Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

SUPERMIRI skrev (På 16.5.2021 den 11.44):

Det må være tungt, at i tillegg til denne belastningen som dere allerede går igjennom - så skal dere jammen meg ha belastninger også utenfor hjemmebane, i nærmeste slekt. Unnskyld språkbruket, men herregud for ei megge svigermoren din er! Kjenner det bobler inne i meg, for sånn går det vitterlig ikke an å si. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; For en fantastisk mann du har fått deg. Han må være det klin motsatte av sin mor, som står så støtt ved din side ❤️  Også må jeg bare gi all ære til deg. Fy søren for en fighter du er, som gir familien hans en sjans til tross for måten de behandler deg på.

Men, husk å tenk på deres ve og vel oppe i det hele. Det er ikke alltid en skal ta i mot dritt, bare fordi det er i nær familie. Noen ganger må man skåne seg selv, også fra de nærmeste. Du har prøvd, og det er det ingen som kan ta ifra deg. 

Klem til deg 

Jeg ble så glad når jeg leste dette 😂😂 hun er en real hurpe. Eller, hun kan være. All instinkt i meg sier at dette er en person jeg ikke ønsker i livet mitt, men så må jeg prøve å godta en minimal mengde kontakt for mannens skyld 😬😒 

Jeg har sboslutt verdens beste mann ❤️ og han kjenner meg så godt og tar så seriøst godt vare på meg. Jeg er veldig, veldig heldig. Så er jo han heldig også da, for jeg er et grepa kvinnfolk som gir mye omsorg 😅😍

Takk for mange gode ord, de gjorde godt å lese. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå jeg syns du går igjennom så unødvendig mye drit, føler skikkelig med deg :( jeg håper det går veien for deg til slutt og jeg har virkelig trua ❤️Veldig glad for at du har en så herlig mann! Det hjelper virkelig i en prosess som dette. 
 

når jeg leser kommentaren din om svigermor så begynner jeg nesten å lure på om vi har samme svigermor 😂 min er helt lik og kommer med kommentarer som man skulle tro at ikke var lov å si. 

Når jeg har 16 uker på vei så spurte svigersøster meg om jeg begynte å få noe mage. Jeg svarte; tja ikke så mye mage men jeg kjenner det godt på buksene at jeg har blitt litt tjukkere. 
da svarte svigermor: ja du har åpenbart blitt tjukkere men jeg tror ikke det er på grunn av baby. 
ble helt stille i sånn 5 sekunder før kjæresten min klikket helt på moren sin. Altså jeg blir så oppgitt over enkelte kvinnfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (8 timer siden):

Åå jeg syns du går igjennom så unødvendig mye drit, føler skikkelig med deg :( jeg håper det går veien for deg til slutt og jeg har virkelig trua ❤️Veldig glad for at du har en så herlig mann! Det hjelper virkelig i en prosess som dette. 
 

når jeg leser kommentaren din om svigermor så begynner jeg nesten å lure på om vi har samme svigermor 😂 min er helt lik og kommer med kommentarer som man skulle tro at ikke var lov å si. 

Når jeg har 16 uker på vei så spurte svigersøster meg om jeg begynte å få noe mage. Jeg svarte; tja ikke så mye mage men jeg kjenner det godt på buksene at jeg har blitt litt tjukkere. 
da svarte svigermor: ja du har åpenbart blitt tjukkere men jeg tror ikke det er på grunn av baby. 
ble helt stille i sånn 5 sekunder før kjæresten min klikket helt på moren sin. Altså jeg blir så oppgitt over enkelte kvinnfolk.

Åh fy flate altså, jeg forstår ikke hvordan noen kan behandle andre på slik måte :klaske: Håper og tror både jeg og du blir bedre svigermødre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cd 11

