Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dame 31

Gjør jeg det rette med livet mitt, de valgene jeg har tatt for meg og mine barn, og er kjæresten min den rette for meg? 

💕

Anonymkode: 5dd11...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil gjerne komme med forslag til deg, men da på pm. Så tar jeg kontakt med deg.

Du skjønner, vil ikke at en skal ødelegge denne nydelige tråden til Ts.

Denne tråden er kun hennes, Mange som venter på henne, håper at hun har det bra på alle måter.

Anonymkode: 550ae...ce5

Det er jeg enig i, vi avsporer tråden.

Jeg håper også at TS har det bare bra og at hun har hatt en god jul. Ja, mange som venter på henne💛

Send gjerne pm.

 

Endret av Sveva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er du her inne og leser enda, TS? Eller er tråden avsluttet for godt? :)

Anonymkode: 72267...114

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Er du her inne og leser enda, TS? Eller er tråden avsluttet for godt? :)

Anonymkode: 72267...114

Kjære deg - og alle som har skrevet i denne tråden.


 Dette er TS. Denne gang med brukernavn. Slik kommer det til å fortsette.


Jeg må bare beklage at jeg har vært fraværende. Jeg har lest alt her inne men har ikke hatt krefter, energi eller mulighet til å gå inn i spørsmålene deres. Har ikke en gang klart å kommentere.


Jeg vet at flere av dere er skuffet men jeg ber om forståelse. Jeg har gått gjennom og går fortsatt gjennom min verste sorg i livet. 
Det har gjort meg handlingslammet og utmattet.
 

Jeg skal prøve å gradvis komme tilbake til dere, litt etter litt. Tråden stenges ikke. Men jeg kan ikke gå halvannen måned tilbake i tid og begynne å svare. Beklager det.

De av dere som ønsker at jeg skal se på noe, vennligst skriv inn på nytt. Jeg vil ta for meg spørsmål som kommer inn ETTER dette innlegget mitt. 
 

Jeg ønsker heller ikke bli bombardert på pm, kun hvis det er prekært. Og ikke forvent svar raskt i denne tiden. Takk.
Opprettet brukernavnet mtp å mulig, på sikt, kunne ta mer dybde-lesinger på privat basis.
 

Takk for forståelse og respekt.
💚TS

Endret av Oppreist
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fult forståelig!!! Du må fokusere på deg selv og! ❤❤

Anonymkode: 75274...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne se på kjærlighet for meg, det gjelder en spesiell mann 💕 er vi på vei til noe fint? Har kjent hverandre i mange år, og hatt et slags forhold. 

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2019 den 21.23, Smulix skrev:

Tusen takk for at du svarer igjen ❤ Ja, det føles som det er mer håp nå. Det er ikke mye som har endret seg, men jeg kan puste igjen etter eksamener. 

Jeg og barnefar har prøvd i snart 10 år. For at det skal fungere er det avgjørende at han tar tak i en del ting i livet sitt, noe han ikke er villig til eller ser på som et problem. Det føles som at han ikke har plass til meg i livet sitt, men bruker meg når han trenger nærhet og kjærlighet. Jeg har mistet meg selv på veien, mens jeg tålmodig har ventet på han. Jeg kjenner at det må være min tur nå. Jeg har laget plass til alle gjennom hele livet, men ingen har sett meg. Jeg vet at jeg vil blomstre nå og bli til noe stort!

I sommer traff jeg en gammel "flamme" fra ungdomsskolen. Han løftet meg opp i skyene, men trakk seg i siste sekund. Hva skjedde egentlig der? Jeg tenker mye på det, fordi jeg er overbevist om at alt skjer for en grunn. Men akkurat denne situasjonen forstår jeg bare ikke. Kanskje var det han som skulle lære noe? Vil vi få kontakt igjen? Det føles som at vi ikke er helt ferdige.

Når alt over er sagt, så lurer jeg på om du klarer å kjenne på energien min? Jeg er ganske intuitiv selv, men samtidig ikke. Det føles som at jeg kan føle andre, og av og til sliter jeg med å vite om følelsene mine er mine eller andre sine. 

Kjære TS!

Det er leit å høre hvordan du har det. Håper du har folk rundt deg som er der for deg. Hvis du trenger noen andre å lufte deg til, så ta gjerne kontakt på PM.👭

Jeg siterer bare det jeg sende deg tidligere, så det kommer opp igjen.

Bruk den tiden du trenger til å svare ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Oppreist skrev:

Kjære deg - og alle som har skrevet i denne tråden.


