Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Hvis dette er makesure-strimler så kjenner jeg ikke til testene. Men dette er jo tydelig strek! Og jeg vil si perfekt styrke til å være så tidlig. Slik har mine vært tidlig også, med unntak av sist - da fikk jeg ikke denne streken før 11 dpo. Hvordan så testene ut sist du ble gravid?

Syns dette ser kjempebra ut! Enn så lenge må vi konkludere med at en strek er en strek og du er gravid! :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, nå var jeg spent på oppdateringen din! Har tenkt masse på deg :klem:

Dette ser forøvrig kjempebra ut! Den er uten tvil rosa. Synes tilogmed jeg ser økning fra 9dpo til 10dpo EM? Nå måå dette gå ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ?! Mener dere det? 😭😭 TAKK for at dere skriver! ❤️

Har virkelig følt meg gravid, mer enn bare fra progesteron. Så ble veldig skuffa i går... Nå må lille spire bare holde seg fast ❤️

Er nesten litt ute av telling. 5 graviditet (6 om vi teller den supertidlige kjemiske, men det gjør jeg ikke 😅) er det vel nå, nå MÅ det gå ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (12 minutter siden):

Jeg syns det ser lovende ut jeg! 😊 Ser strek og farge på begge fra i dag hverfall 🤞

 

 

😭❤️ Takk! 

Sibirstjerne skrev (12 minutter siden):

Jeg ser uten tvil farge på øverste og nederste test! Slike tester hadde jeg også 10 dpo🤗 gratulerer! 

Det er samme test 😄 men helt utrolig flott, takk! ❤️

Amatariel skrev (11 minutter siden):

Hvis dette er makesure-strimler så kjenner jeg ikke til testene. Men dette er jo tydelig strek! Og jeg vil si perfekt styrke til å være så tidlig. Slik har mine vært tidlig også, med unntak av sist - da fikk jeg ikke denne streken før 11 dpo. Hvordan så testene ut sist du ble gravid?

Syns dette ser kjempebra ut! Enn så lenge må vi konkludere med at en strek er en strek og du er gravid! :yvonne:

Jeg er graaaaviiiiid ❤️helt utrolig! 

Jeg har alltid testa positiv digital 10 dpo. Det hadde jeg nok ikke i morges. Nå i ettermiddag kanskje, med den streken. Jeg er litt redd for dette med stigning, siden det var så tydelig i jula at det var dårlig stigning. 

SUPERMIRI skrev (7 minutter siden):

Åå, nå var jeg spent på oppdateringen din! Har tenkt masse på deg :klem:

Dette ser forøvrig kjempebra ut! Den er uten tvil rosa. Synes tilogmed jeg ser økning fra 9dpo til 10dpo EM? Nå måå dette gå ❤️ 

Du er så god ❤️ jeg blir så glad av det du skriver! Takk for at du deler! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 minutt siden):

Jeg er litt redd for dette med stigning, siden det var så tydelig i jula at det var dårlig stigning. 

Det skjønner jeg, men dette er et helt annet svangerskap, så ingen grunn til at det skulle gå likt. Må håpe og tro at denne klamrer seg fast løpet ut ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, jeg kjenner gledestårene presse på for din skyld! ❤️ Jeg tar meg den friheten til å si gratulerer! Håper du kan finne en ro til å senke skuldrene litt, og prøve å finne noe du kan fokusere tankene på fremfor alle følelsene som sikkert er i sving hos deg akkurat nå (det er vel lettere sagt enn gjort...) Håper virkelig på en god og vokseklar spire for deg. Det er absolutt på høy tid at du får din etterlengtede baby ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser tydelig rosa farge på streken!😍 Er ikke alle som tester positivt før senere enn 10dpo heller, så jeg synes dette ser veldig lovende ut!☺️👌🏼❤️
Så fantastisk!🥰
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den nederste der er jo heilt tydelig rosa strek på 😊❤️ Ikkje bli fortvila om den er svakare i morgon tidlig, for min erfaring er faktisk at testane er sterkare på ettermiddagen. Det er uansett ingen eksakt vitenskap det der med styrke på streken og «kor gravid» ein er, men det veit du alt om 😊

Håpar dette går vegen for deg og at du klarer å slappe av i påsken 🐣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa streker og veldig lik i styrke som min var når jeg var ca 9/10 dpo!