Fikk tildelt time til hysteroskopi i dag - om to uker! 🤯 Førse tanke var at det var kjempebra, men så begynte jeg å tenke. Legen ville at slimhinna skulle være så tynn som mulig, så han sa jeg skulle ta primolut fra cd 3. Men, jeg når ikke å få mensen før hysteroskopi. Tror ikke jeg når å ta provera for å få blødning heller? Skal ringe trondheim i morgen, men er ikke sikkert jeg får svar før fredag. Håper, håper at det går an å gjennomføre hysteroskopi nå, hvis ikke blir det ikke før i august og det føles helt uaktuelt å vente helt til da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (3 timer siden):

cd 11

Fikk tildelt time til hysteroskopi i dag - om to uker! 🤯 Førse tanke var at det var kjempebra, men så begynte jeg å tenke. Legen ville at slimhinna skulle være så tynn som mulig, så han sa jeg skulle ta primolut fra cd 3. Men, jeg når ikke å få mensen før hysteroskopi. Tror ikke jeg når å ta provera for å få blødning heller? Skal ringe trondheim i morgen, men er ikke sikkert jeg får svar før fredag. Håper, håper at det går an å gjennomføre hysteroskopi nå, hvis ikke blir det ikke før i august og det føles helt uaktuelt å vente helt til da.

Oi, det var jammen fort! 😱  Er jo noe helt annet med nå kontra august! Dette mååå jo bare gå i orden ❤️ 

Håper det går bra med deg ❤️  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (22 minutter siden):

Oi, det var jammen fort! 😱  Er jo noe helt annet med nå kontra august! Dette mååå jo bare gå i orden ❤️ 

Håper det går bra med deg ❤️  

Ja, kjemperaskt! Jeg er veldig imponert og takknemlig 😁🇧🇻 det føles som natt og dag ifht 2 juni og i august en gang. Jeg ønsker jo innsett så raskt det er mulig i august så 😔

Det går egentlig ikke så greit, men vet jo at det blir bedre etter hvert ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å lese at din verden er alt annet enn god for tiden - men jeg kan prøve å sette meg inn i det og kan tenke med at det er alt annet enn lett. Dere har vært igjennom så utrolig mye vanskelig 😢

Etter at vi mistet var jeg ganske forbannet og hatet verden, men samtidig kjente jeg på en utrolig vond hjertesmerte. Og kjente også på det med at blødningen var en evig påminnelse om hva som hadde skjedd. Føler med deg på det...

Håper ikke du sletter brukeren din, men dette er jo selvsagt noe du må avgjøre til syvende og sist. Kjenner du at det tar mer enn det gir deg tilbake, så er kanskje tiden inne for å slette brukeren din... 😢

Det er utrolig urettferdig, synd, men sant. Håper sånn at dere en dag får deres drøm om et barn oppfylt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det ble litt feil det her ❤️ 

Av og til blir frykten for å forbli barnløs så stor at det skygger for alt. 

Det betyr ikke at jeg ikke er glad for de som lykkes. Jeg blir jo ikke mindre gravid fordi andre har blitt gravid - men det kan være en veldig vond påminnelse på reisen vår. Som dessverre er alt for lang allerede, men jeg håper strevet blir verdt det til slutt 

Stor pinseklem fra meg 🌼

Endret av Neutral90
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (På 27.5.2021 den 15.04):

Hei ❤️  Ordner det seg med hysteroskopi før sommeren? Klem til deg 

Jeg er heldig, skal inn på onsdag ❤️men, hverken jeg eller legene forventer å finne noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 20. 

Mandag er aller siste frist å få eggløsning for å nå eventuelt innsett før sommeren 🤞

De siste ukene hae vært veldig, veldig vanskelige. Fortsatt usikker på om jeg bør oppdatere denne dagboken. Håper selvsagt på å få et barn en dag, men akkurat nå føles det meste veldig tungt. Fikk vite at mannens bror og kjæreste venter barn nr 2 med termin 10 dager etter hva vi ville hatt. Jeg som så gledet meg til en jul med nyfødt, så får de heller oppleve det/være høygravid. Det er en så utrolig dyp sorg, de fleste vil ikke forstå hvor forferdelig det føles. Ikke at vi ikke er glad for de, men sorgen på våre egne vegne er så dyp, med god grunn. 

Hysteroskopi på onsdag, men uten forventing om funn. Håper bare eggløsning kommer så vi får et forsøk til før sommeren 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper eggløsningen skjer sånn at dere rekker et innsett før sommeren ❤️🤞🏻

Kan bare forestille meg hvor vondt det må være at noen så nær dere har termin så nær deres egentlige termindato 😢🥺 Vet ikke helt om jeg i det hele tatt hadde klart å være glad på deres vegne, tror bitterheten og alt som følger med over egen situasjon hadde overskygget det (ref de følelsene og tankene jeg hadde tidligere).

