Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS.

Jeg står helt fast i veikrysset mitt. Jeg har stått fast her i snart to år😳 Jeg føler på hele meg at jeg må ta et valg, og jeg  trenger et dytt i riktig retning for å finne veien min. Selv om jeg egentlig vet hva jeg må velge for å komme videre, tørr jeg ikke stole på meg selv.  Bare noen kunne gitt meg et lite tegn på at det jeg tror er rett❤️
Og totalt uventede ting har skjedd. Skal jeg la meg flyte med dette nye, eller stå helt stille i veikrysset mitt en stund til og vente på en veiviser? Klem fra meg

Anonymkode: 11a65...7ac

Glemte å legge til: kvinne 49🌸

Anonymkode: 11a65...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer med en ny oppdatering, TS 💙 Håper ellers at det står bra til med deg i førjulstiden. Vi gleder oss alle til hver gang du kommer tilbake og setter så stor pris på det! Men, ikke føl på noe "press", og for all del; ta vare på deg selv!

 

Vel... Her er det som vanlig full fart fremover, og jeg vandrer fortsatt på knivseggen, kanskje mer , enn aldri før.

Jeg kan først si at jeg ikke har hørt et eneste ord fra han som ble brått og brutalt "slettet" fra livet mitt. Jeg er egentlig ganske overrasket, men jeg vet samtidig at en jeg har blitt kjent med har fått vite om denne situasjonen i forrige uke. De kjenner hverandre, og denne mannen kan muligens ha snakket med ham. Om han har gjort det, aner jeg ikke. Uansett har jeg ikke angret på valget, og har kommet meg fullstendig videre. Men, samtidig forstår jeg nå hvorfor jeg havnet oppi det, hva som var meningen bak det. Det hele har jo fått øynene mine for den indre og ytre situasjon jeg står i - for valget jeg har foran meg. Og hva jeg ikke ønsker av en ny partner, ikke minst. Før denne fyren, så visste jeg egentlig ikke bevisst at jeg kanskje var på vei "ut"...

Jeg har vel mer eller mindre bestemt meg for at jeg skal slå opp. Jeg har veid dette opp og ned, føler meg på mange måter ganske ferdig, men holder nok fortsatt litt på med vurderingen. Det føles som det er det riktige, men bittelitt tvil er der enda. Tvilen går vel mest i bølger, kommer og går litt pga. tanken på gamle minner, tryggheten som vil gå tapt, sorg over å såre noen, samt litt usikkerhet på om det vil føre til anger på sikt. Samtidig føler jeg oftere enn ikke, at jeg ikke vil angre.

Det er nesten litt flaut å si det, men ærlighet varer nok lengst... Jeg er definitivt oppe i noe nytt med denne nye fyren. All kontakt har kjentes nesten unormalt rett med ham. Magefølelsen min har helt siden før vi begynte å snakke, vært veldig FOR ham... Og etter at vi begynte å snakke, har vi hatt kontakt (mildt sagt) ofte. Det føles som om jeg har kjent ham i hele mitt liv. Han virker veldig snill/godhjertet og ikke minst oppegående. Har ikke fått noen "røde flagg" fra ham, det må i så fall være det at han virker å vite hva han skal si til kvinner. Ting har gått veldig fort, fordi det har klaffet så bra. Jeg kjenner likevel at jeg er litt OBS på å beskytte hjertet mitt, at jeg må passe meg for noe som eventuelt kan "skade" meg. Det er kanskje veldig feil av meg så tidlig på én måte, men jeg vurderer sterkt å ta imot invitasjonen om å møte ham neste uke, for å se hva dette skal bety. Har vel bestemt meg for det. MEN, hvis jeg tar feil av magefølelsen min her nå, gir jeg opp menn - for alltid! Det kan jeg nesten ikke makte på. Håper i så fall jeg finner det ut før jeg blir for "lost in space" med han her. For dette blir nok et lengre fall enn med han forrige. Det er nesten så jeg ikke VIL høre hva du har å si her, hvis det er noe negativt, hehe 🤣 Liker ham så godt...

