Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Takk for alle dere gode som legger igjen så fine ord. 

Det er fryktelig tungt og vondt. Men, vi kommer oss vel gjennom dette også på et vis... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare stikke innom å se hvordan ting går hos deg her selv om jeg har pause fra forumet nå i prøvestoppen... jeg ble skikkelig lei meg når jeg så denne oppdateringen din😞 det var så din tur nå!!! Er så urettferdig!

Jeg kjente en stor klump i halsen og magen knytet seg, jeg har ikke vært i en sånn situasjon som deg men kan forestille meg hvor langt nede du/dere er nå... det er forferdelig!! Også når man heller ikke har barn fra før og kan trøste seg med at man tross alt har. Alt blir så tomt tenker jeg... håper du kommer deg opp igjen og ikke gir opp hvertfall, selv om det nå er veldig mørkt for deg med tanke på hvor langt nede du sikker er. Håper du får god støtte i mannen og evt av andre som kanskje vet hva dere har å stri med nå... mange varme klemmer til deg❤️❤️ Det var ikke sånn dette skulle gå! Nå var det din tur og alt gikk så bra til nå😞 skjønner ikke.... håper du får veldig god oppfølging videre nå og et innsett til før sommern. De må jo skjønne at å vente helt til etter sommeren etter dette blir veldig tungt og langt for deg nå... beste er jo at de prioriterer deg så du får et innsett  før sommern. Kanskje klarer du ikke å tenke på det nå uansett. Men håper du kjemper litt for det og evt finne ut av hva andre ting som kan gjøres for ekstra støtte etter innsett.. ❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, noe så fryktelig trist😥 Så urettferdig livet er. Ta vare på hverandre ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig lei meg på deres vegne ❤️ Ingen skulle måtte behøve å gå gjennom MA/SA - og i allefall ikke flere ganger 💔 Håper dere finner styrke i hverandre. Ta vare på deg selv/hverandre. Sender mange gode tanker og klemmer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (På 26.4.2021 den 10.06):

Bekreftet ny MA

Kan egentlig ikke fatte at vi må gjennom dette på nytt. Vet ikke helt hvordan jeg skal greie det heller. 

Nei fy faen dette fortjener du ikke! Dette var skikkelig trist😢 

Kan de ikke finne ut hvorfor det blir MA? 

goood klem❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene renner når jeg leser siste oppdatering nå. Fy søren så grusomt. Det er så urettferdig. Du har min dypeste medfølelse kjære Neutral ❤️ 
Det må da være en forklaring på hvorfor det går galt gang på gang? De må da prøve å finne ut av det nå? 🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode ord og for omtanke ❤️

 

Det er temmelig kjipt for tiden. Det ER jo ikke tilfeldig at vi mister. Det er jo en grunn. 

Har tatt mifegyne i dag og det blir abortpiller søndag. Søndag blir da cd1 igjen. Igjen har helse midt slått må rekord i hvor mange ultralyder de krever for å bekrefte at embryo bare blir mindre og mindre... 

Jeg er totalt knust. Jeg hadde faktisk, helt ærlig, troa. Endelig var det vår tur. Etter mer enn 2 år(!!) som ivf pasienter. 

Jeg er knust, ikke bare for de "små" tingene jeg gledet meg til, som det å endelig slette appen der vi snakker med fertilitetsseksjonen eller å kaste resten av eggløsningstestene jeg hadde liggende. Knust mest på grunn av at jeg faktisk trodde jeg aldri skulle måtte oppleve en jul uten barn igjen. Aldri en morsdag uten å være mor. Det er så totalt knusende, dere aner ikke. 

Det kommer ikke til å skje så mye her før etter sommeren. Skal først ha hysteroskopi og så skal jo klinikken ha sin 4 ukers sommerferie.

Lykke til, til alle prøvere! 