Dette må være den som sitter! Jeg unner dere det så inderlig ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms.Sommerfugl skrev (1 time siden):

Åååh, jeg kjenner gledestårene presse på for din skyld! ❤️ Jeg tar meg den friheten til å si gratulerer! Håper du kan finne en ro til å senke skuldrene litt, og prøve å finne noe du kan fokusere tankene på fremfor alle følelsene som sikkert er i sving hos deg akkurat nå (det er vel lettere sagt enn gjort...) Håper virkelig på en god og vokseklar spire for deg. Det er absolutt på høy tid at du får din etterlengtede baby ❤️ 

Du er så god 😭 takk ❤️ så gode ord. Jeg mister munn og mæle ❤️

Hopptimisten skrev (1 time siden):

Jeg ser tydelig rosa farge på streken!😍 Er ikke alle som tester positivt før senere enn 10dpo heller, så jeg synes dette ser veldig lovende ut!☺️👌🏼❤️
Så fantastisk!🥰
 

Hurra 🥳❤️ blir så glad når andre kan bekrefte streksynet mitt ❤️ takk 🥰

Ilmimo skrev (1 time siden):

Ja, den nederste der er jo heilt tydelig rosa strek på 😊❤️ Ikkje bli fortvila om den er svakare i morgon tidlig, for min erfaring er faktisk at testane er sterkare på ettermiddagen. Det er uansett ingen eksakt vitenskap det der med styrke på streken og «kor gravid» ein er, men det veit du alt om 😊

Håpar dette går vegen for deg og at du klarer å slappe av i påsken 🐣

Takk for kloke ord! Det er jo akkurat slikt som kan gjøre at jeg tviler så fælt, om den må plutselig ikke er sterkere i morgen fks. Skal ha det i bakhodet ❤️ tusen takk for gode ord 🥰

Fiva skrev (50 minutter siden):

Rosa streker og veldig lik i styrke som min var når jeg var ca 9/10 dpo!

Dette må være den som sitter! Jeg unner dere det så inderlig ❤️

🥰🥳 Jeeah! Håper så inderlig på det, takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo (fortsatt) 

Jeg har brukt mye tid siden aborten til å forberede meg selv mentalt. Både til å få negative tester etter innsett, men også på en potensiell graviditet. 

Vi har jo troa på at det kan bli baby. Hvis ikke hadde vi ikke hatt innsett. De nervepirrende undersøkelsene, reisen opp og ned til innsett, ventetiden, fraværet fra jobb. Vi gjør det jo fordi vi håper det kan gå. 

I går 9 dpo når jeg fikk negativ tidligtest, da var jeg helt sikker på å få positiv test. Drømte om det til og med. Fprid jeg hadde så mange kroppslige tegn som ikke kan være fra progesteron. Så når den var negativ ble jeg fryktelig skuffa. Og det ble noen tårer. Og det ble en litt dum dag der jeg hadde veldig kort lunte og tok meg veldig nær av ingenting 😏 jeg var kanskje ikke så velrustet som jeg trodde. 