 Dette er TS. Denne gang med brukernavn. Slik kommer det til å fortsette.


Jeg må bare beklage at jeg har vært fraværende. Jeg har lest alt her inne men har ikke hatt krefter, energi eller mulighet til å gå inn i spørsmålene deres. Har ikke en gang klart å kommentere.


Jeg vet at flere av dere er skuffet men jeg ber om forståelse. Jeg har gått gjennom og går fortsatt gjennom min verste sorg i livet. 
Det har gjort meg handlingslammet og utmattet.
 

Jeg skal prøve å gradvis komme tilbake til dere, litt etter litt. Tråden stenges ikke. Men jeg kan ikke gå halvannen måned tilbake i tid og begynne å svare. Beklager det.

De av dere som ønsker at jeg skal se på noe, vennligst skriv inn på nytt. Jeg vil ta for meg spørsmål som kommer inn ETTER dette innlegget mitt. 
 

Jeg ønsker heller ikke bli bombardert på pm, kun hvis det er prekært. Og ikke forvent svar raskt i denne tiden. Takk.
Opprettet brukernavnet mtp å mulig, på sikt, kunne ta mer dybde-lesinger på privat basis.
 

Takk for forståelse og respekt.
💚TS

Kjære deg❤️
Det er så leit å høre at du går gjennom en stor sorg. Jeg har følt på meg at du går gjennom en vanskelig periode, jeg har tenkt på deg mange ganger, på hvordan du har det. Det er fullt forståelig at vi ikke har hørt fra deg på en stund, nå skal du først og fremst tenke på deg selv. Jeg har sendt deg, og kommer til å fortsette å sende deg gode tanker❤️ 
 

Det er ikke noe som haster med meg. Jeg står fortsatt fast i alt det samme gamle. Mange tanker, og sliter litt for å komme gjennom dagene, av alle de samme gamle årsakene. Men jeg tviholder på det du en gang sa, at det ville komme bedre tider for meg, at du ser meg glad og fornøyd nærmere våren, og at jeg snart skulle finne kjærligheten igjen. De ordene holder meg oppe😊 Om du skulle få mulighet etter hvert, og det er som sagt ikke noe hast, så hadde det vært interessant å høre hvordan veien ligger foran meg nå, om du fortsatt ser de samme tingene, evt om det er noe mer du ser? 
 

Ønsker deg alt godt, kjære Oppreist❤️
Det er mye styrke i det navnet ditt❤️

Anonymkode: ce11b...acc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts, for en gave du har, og så fantastisk at du bruker den til å hjelpe. Og fint å se at du også setter grenser for deg selv❤️

Livet mitt er fullstendig kaos, hodet mitt virker ikke lengre, for det er fullt av tanker. Jeg bruker natt og dag på å brenne energi med disse tankene, som i det store bildet ikke burde være viktige. Men det gjelder framtiden min, jeg står fast, bom fast, og vet ikke hvor jeg skal ta veien. Jeg er 44-år, har blitt alene med barna og tviler så på meg selv. Eksen går fram og tilbake i livet mitt, og jeg takler dette dårlig. Klarer ikke helt å se hvem han er lengre... er han god for meg? Dårlig? Har jeg en framtid her... 

Jeg er så sliten av dette :( 

Anonymkode: 310c5...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, TS! Godt å høre fra deg. Jeg har bekymret meg for hvordan det går med deg og skjønt at alt ikke er som det skal. Trist å høre at du har det vondt... Sender deg varme tanker ❤️ Og vil si at jeg er så takknemlig for all hjelp du har gitt meg. Har full forståelse for at du trekker deg unna her, når du sliter med sorg. Ta den tid du trenger.

Jeg er psykologistudenten, og jeg vil gjerne oppdatere deg på hvordan ting har gått. Det er slutt mellom meg og kjæresten, og selv om bruddet ikke var som det burde, så går det bra med oss begge. Vi har litt kontakt, han er ikke sint på meg.

