Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (9 timer siden):

Ååå, dette er jo en babystrek både den fra morgnen og i ettermiddag synes jeg😍😍😍 nå var det endelig din tur og jeg er såå glad på dine vegne! Smiler veldig for meg selv nå! Og kjenner en så stor glede for deg! Er som hun over her skriver at man får en så stor glede med noen man egentlig ikke kjenner!  Men når vi vet hvor mye dette betyr for dere og hvor lenge dere har strevd for dette så blir man så innmari glad på deres vegne❤️ Det er som jeg skrev tidligere til deg, ikke for å rangere hvem som fortjener en graviditet mest. Men når det gjelder akkurat deg så må jeg si jeg alltid har tenkt at nå er det din tur helt siden jeg begynte å lese dagboken din og du som fortjener det mest av alle jeg leser om her inne. Ikke at de andre ikke fortjener det. Men når noen har strevd så lenge som det du har med å få dette til så føler jeg det ekstra på at det er din tur nå❤️❤️Og nå var det endelig din tur:strix: håper du får en super fin påske å koser deg med hemmeligheten deres nå! 

😭 Du er fantastisk, tusen takk ❤️ fikk meg helt på gråten her :cry3: jeg blir virkelig rørt av dette, takk. 

Alle fortjener det ❤️ men jeg håper inderlig det er vår tur nå... ❤️God påske 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mumlehumle skrev (17 minutter siden):

Oj gratulerer med positiv test. Det var fin strek så tidlig. 😊Har du hatt det før?  Unner deg virkelig at det skal gå bra denne gangen. 

Takk! Synes du? 😅 Jeg googler bilder "10 dpo positiv test" og føler det er så mange utrolig sterke tester! 😅 

Tusen takk ❤️ har tenkt på deg, håper det går greit med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo

Fortsatt strek :) den er sterkere enn de jeg tok i går tidlig, det er nok for meg.

For den er svakere enn den på ettermiddag i går, men litt googling (og gode råd her inne!) viser at det er helt vanlig med sterkere tester på ettermiddag. Det var det jeg opplevde når jeg var gravid i jula også forresten :) tar en test til i ettermiddag bare for å se, men strek er strek altså 🥳🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at testen fremdeles viser strek 🤩 Syntes ikke testen din fra i går så særlig svak ut, tenk alle de som er gravide men ikke får noe strek før 11 dpo. Skal du ta digitale tester etterhvert? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (6 minutter siden):

Så hyggelig at testen fremdeles viser strek 🤩 Syntes ikke testen din fra i går så særlig svak ut, tenk alle de som er gravide men ikke får noe strek før 11 dpo. Skal du ta digitale tester etterhvert? 🥰

Så godt å lese 😍

Vi er bortreist og jeg tok med vilje ikke med digital test. Er mest intr i å få 2-3 og se økning til 3+ 😬 føler det skal så lite til å få 1-2,at det kan jeg tyde meg frem til på strimmel, er baktanken 😅 

Kommer til å ta digital da jeg (forhåpentligvis) er 4+1. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 minutter siden):

Vi er bortreist og jeg tok med vilje ikke med digital test

For en viljestyke, det hadde aldri jeg greid 😂 Men det høres ut som en lur tanke! Greit å ha noe litt frem i tid å se frem til 🌸

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for fremdeles positiv test 🥳 Ååå, kjære fine @Neutral90 ❤️ Jeg unner deg dette for alt i verden. Håper du får en fantastisk påske 🐣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv test ❤️ Dette unner jeg deg så utrolig mye ❤️🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre at streken fortsatt er der heart.gif.487d5bc4ddce9623bc5f7e395684ff2f.gif
Kos deg masse på påskeferie, så satser vi absolutt på at det er klart for en 2-3-test når du er tilbake.
(og så håper jeg å komme etter om et par uker, hadde vært en drøm å være i samme terminklubb med deg)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (6 timer siden):

Hurra for fremdeles positiv test 🥳 Ååå, kjære fine @Neutral90 ❤️ Jeg unner deg dette for alt i verden. Håper du får en fantastisk påske 🐣

Stor klem ❤️ takk så mye 🥰 god påske! 

Patriotpaula skrev (5 timer siden):

Hurra for positiv test ❤️ Dette unner jeg deg så utrolig mye ❤️🤩

Takk kjære deg 🥰❤️

Amatariel skrev (3 timer siden):

Herlig å høre at streken fortsatt er der heart.gif.487d5bc4ddce9623bc5f7e395684ff2f.gif
Kos deg masse på påskeferie, så satser vi absolutt på at det er klart for en 2-3-test når du er tilbake.
(og så håper jeg å komme etter om et par uker, hadde vært en drøm å være i samme terminklubb med deg)

Det hadde vært så moro om vi ble i samme terminklubb, gleder meg til du joiner 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo, fortsatt 😅

Så. Jeg ble nok litt urolig etter testen i dag tidlig. Prøvde å være cool, men d et er så enormt med følelser forbundet med dette. Testen i dag tidlig var markant svakere enn den i går. 

Tok en nå. Den er heldigvis mye sterkere 😍 

Så da er jeg sikker i mitt - jeg skiller ut mye mer hcg gjennom dagen enn gjennom natten. 

Nå blir det to dager til neste test. 

Hhv 10 dpo kveld, 11 dpo morgen og 11 dpo ettermiddag. 

IMG_20210331_143859.thumb.jpg.a8e1dcea3024965ff953850954b9344e.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er jeg og, får sterkere tester på ettermiddagen enn morgenen 🙈

Gull med en fin strek nå på ettermiddagen da 😁 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ilmimo skrev (51 minutter siden):

Wow! 🤩🤩 Det var streken sin det👏 
Så gøy å sjå 😊

Ja, det var virkelig en slik strek jeg trengte for å roe meg, så det var stas 😁🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...