Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

4+5

Tok en test på helt random urin nå. Teststreken er nesten like sterk som kontrollstreken 🥰 betryggende! 

IMG_20210408_065011.thumb.jpg.d692afaa4be392e58875344d839dead2.jpg

Jeg jobber nå 80% men har de siste tre dagene brukt omtrent alle timer utenom de på jobb til å ligge i senga. Ikke å sove, bare være helt utslitt. Slik har det aldri vært før og jeg håper sånn at det er et godt tegn på at ting går riktig vei denne gangen 🤞 mannen er en helt og kokkelerer og varter meg opp :) det er bare det at energinivået er på 0. Litt kvalm også, men ikke i nærheten av å spy.

St Olavs ønsker å følge meg tettere opp, så da blir det tidlig ultralyd hos de mandag 26 april, da er jeg 7+2. På en måte irriterende å måtte reise så langt for en ultralyd, men hvis det er det jeg lå gjøre for å få ta klexane og albyl e, så gjør jeg det. Mannen får ikke være med inn, men blir med oppover. Orker ikke tanken på å kjøre timene hjem alene hvis jeg har fått dårlige nyheter 😬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk den nydelige streken der a! 😍 

Synes dette virker lovende jeg! Var også skikkelig zombie de første ukene, så trøtt og sliten hele tiden. Gikk over i andre trimester. 😛 

Så godt at mannen din er så god og varter deg opp, og fint at han blir med på kjøreturen selv om han ikke får være med inn. Han virker så god han mannen din altså 😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegasus skrev (2 minutter siden):

Sjekk den nydelige streken der a! 😍 

Synes dette virker lovende jeg! Var også skikkelig zombie de første ukene, så trøtt og sliten hele tiden. Gikk over i andre trimester. 😛 

Så godt at mannen din er så god og varter deg opp, og fint at han blir med på kjøreturen selv om han ikke får være med inn. Han virker så god han mannen din altså 😊 

 

Det føles helt rart å bare ikke orke å gjøre noe 😅 greit å lese at det faktisk går over da 😄

Ja, han er veldig god ❤️ min klippe. Og jeg har vært temmelig slitsom inni mellom, da har han vært så stødig i det å sortere alle tankene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se den kjempefine testen, og å høre atdu blir godt fulgt opp. Jeg krysser absolutt alt for at slappheten er et godt tegn 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (15 minutter siden):

Godt å se den kjempefine testen, og å høre atdu blir godt fulgt opp. Jeg krysser absolutt alt for at slappheten er et godt tegn 🤩

Ja jeg har en mye bedre følelse nå enn de andre gangene. Tenk at vi begge er gravid da 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har en mye bedre følelse nå enn de andre gangene. Tenk at vi begge er gravid da 😍

Det er magisk altså 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiiih, den streken er fin altså! 😍🥳

Synes dette virker meget lovende! Jeg slet også med utmattethet de første typ 15 ukene. Jeg la meg typ kl 20 hver kveld 😂 Hjalp jo ingenting da, for var like trøtt når jeg stod opp 🤪 Her måtte en sykmelding til etterhvert gitt, for jeg hadde jo ingen energi til å være noe annet enn en kollega de første ukene 🙊

Du har virkelig en god støtte i mannen din ❤️ Dere virker som et skikkelig fint par 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (23 minutter siden):

Iiiih, den streken er fin altså! 😍🥳

Synes dette virker meget lovende! Jeg slet også med utmattethet de første typ 15 ukene. Jeg la meg typ kl 20 hver kveld 😂 Hjalp jo ingenting da, for var like trøtt når jeg stod opp 🤪 Her måtte en sykmelding til etterhvert gitt, for jeg hadde jo ingen energi til å være noe annet enn en kollega de første ukene 🙊

Du har virkelig en god støtte i mannen din ❤️ Dere virker som et skikkelig fint par 🥰

Ååå så godt å lese 😍 det var herlig å få den streken også! Jeg har en mye bedre følelse nå enn hva jeg har hatt før 🥰

Jeg er kjempeheldig som fant akkurat han som er min mann 🥰 flaks, rett og slett! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, nå ønsker jeg råd. Fikk nett sms om ultralyd på lokalsykehus 22 april. Altså 4 dager før Trondheim. Vil det være helt uforskammet å takke ja til begge? Jeg vet jo jeg ikke bør gjøre det for systemets skyld, men tanken å kunne få se at alt er fint to ganger, både i uke 6 og 7, ble veldig fristende :rodme: :gravid: umoralsk eller innafor? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så fin stigning 🥰

Så greit at du føler litt på symptomene, nå jobber kroppen! Det er jo litt godt og ❤ Er litt i samme båt som deg, og er utrolig sliten om dagen. Hjelper ikke på at kvalmen er veldig intens innimellom og.. Menmen, jeg tar dette hjertelig imot, også får man bare finne ut hvordan å håndtere det best mulig underveis 😊

Jeg syns det høres innafor ut jeg 🙈 Den på st. Olavs er vell litt før å få riktige medisiner og oppfølging sånn sett? Og har lest om flere som får hyppige undersøkelser for å bli betrygget om at alt står bra til. Så tenker at du bare kan kjøre på jeg 😁😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal beholde begge. Uke 6 er veldig tidlig, og det er ikke alle som får sett hjerteslag da en gang. Tenk om du er en av dem, da er det greit å vite at du har en time på St.Olavs for sjekk uken etterpå igjen.