Jeg har nå møtt en ny mann, og jeg har nok forelsket meg i ham. Han er veldig snill og rolig, men samtidig ganske sta og ærekjær. Det er lang avstand mellom oss, men vi har møttes noen ganger og vi har definitivt vært intime. Problemet her er at jeg føler at han i begynnelsen la inn de riktige aksjene for å "få seg noe", og det bekreftet han vel mer eller mindre at stemte. Samtidig har han senere sagt at han er interessert, samt ting som viser at han ønsker noe langsiktig. Han har sagt at han vil ha et "eksklusivt" forhold med meg, for han ønsker ikke å dele meg med andre. Jeg sa at dette må i så fall gå to veier, og det var han enig i. Men kjenner at jeg har litt tillitsproblemer. Dette er fordi jeg føler at han holder tilbake på kjærlighetsfronten og ønsker å gi mest av det seksuelle. Dermed gjør jeg litt det samme, jeg vil trekke meg litt bort og tør ikke å slippe løs følelsene. Jeg sliter veldig med å unngå "games" og finne ut hvordan jeg skal forholde meg til ham. Jeg vet at jeg vil ha ham, men jeg er usikker på hva han egentlig føler for meg. Jeg føler at nå, etter vi har møttes, bør han vite hva han vil. Er redd for å miste ham, har aldri følt det så "rett" med noen før, men jeg må beskytte hjertet mitt og ønsker ikke å kaste bort tiden min. Å være sammen med ham i fremtiden vil endre hele mitt liv, og jeg er villig til å gjøre det, men da må jeg vite sikkert at det er meg han vil ha - med ord. Hvordan bør jeg forholde meg her? Hva vil han med meg? Får du opp noe rundt oss?

 

Stor klem fra Psykologistudenten :hug: 

Anonymkode: 72267...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 1.02, AnonymBruker skrev:
På 17.11.2019 den 19.04, AnonymBruker skrev:

 

Vi prøvde å holde avstand fra hverandre, men det gikk ikke så bra.. Han har nylig tatt kontakt med med igjen. Det er nok endel sorg i bildet, i og med at vi egentlig ikke kan være med hverandre som situasjonen er nå. Tror du at vi bør holde oss unna hverandre? 
Jeg er generelt veldig usikker, fordi at jeg ikke helt vet hva jeg burde gjøre. Å holde seg unna han er ekstremt vanskelig, men om hindringene er for store så er det kanskje best? 
Aner egentlig ikke hvordan jeg skal klare å holde meg unna han, men samtidig er det så vondt å hele tiden tenke på han og ikke komme meg videre.. 

Forresten, tusen takk for hjelpa Ts. Setter ekstremt stor pris på det! 

Anonymkode: 6ad79...4cd

Hei igjen Ts! Ta bare tiden du trenger, jeg håper alt ordner seg for deg. Siterer det siste jeg skreiv til deg, som jeg fortsatt lurer på. 
Vil legge til at jeg fortsatt har kontakt med denne mannen. Vi snakker ikke så ofte, men han tar i blant kontakt. Tror du at det beste er å gå videre, eller bør jeg kjempe for å ha han i livet mitt? 

Anonymkode: 6ad79...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, er så lei meg for å høre at du går gjennom smertefulle tider, sender deg omsorg og kjærlighet!

Om du noen gang skulle få ork til det, her er spørsmålet mitt..

Jeg har møtt en mann jeg føler sterk kontakt med, har litt følelser for ham, det er ikke datingsammenheng. Har en intens dragning mot ham, og lurer på om han føler det samme, burde jeg si noe? Hans navn begynner på O.

Kvinne 31. 

Anonymkode: aae61...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ts, du hjelper oss så veldig, nå må du ta godt vare på deg selv i den endringen du står i. 
 

Jeg velger å vente litt med å spørre deg om noe, jeg er bare glad du ga livstegn fra deg ❤️

Anonymkode: 8463e...c0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , jeg står i et heftig veiskille. Må liksom begynne helt på nytt. Hvilken/ hva slags utdannelse / jobb ligger for meg? 

Anonymkode: d281d...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 31

Jeg skal satse på jobb i barnehage. Kan du «se» hvordan dette går? Vil jeg bli satt pris på, og hvor mye får jeg jobbe? Pendler jeg eller kommer jeg til å arbeide i nærområdet?

Anonymkode: a12f1...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 29

Har vært tilbake sammen med den store ungdomskjærligheten i snart 3 år. Forholdet har vært vanskelig, men jeg elsker han. Veldig usikker på om det burde være slutt mellom oss eller om jeg skal fortsette med han. 

Veldig takknemlig for en pekepinn dersom du ser noe. 

Anonymkode: 0ee45...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 35

Jeg har hatt det ekstremt tøft det siste året. Blir 2020 bedre?

Anonymkode: 2dce7...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Håper du kommer deg gjennom dette da ! Jeg lurte litt på om hun kollegaen som flyttet til utlandet er hemmelig forelsket i meg.  
 

mann 49

Anonymkode: c99b6...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...