Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble helt satt ut når jeg leste inne her før jeg skulle inn til timen 😭 det kom en tåre eller to da! Takk ❤️ det har vært ufattelig mange nedturer og herregud som jeg har tømt hjertet og sinn inne her, tusen takk til alle som viser omsorg for meg ❤️

ENDELIG en ultralyd der ALT målte normalt 😭❤️ crl 6 mm og fine hjerteslag! 

Legen har jeg god kjennskap til. Han er skikkelig gammel og for så vidt grei, men han er dansn, han forstår jo ikke hva jeg sier! I alle fall ikke med maske på. Ville gjerne høre hjertelyden, men orket ikke spørre engang. Måtte ha hatt oversetter i så fall 😂 siden jeg skal til Trondheim på mandag tar jeg slike "koseting" der :) kommer også til å spørre om blødningene mine i Trondheim. 

Det er en sped start, men et er en start. Jeg har aldri før hatt en ultralyd der alt ser normalt ut, det er så sykt befriende og deilig. 

Heldigvis vil lokalsykehuset følge meg opp og kommer til å ha en ultralyd om to uker igjen ❤️

Seee lille bønne daaaa! 

IMG_20210422_133240.thumb.jpg.b3b53be5b5e406de07a057b1b5f5e554.jpg

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, så godt å komme inn hit å lese 💞 Det er absolutt en utfordring når språk og munnbind står i veien, men det viktigste kom i alle fall frem, at ingenting ser urovekkende ut😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, sjå på den bønna!!! 😭 ❤️      

Gratulerer med vellykket ultralyd! Dette var ordentlig gledelige nyheter 😍     
Nå må du nyte  dagen ❤️   

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lille bønne 👋🏻👋🏻
Dette gjorde dagen min! Fantastiske nyheter 😍 Nå må du hjem og feire med mannen i kveld 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXB1987 skrev (24 minutter siden):

Ååå, så utrolig bra at alt ser bra ut! For en søt liten bønne 😍😍

Ja, at noe så lite betyr så mye 😍 det føles helt fantastisk bra ut, tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så fantastisk å høre! Gratulerer med de gode nyhetene ❤️ Også den lille bønna da😭 Har aldri blitt rørt av et UL-bilde før, men nå ble jeg faktisk litt snufsen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (22 minutter siden):

Jaaa, så godt å komme inn hit å lese 💞 Det er absolutt en utfordring når språk og munnbind står i veien, men det viktigste kom i alle fall frem, at ingenting ser urovekkende ut😍

Absolutt, det er det aller viktigste 😍🥰 tusen takk gode Godis! Skjønner det er kjipt med kvalme, men sånn sett et veldig "betryggende" symptom å ha også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (22 minutter siden):

Åååå, sjå på den bønna!!! 😭 ❤️      

Gratulerer med vellykket ultralyd! Dette var ordentlig gledelige nyheter 😍     
Nå må du nyte  dagen ❤️   

Takk taaaaakkk Supermiri 🥰😍 jeg svever på en sky! Nå senket skuldrene seg skikkelig! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med første vellykkede UL - det er magisk! Så glad for at du endelig fikk oppleve det :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (Akkurat nå):

Absolutt, det er det aller viktigste 😍🥰 tusen takk gode Godis! Skjønner det er kjipt med kvalme, men sånn sett et veldig "betryggende" symptom å ha også ❤️

🥰🥰 Det er liksom ingen tvil om at jeg er gravid, jeg hang over doskåla og kastet opp tidligere i uka, og samboer bare: "du er gravid i alle fall, trenger ikke være bekymret for noe annet" 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopptimisten skrev (19 minutter siden):

Ååååå så fantastisk!😍 Gratulerer❤️❤️

Tuuusen takk ❤️ jeg er så glad for at du har vært åpen om din reise, fordi du gir absolutt håp for oss som har hatt en litt lei vei 💐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ilmimo skrev (14 minutter siden):

Fantastiske nyhete❤️❤️❤️😍 

 

Jaaaa, Taaakkk kjære deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovia skrev (6 minutter siden):

Hei lille bønne 👋🏻👋🏻
Dette gjorde dagen min! Fantastiske nyheter 😍 Nå må du hjem og feire med mannen i kveld 💖

Du er så god, Sovia 💐 tusen takk ❤️ jeg flyr på en sky 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (4 minutter siden):

Åhh, så fantastisk å høre! Gratulerer med de gode nyhetene ❤️ Også den lille bønna da😭 Har aldri blitt rørt av et UL-bilde før, men nå ble jeg faktisk litt snufsen her. 

Jaaa seee da 😭😭😭 at noe så lite kan bety så mye! Håper virkelig at dette holder helt inn 😭 du er så god ❤️ tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...