Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Dame1989 skrev (14 timer siden):

Gratulerer så mye 😀

Takk ❤️

SUPERMIRI skrev (13 timer siden):

Hurraaa for stigning 😍

Jaaa, det var absolutt det jeg trengte å se for å roe nervene litt 😅😍

Love90 skrev (11 timer siden):

Hurra🤩🤩

🙏👏❤️

Snurrepurre skrev (11 timer siden):

GRATULERER! 🥰🥰 så gøy med babystrek 🥰

Tusen takk, elsker babystreker ❤️

mammahjarte skrev (7 timer siden):

Grattis 😄 😄 😄

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer sååå utrolig mye med positive tester!😭 Har fulgt med her i dagboken din en stund, men ikke vært flink til å legge igjen spor etter meg. Vil bare si at jeg virkelig ble ordentlig glad på dine vegne (merkelig altså, at man kan bli så engasjert på fremmedes vegne?!) og håper håper håper denne lille spiren blir til en baby❤️ NYT påsken og den lille, store hemmeligheten🥰🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (På 1.4.2021 den 10.47):

Gratulerer sååå utrolig mye med positive tester!😭 Har fulgt med her i dagboken din en stund, men ikke vært flink til å legge igjen spor etter meg. Vil bare si at jeg virkelig ble ordentlig glad på dine vegne (merkelig altså, at man kan bli så engasjert på fremmedes vegne?!) og håper håper håper denne lille spiren blir til en baby❤️ NYT påsken og den lille, store hemmeligheten🥰🐣

Tusen takk ❤️ det nytes! 

Melie skrev (På 1.4.2021 den 10.58):

Gratulerer så mye, så stas! 🥰 Nyt gode påskedager🙏🏻

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo

 

Ånei hva skjer? 😭 Er ikke dette veldig dårlig stigning? 

11 dpo øverst, 13 nå nederst. Den er knapt sterkere jo 😭

IMG_20210402_162634.thumb.jpg.90930b4791eadc5d72d249ca9f8c3083.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det bedrer seg noe jo mer den tørker, men det er likevel ikke en slående stor forskjell, mtp at hcg skulle ha doblet seg.. 

 

Uff nei nå har jeg en veldig dårlig magefølelse 😭 hvorfor kan det ikke bare gå vår vei? 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Øverste bilde er testene fra to dager siden. Nederste bilde er nå. Når jeg sammenligner de på den måten ser jeg stor forskjell.... *håpe håpe*

 

IMG_20210402_171531.thumb.jpg.bd9cbba304f0545b329a1ae03d6e7e1d.jpgIMG_20210402_171129_edit_835200261413702.thumb.jpg.e5249997e499078a28e26e31aae5edfa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så dårlig gjort at du ikke bare kan få en skikkelig god bekreftelse i form av mye sterkere streker, det hadde vært mye mer beroligende. Men sannheten er at strimmeltester er lumske i denne perioden. Er så mye som spiller inn! Urinkonsentrasjon f.eks. Er jo veldig tidlig :klemmer: Dette er årsaken til at man bør legge bort strimlene ved positiv test og gå over til ukentlig digital. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo sterkere enn for to dager siden! Men er som Amatariel skriver at det kan ha noe med urinkonsentrasjon og mye som spillet inn her når det er så tidlig! Men kunne ønske du fikk en skikkelig bekreftelse og streken blir mega sterk snart! Kanskke bedre å gå over til bare digital og følge med på at det øker der om noen dager? Så slipper du å uroe deg unødvendig og🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig at du ikkje bare kan få ein sånn mørk fin strek som du lengtar etter. Stiller meg bak desse kloke jentene over her👍 Streken er sterk.
Er ikkje så mykje anna å gjer no enn til å bare ha is i magen og sjå kva som skjer vidare. Med tanke på dine erfaringar så langt hadde det vore ein ide å kun forholde seg til f eks blodprøvar frå no av? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel @Love90 og @Ilmimo

Jeg vet at dere har rett. Og jeg setter så ubeskrivelig mye pris på det dere skriver. 

