innse at det kommer til å ta tid.. 

 

Anonymkode: 215f4...77b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noe forandringer i livet mitt?kvinne 44 år. Gift. Har et stort ønske 🤔

Anonymkode: c2e1a...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 36 igjen.

Vil også gjerne legge til spm om studier, hvis du har kapasitet til å «se» noe rundt det i neste runde, så blir jeg lettet... håper jeg!🌟

Vil veldig gjerne videre med studier og ta ny utdannelse. Betyr masse for meg, akkurat dette studiet. Tar opp igjen fag for å komme inn, har holdt på i noen år allerede. Jeg ønsker ikke å gi opp og har gitt meg selv enda noen år på å klare det på, men innimellom tviler jeg/blir jeg redd for at den dagen aldri kommer at jeg er inne og får begynt... Og føler på liten støtte fra omgivelsene, men noe av det kan sitte mest i mitt hode.

Er det som jeg tror, at jeg er «ment å» fortsette? Vil jeg komme inn neste gang jeg søker på studiet? Får jeg min sjanse snart? 

Jeg vil det så gjerne, men nå kjenner jeg at jeg er lei og redd andres meninger om dette påvirker meg for mye (negativt). Og er lei eksamenslesing, mulig derfor jeg føler det slik. Eksamen er til uka, så snart er den Iallefall overstått...

Anonymkode: 633ba...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 53

Hei, min datter er snart ferdig med utdanningen sin. Vil hun få seg en jobb hun trives med ganske raskt?

Anonymkode: b3e7b...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Hvordan går dette nå? Når jeg kjenner på dette med dere to, kjenner jeg på en slags sorg, fra begges sider. Har dere valgt å si farvel nå?Jeg har hele tiden sett at dere ville re-connecte, og at dette ville skje rundt juletider, da ville dere få en fin prat. Men det virker nå som dere selv har styrt dette, til å holde avstand fra hverandre? Oppdater meg gjerne,så svarer jeg deg igjen. Jeg vet du er i en fryktelig vond situasjon og at du egentlig bare ønsker deg denne mannen, det er ikke umulig, men det er fortsatt hindringer der som må løses. 

Vi prøvde å holde avstand fra hverandre, men det gikk ikke så bra.. Han har nylig tatt kontakt med med igjen. Det er nok endel sorg i bildet, i og med at vi egentlig ikke kan være med hverandre som situasjonen er nå. Tror du at vi bør holde oss unna hverandre? 
Jeg er generelt veldig usikker, fordi at jeg ikke helt vet hva jeg burde gjøre. Å holde seg unna han er ekstremt vanskelig, men om hindringene er for store så er det kanskje best? 
Aner egentlig ikke hvordan jeg skal klare å holde meg unna han, men samtidig er det så vondt å hele tiden tenke på han og ikke komme meg videre.. 

Forresten, tusen takk for hjelpa Ts. Setter ekstremt stor pris på det! 

Anonymkode: 6ad79...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nesten bare oppdatere deg allerede, TS, klarer ikke å holde meg. Det har skjedd en del siden sist.

Må aller først få sagt at den første beileren, han du har bedt meg unngå å gå videre med, nå er ute av bildet fra min side. Jeg har slettet ham fra sosiale media/snapchat, uten å ta den «avsluttende samtalen». Grunnen til det skal du få høre nå... Hold fast... Det er ikke alt jeg kan skrive her, men må fortelle deg i grove trekk. Som jeg skrev sist skjedde det noe svært sørgelig i livet hans, og han tok mye kontakt med meg i tiden rett etter dette. Han truet med å ta livet av seg, kun ovenfor meg (det sa han rett ut selv...). Han sa blant annet også noen ting jeg synes var veldig foruroligende, bla. at han vil «eie» meg, og at jeg har bundet meg opp til noe jeg ikke kommer meg ut av. Etter dette eskalerte sjalusien til uante høyder, og jeg satte hardt mot hardt og var rett ut ganske så beinhard. Videre har jeg sett flere tegn på at alt du har sagt om ham har stemt. Skal man tro på andre som kjenner til ham, så bekrefter de det samme. Manipulerende og eiesyk er bare fornavnet. Nå får vi bare se hvordan reagerer når han forstår at dette ikke er «silent treatment» eller dramatikk fra min side, men at jeg er helt ferdig med å ha kontakt med ham. Forhåpentligvis er han lei av meg og har gitt meg opp pga. «motstanden» han har møtt hos meg, men man vet aldri. Ser du noe her? 

Ellers jobber jeg med de tre spørsmålene du gav meg, og kjenner litt etter hva jeg vil... Jeg har nå kommet i kontakt med en fyr jeg per nå liker veldig godt. Vi har aldri møttes, men snakker en del. Er en stor sjanse for at jeg kan møte på ham i fremtiden. Man kan vel trygt si at han er ny «beiler», og han virker veldig interessert. Skimter du ny trøbbel i horisonten med tanke på denne mannen? Eller kan dette være noe bra? Så klart må jeg avslutte det jeg står i, hvis det skal være noe. Der er jeg litt tvilende enda, selv om dragningen min «ut» bør gi meg en sterk pekepinn. Jeg tenker å se det litt an til jeg og kjæresten får møttes igjen til jul, før det vil jeg uansett ikke ta opp noe med ham som forstyrrer studiene hans. 