 

Hilsen Psykologistudenten / The Trouble Maker!

Anonymkode: 6bcd0...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 36 her. 

Har tenkt ganske mye på «han fra fortiden» etter at jeg skrev om han her, og etter å ha lest ditt svar.

Tenker at jeg skulle gjerne ha møtt ham igjen og sett hva som skjedde, men hvordan kan jeg få til det? Du skrev jo at jeg kan påvirke dette selv, og jeg tror jeg kan våge å ta første skrittet... allikevel er spørsmålet hvordan.

Føler ikke det er noen måter jeg kan kontakte han på, egentlig, da jeg er redd for at det vil bli feil hvis jeg gjør det... at det kanskje ikke er ønsket fra hans side? Og at jeg bare vil fremstå desperat...

Skal jeg bare glemme ham og «tvinge» meg selv til å møte en annen? Kjenner at jeg er så ferdig med å være singel nå, jeg savner virkelig en god mann i livet mitt.

Anonymkode: 633ba...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36 her. 

Har tenkt ganske mye på «han fra fortiden» etter at jeg skrev om han her, og etter å ha lest ditt svar.

Tenker at jeg skulle gjerne ha møtt ham igjen og sett hva som skjedde, men hvordan kan jeg få til det? Du skrev jo at jeg kan påvirke dette selv, og jeg tror jeg kan våge å ta første skrittet... allikevel er spørsmålet hvordan.

Føler ikke det er noen måter jeg kan kontakte han på, egentlig, da jeg er redd for at det vil bli feil hvis jeg gjør det... at det kanskje ikke er ønsket fra hans side? Og at jeg bare vil fremstå desperat...

Skal jeg bare glemme ham og «tvinge» meg selv til å møte en annen? Kjenner at jeg er så ferdig med å være singel nå, jeg savner virkelig en god mann i livet mitt.

Anonymkode: 633ba...071

Jeg er ikke TS

Jeg kjenner til ditt første innlegg, og vil  anbefale deg til å ta første skrittet til å ta kontakt med vedkommende.

Det er en ypperlig anledning no til jul, å sende ei julehilsen som er litt utdypende.

Om du ikke gjør dette, vil jeg tro du vil ha dette i tankene resten av ditt liv..hva som kunne vert...

Ta sjansen, jeg heier på deg.

Hilsen en som prøver på samme vis...

 

Lykke til!

Anonymkode: 550ae...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS

Jeg kjenner til ditt første innlegg, og vil  anbefale deg til å ta første skrittet til å ta kontakt med vedkommende.

Det er en ypperlig anledning no til jul, å sende ei julehilsen som er litt utdypende.

Om du ikke gjør dette, vil jeg tro du vil ha dette i tankene resten av ditt liv..hva som kunne vert...

Ta sjansen, jeg heier på deg.

Hilsen en som prøver på samme vis...

 

Lykke til!

Anonymkode: 550ae...ce5

Å, tusen takk for svar og for at du heier på meg! Jeg ble så glad da jeg leste det!

Når det gjelder han fra fortiden så virker det som om han er en mann som bevisst (kan det virke som) har valgt bort kjæreste og familie.... en evig ungkar som sier han er fornøyd med livet og som heller prioriterer yrket sitt, som også er en lidenskap får jeg inntrykk av...

Samtidig var det noe helt annet han viste meg ... og forsåvidt sa ... den lille tida vi hadde sammen... Han var veldig «på» da, snakket om hvor bra kjemi vi hadde (menneskelig kjemi altså), han virket ensom...

Ja, flere ting, men jeg kan ikke skrive alt her.

Så altså, han har tydeligvis tatt et valg om å ikke ha noen - ihvertfall ikke permanent - i livet, og så går jeg her som en idiot og tenker på ham... Men han føltes som «hjemme». Faen altså.

Jeg skjønner bare ikke helt hvorfor. Fristende å tenke at han har blitt skikkelig såret en eller annen gang, men det behøver jo ikke være slik. Han kunne nok ha kombinert jobb med kjæreste/familie hvis han ville, men da vil han vel ikke forplikte seg til noen andre enn seg selv, da?