Edit: fant ut på ultralyd sist uke at det var tvillinger, forresten :( eller, bare et "normalutviklet" embryo, men to fostersekker med anlegg. 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt og tom for ord over alt dere må gjennomgå 🥺 Det var ikke bare du som trodde at nå skulle det gå, hele heiagjengen din trodde også det... Ord blir fattige, jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Vit at jeg tenker på deg og at jeg håper så inderlig at dere får oppfylt ønsket om et barn en dag. For noen handler det dessverre ikke om når man blir foreldre, men om man blir foreldre. Det er så ufattelig trist og så vanvittig urettferdig... En stor virtuell klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patriotpaula skrev (16 minutter siden):

Jeg blir helt matt og tom for ord over alt dere må gjennomgå 🥺 Det var ikke bare du som trodde at nå skulle det gå, hele heiagjengen din trodde også det... Ord blir fattige, jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Vit at jeg tenker på deg og at jeg håper så inderlig at dere får oppfylt ønsket om et barn en dag. For noen handler det dessverre ikke om når man blir foreldre, men om man blir foreldre. Det er så ufattelig trist og så vanvittig urettferdig... En stor virtuell klem til deg ❤️

Det er vanskelig at det skal ta så lang tid. Det krever så mye av oss emosjonelt å stå i dette over tid, skulle bare ønske det kunne bli ferdig. Ikke det, vi har jo et flott liv sammen, men ivf krever så enormt av oss, vanskelig å fokusere på annet. Men, dette vet jo du :)

Tusen takk ❤️ det er lett at det blir mye negativt her, i virkeligheten jobber vi hardt for at dette ikke skal overskygge alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (39 minutter siden):

Det er vanskelig at det skal ta så lang tid. Det krever så mye av oss emosjonelt å stå i dette over tid, skulle bare ønske det kunne bli ferdig. Ikke det, vi har jo et flott liv sammen, men ivf krever så enormt av oss, vanskelig å fokusere på annet. Men, dette vet jo du :)

Tusen takk ❤️ det er lett at det blir mye negativt her, i virkeligheten jobber vi hardt for at dette ikke skal overskygge alt. 

Skjønner godt det du skriver, jeg satt med de samme følelsene og tankene selv! Ta vare på hverandre, jeg tror at par som kommer gjennom en slik prosess med et styrket forhold - de tror jeg kan overvinne alt. Det virker som at dere er over gjennomsnittet sterke sammen ❤️ Prøve å finne lyspunkt i hverdagen, ting å se frem til. Men - jeg skjønner så godt at IVF tar mye plass, det var det eneste som stod i hodet mitt en lengre periode. Det var ingenting annet som betød noe... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så utrolig trist og urettferdig at det ikke skulle gå denne gangen heller, jeg hadde virkelig troa på at alt skulle gå fint 😔 har tenkt mye på deg og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å gjøre alt godt igjen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjertet mitt gråter for deg og dere. Dette er så brutalt og så urettferdig 😢 

Sender deg mange gode tanker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så vanvittig urettferdig :cry3:Ord blir fattige..
Håper de kan finne ut av hvorfor du mister og mister.. Det må jo være noe som kan gjøres for å forhindre det.. 

Sender deg en styrkeklem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode klemmer til deg😞 har tenkt masse på deg i det siste!

Det er så urettferdig! Og den sorgen du må ha, får vondt inni meg av hvordan du må ha det... kunne så ønske at du endelig fikk din etterlengtet barn nå.. det må jo være din tur snart nå.. vet de hvorfor du mister å mister? De skal vel undersøke det nærmere før neste innsett da? Så du får gjort noe mens du venter på neste innsett.. er veldig bra og godt at dere har et godt og sterkt forhold, det har mye å si når det er så tungt det dere står i. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig vondt 💔 Og tenk at de skal bruke så lang tid på å bekrefte at den/de små inni magen ikke vokser, det må være en ekstra vond ventetid. Føler veldig med dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...