Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 10/6/2019 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

Jeg v et ikke hvorfor du ble kvalm, men hvis det var fordi du tenkte at en closure betyr avslutnig, så var det ikke det jeg mente. Jeg mente, med closure, at du vil få en oppklaring/klarhet i ting, uansett hvilken retning dette tar. Det ante meg at du kom til å høre fra ham igjen, han klarer ikke gi slipp på deg fordi han begynner få disse følelsene for deg. Han er av og på fordi han er redd, han må ha kontroll. Du bekrefter at han har et tungt forhold bak seg og eksen hans har gjort mye med ham, og satt dype spor i ham - i negativ forstand. Håper kan du bære i hjertet ditt. Dette er ikke over enda, og du styrer i høy grad hvilken retning det skal ta. Men igjen, du vil en closure - i form av en avslutning, om du ønsker det, eller i form av en oppklaring/forklaring på hans væremåte . Håper det ga mening og at kvalmen ga seg. 

Anonymkode: 4b496...35b

 

On 11/2/2019 at 7:04 PM, AnonymBruker said:

Hei ts, har skrevet noen ganger til deg om han som er frem og tilbake og ikke gir meg noe closure. Jeg sendte meld til han i helgen, og føler han straffer meg når jeg tar kontakt ved å skrive kort og strengt tilbake, og av og til ikke svare i det hele tatt. Har bestemt meg for å la han gå, er ingen fremtid her. Møtte også en annen fyr jeg likte, men han også overså meg plutselig og svarte ikke på meld. Så et litt annet spørsmål jeg har nå, er engstelig ang menn da de jeg har blitt behandlet så respektløst, og nå lurer jeg på om du ser om jeg kommer til å finne kjærligheten noen gang, eller belage meg på å være alene for å slippe å oppleve så mye vondt? Klem ❤️ Kvinne 29.

Anonymkode: b2607...fe9

Svaret øverst er det siste du skrev, jeg skrev dette svaret tilbake her om dagen, gråt av fortvilelse da jeg skrev og var klar for å la han gå, dro som sagt på date med en annen også. Har falt til ro og ikke så redd for å ikke finne kjærligheten lenger, MEN, ville gi deg en tilbakemelding på det du skrev om at jeg vil få en closure og en endring, det er helt utrolig hvordan du treffer på alt du skriver, det har nå skjedd en stor endring der han har åpnet seg og behandler meg helt annerledes enn før (på en positiv måte) og jeg kjenner han nesten ikke igjen. Og som du sa bestemmer jeg selv om jeg ønsker avslutning etter dette, og jeg er i vurderingsfasen. Uansett skjedde det en endring som på sin måte har gitt meg closure, så du hadde helt rett i det. Du har vært til så stor hjelp ❤️

Anonymkode: b2607...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS😊

Jeg har et spørsmål jeg har lyst å spørre deg om, haster ikke med svar, syns bare det hadde vært interessant å høre hva du ser😊

Jeg har prøvd å få kontakt med en person jeg ikke kjenner så godt, en person jeg føler kunne vært fin for meg å skape et gryende vennskap til. Jeg har tatt mange initiativ, gjennom en lengre periode, og h*n svarer noen ganger at det hadde vært hyggelig å møtes, men så blir det ikke noe mer ut av det. Noen ganger svarer h*n ikke i det hele tatt. Og en gang kom et konkret initiativ fra denne personen, men da med så kort varsel at jeg ikke hadde mulighet. Jeg lurer på hva denne personen tenker? Syns h*n det hadde vært hyggelig å bli bedre kjent, at det kunne vært et interessant vennskap? Er h*n så travelt opptatt at h*n glemmer å svare noen ganger, og også at initiativene uteblir av den grunn? Eller er det å bli kjent med meg rett og slett ikke noe h*n tenker er så viktig? Ser du hvem jeg snakker om? Det hadde vært så greit å høre hva du ser, og vite om jeg bare skal la det hele ligge, eller fortsette å ta initiativ😅

Ønsker også fortsatt å høre mer om hva eksen tenker, hvis du ser noe nytt. Fortsatt ingen kontakt derfra, og jeg har tatt mer enn nok initiativ nå, syns jeg.

God helg til deg💐

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovte deg å oppdatere, TS... så her kommer en oppdatering nummer to (håper ikke du tolker det som mas, føler du liksom fortjener å høre hvordan ting går etter å ha hjulpet meg så mye i flere måneder nå) 🤯 

Nå sitter jeg her i natten og tenker over hvordan livet mitt på mange måter har snudd seg på hodet - eller, er på vei til å gjøre det. Som du sa: Å ri to hester fører til at det går utover mitt nåværende forhold. Helt riktig, det har det gjort. Og nå i skrivende stund føles det som om jeg er på god vei ut emosjonelt. Jeg klarer ikke å følge «du høster der du sår»-metoden, for jeg føler det er noe som ikke stemmer når jeg forsøker å høste.. Skjønn det den som kan.. 

Relasjonen/kontakten med den første beileren er ikke over, han er der enda, og jeg innser at jeg er i hans «grep» på ett vis.  Jeg har på et merkelig vis følelser for ham, enda det er flere «red flags» med denne fyren ifb. med hvordan jeg er opplært og vant til å leve livet. Ja, denne fyren kan nok fort bringe meg mye smerte.. Det tror jeg fullt og helt på. Derimot hvor alvorlig og på hvilke områder, det vet jeg ikke helr.. men likevel, jeg skal være ærlig med deg - kanskje er jeg en tosk - men av en eller annen grunn jeg ikke helt får tak i, føler at jeg er villig til å ofte mye for å ha ham i livet.. Og dette til tross for at han ikke umiddelbart er min type verken utseendemessig eller personlighetsmessig. Så det er nok ikke dette jeg blendes av. På en litt irriterende måte er det som om vi «henger sammen» på ett vis og har gjort det en stund nå - tross avstand. Jeg vet han er «farlig», men jeg klarer ikke å holde meg vekk fra ham. Det er ikke min stil å være så svakelig. Hjelp. Jeg drømte en natt at jeg gav ham gullhjertet mitt, en av mine mest kostbare eiendeler, det var da jeg skjønte at jeg må ha blitt skrullete - psykologistudent eller ei.

Tidligere, og av og til nå også, tenker/tenkte jeg: Du bør følge TS råd, kutt ham ut. Men magefølelsen min vil IKKE. Jeg vil ikke. Så kanskje jeg gjør mitt livs feil nå, eventuelt ødelegger livet mitt med kanskje å la en så snill og oppegående fyr som jeg allerede har gå, fordi jeg har blitt fordreid av en annen/et annet liv. Noe som kanskje aldri blir noe ordentlig/ekte. Den første beileren sier han vil møte meg så snart som mulig og prøve å finne ut av ting med meg, men som du har sagt før: Skal det skje noe videre her, må jeg være fri og vite hva jeg vil.. for av det jeg har funnet ut er ikke denne fyren akkurat en type som tar bullshit, han har virkelig temperament. Og dette temperamentet er en av de red flags jeg har sett, men ja. Hva skal man si..

Dette er et stort make it or break it-moment for meg, du spådde riktig her også: Jeg står mellom to ulike liv, og jeg dras mest mot en retning nå. Det er å bli singel, selv om det føles ekkelt å si det. Det er mye frykt for hva som vil skje: Vil jeg klare meg bra uten partneren jeg har? Vil jeg klare å skape meg et forhold igjen? Eller «ødelegger» jeg livet mitt ved å ta dette valget? Tiden er i alle fall inne, det er nå innen helgen er over jeg føler at jeg må ta valget: Skal jeg reise eller ikke? For da må beileren gå, og da må jeg få hjertet på riktig sted for min nåværende partner. Ellers så må jeg la forholdet mitt gå, og som du sier: Gå ut i en ny tid. Også av økonomiske og andre personlige grunner er jeg svært redd for å bli «alene».

Som du nok har skjønt sitter denne beslutningen nesten irriterende langt inne hos meg. Det er av mange grunner, blant annet de overnevnte. Jeg er ei som lever litt med «hjertet i hånden», men det å få kontakt med hva hjertet sier har vært veldig, veeeldig vanskelig i denne prosessen. Jeg har vært utrolig langt nede før, så jeg er redd for å havne der igjen. 

Tusen takk for all hjelp TS, det er og har vært uvurderlig for meg ❤️ Hvor dette ender, skal bli meget interessant å se....