Uansett, disse forberedelsene mentalt har gjort at jeg gleder meg etter disse positive testene ❤️ jeg kommer ikke til å ikke glede meg, eller til å nekte å tro på det før vi har vært på oul. Jeg skal strikke og til og med melde meg inn i termingruppe! Fordi, inntil det motsatte er bevist, så kommer jeg til å få verdens fi este førjulsgave ❤️

Det tillater jeg meg selv å glede meg til - enn så lenge i alle fall. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen din er helt lik som min var på 10dpo 💖 jeg drister meg til å si gratulerer! Så fantastisk 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du er så positiv til sinns☺️ Og det stemmer jo som du sier, du er gravid til det motsatte er bevist!❤️ Uansett hvordan man tolker alt man har av symptomer så går det ikke an å få noen klar indikator på at det ikke går veien heller før man får det bevist. Alle er forskjellige, med forskjellige symptomer☺️ Er det noe jeg har lært meg min siste graviditet så er det at man ikke skal ta sorgene på forskudd❤️ Unner deg/dere virkelig denne fantastiske førjulsgaven!🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra! For en gledelig nyhet! ❤ jeg håper så inderlig at spiren sitter helt til den er klar for å komme ut. Så merkelig å være så interessert i en fremmed persons graviditet, men jeg unner deg virkelig alt godt som kan komme din vei 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (3 timer siden):

Ååå, hurra! Jeg ser absolutt rosa strek😍 Stor klem til deg💕

Hurra! Klem ❤️

Sovia skrev (2 timer siden):

Testen din er helt lik som min var på 10dpo 💖 jeg drister meg til å si gratulerer! Så fantastisk 🤩

Åå det gledes, takk som deler 🥰 jeg håper på det beste! 

Godis skrev (1 time siden):

Nei så hyggelig! Gratulerer kjære deg ❤️❤️

Takk, kjære deg ❤️🥰

Hopptimisten skrev (1 time siden):

Så fint å høre at du er så positiv til sinns☺️ Og det stemmer jo som du sier, du er gravid til det motsatte er bevist!❤️ Uansett hvordan man tolker alt man har av symptomer så går det ikke an å få noen klar indikator på at det ikke går veien heller før man får det bevist. Alle er forskjellige, med forskjellige symptomer☺️ Er det noe jeg har lært meg min siste graviditet så er det at man ikke skal ta sorgene på forskudd❤️ Unner deg/dere virkelig denne fantastiske førjulsgaven!🥰

Jeg orker absolutt ikke å bruke energi på å ta sorgene på forskudd ❤️ da hadde vi ikke fortsatt å prøve. Du gir håp ❤️🥰 

snurk skrev (21 minutter siden):

Hurra! For en gledelig nyhet! ❤ jeg håper så inderlig at spiren sitter helt til den er klar for å komme ut. Så merkelig å være så interessert i en fremmed persons graviditet, men jeg unner deg virkelig alt godt som kan komme din vei 🥰

Dette ga meg tårer i øynene 😭 jeg er så glad i denne fantastiske heiagjengen her ❤️ man føler jo på er vis at en kjenner personene bak, i alle fall deres skjebner. Takk så mye for gode ord ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, dette er jo en babystrek både den fra morgnen og i ettermiddag synes jeg😍😍😍 nå var det endelig din tur og jeg er såå glad på dine vegne! Smiler veldig for meg selv nå! Og kjenner en så stor glede for deg! Er som hun over her skriver at man får en så stor glede med noen man egentlig ikke kjenner!  Men når vi vet hvor mye dette betyr for dere og hvor lenge dere har strevd for dette så blir man så innmari glad på deres vegne❤️ Det er som jeg skrev tidligere til deg, ikke for å rangere hvem som fortjener en graviditet mest. Men når det gjelder akkurat deg så må jeg si jeg alltid har tenkt at nå er det din tur helt siden jeg begynte å lese dagboken din og du som fortjener det mest av alle jeg leser om her inne. Ikke at de andre ikke fortjener det. Men når noen har strevd så lenge som det du har med å få dette til så føler jeg det ekstra på at det er din tur nå❤️❤️Og nå var det endelig din tur:strix: håper du får en super fin påske å koser deg med hemmeligheten deres nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle

Oj gratulerer med positiv test. Det var fin strek så tidlig. 😊Har du hatt det før?  Unner deg virkelig at det skal gå bra denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...