Om du får sett hjerteslag på lokalsykehuset og får vite at alt ser greit ut så langt, så er det kanskje mulig å ringe St.Olavs å opplyse om det? Og ta medisingreiene uten at du må møte opp. For å slippe den lange kjøreturen. Om du der og da føler at du virkelig vil se spiren igjen så trenger du ikke ringe dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Kjempefin babystrek🥰 jeg blir så glad når jeg ser slike tester🤗 hadde ikke takket nei til en ekstra ultralyd. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres helt supert ut😍🤩 Både med nye medisiner, stigningen på testene og symptomene dine! Håper virkelig dette er spiren som skal holde hele veien ut🥰 Når det kommer til ultralydundersøkelsene hadde jeg definitivt beholdt begge! Begge ønsker å følge deg opp, og det er bare fint! Gleder meg til fortsettelsen🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (18 timer siden):

Ååh, så fin stigning 🥰

Så greit at du føler litt på symptomene, nå jobber kroppen! Det er jo litt godt og ❤ Er litt i samme båt som deg, og er utrolig sliten om dagen. Hjelper ikke på at kvalmen er veldig intens innimellom og.. Menmen, jeg tar dette hjertelig imot, også får man bare finne ut hvordan å håndtere det best mulig underveis 😊

Jeg syns det høres innafor ut jeg 🙈 Den på st. Olavs er vell litt før å få riktige medisiner og oppfølging sånn sett? Og har lest om flere som får hyppige undersøkelser for å bli betrygget om at alt står bra til. Så tenker at du bare kan kjøre på jeg 😁😇

Takk for råd! Den på st Olavs er for å vurdere videre medisinering ja :) har erfaring at lokalsykehuset ikke ønsker å legge seg opp i medisinering, så de vil nok synes det er like greit 🙊

Enig med deg, jeg tar veldig gjerne imot for å få bekreftelser ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (18 timer siden):

Syns du skal beholde begge. Uke 6 er veldig tidlig, og det er ikke alle som får sett hjerteslag da en gang. Tenk om du er en av dem, da er det greit å vite at du har en time på St.Olavs for sjekk uken etterpå igjen.

Om du får sett hjerteslag på lokalsykehuset og får vite at alt ser greit ut så langt, så er det kanskje mulig å ringe St.Olavs å opplyse om det? Og ta medisingreiene uten at du må møte opp. For å slippe den lange kjøreturen. Om du der og da føler at du virkelig vil se spiren igjen så trenger du ikke ringe dem.

👏👍 Synes det er logisk det du skriver! Kommer til å beholde begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ilmimo skrev (17 timer siden):

Sei ja til begge, absolutt innafor!! 👍😊

😄 er så deilig å få lodde litt, takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sibirstjerne skrev (15 timer siden):

Kjempefin babystrek🥰 jeg blir så glad når jeg ser slike tester🤗 hadde ikke takket nei til en ekstra ultralyd. ❤️

Takk kjære deg ❤️ blir så utrolig glad selv! Det bruser inni meg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (15 timer siden):

Dette høres helt supert ut😍🤩 Både med nye medisiner, stigningen på testene og symptomene dine! Håper virkelig dette er spiren som skal holde hele veien ut🥰 Når det kommer til ultralydundersøkelsene hadde jeg definitivt beholdt begge! Begge ønsker å følge deg opp, og det er bare fint! Gleder meg til fortsettelsen🥰

❤️ Jeg er helt enig! Har en mye bedre følelse denne gangen 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6 (milepæl i morgen ❤️

Dersom noen synes det er upassende å fortsette med dagboken på prøversiden, så er det fordi jeg har min historie. Jeg kommer til å vente til alt (forhåpentligvis) ser bra ut på tidlig ultralyd før jeg flytter :) bær over med meg hvis du synes det er kjipt å se oppdateringer ❤️

Takk for alle som kom med innspill! Kommer til å beholde begge ultralydene :) det er jo tross alt lokalsykehuset som skal følge meg opp ut over den ene ultralyden i uke 7 som gjøres i Trondheim. Greit at de får komme på banen så tidlig som mulig. 

Dette er 4 dagen med blodfortynnende. Merker godt bivirkning i form av diaré. Sorry om tmi, men det er en plage. 

Har også hatt beige på papiret to ganger når jeg tørket meg i går. Vet jo så godt at blødning er den vanligste bivirkning av klexane, men ønsker jo ikke å se blod. Ikke det at det var blod jeg såg, det var jo sterkt vannet ut. Så lenge det ikke blir rødt og vondt så tar jeg det med knusende ro, men vil helst ikke blø. 

Håper alle har en fin fredag ❤️ gleder meg veldig til helg og håper jeg får litt overskudd! 

 

Endret av Neutral90
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...