 

Psykologistudenten

Anonymkode: 6bcd0...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts, dette er så tungt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Det går ikke en eneste dag eller time uten at han er i tankene mine. Jeg har ennå ikke hørt noe fra han, som du sa, han kommer ikke til å ta kontakt, ikke så lenge konen er i nærheten. Du sa at det KAN være hun velger å gå, men det virker som de tilsynelatende har det fint. Jeg er innom å ser på Facebook profilen hans via min vennines Facebook, og han poster lykkelige bilder. Syntes det er rart når utroskapen ble oppdaget for knapt en måned siden. Lurer på om han savner meg og tenker på meg? Får du noe følelse på det? Og kan det være han finner ett smutthull til å ta kontakt? Vil han prate med meg?

Kvinne 29 år.

Anonymkode: 03e89...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS.

Jeg tar en sjanse her, fordi jeg er fullt klar over at du ikke ønsker å svar på spm om graviditet. Jeg skriver til deg likevel fordi jeg er veldig nede for tiden. Vi har prøvd på barn i et år. Jeg ble endelig gravid og overlykkelig i en halv uke før jeg visste at det begynte å gå galt. Måtte etter en lang prosess legges inn og skrape ut restene og er endelig ferdig med mitt livs tyngste uke.

Legene har verken funnet noe galt med meg eller med mannen og jeg synes helt ærlig det er vanskelig å være positiv og klarer ikke helt å se fremover- selv om jeg vet at jeg bare skader meg selv. Jeg er tilbake på jobb, så jeg har ikke sykmeldt meg unødig, og prøver utad å gjøre det jeg normalt gjør.

Nå lurer jeg på om du har noe følelse på om dette kommer til å gå min vei snart. Synes tanken på å måtte vente kanskje et år til virker helt uutholdelig, og jeg synes også det er så ekkelt å tenkte på kunstig befruktning. Vil det i det hele tatt skje..? dersom det er noe i nær fremtid, håper jeg du kan svare meg..

Om du ikke vil svare meg her, så kan du også sende meg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Kjære Ts, dette er så tungt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Det går ikke en eneste dag eller time uten at han er i tankene mine. Jeg har ennå ikke hørt noe fra han, som du sa, han kommer ikke til å ta kontakt, ikke så lenge konen er i nærheten. Du sa at det KAN være hun velger å gå, men det virker som de tilsynelatende har det fint. Jeg er innom å ser på Facebook profilen hans via min vennines Facebook, og han poster lykkelige bilder. Syntes det er rart når utroskapen ble oppdaget for knapt en måned siden. Lurer på om han savner meg og tenker på meg? Får du noe følelse på det? Og kan det være han finner ett smutthull til å ta kontakt? Vil han prate med meg?

Kvinne 29 år.

Anonymkode: 03e89...fd7

Jeg vil så gjerne oppdatere deg, du har hjulpet så mye med svarene dine. Jeg hadde nesten gitt opp håpet om at jeg noen gang skulle høre fra han igjen, tvilen om at jeg aldri hadde betydd noe for han slo meg igjen. Men idag sto han på døra mi for å be meg om unnskyldning. Han forklarte meg at jeg har betydd alt han sa, men i frykt for å såre konen ytterligere måtte han si det. Jeg forstår han og tilgir han. Vi klemte lenge, det gjorde godt. Jeg fortalte han at jeg ikke venter lenger, og han sa at det måtte jeg ikke. Han sier han ikke vet hva som kommer til å skje der hjemme, men at om noe skjer, så er jeg den første han drar til. Jeg sa at jeg går videre og jeg vet ikke om jeg er tilgjengelig om det skjer, jeg sa at jeg ikke kan vente på det. Vi ønsket hverandre alt godt, og jeg takket han for at jeg fikk en avklaring og at han kom innom. Det var som du sa, han har ikke hatt mulighet før, det var heller ikke han som hadde blokkert meg eller skrevet til meg, det var konen. Han har vært uten telefon og hun har vært med han 24/7 siden det skjedde. Han sa at jeg alltid vil være «jenta hans» og at han aldr glemmer meg. Han spurte om jeg ville at han skulle ringe meg om noen dager, men jeg sa at det ikke er lurt, så nei. Men han sa at om situasjonen der hjemme endrer seg, så tar han kontakt. Jeg sa at det var greit, men jeg vet ikke hvor jeg er da. Jeg er så glad og lettet at vi fikk en forsoning og at det ikke finnes noe bitterhet mellom oss. Jeg var så redd han hatet meg eller endret syn på meg etter jeg dro hjem til de, men det sa han at han forsto at jeg gjorde. Tror jeg nå endelig kan finne roen og vite at en plass i mitt hjerte vil han alltid ha. Og jeg tror jeg alltid vil ha en plass i hans hjerte også. Vi var og er en god match og vi har delt noe helt spesielt. Takknemmelig 🙏🏼

 

Anonymkode: 03e89...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.10.2019 den 0.22, Lorieen skrev:

Dame på 37 her.

En person som står meg veldig nær har det veldig vanskelig helsemessig, både fysisk og psykisk. Dette har ført til at jeg har måttet ta noen tøffe avgjørelser med tanke på relasjonen til denne personen. Får du opp noe om hvordan det vil gå med vedkommende? Er det utsikter til bedring, og hvordan bør jeg forholde meg til denne personen i tida framover?

Lurer fortsatt på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K27, kommer han til å la meg være i fred denne gangen? Noe holder meg fast. Karma? 

Anonymkode: 31131...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg stole på ham? Han sier ting han går tilbake på og så blir han ofte sint og aggressiv 😞

Anonymkode: 3b45f...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Hei igjen! 

Kommer ungdommen  min til å bli friskere? Og til å klare skole og konfirmasjon? Og å klare og være sosial igjen. 

Vi har tatt noen tøffe valg, som kanskje har vært riktige. Fikk gode råd ang flytting tidligere, at det var for tidlig å ta dette valget. Men er så usikker. Det siste året har vært preget av at alt blir feil. Vet at vi har tatt de riktige (nødvendige) valgene, på mange områder, men alt kjennes likevel feil.

Det er jo ikke så farlig med meg, men vil flaksen snu litt for ungdommen?

Anonymkode: bdadc...b4b

Kjære deg, føler din fortvilelse over barnet ditt. Som du sikkert vet, går jeg ikke inn i sykdom. Det eneste jeg kan si er at dere står overfor en stor endring i livet, og det er med positivt favør. Ungdommen din er alvorlig syk, det ser jeg og det er av den karakter som tar tid, dette vet du jo....men det er håp, det er alt jeg kan si. 

Når det gjelder flytting, følg hjertet. Mye kjennes feil før man klarer å lande på noe helt endelig. Det vil bli bedre for dere, jeg lover. 

På 29.10.2019 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Hei TS😊 Tusen takk for enda et godt svar, det setter jeg veldig stor pris på. Hyggelig å se at du er tilbake, håper du har det bra❤️
Jeg kopierer ikke svaret du skrev, for nå begynner jeg å bli litt redd for å bli gjenkjent. Men du ser sikkert hvem jeg er uansett, og anonymkoden er jo også til hjelp. 
 

Av samme grunn tør jeg ikke skrive alt jeg ønsker. Men jeg skulle så veldig gjerne ha spurt deg flere spørsmål ang disse temaene, du har vært til fantastisk god hjelp så langt, og jeg vet du hadde kunne hjelpe enda mer. 
- Jeg har kontakten eksen to ganger faktisk. Først i en mld hvor jeg skrev et par spørsmål om hvordan det går, hvor jeg også slengte på at det hadde vært hyggelig om vi fikk til det treffer vi snakket om. Da fikk jeg bare svar på de første spørsmålene, og han skrev ingenting om å sees. Så gikk det en uke eller to, og da spurte jeg mer direkte, et konkret spørsmål om tid og sted, og da kunne han ikke. Og han har enda ikke tatt noe initiativ til et annet tidspunkt. Så nå må jeg nok bare legge det hele på is, jeg verken kan eller vil mase mer😔 Må legge til at jeg fortsatt tenker mest på et vennskap med han, ikke noe mer sånn det ser ut nå, selv om jeg savner han som kjæreste på noen områder. Men som sagt, det hadde dratt med seg for mange problemer og utfordringer.

Det andre temaet jeg skrev til deg om, er jeg veldig interessert i å snakke mer om, her tror jeg du virkelig kan hjelpe, men det må kanskje bli en gang hvis du bestemmer deg for å opprette en anonym mailadresse eller evt en ny profil her på KG som du bare kan bruke til dette formålet, til å ta imot PM fra oss her inne som setter så umåtelig stor pris på hjelpen du gir oss🙂 Du er helt utrolig! Evnene dine er fantastisk, og du som menneske er fantastisk, du som ønsker å hjelpe så mange på denne måten, og som svarer alle på en så empatisk og fin måte. Du er unik! Tusen takk❤️

Anonymkode: ce11b...acc

Hei, ja jeg forstår hvem du er :) Har fulgt deg litt frem og tilbake her. Hvordan går det nå, ift eksen? jeg har en følelse av at du har latt det hele ligge og at responsen fra ham er heller laber? I så tilfelle skal du vite at det ikke betyr at det ikke er følelser der lenger, for det er det, men han føler han må være lojal der han er nå. Så oppleves det vanskelig å forholde seg til deg. Men oppdater meg gjerne og fortell om det er noe nytt?