Det er skikkelig tungt å gå gjennom dette. Jeg trodde jeg var litt bedre forberedt, men jeg er jo ikke det. Alle ønsker er barn dypt, vi er ikke unike der. Men alle abortene og all beh9har satt sine spor. 

Skulle så inderlig ønske vi var et av de parene som fikk positiv test og bare var glad. Fordi det ville betydd å få baby. Så naivt, så vakkert. Der er jo ikke vi. 

Må fortsette å jobbe med meg selv ❤️

Heldigvis var dagens test kjempesterk i forhold til gårsdagens, så nå fikk jeg endelig den bekreftelsen jeg trengte ❤️

Tok en digital som viste 1-2,men som den nerden jeg er åpnet jeg testen og den var så sterkt at den like godt kunne slått ut 2-3 🌞

IMG_20210403_174125.thumb.jpg.11719b2bd6140c38621761e8238b0f06.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (14 minutter siden):

@Amatariel @Love90 og @Ilmimo

Jeg vet at dere har rett. Og jeg setter så ubeskrivelig mye pris på det dere skriver. 

Det er skikkelig tungt å gå gjennom dette. Jeg trodde jeg var litt bedre forberedt, men jeg er jo ikke det. Alle ønsker er barn dypt, vi er ikke unike der. Men alle abortene og all beh9har satt sine spor. 

Skulle så inderlig ønske vi var et av de parene som fikk positiv test og bare var glad. Fordi det ville betydd å få baby. Så naivt, så vakkert. Der er jo ikke vi. 

Må fortsette å jobbe med meg selv ❤️

Heldigvis var dagens test kjempesterk i forhold til gårsdagens, så nå fikk jeg endelig den bekreftelsen jeg trengte ❤️

Tok en digital som viste 1-2,men som den nerden jeg er åpnet jeg testen og den var så sterkt at den like godt kunne slått ut 2-3 🌞

IMG_20210403_174125.thumb.jpg.11719b2bd6140c38621761e8238b0f06.jpg

Ååå så fantastisk fin økning, endelig :hjerter_rundt:

skjønner veldig godt bekymringene dine når de ikke økte betraktelig de forrige testene, men denne er uten tvil en skikkelig god økning! Men har sett av erfaringer inne her at flere ikke får skikkelig økning før de er lengre på vei, sikkert pga hcg økningen må betraktelig opp for å skal taes godt opp i urinen for å kunne se økningen! Nå skal dette gå veien for dere og det ser jo så lovende ut at det gjør også🥰 så fortjent nå og så glad på dine vegne jeg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (22 minutter siden):

Ååå så fantastisk fin økning, endelig :hjerter_rundt:

skjønner veldig godt bekymringene dine når de ikke økte betraktelig de forrige testene, men denne er uten tvil en skikkelig god økning! Men har sett av erfaringer inne her at flere ikke får skikkelig økning før de er lengre på vei, sikkert pga hcg økningen må betraktelig opp for å skal taes godt opp i urinen for å kunne se økningen! Nå skal dette gå veien for dere og det ser jo så lovende ut at det gjør også🥰 så fortjent nå og så glad på dine vegne jeg❤️

Du er så god du ❤️ takk! 

Du har nok rett, også om det du skrev om hvor lite variasjon i urinen som skal til så tidlig for å gi "uriktig" utslag. Men, så eh, vanskelig å greie å tenke logisk og positivt når det står på 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilmimo skrev (5 minutter siden):

Så bra @Neutral90! Dette gjer meg så glad 😍 eg tar ein skål for deg i kveld 😉🥂

Ah, herleg 🌞😍 kos deg maks og takk for at du er du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin økning 🥰 Håper du får litt ro fra tankene framover, men skjønner veldig godt at de kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Fantastisk fine tester! 🥰

Jaa, veldig letta nå altså 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (1 time siden):

Fantastisk økning på testen! Hurra 🥰

 

Ja, det var som et tonn forsvant fra skuldrene mine 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...