Oi, tilfeldigheter at du også skal på onsdag - det skal jeg også 🙊

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (6 timer siden):

Håper eggløsningen skjer sånn at dere rekker et innsett før sommeren ❤️🤞🏻

Kan bare forestille meg hvor vondt det må være at noen så nær dere har termin så nær deres egentlige termindato 😢🥺 Vet ikke helt om jeg i det hele tatt hadde klart å være glad på deres vegne, tror bitterheten og alt som følger med over egen situasjon hadde overskygget det (ref de følelsene og tankene jeg hadde tidligere).

Oi, tilfeldigheter at du også skal på onsdag - det skal jeg også 🙊

Det virker som at onsdag 2 juni er hysteroskopiens dag på gynpol 😅 vet om ei til som også skal samme dag 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei nå vet jeg ikke helt her, tror jeg legger opp til at jeg skal bli veldig skuffet nå, men. 

Testet med gravidtest fordi jeg ble så lei meg for å ikke få positiv eggløsningstest. Må ha pos senest i morgen egentlig, for å være sikra å nå innsett i juni. Husker fra mars at jeg fikk ikke eggløsning før graviditetstesten var negativ. 

Hadde pos eggløsningstest syklusdag 12,som er helt vanlig. Det er da vitterlig for godt til å være sant å ha normal eggløsning OG (for oss) å faktisk bli gravid naturlig? Hadde endel hcg i blodet når jeg fikk den positive eggløsningstesten cd 12,jeg trodde det var derfor den var positiv. Har bare hatt negativ tester siden. 

Testene 25 mlu hhv syklusdag 22 (i dag) og syklusdag 20 eller 19. Til og med mannen ser en stigning... Var på ultralyd og det var ikke rester. Hva skjer? Skal liksom ha hysteroskopi onsdag 😬

IMG_20210531_183715.thumb.jpg.0a13b000935be2ac5fa72707a71b8fe0.jpg

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neutral90 skrev (8 minutter siden):

Uff nei nå vet jeg ikke helt her, tror jeg legger opp til at jeg skal bli veldig skuffet nå, men. 

Testet med gravidtest fordi jeg ble så lei meg for å ikke få positiv eggløsningstest. Må ha pos senest i morgen egentlig, for å være sikra å nå innsett i juni. Husker fra mars at jeg fikk ikke eggløsning før graviditetstesten var negativ. 

Hadde pos eggløsningstest syklusdag 12,som er helt vanlig. Det er da vitterlig for godt til å være sant å ha normal eggløsning OG (for oss) å faktisk bli gravid naturlig? Hadde endel hcg i blodet når jeg fikk den positive eggløsningstesten cd 12,jeg trodde det var derfor den var positiv. Har bare hatt negativ tester siden. 

Testene 25 mlu hhv syklusdag 22 (i dag) og syklusdag 20 eller 19. Til og med mannen ser en stigning... Var på ultralyd og det var ikke rester. Hva skjer? Skal liksom ha hysteroskopi onsdag 😬

IMG_20210531_183715.thumb.jpg.0a13b000935be2ac5fa72707a71b8fe0.jpg

 

Oi! Det her er jo ulidelig spennende 😱 Nå blir du vel fulgt nøye opp de nærmeste dagene? 

Ååh, tenk om da... ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳 Oi oi! Skjønner godt du blir forvirret! Men det kan jo være!! Det er kanskje rett og slett bare ment at du skal være gravid og bli mamma..!? Streken er i alle fall veldig lett å se! Her må vel en blodprøve til i stedet for hysteroskopi.... Blir utrolig spennende i dagene fremover! Håper på en perfekt stigning for deg kjære Neutral! Er ingen som fortjener det mer enn deg nå ♥

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har har skrevet her nå. Men har fulgt med hele tiden. Vært lei meg på dine vegne når jeg har lest hvor langt nede du har vært ❤️ Men så kom jeg over dette over her nå! Det kan jo være?😍😍😍 det er som amatariel skriver. Det er så meningen at du skal bli mamma snart! Du fortjener sååå å bli gravid nå! Nå er det din tur mest av alle❤️❤️ Krysser fringrene for deg nå at dette er en spire🤞🏻🤞🏻🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...