Så det er dette her som gjør meg så i tvil på om jeg skal ta kontakt igjen. 

Det ironiske er at jeg føler vi er litt i samme båt. Jeg blir ikke lett forelsket og jeg orker ikke «ta til takke», da kjenner jeg at jeg heller lar det være... og sånn er han også, men virker jo som han har stengt av helt. (Det har ikke jeg tross alt, jeg vet at jeg vil ha en mann i livet mitt.)

Samtidig snakket han om barn, liksom. Ganske mye. Og var tydelig innom tanker rundt det.

Men ja. Jeg tenker på han uansett, og tror aldri jeg vil glemme den følelsen av «hjemme» som jeg tenker ofte er det man søker etter i et forhold. Så derfor kanskje verdt å gå utenfor komfortsonen??

Samtidig har det dukket opp en annen som gjerne vil møtes. Han virker ordentlig og grei, men jeg vet ikke noe mer om han enda. Jeg har sagt ja til å møtes en dag vi begge får det til å passe. Han sa han ønsket veldig å møte meg. Og ja... kanskje han viser seg å være et bedre valg, hvis det er noe kjemi der?

Men ideelt sett burde jeg greie å legge vekk han fra fortiden først.

K36

 

Anonymkode: 633ba...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS

Jeg kjenner til ditt første innlegg, og vil  anbefale deg til å ta første skrittet til å ta kontakt med vedkommende.

Det er en ypperlig anledning no til jul, å sende ei julehilsen som er litt utdypende.

Om du ikke gjør dette, vil jeg tro du vil ha dette i tankene resten av ditt liv..hva som kunne vert...

Ta sjansen, jeg heier på deg.

Hilsen en som prøver på samme vis...

 

Lykke til!

Anonymkode: 550ae...ce5

Og masse, masse lykke til til deg også!

Anonymkode: 633ba...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 34 her. Har alltid hatt noe sårt og tungt inni meg som ikke slipper taket. Uansett hvor fint jeg kan ha det i livet. Får du noe følelse rundt det eller hva jeg kan gjøre? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2019 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Om du kan, kan du se hvem jeg bør satse på? 

Anonymkode: ab971...79f

Jeg hadde en samtale med min som sa at det kun var meg som klagde og sa han kunne finne seg noen andre når jeg var nedfor. Jeg snakket med en fyr her inne som på en periode på under en uke fikk meg til å føle meg kjempepen. Problemet var at jeg følte meg utro ved å gå bak ryggen på min ved å skrive meldinger til han andre, dessuten følte jeg han andre var altfor «på». Om jeg angrer? Jeg tror ikke han andre hadde vært noe bedre ettersom han selv også var i et forhold. Og er det ikke vanligvis slik at folk som ikke føler sitt eget forhold er bra kan ha en tendens til å hoppe på en ny med en gang denne sier noe pent? 

Anonymkode: 7b24b...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts er tydeligvis ikke aktiv lenger i tråden ? 

Anonymkode: d281d...381

Hun kommer innom når hun kan.

Anonymkode: 8463e...c0b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet her før, om jeg ville møte noen og få et godt forhold igjen.

Har møtt noen som får meg til å føle meg utrolig bare vi snakker sammen. Det er ikke i dating sammenheng, og vi har en så utrolig god tone og kjemi, jeg lurer på om han også merker/føler det? Hans navn begynner på O. 

Kvinne 31.

Anonymkode: aae61...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.12.2019 den 10.51, AnonymBruker skrev:

Å, tusen takk for svar og for at du heier på meg! Jeg ble så glad da jeg leste det!

Når det gjelder han fra fortiden så virker det som om han er en mann som bevisst (kan det virke som) har valgt bort kjæreste og familie.... en evig ungkar som sier han er fornøyd med livet og som heller prioriterer yrket sitt, som også er en lidenskap får jeg inntrykk av...