 

// Psykologistudenten 

Anonymkode: 6bcd0...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS😊

Hvordan går det med deg?

Her er en liten update fra meg. Jeg har møtt igjen eksen nå, han tok kontakt med meg og lurte på om vi skulle treffes. Det var et hyggelig møte, det føltes ikke som om at det var lenge siden sist. Praten fløt lett og naturlig, om helt hverdagslige temaer, på en helt vennskapelig måte. Jeg plukket ikke opp noen romantiske følelser fra hans side, og følte selv også bare på vennskapelige følelser. Jeg håper så inderlig at dette var starten på at vennskapet tar seg opp igjen. Jeg kjenner jeg er glad i han og at han er viktig for meg, men på et vennskapelig plan. 

Det jeg lurer på, er om du ser noe rundt hans følelser ved dette treffet? Og hva han har følt og tenkt i ettertid? Jeg vet at dere som har god intuisjon og kan se inn i fremtiden, ser hvordan situasjonen ser ut i øyeblikket, og at dette kan endre seg langs veien. Jeg har opplevd dette flere ganger, har bl.a blitt spådd at jeg skulle møte den store kjærligheten, og at jeg skulle få barn, og at dette skulle ha skjedd for lenge siden. Vedkommende som så dette sa i senere tid at dette ikke lenger ligger i kortene, det vil si, at akkurat denne mannen ikke lenger lå i kortene, og at muligheten for å få barn ikke lenger sees, fordi jeg tok andre valg langs veien, valgte en annen vei. Sånt er jo frustrerende selvsagt, at man uten å vite det velger «feil» vei og dermed ikke får drømmene sine i oppfyllelse. Dette har jeg tenkt mye på. Tenk hvor mange tilfeldige valg man tar, som kan føre til det ene eller det andre. Nesten litt skummelt å tenke på. Men det er også veldig fascinerende hvordan dette fungerer, at veien stadig endres. Vel, dette var kanskje en digresjon😊 Poenget mitt var at det du en gang så ang meg og eksen, sikkert kan endre seg etter hvert som veien blir tid? Og nå hadde det vært spennende å høre med deg hvor du føler han står i forhold til oss to, hvis du har tid og mulighet en dag😊 Og om du ikke har tid, så er det selvfølgelig helt ok det også. Tenkte uansett jeg ville gi deg denne oppdateringen.

Håper du har fine desemberdager🌟😊
 

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts, har skrevet til deg før her. Ser du hva som skjer m meg og kjæresten min? 

Anonymkode: d281d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS.

Jeg står helt fast i veikrysset mitt. Jeg har stått fast her i snart to år😳 Jeg føler på hele meg at jeg må ta et valg, og jeg  trenger et dytt i riktig retning for å finne veien min. Selv om jeg egentlig vet hva jeg må velge for å komme videre, tørr jeg ikke stole på meg selv.  Bare noen kunne gitt meg et lite tegn på at det jeg tror er rett❤️
Og totalt uventede ting har skjedd. Skal jeg la meg flyte med dette nye, eller stå helt stille i veikrysset mitt en stund til og vente på en veiviser? Klem fra meg

Anonymkode: 11a65...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Hadde en runde her inne for noen måneder siden, der jeg fikk testet min intuisjon på mange. Ønsker prøve igjen.. Den gang var det EN person som satt en stopper for alt, fordi det var kritikk og spydige ord. Det var også en som "testet" meg ved å utgi seg for noe annet enn den man er. Skjer det igjen, dropper jeg ut. Jeg er et menneske og bommer selvsagt. Når jeg ikke ser dere, kan jeg ikke vite om du faktisk er mann eller kvinne, jeg må tro deg på hva du sier. Men jeg kan likevel få opp noe om din situasjon.

Jeg svarer ikke mennesker jeg opplever "krevende" eller "masete". Jeg svarer når det passer meg.

Kriterier: 

Gi tilbakemelding på det jeg skriver, om det stemmer mye, litt eller om jeg bommer helt

Ikke spør om graviditet/fødsel (kjønn), død, sykdom. 

Ikke spør om noe der hensikten er å skade andre. Ikke gi deg ut for å være noe annet enn den du er.

Ikke mas, jeg ser spørsmålene, men jeg svarer ikke alle. 

Du MÅ gi mer info enn "hva skjer med kjærligheten" eller "får jeg ny jobb" osv. Er ikke interessert i stjernetegn eller fødsesdato, men kjønn, alder og gjerne noe konkret om situasjonen du er i eller ønsker svar på. 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Jeg sliter med angst og er inne i en vanskelig periode nå,der mye trist skjer på hjemmefronten pluss at jeg lurer på om jeg er blitt lurt i kjærlighet,eller om det vil løse seg. Jeg er 31 år og kvinne.

Endret av Shinestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...