Jeg forstår og blir veldig smigret av at du skulle ønske jeg kunne opprette en slags privat profil mtp dypere, mer private svar. Jeg er innom tanken, da flere har bedt meg om dette. Jeg må få tenke litt mer på dette, men vurderer det. Skulle jeg gitt dype, mer "in-depth"-readings, tror jeg nok at jeg burde tatt meg noe betalt for det faktisk. Jeg har hittil gjort dette gratis, mye for å øve meg men mest i håp om å kunne være til hjelp for noen. 

Kom gjerne med innspill på dette, om det er ønskelig at jeg oppretter en slags mulighet til å få tak i meg på en annen måte enn her. Vil gjerne ha svar fra flere på dette. 

På 29.10.2019 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig Ts, så er dette tungt. Jeg har følelser for denne mannen, men jeg prøver å trekke meg unna på grunn av situasjonen vi er i. Det er skikkelig vanskelig kjenner jeg, og det kjente jeg ekstra på nå i helga når jeg så han. Det å se han bringer frem noe i meg, som om jeg bare vet at vi har en tilknytning til hverandre som jeg aldri blir å ha med noen andre.. 

Vi utvekslet noen meldinger i helga, men jeg avsluttet samtalen på grunn av at jeg føler det beste er å holde seg unna han. Det er vel den ene gangen jeg har klart å ikke gi etter, og dra til han uansett om jeg ikke burde. Det virker som om han enten er redd for få følelser for meg, eller at han har fått de allerede. En del av meg vil at han skal føle noe for meg, men samtidig gjør det situasjonen vanskeligere. Vi burde trekke oss unna hverandre, men det virker nesten umulig nå.

Hva tror du kan skje nærmere juletider mellom oss? Jeg er så usikker på hele situasjonen, men klarer heller ikke å gi slipp. Huff, vanskelig dette her..

Anonymkode: 6ad79...4cd

Hvordan går dette nå? Når jeg kjenner på dette med dere to, kjenner jeg på en slags sorg, fra begges sider. Har dere valgt å si farvel nå?Jeg har hele tiden sett at dere ville re-connecte, og at dette ville skje rundt juletider, da ville dere få en fin prat. Men det virker nå som dere selv har styrt dette, til å holde avstand fra hverandre? Oppdater meg gjerne,så svarer jeg deg igjen. Jeg vet du er i en fryktelig vond situasjon og at du egentlig bare ønsker deg denne mannen, det er ikke umulig, men det er fortsatt hindringer der som må løses. 

På 29.10.2019 den 22.22, Smulix skrev:

Tusen takk for at du svarte meg. Ja, du treffer veldig godt på at alt føles rotete nå og at det er litt mye. Det er ikke en eneste ting i livet mitt pr nå som er stabilt. Jeg prøver veldig å være sterkt og tenke langsiktig, men  det er ikke så lett. Har de siste ukene vurdert å kontakte fastlegen, men da jeg sliter med å finne balanse blir det alltid utsatt, så du treffer godt der også. Dette mennesker du ser jeg blir glad i, er det snakk om en fremtidig kjæreste? Er det en ny person i livet mitt? Er "redd" for at det er barnefar du beskriver da vi bare aldri blir ferdige med hverandre. Han er fantastisk altså, vi bare får det ikke til å fungere.

Jeg håper du nå har kontaktet fastlegen og fått litt mer orden på noen ting? kjennes det som om du har mer håp nå? for det er mye håp for deg og den situasjonen du er i. Det kommer en ny person i livet ditt ja, mulig kjæreste, mulig i første omgang en nær venn. Men jeg tror det er kjærlighet der. Hva skal forresten til for at du kan få til at ting fungerer med barnefar, dersom du er oppriktig glad i ham - og han i deg? Tenk litt på det..., kanskje er det ikke så mye endring som må til. 

På 29.10.2019 den 22.26, snuppa123 skrev:

Hei TS😊 jeg står midt oppi et dilemma, bør jeg flytte? Kommer jeg til å det bedre der? 

Du skal ikke flytte vekk fra det som du kjenner er en utfordring for deg. Stå i utfordringene, det vinner du på. Vet ikke om det var klart nok svar for deg, men dette er et valg du må ta selv, men ikke flykt. Å flytte kan være bra, men noen ganger må man stå i stormen til den er over, for å få det bedre der man er. 

På 29.10.2019 den 22.33, Mkigjen skrev:

kvinne,bare nyskjerrig hva slags bilder du får opp med så lite oppl

Fint lite dessverre, og er ikke villig til å bruke mye energi på det. Får opp ett ord "rotløshet". Om det treffer deg, det vet bare du. 

På 30.10.2019 den 0.22, Lorieen skrev:

Dame på 37 her.

En person som står meg veldig nær har det veldig vanskelig helsemessig, både fysisk og psykisk. Dette har ført til at jeg har måttet ta noen tøffe avgjørelser med tanke på relasjonen til denne personen. Får du opp noe om hvordan det vil gå med vedkommende? Er det utsikter til bedring, og hvordan bør jeg forholde meg til denne personen i tida framover?

Jeg kan ikke gå inn i sykdom, hverken fysisk eller psykisk. Jeg vil bare bekrefte deg på de valgene du har tatt, de har vært riktige. La tvilen din fare. 

På 30.10.2019 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Hei ts, kvinne 53 her.

Jeg har vært hos legen og tatt blodprøver, en såkalt "helsjekk" og er helt ødelagt av å gå og vente på svar. Det er ingen foranledning til prøvene, kun at det er mange år siden sist. Føler meg frisk.

Kan du berolige meg?

Anonymkode: 8463e...c0b

Kan ikke inn i sykdomsrelaterte spørsmål dessverre. Du har nå fått svar på dine prøver. Er du beroliget? :) 

På 31.10.2019 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Hei!

Ville bare si at det ikke er så aktuelt å se noe mere på det jeg lurte på. Jeg ble dumpet i dag pr tekstmelding. Han hadde funnet ut at han ikke følte at det var  noe ekstra mellom oss. To dager etter jeg var hos han i helgen og han kysset og klemte meg og sa han var glad i meg.  To mdr etter han kom krypende og ville ha en ny sjanse..  En voksen mann... Mye rart en skal oppleve her i livet når en har blitt bra voksen.. 

Anonymkode: f5248...07d

Jeg vil bare sende deg en god klem og si at jeg er lei meg på dine vegne. Ikke gi opp håpet, bygg deg opp igjen, det kommer nye mennesker i livet ditt. 

På 31.10.2019 den 6.50, AnonymBruker skrev:

Kvinne 34 vil jeg bestå eksamen til jul? Gruer meg 

Anonymkode: d281d...381

Ja, på hengende håret. :)

På 31.10.2019 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Hei igjen! ❤ Har fått svar av deg tidligere og mye stemmer veldig godt. Jeg er litt usikker på om ekskona vil ha han tilbake da hun jo har en ny kjæreste, men resten stemmer. 

Jeg sliter litt med at han sier han ikke vil forplikte seg fordi det får det til å høre ut som om jeg ikke betyr noe for han eller at han også vil være med andre . Dvs, han han tenker noen ganger at han vil forplikte seg mens andre ganger vil han ikke. Han er brent og redd for å bli såret igjen. Vi jobber i samme firma og han vil egentlig ikke være sammen med ei han jobber med og han er redd noen skal finne ut om oss, noe jeg gir blaffen i. Han vet ikke hvordan jn skal introdusere barna osv. Bruker han disse unnskyldningene for å ikke forplikte seg som et forsvar mot å bli såret igjen? At han nesten håper jeg skal gjøre det slutt? Jeg skal nemlig ingen steder for jeg tror dette er mannen i mitt liv, men jeg ser ingen løsning på alle problemene hans med det første og han blir nok ikke fullt og helt "min" før det. Klarer du å se noe som helst tidsperspektiv på når det blir bedre? Om vi blir samboere? Han er litt negativ til alt som har med kjæreste, samboerskap, giftermål, forlovelse osv og det gjør meg litt trist når jeg mener at dette er mannen i mitt liv 😏 Jeg maser ikke på han om det bare så det er sagt, men prøver å få han til å innse at det ikke er noe å være redd for. Livet hans blir iallefall ikke bedre uten meg akkurat nå 😅 Kvinne 44

 

Anonymkode: 51d7a...7e7

 

På 31.10.2019 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Det hører også med til historien at jeg har en kvinnelig kollega som virker interessert i han og som ikke liker at jeg får mer oppmerksomhet fra han. Jeg sliter litt med sjalusi pga dette for hun går for det hun vil ha og hun er sikkert vant til å få det som hun vil, pen som hun er. Når han da ikke vil at noen skal vite om oss så tror hun jo at han er singel..😏

Nå skal jeg slutte å mase på deg ❤

Anonymkode: 51d7a...7e7

Du maser ikke, det går helt fint :) Jo han er mye i forsvar, denne mannen, og han har dårlige/vonde erfaringer og har "forhold" litt oppi halsen. Det kreves mye tålmodighet og forståelse fra din side i dette. Jeg tror du er veldig glad i ham og det er gjensidig, men han er ikke helt der enda at han tenker samboerforhold. Jeg tror derimot det kan komme, men han må få gå i sitt tempo. Han er generelt skeptisk til damer, og dette med at dere jobber sammen kompliserer det litt. Men fint at du ikke bryr deg om det.