Samtidig var det noe helt annet han viste meg ... og forsåvidt sa ... den lille tida vi hadde sammen... Han var veldig «på» da, snakket om hvor bra kjemi vi hadde (menneskelig kjemi altså), han virket ensom...

Ja, flere ting, men jeg kan ikke skrive alt her.

Så altså, han har tydeligvis tatt et valg om å ikke ha noen - ihvertfall ikke permanent - i livet, og så går jeg her som en idiot og tenker på ham... Men han føltes som «hjemme». Faen altså.

Jeg skjønner bare ikke helt hvorfor. Fristende å tenke at han har blitt skikkelig såret en eller annen gang, men det behøver jo ikke være slik. Han kunne nok ha kombinert jobb med kjæreste/familie hvis han ville, men da vil han vel ikke forplikte seg til noen andre enn seg selv, da?

Så det er dette her som gjør meg så i tvil på om jeg skal ta kontakt igjen. 

Det ironiske er at jeg føler vi er litt i samme båt. Jeg blir ikke lett forelsket og jeg orker ikke «ta til takke», da kjenner jeg at jeg heller lar det være... og sånn er han også, men virker jo som han har stengt av helt. (Det har ikke jeg tross alt, jeg vet at jeg vil ha en mann i livet mitt.)

Samtidig snakket han om barn, liksom. Ganske mye. Og var tydelig innom tanker rundt det.

Men ja. Jeg tenker på han uansett, og tror aldri jeg vil glemme den følelsen av «hjemme» som jeg tenker ofte er det man søker etter i et forhold. Så derfor kanskje verdt å gå utenfor komfortsonen??

Samtidig har det dukket opp en annen som gjerne vil møtes. Han virker ordentlig og grei, men jeg vet ikke noe mer om han enda. Jeg har sagt ja til å møtes en dag vi begge får det til å passe. Han sa han ønsket veldig å møte meg. Og ja... kanskje han viser seg å være et bedre valg, hvis det er noe kjemi der?

Men ideelt sett burde jeg greie å legge vekk han fra fortiden først.

K36

 

Anonymkode: 633ba...071

Hei. Han du snakker med fra fortiden,minner meg veldig om en jeg tenker på masse. Hvor er han fra fortiden din ifra? Tenker på om det kan være samme person. 😳

Anonymkode: ded5c...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ønske Ts en riktig god førjulstid, der en har tid til å puste ut litt mellom alt som «bør» vere ferdig til selveste juledagene🎄

Ønsker det samme til dine trofaste følgere😊

Så håper jeg at vi sees før julehøytiden😊

Du vet nok hvem jeg er....

Håper det står bra til💜💫

Anonymkode: 550ae...ce5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du er her, Ts, men vil si at det ble slutt mellom meg og kjæresten i går. Kjenner at det er slutt for godt. Har møtt en ny mann, som jeg nevnte. Men aner ikke hva som kommer til å skje med oss.. Håper du har det bra og kommer tilbake snart <3

 

- Psykologistudenten

Anonymkode: 6bcd0...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 16.12.2019 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Hei. Han du snakker med fra fortiden,minner meg veldig om en jeg tenker på masse. Hvor er han fra fortiden din ifra? Tenker på om det kan være samme person. 😳

Anonymkode: ded5c...2de

Oi ja det hadde vært interessant..!😯

Han her er fra Østlandet, ikke så langt fra Oslo, men litt lenger ut på landet.

Hvor er din fra? Og hvordan går det med deg ift «din»?

Med meg så er det en del frustrasjon! Jeg har ikke tort å gjøre noen forsøk på kontakt, er så redd for å tape ansikt/bli avvist. Jeg høyner virkelig innsatsen på en måte hvis jeg kontakter han....

Har fått vite via omveier at han selv tenker at han på en måte har valgt vekk eller prioritert bort kjæreste i livet sitt. Og noen gjør jo det, antar jeg? Men det høres bare så trist ut, synes jeg. Å liksom besremme seg for å lukke døra for alltid...

Huff. Føler fortsatt må få gjort noe med dette. Det gnager for mye på meg. Vi hadde dessverre må jeg vel si slik ting er, så fin kjemi. Det er jo det jeg ikke klarer å slippe.

Burde bare skrive en mld nå, for nå er jeg litt full😛 Men jeg lar nok være...

Har fått kontakt med en annen mann som er «på», men der kjenner jeg at jeg ikke orker. Så det er jo litt trist kanskje... men «spøkelset» av han første står i veien.

Anonymkode: 633ba...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi ja det hadde vært interessant..!😯

Han her er fra Østlandet, ikke så langt fra Oslo, men litt lenger ut på landet.

Hvor er din fra? Og hvordan går det med deg ift «din»?

Med meg så er det en del frustrasjon! Jeg har ikke tort å gjøre noen forsøk på kontakt, er så redd for å tape ansikt/bli avvist. Jeg høyner virkelig innsatsen på en måte hvis jeg kontakter han....

Har fått vite via omveier at han selv tenker at han på en måte har valgt vekk eller prioritert bort kjæreste i livet sitt. Og noen gjør jo det, antar jeg? Men det høres bare så trist ut, synes jeg. Å liksom besremme seg for å lukke døra for alltid...

Huff. Føler fortsatt må få gjort noe med dette. Det gnager for mye på meg. Vi hadde dessverre må jeg vel si slik ting er, så fin kjemi. Det er jo det jeg ikke klarer å slippe.

Burde bare skrive en mld nå, for nå er jeg litt full😛 Men jeg lar nok være...

Har fått kontakt med en annen mann som er «på», men der kjenner jeg at jeg ikke orker. Så det er jo litt trist kanskje... men «spøkelset» av han første står i veien.

Anonymkode: 633ba...071

Kjære deg...

 

Jeg trodde du fann motet, og tok en sjangse no før jul. Et godt påskudd for å ta kontakt ved å ønske god jul, håpe det står bra til,... Tenker på deg, kanskje vi kunne tatt ein hyggelig samtale som en start på det nye året...

Grip muligheten, for i den kan det også ligge håp❤️

 

Lykke ti!

 

Ps. Tusen takk for din ønsker til meg.

Anonymkode: 550ae...ce5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg...

 

Jeg trodde du fann motet, og tok en sjangse no før jul. Et godt påskudd for å ta kontakt ved å ønske god jul, håpe det står bra til,... Tenker på deg, kanskje vi kunne tatt ein hyggelig samtale som en start på det nye året...

Grip muligheten, for i den kan det også ligge håp❤️

 

Lykke ti!

 

Ps. Tusen takk for din ønsker til meg.

Anonymkode: 550ae...ce5

Åh, tusen takk for svar, kjære du!❤️

Ja, jeg burde kanskje bare tørre..?

Saken er at vi hadde aldri så mye kontakt at det føles helt naturlig å ta kontakt på en sånn måte, dvs jeg KAN gjøre det, men da vil jeg være *ekstremt* frempå hvis dere skjønner... på en måte så bryr jeg meg ikke om at han eller andre skulle tenke at jeg var f.eks «desperat», samtidig så er jeg livredd for det, og for avvisning...

Det er derfor det føles litt håpløst😐 Det beste hadde vært om vi hadde møttes mer naturlig i nærmiljøet, noe som ikke er usannsynlig iom at vi bor i samme område, har felles bekjente, osv.

Og så kan jeg jo selvsagt ikke tvinge noen til å ville ha kontakt. Har han lukket den døra, så kan ikke jeg bryte den opp heller...

Men jeg er åpen for forslag! Hvis jeg hadde vært sprø nok så er det jo flere måter jeg KUNNE ha kommunisert noe på🙃 Sende et brev for eksempel, haha, neida, joda.

Som sagt, forslag tas imot med takk!

Anonymkode: 633ba...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne komme med forslag til deg, men da på pm. Så tar jeg kontakt med deg.

Du skjønner, vil ikke at en skal ødelegge denne nydelige tråden til Ts.

Denne tråden er kun hennes, Mange som venter på henne, håper at hun har det bra på alle måter.

Anonymkode: 550ae...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...