Nå kan det tenkes det har skjedd litt siden du skrev her sist. Hvordan går det nå? Og du, hun andre som er interessert syns jeg ikke du skal bry deg om. Han bryr seg ikke om henne og da skal ikke du gjøre det heller. Lykke til :)

På 31.10.2019 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Dame 44

Hvor er forholdet vårt om noen år, vil han ta tak i det økonomiske uføre sitt eller blir det drepen på vårt forhold?

Takker for svar :)

Anonymkode: 60ec3...1be

Det er en krevende situasjon som tærer på dere begge og som fort kan bli kilde til konflikt. Du er nødt til å være den som pusher han litt på dette, hvis ikke kommer han ikke til å ta tak i det. Tar han derimot tak i det og får til en endring, så kan mye snu for dere. det er håp. 

På 1.11.2019 den 10.11, AnonymBruker skrev:

Kjære TS!!!

Forvirret kvinne 39 her; Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg, det satte jeg pris på...! ❤️

Og takk for at du skriver så fint, om at jeg ikke skal klandre meg selv. På en måte er jeg skuffet over meg selv, at jeg kunne få følelser for noen annen. For meg har det alltid vært soleklart at jeg og mannen er ett og at jeg aldri vil svikte på noe vis. Men det var før jeg visste hva 3 år med avvisning og dårlig behandling fra den andre kan gjøre med en.. Jeg ble så liten og svak og redd da han trakk seg vekk fra meg at jeg nesten ikke så noen utvei. Så redd for å bli forlatt, ensom, ikke være bra nok..Så kommer det en fin og varm  mann og ser alt som er bra i meg, og blir henført og forelska i meg, - det er som dop, de følelsene da.. Takk for at du forstår, jeg hadde et voldsomt behov for å bli sett, elsket og verdsatt igjen,.. 

Jeg tenker også, som deg, at jeg egt ikke bør dra det lengre med han andre. Han har vært den reneste terapi for meg, fått meg opp av ei grøft jeg lå i, fått meg til å føle meg vakker, smart, kreativ, attraktiv igjen. Dessuten er han på en måte mer "voksen" enn mannen min, han diskuterer med logikk i stedet for å bli rødglødende sint for alt, som mannen blir. og han er strukturert og ansvarlig, der mannen min er helt på hæla og ikke helt har kontroll over ting. Og ja- han andre er tiltrukket av meg. Og jeg av ham. Tenker det er en helt sjelden kjemi... Men han er også gift, dog har den samme følelsen i sitt forhold av å være tatt for gitt og ikke sett... 😕 vi kunne passet så bra sammen, men samtidig har vi investert i årevis et annet sted begge to..

Situasjonen kan lett eskalere sier du, hva ser du da? Den har forsåvidt eskalert over grenser den ikke burde allerede. Vi har blitt ganske nære.. Og dette er noe jeg ALDRI trodde kunne skje meg. Jeg bør absolutt avklare med mannen min, men jeg har tilgitt og tilgitt og funnet meg i så mye dårlig behandling.. Tror du det kan være mulig at vi kommer nærmere igjen..? 

Tusen takk for svar, igjen.. det betyr mye!

Forvirret kvinne 39 ❤️

 

 

Anonymkode: 3f44a...b40

Det er mulig at du og mannen din kommer nærmere hverandre igjen, MEN om du forteller ham (har fortalt?) om den andre mannen, vil det oppleves som et stort tillitsbrudd/svik og det kan se ut som han vil slite med å tilgi det. Men han er mann, og for ham er det viktigst at du ikke har ligget med han andre. Jeg sier det kan eskalere, fordi du og denne andre har følelser for hverandre, men dere er begge gift. Jeg tror ikke dere så lett klarer å gi slipp på hverandre, selvom dere vet at dere må og bør. Denne mannen har funnet noe i deg som han ikke har hjemme, og han opplever at dere ser hverandre. Det er helt fantastisk for ham og det å kutte deg ut, vil være en sorg han ikke ønsker erkjenne for deg. Du må ta noen valg her. Spør igjen om noe er uklart.

På 2.11.2019 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Stemmer min egen intuisjon med min venninne? Lyver hun til meg? Manipulerer? Burde jeg kutte kontakten igjen eller trenger hun meg? Hun er steinbukken og jeg er skorpionen. 

Anonymkode: 9e96c...85f

Du har en vel utviklet intuisjon. Din venninne vil prøve å overbevise deg om en løgn hun lever på, men du vet at du har rett. Ja din intuisjon stemmer,...dessverre :( Jeg ville trukket meg forsiktig unna en tid fremover. 

På 2.11.2019 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar TS på spørsmålet mitt om mulig giftermål, det stemmer med det jeg har følt selv og!

Jeg har mange spørsmål, skal prøve å begrense meg, og er supertakknemlig uansett om det blir svar eller ikke.

- Jeg venter på en stor avgjørelse som vil påvirke livet mitt veldig uansett om det blir ja, eller nei. På nåværende tidspunkt føler jeg at det kommer til å bli nei, og at beskjeden kommer i februar. Kan du se noe rundt dette?

- Jeg skulle gjerne hatt mer klarhet i hva det er jeg spesifikt har å gi til verden og hvordan. En del jeg holder på med, og som kjennes riktig å fortsette med, er treningsundervisning i grupper. Jeg er usikker på om jeg i tillegg til det skal gjøre noe mer i forhold til det spirituelle, gi readinger/healinger eller noe i den duren, eller holde meg kun til treningsinstruktørbiten. Hva er rollen, eller rollene mine fremover?

- Hvordan kan jeg best utvikle evnene mine? Er det anlegg for å ha tilgang til alle, eller kun noen av dem?

❤️ ❤️ ❤️

Anonymkode: 04d3e...795

Beskjeden du venter på kommer på nyåret, og pr nå er det uklart for meg hva det blir. Jeg får opp ja, men du selv får opp nei. Det blir spennende å se. Hva håper du på? det kan være avgjørende for resultatet. Har du hørt om Law of attraction? Bare nevner det.  Og ja du har noen evner du er i ferd med å oppdage og utvikle. Readings er litt tidlig nå, men du kan prøve deg forsiktig blant venner/familie. Men vær aldri skråsikker. du kan ha en svakhet der. Treningsinstruktørbiten skal du ikke legge på hyllen, fordi alt kan kombineres og gir deg forskjellig på forskjellig nivåer. Makes sense? Og du har anlegg for noen, ikke alle. De færreste av oss har det. Du vet hva jeg snakker om. Lykke til. Ønsker du forresten prøve dine evner på meg? Gi meg et signal på det, så ser vi om vi får til noe. 

På 2.11.2019 den 4.08, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Jeg er ei dame på 40, har vært alene i 7 år nå og har barn som jeg deler med barnefaren. Jeg har strevd meg gjennom tilværelsen i årene etter at jeg ble singel. Har jobbet hardt og endelig fått det litt bedre økonomisk. Jobben er helt ok, trives greit. Men, jeg strever med å finne kjærligheten og det å sette pris på den de gangene jeg har vært i nærheten. Jeg føler meg så utrolig alene og lurer på om du kan se en mann i livet mitt?  i nær fremtid? Jeg ønsker sånn å oppleve kjærligheten, men er redd jeg kommer til å ende opp alene, at jeg ikke klarer å se det når det endelig er her. At jeg skal prioritere  feil. Vil så gjerne at ensomheten skal ta slutt.

Håper du har svar til meg, takk for at du tar deg tiden til å lese 

Anonymkode: 19e5b...2f4

Kjære deg, det har vært stritt for deg,det har vært tøffe dager, søvnløse netter, bekymring, uro og usikkerhet om fremtiden. Du kjenner deg ensom tidvis, ja, men du er likevel ikke alene. det er mange som bryr seg så mye om deg, ser du det? og ja, det blir en ny mann i livet ditt. jeg tror du vil møte han via nett. kan det henge på greip for deg? og når...jeg ser våren, noe som spirer frem på den tiden. Gi det litt tid, prøv å bygg deg selv opp enda mer, så kommer kjærligheten igjen din vei. 

På 2.11.2019 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Hei ts, har skrevet noen ganger til deg om han som er frem og tilbake og ikke gir meg noe closure. Jeg sendte meld til han i helgen, og føler han straffer meg når jeg tar kontakt ved å skrive kort og strengt tilbake, og av og til ikke svare i det hele tatt. Har bestemt meg for å la han gå, er ingen fremtid her. Møtte også en annen fyr jeg likte, men han også overså meg plutselig og svarte ikke på meld. Så et litt annet spørsmål jeg har nå, er engstelig ang menn da de jeg har blitt behandlet så respektløst, og nå lurer jeg på om du ser om jeg kommer til å finne kjærligheten noen gang, eller belage meg på å være alene for å slippe å oppleve så mye vondt? Klem ❤️ Kvinne 29.

Anonymkode: b2607...fe9

Jeg ser jeg har klippet inn et annet innlegg fra deg også...som du skrev litt senere i tråden. Det skjer ting i livet ditt. Svarer deg mer utførlig lenger ned. 

På 2.11.2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Hei du.

Vi har en tid snakket om å flytte til hjemlandet til mannen min. Hva ser du om den saken? Tusen takk ❤️ 

Kvinne 38

Anonymkode: af0c8...3d1

Jeg tror dette oppleves som et stort skritt for deg å ta, som om du gruer deg litt til noe. En usikkerhet. Men jeg ser glede, det blir bedre enn fryktet, men kan være utfordrende den første tiden. Hva tenker du selv om dette nå?

På 2.11.2019 den 21.51, OCB skrev:

Hei igjen trådstarter. Du har en utrolig bra dømmekraft, og ikke minst en bra intuisjon.

Jeg tror ikke jeg har truffet denne flotte kvinnen ennå. Selvom jeg tenker på dette daglig. Kanskje fokusere mindre? Litt usikker faktisk! Jeg er mer bevist, åpen og blid i mitt daglige virke. Snakker med ukjente daglig og er både tøysete og byr på meg selv. Takket være deg har jeg blitt mer bevisst rundt det å være omgjengelig og positiv som person. Flotters om du kan se noe mer rundt fremtiden min. Ha en flott kveld videre. 

Tusen takk for gode ord. Nei det kan nok stemme at du enda ikke har møtt henne, men hun er nær. Det kjennes sterkt ift deg, at dere snart treffes. Men du gjør rett i å slappe av, ikke fokusere for mye på det, ikke tenke på "alle" du møter, om det kan være den ene spesielle....Det er bra du er blitt mer åpen og blid og fortsett slik. Du blir svært godt likt, og du har flere beundrere som du ikke vet om ;) men hun ene spesielle, hun nærmer seg. April/mai skiller seg ut i det kommende året. Jeg tror du har mye godt å se frem til :) Dette var ikke så klart, men av en eller annen grunn, får jeg ikke opp helt klare bilder på deg i dag. Har du noe som plutselig bekymrer deg eller tar litt av kreftene dine? sørg for å hvile deg godt, også mentalt. Holde meg oppdatert. 

På 3.11.2019 den 11.01, Milla_ skrev:

Hei TS.❤️

Kvinne 50+. Jeg lurer på om du kan se noe om min situasjon. Jeg har vært gjennom nedbemanning på en arbeidsplass samtidig som jeg ble syk. Har vært i nav systemet en god stund og ser etter deltidsjobb.  Jeg har jobbet midlertidig et sted som nå opphører og jeg har ikke så god tid på meg i forhold til ytelser. Så da er jeg spent på om jeg får jobb eller ender opp som ufør. Foreløpig er jeg ved godt mot, men er sliten av usikkerheten. Lurer også på hva du ser i fohold til kjærlighet, jeg er singel.

Det er godt å høre du er ved godt mot, det er det all grunn til. Men det kan se ut som du skal tenke tanken på en uførpensjon, rett og slett for å sikre deg selv økonomisk og fordi du da ikke trenger bekymre deg så mye som du tidvis gjør. Jeg vil råde deg til å begynne den prosessen selvom det sitter langt inne. Du kommer imidlertid til å få en liten jobb der du vil trives, men det blir ikke helt det du i utgangspunktet hadde sett for deg. Kjærligheten kommer, men du må være villig til å gjøre en innsats og ikke tro at det daler noen ned fra himmelen til deg :) jobb litt for det, det kommer!

På 3.11.2019 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Dame 47 💚💚det går bra, barna tok det fint. Har nå truffet en trygg og stabil mann, når jeg minst trodde det. Var innstilt på å være alene. Men jeg holder det tett inntil brystet og venter lengst mulig med å fortelle barna. Jeg er veldig trygg på denne nye som jeg nå tilbringer noen dager sammen med. 💚💚

Anonymkode: 6f666...987

Så gla på dine vegne, det har vært en lang prosess for deg! Ja, du gjør lurt i å holde kortene inntil brystet og ikke fortelle barna enda, selvom de er store nok til å forstå. La dem få tid på å fordøye alt, de har mer enn nok med å håndtere bruddet pr nå (selvom de forstår det også). Gi det tid. Men glad for å høre om denne nye kjærligheten. Og jeg håper du nå kjenner at du blir tilfreds og gladere :) 

På 6.11.2019 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg møtte ikke denne koppmannen. Jeg tenkte over det og bestemte meg for at det var en uklok ting å gjøre. Det ville gått som utroskap, og jeg er ikke der. Han var dessuten selv i et forhold og jeg syntes han var veldig pågående. Det ble litt for mye av det gode og. 

Angående det, jeg har tenkt på det flere ganger. Moren han har sagt at han kan være vanskelig, men at han er god. Jeg kjenner det gode av og til. Det er hovedsakelig når jeg gjør lite gjennomtenkte ting, samt å være lat som får ham til å bli irritert og sint. 

Jeg kjenner at det å skulle gå, vil være vanskelig. Jeg er ei som knytter meg mye og jeg tenker mye. Jeg var den som kontaktet ham først her inne, og jeg fikk ham og det jeg er litt redd for er å «miste» det. Jeg vil liksom ikke miste det jeg har lagt inn av tid (6 år tilsammen) og følelser (psykiske og fysiske) - jeg føler meg feilet om du skjønner. Jeg føler og at jeg allerede er «inne», vi bor sammen og han har kjøpt en rekke møbler og ser frem til en fremtid. 

Så jeg føler det er litt vanskelig :sukk:

Anonymkode: 3b45f...bf1

Kjære deg, det du forteller vekker uro i meg. Jeg står fast på det jeg har sagt tidligere, at jeg syns du må gå fra denne mannen. Du skriver at han blir irritert og sint hvis du er "lat". men du er ikke lat!! Og det er ikke slik at det er du som gjør lite gjennomtenkte ting...! Hør på hva du selv sier, og snu på det. Hva ville du sagt om en venninne av deg sa dette til deg? Hører du hvordan du snakker deg selv ned? Du er blitt vant til å behandles slik, og slik skal det ikke være. Jeg anbefaler deg å begynne prosessen på å gå. Og treff "koppemannen" hvis du kjenner det kan gi deg styrke, men ikke innled noe nytt forhold før det første er avsluttet. masse lykke til. 

På 6.11.2019 den 17.59, AnonymBruker skrev:

 

Svaret øverst er det siste du skrev, jeg skrev dette svaret tilbake her om dagen, gråt av fortvilelse da jeg skrev og var klar for å la han gå, dro som sagt på date med en annen også. Har falt til ro og ikke så redd for å ikke finne kjærligheten lenger, MEN, ville gi deg en tilbakemelding på det du skrev om at jeg vil få en closure og en endring, det er helt utrolig hvordan du treffer på alt du skriver, det har nå skjedd en stor endring der han har åpnet seg og behandler meg helt annerledes enn før (på en positiv måte) og jeg kjenner han nesten ikke igjen. Og som du sa bestemmer jeg selv om jeg ønsker avslutning etter dette, og jeg er i vurderingsfasen. Uansett skjedde det en endring som på sin måte har gitt meg closure, så du hadde helt rett i det. Du har vært til så stor hjelp ❤️

Anonymkode: b2607...fe9

Tusen takk for så fin tilbakemelding. Jeg har fulgt deg en stund nå, og jeg ble veldig glad for å lese at det ble slik jeg sa. Jeg tenkte det bare var snakk om tid. Hva skjer nå, hva ønsker du videre? Har dere avsluttet helt eller ønsker dere prøve...? jeg ser jo at dette kan være bra, men begge må ville dette :) Ønsker deg alt godt! 

På 8.11.2019 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Hei TS😊

Jeg har et spørsmål jeg har lyst å spørre deg om, haster ikke med svar, syns bare det hadde vært interessant å høre hva du ser😊

Jeg har prøvd å få kontakt med en person jeg ikke kjenner så godt, en person jeg føler kunne vært fin for meg å skape et gryende vennskap til. Jeg har tatt mange initiativ, gjennom en lengre periode, og h*n svarer noen ganger at det hadde vært hyggelig å møtes, men så blir det ikke noe mer ut av det. Noen ganger svarer h*n ikke i det hele tatt. Og en gang kom et konkret initiativ fra denne personen, men da med så kort varsel at jeg ikke hadde mulighet. Jeg lurer på hva denne personen tenker? Syns h*n det hadde vært hyggelig å bli bedre kjent, at det kunne vært et interessant vennskap? Er h*n så travelt opptatt at h*n glemmer å svare noen ganger, og også at initiativene uteblir av den grunn? Eller er det å bli kjent med meg rett og slett ikke noe h*n tenker er så viktig? Ser du hvem jeg snakker om? Det hadde vært så greit å høre hva du ser, og vite om jeg bare skal la det hele ligge, eller fortsette å ta initiativ😅

Ønsker også fortsatt å høre mer om hva eksen tenker, hvis du ser noe nytt. Fortsatt ingen kontakt derfra, og jeg har tatt mer enn nok initiativ nå, syns jeg.

God helg til deg💐

Anonymkode: ce11b...acc

Aha, der var du igjen . og jeg har svart deg litt lenger oppe, tror jeg ;) eksen syns jeg du nå skal la ligge. Du har prøvd, la ham heller komme til deg hvis han får tenkt seg om. Men som nevnt, kan det tenkes han kjenner på lojalitet og at han må være der han er. Skrev litt om det lenger opp også. Og denne andre personen er litt distrè, glemmer ofte vekk ting og det kan føles som om du ikke er så viktig. Personen er smigret og syns det er hyggelig, men har ikke helt kapasitet alltid. Og vedkommende forstår ikke helt dine henvendelser. Klør seg litt i hodet men er positiv. Jeg tenker at du ikke skal prøve for mange ganger, du har gjort det litt nå, og hvis det er lite respons, så la det ligge litt. Ta det heller opp igjen etter jul, da kan det være bedre tid for respons :) Lykke til da!

På 11.11.2019 den 12.45, Havfrue8 skrev:

Hei TS.

Jeg tar en sjanse her, fordi jeg er fullt klar over at du ikke ønsker å svar på spm om graviditet. Jeg skriver til deg likevel fordi jeg er veldig nede for tiden. Vi har prøvd på barn i et år. Jeg ble endelig gravid og overlykkelig i en halv uke før jeg visste at det begynte å gå galt. Måtte etter en lang prosess legges inn og skrape ut restene og er endelig ferdig med mitt livs tyngste uke.

Legene har verken funnet noe galt med meg eller med mannen og jeg synes helt ærlig det er vanskelig å være positiv og klarer ikke helt å se fremover- selv om jeg vet at jeg bare skader meg selv. Jeg er tilbake på jobb, så jeg har ikke sykmeldt meg unødig, og prøver utad å gjøre det jeg normalt gjør.

Nå lurer jeg på om du har noe følelse på om dette kommer til å gå min vei snart. Synes tanken på å måtte vente kanskje et år til virker helt uutholdelig, og jeg synes også det er så ekkelt å tenkte på kunstig befruktning. Vil det i det hele tatt skje..? dersom det er noe i nær fremtid, håper jeg du kan svare meg..

Om du ikke vil svare meg her, så kan du også sende meg en pm.

kjære deg, jeg forstår dette er vanskelig for deg og at tankene mot kunstig befruktning kan være skremmende. Du vet jeg ikke kan gå inn på dette med graviditet, ei heller på pm, da går jeg mot et viktig prinsipp. Så forstår jeg desperasjonen og sorgen din i dette. Jeg vil likevel være litt personlig med deg. Har vært i tilsvarende situasjon, ingenting galt med oss to som prøvde, men ting gikk galt likevel. Vil bare gi deg noen stikkord som dukker opp, og som jeg tenker du selv kan vurdere om treffer:Vekt, stress, pergotime. Grunn litt over dette, og send meg gjerne noen ord igjen. 

På 12.11.2019 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Jeg vil så gjerne oppdatere deg, du har hjulpet så mye med svarene dine. Jeg hadde nesten gitt opp håpet om at jeg noen gang skulle høre fra han igjen, tvilen om at jeg aldri hadde betydd noe for han slo meg igjen. Men idag sto han på døra mi for å be meg om unnskyldning. Han forklarte meg at jeg har betydd alt han sa, men i frykt for å såre konen ytterligere måtte han si det. Jeg forstår han og tilgir han. Vi klemte lenge, det gjorde godt. Jeg fortalte han at jeg ikke venter lenger, og han sa at det måtte jeg ikke. Han sier han ikke vet hva som kommer til å skje der hjemme, men at om noe skjer, så er jeg den første han drar til. Jeg sa at jeg går videre og jeg vet ikke om jeg er tilgjengelig om det skjer, jeg sa at jeg ikke kan vente på det. Vi ønsket hverandre alt godt, og jeg takket han for at jeg fikk en avklaring og at han kom innom. Det var som du sa, han har ikke hatt mulighet før, det var heller ikke han som hadde blokkert meg eller skrevet til meg, det var konen. Han har vært uten telefon og hun har vært med han 24/7 siden det skjedde. Han sa at jeg alltid vil være «jenta hans» og at han aldr glemmer meg. Han spurte om jeg ville at han skulle ringe meg om noen dager, men jeg sa at det ikke er lurt, så nei. Men han sa at om situasjonen der hjemme endrer seg, så tar han kontakt. Jeg sa at det var greit, men jeg vet ikke hvor jeg er da. Jeg er så glad og lettet at vi fikk en forsoning og at det ikke finnes noe bitterhet mellom oss. Jeg var så redd han hatet meg eller endret syn på meg etter jeg dro hjem til de, men det sa han at han forsto at jeg gjorde. Tror jeg nå endelig kan finne roen og vite at en plass i mitt hjerte vil han alltid ha. Og jeg tror jeg alltid vil ha en plass i hans hjerte også. Vi var og er en god match og vi har delt noe helt spesielt. Takknemmelig 🙏🏼

 

Anonymkode: 03e89...fd7

kjære deg, takk for din oppdatering. Jeg må si jeg ble litt satt ut av dette, for la du merke til svaret mitt til deg sist? jeg sa at du ikke skulle tvile på hans følelser, og at det er kona som er sjef og "kontrollerer". Og så kom han på døren din og sa unnskyld...og dere fikk en god prat. Det ble jeg veldig glad for å høre. Og jeg tror det kan tenkes at han kommer tilbake til deg. Om du da har gått videre, det gjenstår å se. Men er dette en mann du virkelig vil ha? Da skal du ikke lukke døren helt, for som sagt, det kan tenkes at han kommer igjen. Men du avviste ønsket om en prat på telefonen. På sett og vis er det du som styrer dette nå. Han har fått beskjed om å holde seg langt unna deg, av sin kone, hun er rasende. han klarer ikke gå ...enda. Men det blir/er allerede en stor endring i forholdet deres. Han føler seg ensom. Du må være klok nå dersom du vil ha denne mannen. Han er veldig glad i deg og veldig lei seg for at alt har blitt slik det er blitt. Kona er sint, såret, skuffet og kommer til å ta (mer eller mindre ubevisst) hevn over sin mann fremover. Han kommer til å få gjennomgå og kjenne på desto mer kontroll. Hold meg oppdatert, vil du, jeg kjenner jeg har veldig hjerte for deg i denne situasjonen. Ønsker deg alt godt. 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

K27, kommer han til å la meg være i fred denne gangen? Noe holder meg fast. Karma? 

Anonymkode: 31131...8e6

Nei, ikke med det første, dessverre. Du må bygge deg selv opp, gjøre deg selv sterkere, stå i mot, klare si fra. Det vil skje på sikt. 

På 9.11.2019 den 3.14, AnonymBruker skrev:

Jeg lovte deg å oppdatere, TS... så her kommer en oppdatering nummer to (håper ikke du tolker det som mas, føler du liksom fortjener å høre hvordan ting går etter å ha hjulpet meg så mye i flere måneder nå) 🤯 

Nå sitter jeg her i natten og tenker over hvordan livet mitt på mange måter har snudd seg på hodet - eller, er på vei til å gjøre det. Som du sa: Å ri to hester fører til at det går utover mitt nåværende forhold. Helt riktig, det har det gjort. Og nå i skrivende stund føles det som om jeg er på god vei ut emosjonelt. Jeg klarer ikke å følge «du høster der du sår»-metoden, for jeg føler det er noe som ikke stemmer når jeg forsøker å høste.. Skjønn det den som kan.. 

Relasjonen/kontakten med den første beileren er ikke over, han er der enda, og jeg innser at jeg er i hans «grep» på ett vis.  Jeg har på et merkelig vis følelser for ham, enda det er flere «red flags» med denne fyren ifb. med hvordan jeg er opplært og vant til å leve livet. Ja, denne fyren kan nok fort bringe meg mye smerte.. Det tror jeg fullt og helt på. Derimot hvor alvorlig og på hvilke områder, det vet jeg ikke helr.. men likevel, jeg skal være ærlig med deg - kanskje er jeg en tosk - men av en eller annen grunn jeg ikke helt får tak i, føler at jeg er villig til å ofte mye for å ha ham i livet.. Og dette til tross for at han ikke umiddelbart er min type verken utseendemessig eller personlighetsmessig. Så det er nok ikke dette jeg blendes av. På en litt irriterende måte er det som om vi «henger sammen» på ett vis og har gjort det en stund nå - tross avstand. Jeg vet han er «farlig», men jeg klarer ikke å holde meg vekk fra ham. Det er ikke min stil å være så svakelig. Hjelp. Jeg drømte en natt at jeg gav ham gullhjertet mitt, en av mine mest kostbare eiendeler, det var da jeg skjønte at jeg må ha blitt skrullete - psykologistudent eller ei.

Tidligere, og av og til nå også, tenker/tenkte jeg: Du bør følge TS råd, kutt ham ut. Men magefølelsen min vil IKKE. Jeg vil ikke. Så kanskje jeg gjør mitt livs feil nå, eventuelt ødelegger livet mitt med kanskje å la en så snill og oppegående fyr som jeg allerede har gå, fordi jeg har blitt fordreid av en annen/et annet liv. Noe som kanskje aldri blir noe ordentlig/ekte. Den første beileren sier han vil møte meg så snart som mulig og prøve å finne ut av ting med meg, men som du har sagt før: Skal det skje noe videre her, må jeg være fri og vite hva jeg vil.. for av det jeg har funnet ut er ikke denne fyren akkurat en type som tar bullshit, han har virkelig temperament. Og dette temperamentet er en av de red flags jeg har sett, men ja. Hva skal man si..

Dette er et stort make it or break it-moment for meg, du spådde riktig her også: Jeg står mellom to ulike liv, og jeg dras mest mot en retning nå. Det er å bli singel, selv om det føles ekkelt å si det. Det er mye frykt for hva som vil skje: Vil jeg klare meg bra uten partneren jeg har? Vil jeg klare å skape meg et forhold igjen? Eller «ødelegger» jeg livet mitt ved å ta dette valget? Tiden er i alle fall inne, det er nå innen helgen er over jeg føler at jeg må ta valget: Skal jeg reise eller ikke? For da må beileren gå, og da må jeg få hjertet på riktig sted for min nåværende partner. Ellers så må jeg la forholdet mitt gå, og som du sier: Gå ut i en ny tid. Også av økonomiske og andre personlige grunner er jeg svært redd for å bli «alene».

Som du nok har skjønt sitter denne beslutningen nesten irriterende langt inne hos meg. Det er av mange grunner, blant annet de overnevnte. Jeg er ei som lever litt med «hjertet i hånden», men det å få kontakt med hva hjertet sier har vært veldig, veeeldig vanskelig i denne prosessen. Jeg har vært utrolig langt nede før, så jeg er redd for å havne der igjen. 

Tusen takk for all hjelp TS, det er og har vært uvurderlig for meg ❤️ Hvor dette ender, skal bli meget interessant å se....

 

Psykologistudenten

Anonymkode: 6bcd0...626

Kjære deg, tusen takk for oppdateringene dine siden sist. Jeg leste faktisk denne rett etter at den ble postet og skulle til å svare deg, litt sånn akutt, siden du sto på valg den helgen, men så skjedde det noe her som tok min tid....Og jeg tenkte etterpå...nå har hun tatt det gale valget. Men jeg er usikker på hvor du er nå? Hva har du landet på? Jeg står "dessverre" fast på at du skal kutte denne beileren. Du snakker om "røde flagg", du er psykologi-student og vet litt om hvordan vi fungerer som mennesker. Når et menneske gir deg signaler på at noe er "galt" og magefølelsen din forteller deg at du bør revurdere dette, da syns jeg du skal sette deg ned og vurdere skikkelig hva du vil videre.     Antakelig har du nå tatt ditt valg overfor kjæresten din gjennom flere år. Det ble som jeg sa, flere beilere ville komme din vei, og det er noe du nå har erfart. Du vet at du er attraktiv, at du er en dame menn vil være med, og det er "more to come", men valget er ditt. Jeg vil advare deg, si fra om denne beileren og de røde flaggene, lytt til det er du snill. Det er ditt valg og jeg kan bare fra sidelinjen fortelle deg hva jeg ser. Dette er ikke den mannen du skal bli gammel med. Om du likevel velger det, er jeg redd du på sikt (ikke nå!) vil bli meget ulykkelig. Mer kan jeg ikke si om den saken. Hva tenker du nå? er jeg for hard mot deg? jeg er nødt til å si fra her. Du har kjæresten din, du har en beiler, en beiler til og det kommer flere. Jeg tror det du først og fremst må bestemme deg for er 1. vil jeg ha nåværende kjæreste? 2. vil jeg være singel og "leve livet" en stund for å finne ut av det hele ? 3. Kommer jeg til å angre på det valget jeg tar?   Jeg ønsker deg av hjertet alt godt, og jeg vil gjerne at du oppdaterer igjen. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg stole på ham? Han sier ting han går tilbake på og så blir han ofte sint og aggressiv 😞

Anonymkode: 3b45f...bf1

Nei han er dessverre ikke troverdig, jeg ville vært forsiktig med denne mannen.....

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg, nok en gang, vært gjennom en del spørsmål her. I dag har jeg vært både lei meg og frustrert over noe av det dere skriver, jeg har vært lei meg for valg som tas, frustrert over ting jeg ser men ikke kan dele, jeg er også glad for alle dere som det går bra med og som gir meg gode tilbakemeldinger. 

Jeg kommer til å sjekke innom utover kvelden nå. Beklager at det har tatt lang tid denne gang å få svart dere. TS

ps. jeg skrev lenger oppe at jeg gjerne vil ha tilbakemelding på om dere syns jeg burde få til en annen måte å gi mer private readings på....?

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 30

Føler forholdet til mannen min er ganske dårlig for tiden. Kommer det til å ordne seg?

Hvordan ser ellers fremtiden vår ut? 😊

Anonymkode: a1dc4...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
På 31.10.2019 den 6.50, AnonymBruker skrev:

Kvinne 34 vil jeg bestå eksamen til jul? Gruer meg 

Anonymkode: d281d...381

Ja, på hengende håret. :)

Hei igjen. Ok. Det er snakk om 3 eksamener. Håper du har rett 🙏💗

ser du om jeg flytter etter jul?  

Det er noe som binder meg foreløpig 

ser du noe om min økonomi fremover ? 

Anonymkode: d281d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg, nok en gang, vært gjennom en del spørsmål her. I dag har jeg vært både lei meg og frustrert over noe av det dere skriver, jeg har vært lei meg for valg som tas, frustrert over ting jeg ser men ikke kan dele, jeg er også glad for alle dere som det går bra med og som gir meg gode tilbakemeldinger. 

Jeg kommer til å sjekke innom utover kvelden nå. Beklager at det har tatt lang tid denne gang å få svart dere. TS

ps. jeg skrev lenger oppe at jeg gjerne vil ha tilbakemelding på om dere syns jeg burde få til en annen måte å gi mer private readings på....?

Anonymkode: 4b496...35b

Takk💗🙏

jeg vil videre med livet mitt - økonomi- karriere - helse - bolig etc. 

Men hittil har livet mitt blitt holdt tilbake av så mye sykdom død og skader i min nærmeste familie og nå er jeg over 30 og ingenting er på stell .

Anonymkode: d281d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, tusen takk for oppdateringene dine siden sist. Jeg leste faktisk denne rett etter at den ble postet og skulle til å svare deg, litt sånn akutt, siden du sto på valg den helgen, men så skjedde det noe her som tok min tid....Og jeg tenkte etterpå...nå har hun tatt det gale valget. Men jeg er usikker på hvor du er nå? Hva har du landet på? Jeg står "dessverre" fast på at du skal kutte denne beileren. Du snakker om "røde flagg", du er psykologi-student og vet litt om hvordan vi fungerer som mennesker. Når et menneske gir deg signaler på at noe er "galt" og magefølelsen din forteller deg at du bør revurdere dette, da syns jeg du skal sette deg ned og vurdere skikkelig hva du vil videre.     Antakelig har du nå tatt ditt valg overfor kjæresten din gjennom flere år. Det ble som jeg sa, flere beilere ville komme din vei, og det er noe du nå har erfart. Du vet at du er attraktiv, at du er en dame menn vil være med, og det er "more to come", men valget er ditt. Jeg vil advare deg, si fra om denne beileren og de røde flaggene, lytt til det er du snill. Det er ditt valg og jeg kan bare fra sidelinjen fortelle deg hva jeg ser. Dette er ikke den mannen du skal bli gammel med. Om du likevel velger det, er jeg redd du på sikt (ikke nå!) vil bli meget ulykkelig. Mer kan jeg ikke si om den saken. Hva tenker du nå? er jeg for hard mot deg? jeg er nødt til å si fra her. Du har kjæresten din, du har en beiler, en beiler til og det kommer flere. Jeg tror det du først og fremst må bestemme deg for er 1. vil jeg ha nåværende kjæreste? 2. vil jeg være singel og "leve livet" en stund for å finne ut av det hele ? 3. Kommer jeg til å angre på det valget jeg tar?   Jeg ønsker deg av hjertet alt godt, og jeg vil gjerne at du oppdaterer igjen. 

Anonymkode: 4b496...35b


Fikk helt gåsehud, for jeg satt akkurat og tenkte på deg og hvor mye jeg ønsket svar av deg nå. Og når jeg sjekket, så hadde du akkurat svart (!) Akkurat nå har jeg det veldig vondt, og jeg trenger så sårt råd fra deg. Først kan jeg si: Jeg har sittet og grått mye i dag, fordi jeg tror jeg nå ENDELIG har klart å få erkjennelsen til overflaten: Jeg kan ikke holde på forholdet mitt, fordi følelsene er ikke der de skal være, jeg tror ikke jeg klarer å redde forholdet. Jeg har nok visst det en stund, men jeg var og er for feig til å slå opp. Jeg sitter tiltaksløs og føler nå at livet mitt raser sammen, på en måte. Moroa er litt over, realiteten er her. Jeg er ikke på et bra sted. Det har vært moro med alle disse beilerne, og all oppmerksomheten, og det har vært festing, latter og tårer. Men dette er ikke livet jeg søker, jeg ønsker noe mer, jeg vil føle sterkt for noen igjen. TS, vil jeg finne kjærligheten igjen snart om jeg gjør det slutt? For nå føles alt helt håpløst. Jeg føler ikke at jeg ser frem til noe. Det er lenge siden ting føltes så mørkt.. Singellivet er ikke noe jeg ønsker meg, og det er derfor jeg sliter veldig med å gå ut fra det. Jeg trenger noen.

Setter utrolig pris på hjelpen fra deg!

Angående denne første beileren, så har jeg (dessverre) fortsatt følelser, til tross for alle red flags, som jeg egentlig burde være smart nok til å advares av, men så aner jeg ikke hvordan jeg skal få meg selv til å VILLE bli "kvitt ham" - og i så fall hvordan jeg bør gjøre det? Han har sagt at han vil møte meg og vil finne ut av ting med meg, men som du sier indirekte her: Det kan være farlig. Hjertet mitt vet det. Jeg tror deg når du sier han fører noe dårlig med seg. Jeg stoler på deg, og skjønner at du kanskje ikke kan eller vil utlevere ham, men kan du si meg litt mer om hvor dårlig dette kan gå? For det kan nok være det jeg trenger for å ta til vettet. Men du sier jo allerede noe med meget ulykkelig, og det burde være nok skremsel. Jeg tenker kanskje at dette har noe å gjøre med hans kontrollbehov? Dette med denne fyren er virkelig ikke likt meg. Hele legemet mitt vil bare dras mot ham, jeg forstår ikke hvorfor. Jeg er veldig redd for at jeg ikke skal klare å la ham gå, skal jeg være ærlig. Men jeg MÅ jo det. 

Dette er en sorgens dag. Alt positivt du får opp, vil jeg gjerne høre, for jeg må finne noe å feste troen i, igjen.

Tusen takk.

♥️ Alt godt til deg, TS.

- Psykologistudenten

Anonymkode: 6bcd0...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, ja jeg forstår hvem du er :) Har fulgt deg litt frem og tilbake her. Hvordan går det nå, ift eksen? jeg har en følelse av at du har latt det hele ligge og at responsen fra ham er heller laber? I så tilfelle skal du vite at det ikke betyr at det ikke er følelser der lenger, for det er det, men han føler han må være lojal der han er nå. Så oppleves det vanskelig å forholde seg til deg. Men oppdater meg gjerne og fortell om det er noe nytt?

Hei Ts😊 Tusen takk igjen, så hyggelig å høre fra deg igjen! Håper du har det bra❤️

Følelsen din stemmer, responsen fra han er laber, og jeg har gjort som du tenkte, og bare latt det hele ligge. Jeg skal følge rådet ditt som du skrev lenger ned, om å bare la dette ligge videre. Jeg skjønner han både må og vil være lojal. Takk for rådet, det er godt å høre fra deg om dette og få en følelse av hvordan ting ligger an, selv om det er trist at han har forsvunnet helt ut av livet mitt. Men sånn er det. Jeg har iallefall gjort mitt beste for å få kontakt med han igjen, med forsiktige og hyggelige forespørsler sporadisk gjennom hele året. Som du sier, mer kan jeg ikke gjøre.

Har noe endret seg ang hva du kan se om kjærlighetslivet mitt fremover? Kan du se en annen mann for meg på sikt? Jeg føler så ensom for tiden, lengter så sårt etter en bestevenn og kjæreste i samme person. Får jeg ønsket mitt oppfylt?

Ang den andre personen jeg nevnte; du treffer så utrolig godt! Det er akkurat sånn jeg føler det er, at h*n er distré og har mye å gjøre, mange planer og idéer, h*n kan nok fort glemme ting ja. Og reaksjonen h*n får på at jeg prøver å ta kontakt og opprette et vennskap, tror jeg også stemmer veldig veldig godt, det er et sånt blikk og uttrykk jeg ser for meg at h*n får, når h*n klør seg i hodet og lurer på hvorfor jeg er så ivrig på å bli kjent, jeg må nesten le litt av hele greia😄 Og det hele er jo så enkelt, jeg ønsker jo bare et vennskap fordi vi har noe felles vi brenner for, og jeg tror et vennskap eller bekjentskap hadde gitt meg interessante muligheter på ulike måter, som jeg virkelig føler jeg trenger. Derfor har jeg vært så ivrig. Men jeg skjønner jo at det kan oppleves merkelig å prøve å opprette nye vennskap i voksen alder, i denne verden vi lever i, hehe😄

Jeg vil til slutt oppdatere deg på noe du sa for en god stund siden. Du sa noe sånn som at starten på høsten ble fin, og så ville jeg kjenne på at kroppen ikke fungerte så godt en periode igjen, og at de tunge tankene ville komme tilbake. Du hadde helt rett! Jeg følte det gikk greit en periode, og nå er jeg midt oppi den tunge perioden. Men jeg tar fram igjen ordene du skrev, om at jeg skulle stå imot det, og si til meg selv at jeg ikke skal la meg knekke, at denne perioden ville passere, og at du ser en glad meg på nyåret og fremover mot våren, og at du ikke ser meg alene i denne gode og glade perioden, men sammen med en kjæreste. Det er helt utrolig hva du ser, og disse ordene hjelper meg kjempemye! Tusen takk igjen for all hjelpen din❤️ Ser du fortsatt disse fine tingene for meg?

Ønsker deg alt godt😊

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka

Oppdatering: Noe har hendt som gjør at jeg er enda mer usikker. Ser du noe mer om vår situasjon, vil hen være en mulig match, eller båten seilt. Og dersom ikke: er jeg dømt til å være alene resten av livet? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at det føles som julaften hver gang det dukker opp et svar fra deg, blir så glad for hjelpen og ordene dine, ille minst all godheten som ligger i ordene dine. Tusen tusen takk igjen☺️

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har skrevet litt her før om mannen min som kanskje mistet jobben sin og diverse om familien min. 

Jeg lurer på om du får en følelse av at vi får positive nyheter nå i november/desember. Går vi mot noe bedre. Og vil jeg bli svært skuffet neste uke eller veldig glad? 

 

 

Anonymkode: 8045b...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...